Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/17/17 ve všech sekcích
-
Co? Kde? Jak? Proč? Je to možný? aSI jO... Se nediv, komu by taky za ty roky z té sebranky, co tady je, občas nehráblo.6 bodů
-
Ale prd. Musel jsem poznat nepřítele benzínu. A ano, elektrodebilitu podporuji. Někdo musí ty křápy nabíjet. Čím víc, tím větší spotřeba elektriky, tím víc uhlí a o to větší prémie.4 body
-
Mne spíše pobavilo to, že "Hyundai prý garantuje nájezd 260tis" ... Asi nejlepší bude, když si zajdeš auto někam vyzkoušet, ono každému vadí něco jiného. Samotné životnosti motoru bych se až tak nebál, ta bude podobná jako s manuálem, spíš dříve odejde nebo bude vyžadovat servis samotné DSG... Osobně jsme jel s DSG v 1.2 TSI, ale to asi nemá moc cenu hodnotit, protože 1.2 TSI si nechá "líbit" otáčky i pod 1500, když jsem jel s 1.0 TSI, tak pod 1500 už duněl, ale je to můj subjektivní pocit a tobě to třeba vadit nemusí. Popřípadě pak jezdit v "Sku" a tam už otáčky tolik nepadají.2 body
-
Pawouk je uplně sfetovanej, to už je za poslední dva dny druhej úlet Nesmíte ho teď brát vážně1 bod
-
Náhodou to vyřešili pěkně, origo jsou gumový a stárnou, i když jsou z HNBR ... A navíc stojej na takovou historii v origu majlant a náhrada by asi nedržela. Je to jedna z prvních OI z 97ho s 1.8 AGN. Ty origo jsou 06A103474 (06A103474A pro 98 a výš) + 06A103213 Ten rezonátor je 1J0129684E bohužel taky odpadlej jako skoro vše, takže jen v náhradě nebo starý zásoby (1J0129684L pro 98 a výš)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Uz som to sem daval, ked som za zaujimal o moj CBBB . Odpoved od pana Serberu (vyvazovaky.cz), dam sem podstatnu cast: Otazka: "Na internete a roznych forach je vela informaci ohladne vyvazovakov na CBBB. Dovolim si citovat jeden vas prispevok z VV fora: " Kdybys to četl pozorně,dozvěděl by si se,že od 11/2009 je již problém vyřešen jiným modulem s 100mm tyčkou.Takže se tě problém netýká, pokud datum 4.3.2010 je opravdu datum výroby a ne prodeje...." Tato informacia ma dost zmiatla, pretoze podla ETKY sa do CBBB iny ako 77mm hriadel nikdy nedaval. Sice sa menil z 03G115281D (do 15.9.2010) na 03G115281F (od 16.9.2010), no stale je to len 77m. Zmena na 100mm prisla az pre CFGB.Teda to tvrdi ETKA, len sa snazim dohladat viacej informaci. Ak by bolo treba rad by som sa niekedy u vas na opravu zastavil, takze cim viac info tym lepsie. Odpoved: " Od 11/2009 je modul inovovaný s 100mm tyčkou. A je jedno jaký to je kod motoru."1 bod
-
Ved o to ide, neda sa povedat ako dlho. Zostane pripojeny tak dlho, pokial si to podmineky vyzaduju a RJ vyhodnoti, ze bude pripojena. Kedze IV>. gen je proaktivny system, neda sa to povedat. Odpoved na tvoju otazku vie tak maximalne nejaky clovek, kde robi soft do Haldexu... Pri II.gen to bolo o nieco jednoduchsie, pripojena bola vtedy, ked mimo ine preklzovali predne kolesa...1 bod
-
na tom videu je to jen nouzová oprava. Musí se odvrtat (někdo má šrouby) ta stahovačka a silikon dát pod plech. Když to oblemcáš jen z vrchu, tak to funguje jen chvíli1 bod
-
nemyslím si, že by to tomu motoru nějak extra škodilo, tsi funguje v trochu jiných otáčkách, než klasika. Nicméně tohle mě opravdu rozesmálo.1 bod
-
Řekl bych, že je to vzhledem k ujetým km ještě ucházející, co by za to jiní dali. Doufám, že moje (vlastně už synova) Fl najede podobnou porci km bez větších problémů...1 bod
-
Umí někdo odhadnout reálný nájezd 1,0tsi s DSG i v tom "podtočeném" režimu? - co se týče mého názoru, když vydrží 200-300tis km bez mimořádného servisu tak není co řešit Já si totiž neumím představit, že by VW vypustil do prodeje něco, co za chvíli nepojede.1 bod
-
Je to velmi jednoduchý - záleží na aktuálních podmínkách. Obecně se dá říct, že Haldex spíná, když je třeba. Navíc třeba při rozjezdu jedeš pokaždé na 4 kola, zatímco při brzdění většinou jedeš na dvě. Krom toho jak čtvrtá, tak pátá generace mají zadek připojený stále na 4%, aby systém reagoval rychleji a plynuleji. U Haldexu II. generace se musely přední kola protočit o 45 stupňů a teprve potom se připojil zadek. Čtvrtá generace už je prediktivní a připojuje zadní kola dřív. Třetí generaci, jak už tu padlo, ŠA vůbec nepoužívala (měl ji tehdy tuším Ford). Každopádně na svou otázku nikde nedostaneš jednoznačnou odpověď, protože Haldex vychází z mnoha údajů a hodnot a bude pokaždé reagovat trochu jinak. Dvě totožné jízdní situace (kromě laboratorních podmínek) totiž ani nikdy nenastanou.1 bod
-
Prosim tě, to je 8 let starej příspěvek, ty jsi jak archeolog V té době ještě Plačka šetřil na kindera - auto jeho snů a Motosman hledal lukrativní místo ve Chvaleticích podle počtu asistentek Kokta básnil o oktávce a nosil čisté oblečení, Stanmar dělal papíry na autobus a Kočkagin jezdil jako tramvaják s holkama tyčovkama po Praze. Ozi byl ještě těžkotonážní a Pancho si ještě leštil klobásu, pač neměl internet.1 bod
-
Sice mame automat s 1,2 tsi 81kw,ale ziadne problemy a extremne podtacanie na nom neregistrujem..teda aspon nie take,ktore by znelo ako nezdrave.Radi sametovo krasne,tiez vacsinou jazdene na kratke vzdialenosti.1 bod
-
Já jsem si aji koupil krátký káblík aby se mě nikde nemotal, ale občas bych uvítal kdyby byl o fous delší a šel připojenej telefon pohodlně i ovládat Já jsem byl překvapenej že jsem ve služebce do toho malýho držáku nenarval ani 6s se silikonem.1 bod
-
Používám mogul extreme 5w40, pevný interval takže W.502.00 to jistí. Do dieselové i40 smrkam total, shell, mogul cokoliv s acea C3. Fáma nefáma, jedno je jisté, jedná se o olej, co má méně popela, síry kvůli DPF. Fabka je benzín bez filtru pevných částic , takže popela ji velmi rád dopřejte :-). Low sapps, middle saps tam prostě z principu dávat nebudu a raději si koupím olejů více... Interval u všech mých aut max 10 tkm nebo rok.1 bod
-
Zdravim. Tak svíčky vyměněny, žádný speciální nářadí není třeba (kromě momenťáku). Cívky jdou bez problému vytáhnout rukou. Při té příležitosti, protože se vyndavá vzduchový box, lze vyměnit vzduchový filtr a příp. vyčistit oddělovací prostor motor/kabina.1 bod
-
Odkládací schránka je přidělaná k sedadlu, výsuvná. A nemám výškově nastavitelné sedadlo. Asi to bylo v rámci nějákého paketu, co se objednal u nového auta, tak je možné že to tam nemáš. Jinak díky za tip a foto @kostelka, je to dost dobrá inspirace, ta přepravka je snad na míru :-) kde si ji koupil? Dík1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, já tam koupil plastovou krabici s odnímatelným víkem, co se používají na potraviny do mražáku a jsem spokojený. Dělají se různé druhy a velikosti. Jak se říká, pasuje tam jak p...l na hrnek.1 bod
-
Mely by to byt tyto cisla. Ale jsou to jen ty plastove kryty, drzak je zvlast 1K0971813C - je pro HF(zaoblenej kryt) 1K0971813B - je rovny pro zesilovac Na googlu jsou fotky jak to vypada1 bod
-
Test Karoq 1.5 TSI 110 kW/250 Nm ve SM: auto mě nezajímá, ale motor docela zklamání, že byla spotřeba vyšší o 2.5 l než udává výrobce není překvapením, nicméně dynamika bídná - přidušený dojem, Aronu 1.0 TSI 85 kW tento Karoq předjede až ve 130 km/h, dokonce je ve zrychlení 0-100 km/h horší než Yeti 1.4 TSI 92 kW. A to na brzdě naměřili u té 1.5 TSI 131 kW/258 Nm. Jediné, co kvitují je, že je tiše sametový a kultivovaný, neduní ani když se podtočí k 1000 ot a je pružný.0 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Bavil jsem se o tom s jednim z vývojářů,ví o tom,ale jsou nuceni tohle dělat těmi směrnicemi zku...né EU-1 bodů
-
Lepsi asi tyhle zbytecnosti nemit. Auto je k jizde nezbytne nepotrebuje.-1 bodů