Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/21/18 ve všech sekcích
-
4 body
-
Jinak i kdyz ten intros Karota standard Skoda. Musim uznat, ze kdyz jsem si sedl z5 do Rapida tak v porovnani mi najednou ten intros Rapida prisel jako z Ciny. [emoji23]4 body
-
Neuhodil jsi se při vystupování z Karoqa do hlavy? Vůbec tě nepoznávám [emoji3]3 body
-
2 body
-
Clint hlavne kontroluje ty sve zimni Barumky a denne pouziva ozivovac pryze aby se mu nerozpadly zpuchrenim v druhe sezone. Na podzim je prorezaval aby mely alespon ten 4mm vzorek. Vloni je sjel za prvni zimu na 2mm. [emoji23] Jedinej lesticka a blazen je tady Pancho. Clint ani ne. Ten jen nahani kuny. Pancho nahani kundy a lesti bourak ( bourak doslova [emoji23]) every day. Smysl zivota. Ted kdyz se soli tak tu 10tiletou skorapku lesti i 2x denne. No a protoze sem nechodi tak si to chudak o sobe ani neprecte.2 body
-
Chápu, že Tě manželka k takovým věcem nutí, ale ne každý musí chodit kolem své bílé káry a utírat ji.2 body
-
To platí jen u ojetého otřískaného Opla, kdybys měl nové, tak bys totiž mluvil jinak a běhal okolo s leštěnkou a hadrem [emoji23]2 body
-
Ahoj Kamarádi, Vy jste na to krásně kápli. Auto jako spotřební zboží? To je urážení všech, co mají auta rádi a poctivě si na ně vydělali, jak píše Stanmar. EU tady hraje hru o prachy. Podle emisí CO2 stanovuje pokuty pro automobilky, přitvrzuje v emisních limitech NOX, PM a bůhví čeho všeho a bere si do huby ochranu životního prostředí.... Ale to, že se automobilky snaží aby jejich výrobek vydržel 5 let a 150 000 km a byl zralý do šrotu, to nikomu v EU nevadí. Podle mě je toto daleko více přírodu devastující než trocha emisí navíc. A aby svojí honbu za prachama versus skutečné šetření přírodních zdrojů podtrhli, vymýšlejí hesla jako "Vždyť je to spotřební zboží jako každé jiné", nebo "ono to stejně zastarává morálně". Nedával bych automobilkám pokuty za emise CO2, ale za to, že jejich krám nevydrží alespoň 350 000km a 15 let.1 bod
-
1 bod
-
Nekoukal jste nekdo jestli se da prodlouzit 5s interval pro automaticke rozjeti pri popojizdeni v kolone? Nekde jsem cetl, ze by to melo jit az na 15s. Psal jsem to sice uz v jinem topicu ale bez odezvy...1 bod
-
Ale přečte. A vsechno. Jo mas pravdu ale když je hnusne tak jezdím na motorce. [emoji16][emoji16]a auto je v garáži1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@LaOctavia, ohledně Waze. Jestli máš telefon Xiaomi tak zkus : Optimalizace - Baterie - Aplikace - Waze - Žádné omezení, Poloha na pozadí - Povolit. Bude si třeba pohrát s tím nastavením, pak to bude běhat.1 bod
-
Nedavno jsem pripojoval modul na SS. Bez proudu mam vsechny male pojistky v druhe rade. Privod proudu je z vrchu. Funguje mi to skvele.1 bod
-
FII má jenom halogenové žárovky v potkávacích (tlumených) a dálkových světlech. Dej sem fotku svého světla, ať je jasno. H4 za H7 nezaměníš.1 bod
-
1 bod
-
Náhodou, víte někdo, jak se dostat na ty žárovky denního svícení? Zdá se mi, že svítí jako do žluta (klasicky žárovkově), tak bych se na ně rád dostal a koupil ledky .1 bod
-
1 bod
-
Policie doporučila v tomto počasí na silnice raději vůbec nevyjíždět.Silničáři poslechli hned.1 bod
-
1 bod
-
je to kamuflaz hosi,... ja nevim proc jste vsichni tak naivni a verite vsemu, i tomu, ze zmizne ,,C"1 bod
-
1 bod
-
Ralffe, přestaň už to brát... Dotaz byl na hardwarové rozdíly v motoru. Ty opravdu žádné nejsou. 66kW verze je pouze softwarově přiškrcená 81kW verze. A ano, 81kW má mimo jiné převodovku MQ200-6f místo MQ200-5f a jiné brzdy. Nic z toho ale nemá na výkon motoru vliv.1 bod
-
A číst umíš, kromě psaní nesmyslů? Ptal se na hardwarový rozdíl. Nikdo tady netvrdí, že výkon zvyšuje jiná převodovka...1 bod
-
Tak vychádzal som s toho, že niektoré firmy ukázali odmeraný graf a skoro vždy tie hodnoty boli vyššie ako udával výrobca 66kw verzia mala 69kw a 170Nm a 81kw verzia 85kw a 180Nm. Tak určite máš lepšie info z praxe, keďže ťa to živý. Mňa len zarazilo to, že si napísal, že po výmene turba s 1,4TSi na 1,2TSi a úpravou výfuku sa výkon síce zdvihol ale točivý moment nie.1 bod
-
Hlavne bez nej to ztraci homologaci pro provoz, ale kdo to u nas resi, ze? Kdyz se vesele vykuchavaji DPF a jeste se tim tim chlubi. No nic, ta rakovina si za cas najde kazdeho...hlavne, ze jsme zili naplno.1 bod
-
nesmysl to urcite neni. co je jedina restrikce u turbo motoru? sani a vyfuk, takze staci dat prime sani a dat pryc katalyzator a motor vyrazne ozije a prida ti to vykon. tipuju ze tohle udelat i u 1.2 ktera ma v zakladu 81kW, tak by to mohlo mit klidne lehce k 100kW. samozrejme, ze kdyz das tyhle veci jako sani a de-cat je dobry vyladit mapu... ja mel predtim Focuse ST 2.5T ktery ma v serii 225k dal jsem jenom sportovni filtr a de-cat a na brze mi zmerili 260k. je pravda ze hodne dela ten decat, ale prime sani by tam dalo jeste vic.1 bod
-
to je cool diky moc ;-) jeste nejak odstinit teplo od motoru nejakou prepazkou a je to bomba!1 bod
-
1 bod
-
O3 FL sviti lepe jak ty prvni verze LEDek co mel Leon.. Svetla se ve vyssich rychlostech prizvednou nahoru, ta kamera dost zkresluje.. Minimalne takove zkusenosti mam ja kdyz si obcas vezmu kolegovo FL. A za me teda LED svitej daleko lepe jak BiXeny na pred FL, jedina absence je to nataceni svetel, to fakt nekdo nedomyslel i pres to, ze ta sirka toho svetleneho kuzelu je daleko vetsi. Nechces tu objednavku omicrone zrusit a vzit si misto toho neco od VW radejc? Mam pocit ze se na to auto netesis, ale spis se jen desis.1 bod
-
Jo! Jo! JO!!! Stane, máš na dalším srazu zaplacenou kofolu. Konečně si pochopil, že auto je jen spotřební zboží a ne domácí miláček!0 bodů
-
Je to nesmysl, pro 1.2 TSi pouhe placebo. Docela by me zajimalo, co to opravdu udelalo s charakteristikou motoru, pokud teda vubec neco a kdyz, tak jestli k lepsimu.-1 bodů
-
moralles - bezprostředně předcházející příspěvek se necituje! Dodržuj pravidla fora. Příspěvky jsem přesunul do samostatného tématu.-1 bodů
-
Jediná restrikce je především turbu, i kdyby bylo sání jak roura od kamen, více to nepojede. Maximum na toto turbo aby vydrželo je 215Nm. Co je víc ...většinou destrukce. Jedinou úpravu s 1,4 turbem včetně sání a upraveného výfuku jsem provedl na cca 270Nm a 158 PS a funguje. Bohužel už dvakrát měněno těsnění pod hlavou, a převodovka začala hlučet. Už bych do toho nešel, i když majitel mi nic nevyčítá. A šlo o Octavii II 1.2. Přesně jak zde někdo napsal, pokud chceš pořádné auto kup si aspoň 2.0 TFSI, nebo něco co jede už v sérii.-1 bodů
-
Už jsem to opravil ..270 mělo být. Pardon. Nicméně si myslím že 215-220 je vhodné maximum pro tento motor, a že méně je někdy více. Pokud nevěříte, můžete experimentovat. Ale radši ne u mě.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Mohl bych tě poprosit, jestli by nešlo tvůj text znovu poeditovat, doplnit čárky, tečky na konec a velká písmena na začátek vět, přidat nějaké formátování a odstavce? Tohle se opravdu nedá číst.-1 bodů
-
Tady jeden kandidat na horeni [emoji23] Karot ve vrcholne vybave za temer 1mil Kc. Sedadla v alcantare jsou fakt spica ( pry vypadla u soucasnych objednavek pac Schade nema dodavatele). No a dvere klasika, made in papundekl, navic se svetylkem upozornujici na nazev vyrobce aby nikdo nebyl na pochybach ze ten papundekl opravdu patri Skode. [emoji23]-1 bodů
-
Tady porovnani kufru Kardiaqa a Karota. Jinak Karot ma nektere veci vychytanejsi nez Kardiaq jako treba vicestupnove vyhrivani volantu, o trochu lepsi infotiment, roleta kufru co se odviji s vikem kufru apod. Kufr ale ma Karot nic moc. Kocarek se tam asi vejde ale to je konecna. Pneu ac obe auta na 19" tak Karot ma nizsi profil.-1 bodů