Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/15/18 ve všech sekcích

  1. Novinář se ptá lidí na ulici, jestli se chovají zdvořile k ženám v autobusu: „A co vy, pane? Jezdíte autobusem?“ „Ano, skoro každý den.“ „A když nastoupí starší paní, pustíte ji sednout?“ „Ne.“ „A co když je stará a slabá?“ „Ne.“ „A nepřipadá vám to nezdvořilé?“ „Ne.“ „Proč?“ „Protože jsem řidič autobusu.“
    4 body
  2. Milý hochu, asi jsem starý a blbý, ale já se nějak dopočítat nemohu. Karoqa bych si docela rád koupil, jen mi dělá problém, že ačkoliv do auta chci jen to, na co jsem zvyklý ze svého Yetiho, tak můj prodejce mi vnucuje cenu, která je po slevě stále o 159 000Kč někde jinde…Tak já nevím… Ano, budu mít místo 1,4/92 motor 1.5/110, ale jinak co? Jen drobnosti o které ani nestojím….
    2 body
  3. Čekám na zastávce s jedním bezdomovcem.Je trochu drzej, ale zase je doma, takže to chápu. Málokdo z nás si dokáže představit, čím procházejí rodiče dětí zastřelených ve škole. Nejspíš to ale budou katalogy rakví.
    2 body
  4. Jeden "investicny" - Oci, chcem ist do mesta, das mi 10 bitcoinov? - Naco ti je 9?
    2 body
  5. Beutiček: to víš, že na tom naše auta budou stejně s investicemi jako dvojka a Plačkovi z toho dobře nebude [emoji23][emoji23]
    2 body
  6. ono těch aspektů jak na straně výhod tak i nevýhod je podstatně víc. Řada z nich se odehrává v teoretické rovině. Ona by se spíše dala vést diskuse, jestli menší baterie není ze své podstaty "robustnější" (lepší poměr objem/Ah) a tím pádem životaschopnější.... Dle mého se nedá jednoznačně říct, co je lepší, či horší. Z praxe se zdá, že větší baterie nic nepokazí ale asi ani ničemu měřitelně nepomůže.
    2 body
  7. Základní výbava zatím není a jde o to, co jsou ty drobnosti. Generačně je to výrazně větší auto a navíc je tento typ auta čím dál větší móda. Byli by blbí, kdyby kapacitu prodávali za zbytečně málo.
    1 bod
  8. To u kokty nehrozi. Tak velka ta okynka zase nejsou. By musel jed Ikarusem. [emoji23]
    1 bod
  9. aby jste viděli jak se starám o dayli bitch jméném ovce, tak mě Ozák dovezl nové sedáky
    1 bod
  10. 1 bod
  11. Tak tohle já v podstatě nepoznám, protože já do najetí 100 tkm vyměním zpravidla rovnou celý auto
    1 bod
  12. A to je jako jediný aspekt? [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  13. Já se nechci hádat a je mi to jedno ale z mých zkušeností s mnoha auty jsem toho závěru, že pro příklad pokud pojedu ráno do práce, nastartuju, sednu, světla, topení, rádio a ujedu třeba 2-3km do práce tak když dle výrobce tam má být 61ah a já dám 77ah a altík je schopen v maximální zátěži krmit pouze cca střelím na tu 61ah baterku 100A, tak když to takhle budu tahat třeba v týdnu pouze cesty do práce tak ten altík to nemá šanci dobít do plné kapacity baterie a ta potom logicky ztrácí na účinnosti a životnosti, proto osobně volím vždy variantu, to co tam výrobce dal, tam vložím také jelikož asi věděl a dobře si to spočítal než to zkonstruoval. Ale nikomu tento názor nevnucuji, jenom čistě konstatuji, klidně si tam kdo chce, narve třeba i 1050ah baterku.
    1 bod
  14. Já jsemdo dvojkový začal malinko investovat až po 200 tis. (klimakompresor a chladič, baterka, tyčky stabilizâtorů vpředu a manžety na poloosách. Pak samozřejmě 2x brzdy, ale to už jsou provozní věci. Toť vše. Tak snad trojka na tom bude podobně.
    1 bod
  15. Jen tak dál. Cca za půl roku slavím taky!
    1 bod
  16. Rozhodně není jen určená pro "německá" auta. Poslal jsem objednací číslo pro příslušenství, které neobsahuje jen kameru(tj. pro tvojí informaci je nutná kamera s madlem + kabeláž).
    1 bod
  17. Hele tady je to bez ochoty,nikdo nemá zájem to nakódovat.Taky jsem ochoten se někam přiblížit.
    1 bod
  18. Ahojte, dočítal som sa v tejto diskusii veľa rád ale návod nikde... tak som o to pokúsil sám. Tu je výsledok a malý návod, pre úplných začiatočníkov, aký som ja sám. speťáky som kúpil tu (https://www.spatnezrkadlo.sk/skoda/skoda-fabia-i) Vyhrievanie spätných zrkadiel Škoda Fabia 1.pptx
    1 bod
  19. 1.6 TDi 77KW za 3 mesice 6 let a najeto 283 000km. Koupena jako 4letka letka z operaku LeasePlan. Dle SPZ konkretne Metrostav 200 000km najeto, servisky jen SKODA servis. Ac se rika ze jsou to vylitane vraky tak zatim bez problemu !!! Vymeneny jen rozvody s olejem pokracuji v 30 000km intervalu a serviskach. Obcas jde ztuha 3jka asi uz ozvejkany synchrony. Zavada a to jen nepodstatna - obcas se rozblikalo zhaveni - vymenen svazek kabelu (1000kc) k cidlu teploty paliva. Po rozvodech 197km/h na rovine tj presne co ma v TP vic ani tuk. Spotreba s lehkou nohou ke/i pod 4 ale tu uz daaaavno nemam takze 4,8 a predni pneu odepesane po 15 000km a zadky maj 6mm Tankovani v CR a SK Benzina Verva/Tesco Diesel Plus. Rakousko samoobsluzky Avanti. Planuji si ji jeste rok nechat tj s 350 000 ji pak poslat dal....
    1 bod
  20. Teď aby Kokta seděl vzadu, do sedačky řidiče už se mu prdel nevejde [emoji23] S tím nepočítal, měl se před tím poradit [emoji3]
    0 bodů
  21. No u tebe určitě, ty bys zhuntoval za sto tisíc i tranzita
    0 bodů
  22. tak ať admin zruší toto téma. Myslim, že je to zbytečné a nic neříkající
    -1 bodů
  23. dřív jak po prvním servise bych vůz na úpravu nedával, ať si nejdříve vše sedne
    -1 bodů
  24. Ta cena pro normálního člověka je ale nehoráznost.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...