Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/05/18 ve všech sekcích

  1. Škodovka má dnes už jen dsg, né? Kdom manuálu. S benzínem se musí umět. To už chce opravdového pilota. ;-) Jinak prý 1.5 TSi u nás jezdí za 10-12 litrů. To je tak, když dáš benzín traktoristům.
    2 body
  2. Hm. Tak jsem asi divnej. Ale podle me je jedna vec podnikat a jina vec krast. As kupuji olej tak odhaduji do 200,-Kc litr. Ovsem prodavaji ho pres 600,-!!! To se zda divne jen me? Vzdyt praci za rocni prohlidku na vsech dokladech v prispevcich vyse si uctuji zvlast. Komu se zda cena oleje ok like down. Komu se zda cena oleje neseriozni pls like up. Hezky vecer.
    2 body
  3. 2 body
  4. Si všichni myslí kdovíjak jsou ty mikroprocesory v chytrých nabíječkách naprogramované. Ve skutečnosti byste se divili jak primitivní algoritmy jsou použity. Automatická pračka je mnohem chytřejší. Ono totiž není až tak jednoduché v normálním čase otestovat stav baterie, navíc bez patřičné zátěže. Trvám na tom, co jsem psal výše. Navzdory tomu, že to je nabíječka na motorku, nabije to i 150Ah, ale za déle.
    2 body
  5. Těch 50Ah je odvozeno od 5A co dovede a na to má vnitřní obvody. Průběh elektroniky a testů baterky nezajímavý a nepodstatný. Ve výsledku pak platí to co Galaxy64. Musíš si uvědomit, že i když je nabíječka čím víc digitální, tak baterka bude furt analogový chemicko-fyzikální zdroj, který funguje na napětí a proud v čase.
    2 body
  6. Ty vole Sade nic jineho nez DSG nema. A to ze se DSG serou se vi davno. Opravit tam je co. Jen to nikdo neumi a tak se to meni cele. Jeden u nas v CR odbornik na DSG co je opravit umi a to pan Sixta.
    1 bod
  7. Eco režim (Driving Mode Select) Jeden z dostupných režimů Driving Mode Select systému je profil Eco vhodný pro ekologicky uvědomělé řidiče preferující úspornou jízdu. Specifickou vlastností Eco režimu je plachtění (volnoběžka) pro vozy s DSG převodovkou – pokud při jízdě zcela povolíte plynový pedál, vyřadí automatická převodovka na neutrál a udržuje hybnost rozjetého vozidla (nezpomaluje brzděním motorem). Doporučení řazení Volba správného rychlostního stupně může zlepšit ekonomičnost jízdy a zvýšit jízdní komfort – nižší otáčky totiž znamenají nižší spotřebu a tišší provoz. Symboly v pravém horním rohu displeje zobrazují zařazený stupeň nebo doporučují řazení vyššího či nižšího stupně dle TWl režim plachtění jsem měl už za mlada a v manuálu. ;-)
    1 bod
  8. Tolik let vývoje a stejně to furt stojí za hovno.
    1 bod
  9. Hele, nalejme si čistého vína. Diesel je méně citlivý na jízdní styl, takže má menší rozptyl spotřeby. To je fakt, tak se s tím smiřte . A teď mě můžete ukamenovat. My se s Clintem za naftu nestydíme .
    1 bod
  10. Jj, to je pravda. Clinta osvitil naftovy guru a specialista na uspornou jizdu H+C svou kapesni svitilnou a od te doby jezdi na spotrebu. Skoda ze se nebavi s Pawoukem, mohli by spolu na dalsi rocnik Eco Run..[emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  11. Tak ako som ti písal v mojom prvom príspevku. "Posted Tuesday at 09:41 PM (edited) · Ja by som to skôr tipoval na osvetlenie batožinového priestoru. Skús nastaviť dorazy 5tych dverí." Dobre som sa trafil. Môžem si pripísať jedno bezvýznamné plus.
    1 bod
  12. Tak předně je to o stylu jízdy, tehdá se kasal že jezdí po dálnici 150 -160km/h a honí se s dieslovými oktávkami - dneska je z něj kloboukář v naftě
    1 bod
  13. Neslyšel, ale to ještě nemusí nic znamenat. Bohužel motory TSI z této konstrukční řady jsou v tomto poněkud nevyzpytatelné.
    1 bod
  14. Auto doma ještě nemám ,ale dnes info o potvrzeném zaplánování do výroby na13 Kt, tak už se snad dočkám, 1,5 manuál, digi štít ,objednáno 25.10.
    1 bod
  15. Mělo by to být jako např. u OIII FL, viz obrázek
    1 bod
  16. https://www.autorevue.cz/skoda-fabia-iii-prvni-dojmy-zeneva-2018
    1 bod
  17. Podivej se jak mas nastavene planovani trasy. Nastaveni -> Parametry trasy. Je mozne ze mas vypnute tunely
    1 bod
  18. 1 bod
  19. No já mám mezi 1,8 tsi a 2,0 tdi nyní 1,8 litru k dobru. To znamená, že každý měsíc mám v peněžence 1450 korun navíc. To v bistru nenajdeš ani kdybys běhal celé dny s Vencou po nádraží [emoji23] Na druhou stranu třeba 1,4 tsi žere jen cca o litr víc a rozdíl se tak trochu maže.
    1 bod
  20. Mne po prihlaseni ide... Niekto sa asi nudil a nahlasil ho. Nemozem urobit upload ani po zmene nazvu Skuste priamo: schemaf22006.pdf A doteraz sa nikto nevyjadril, na aky server to mam ulozit!! Mam ucet este na 4shared.com, len tam neviem ci po zmene pravidiel nie je nutna registracia aj pre stahovanie... A forum taky napor dat neznesie
    1 bod
  21. 1litr pri rocnim najezdu do 25tis nehraje roli. To se dehet totiz nezaplati v rozumnem case. Pokud ovsem nekdo jezdi sluzebne 30-70tis rocne neni o cem se bavit.
    1 bod
  22. Takže veľká vďaka chlapci za pomoc.. .mapy sa podarilo úspešne napáliť až na 3tie medium..... a teraz to už mam upgradnute na: SW : 5274 A mapy : 8515 (V15, 2018)
    1 bod
  23. Neslo by mu to rict i bez tech invektiv..?
    1 bod
  24. Ono stačí když Koktu uviděj a je neprodejná
    1 bod
  25. Jasně, jenom musíš napsat že je garážovaná, v zimě nejetá a koupená po dědkovi co vyjížděl jen o dušičkách a to jen když svítilo slunce
    1 bod
  26. Že by potkávačka? Mění se short motor - je to náhradní díl, viz odpověď kolegy Wittmanna. A jinak to musí být na tom motoru být vidět - turbo, alternátor atd. po najetí 90 tkm rozhodně nevydají jako nové.
    1 bod
  27. Zde přímo 1.4 TSI 90 kW (bohužel pouze v angličtině a němčině) http://www.uloz.to/x...rger-ssp405-pdf http://www.uloz.to/x...otor-ssp405-pdf
    1 bod
  28. Však si to udělej sám, když za to nechceš platit. Servis platí zaměstnance, servis někdo vlastní, servis je pod značkou Škoda. Takže když nebude v profitu, tak nemůže zlepšovat služby a může max zkrachnout. Hodně Čechů stále nechápe, že do práce se chodí vydělávat, ale Plzenáček asi pracuje pro charitu nebo je státní zaměstnanec
    0 bodů
  29. Budu se opakovat, ale aktualne uzivany kus na plyn jede citelne lip nez na benzin. Nevim, jestli to muze byt starim paliva.
    -1 bodů
  30. Nesmysl je to co píšeš ty příteli. Pokud bychom se bavili o nabíječce před dvaceti lety tak bys měl jistě pravdu. Ale dnes nabíječky nedávají pouze konstantní proud o kterém píšeš. Dobíjí také razově a maji také testovací funkci. A pokud je nabíječka konstruovana do 50Ah má to své opodstatnění. A když tuto nabíječku pripojis k baterii větší, tak oblbnes svoji draze koupenou chytrou nabíječku ty sám a vědomě.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...