Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/05/18 ve všech sekcích
-
Škodovka má dnes už jen dsg, né? Kdom manuálu. S benzínem se musí umět. To už chce opravdového pilota. ;-) Jinak prý 1.5 TSi u nás jezdí za 10-12 litrů. To je tak, když dáš benzín traktoristům.2 body
-
Hm. Tak jsem asi divnej. Ale podle me je jedna vec podnikat a jina vec krast. As kupuji olej tak odhaduji do 200,-Kc litr. Ovsem prodavaji ho pres 600,-!!! To se zda divne jen me? Vzdyt praci za rocni prohlidku na vsech dokladech v prispevcich vyse si uctuji zvlast. Komu se zda cena oleje ok like down. Komu se zda cena oleje neseriozni pls like up. Hezky vecer.2 body
-
2 body
-
Si všichni myslí kdovíjak jsou ty mikroprocesory v chytrých nabíječkách naprogramované. Ve skutečnosti byste se divili jak primitivní algoritmy jsou použity. Automatická pračka je mnohem chytřejší. Ono totiž není až tak jednoduché v normálním čase otestovat stav baterie, navíc bez patřičné zátěže. Trvám na tom, co jsem psal výše. Navzdory tomu, že to je nabíječka na motorku, nabije to i 150Ah, ale za déle.2 body
-
Těch 50Ah je odvozeno od 5A co dovede a na to má vnitřní obvody. Průběh elektroniky a testů baterky nezajímavý a nepodstatný. Ve výsledku pak platí to co Galaxy64. Musíš si uvědomit, že i když je nabíječka čím víc digitální, tak baterka bude furt analogový chemicko-fyzikální zdroj, který funguje na napětí a proud v čase.2 body
-
Ty vole Sade nic jineho nez DSG nema. A to ze se DSG serou se vi davno. Opravit tam je co. Jen to nikdo neumi a tak se to meni cele. Jeden u nas v CR odbornik na DSG co je opravit umi a to pan Sixta.1 bod
-
Eco režim (Driving Mode Select) Jeden z dostupných režimů Driving Mode Select systému je profil Eco vhodný pro ekologicky uvědomělé řidiče preferující úspornou jízdu. Specifickou vlastností Eco režimu je plachtění (volnoběžka) pro vozy s DSG převodovkou – pokud při jízdě zcela povolíte plynový pedál, vyřadí automatická převodovka na neutrál a udržuje hybnost rozjetého vozidla (nezpomaluje brzděním motorem). Doporučení řazení Volba správného rychlostního stupně může zlepšit ekonomičnost jízdy a zvýšit jízdní komfort – nižší otáčky totiž znamenají nižší spotřebu a tišší provoz. Symboly v pravém horním rohu displeje zobrazují zařazený stupeň nebo doporučují řazení vyššího či nižšího stupně dle TWl režim plachtění jsem měl už za mlada a v manuálu. ;-)1 bod
-
1 bod
-
Hele, nalejme si čistého vína. Diesel je méně citlivý na jízdní styl, takže má menší rozptyl spotřeby. To je fakt, tak se s tím smiřte . A teď mě můžete ukamenovat. My se s Clintem za naftu nestydíme .1 bod
-
Jj, to je pravda. Clinta osvitil naftovy guru a specialista na uspornou jizdu H+C svou kapesni svitilnou a od te doby jezdi na spotrebu. Skoda ze se nebavi s Pawoukem, mohli by spolu na dalsi rocnik Eco Run..[emoji23][emoji23][emoji23]1 bod
-
Tak ako som ti písal v mojom prvom príspevku. "Posted Tuesday at 09:41 PM (edited) · Ja by som to skôr tipoval na osvetlenie batožinového priestoru. Skús nastaviť dorazy 5tych dverí." Dobre som sa trafil. Môžem si pripísať jedno bezvýznamné plus.1 bod
-
Tak předně je to o stylu jízdy, tehdá se kasal že jezdí po dálnici 150 -160km/h a honí se s dieslovými oktávkami - dneska je z něj kloboukář v naftě1 bod
-
Neslyšel, ale to ještě nemusí nic znamenat. Bohužel motory TSI z této konstrukční řady jsou v tomto poněkud nevyzpytatelné.1 bod
-
Auto doma ještě nemám ,ale dnes info o potvrzeném zaplánování do výroby na13 Kt, tak už se snad dočkám, 1,5 manuál, digi štít ,objednáno 25.10.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Podivej se jak mas nastavene planovani trasy. Nastaveni -> Parametry trasy. Je mozne ze mas vypnute tunely1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No já mám mezi 1,8 tsi a 2,0 tdi nyní 1,8 litru k dobru. To znamená, že každý měsíc mám v peněžence 1450 korun navíc. To v bistru nenajdeš ani kdybys běhal celé dny s Vencou po nádraží [emoji23] Na druhou stranu třeba 1,4 tsi žere jen cca o litr víc a rozdíl se tak trochu maže.1 bod
-
Mne po prihlaseni ide... Niekto sa asi nudil a nahlasil ho. Nemozem urobit upload ani po zmene nazvu Skuste priamo: schemaf22006.pdf A doteraz sa nikto nevyjadril, na aky server to mam ulozit!! Mam ucet este na 4shared.com, len tam neviem ci po zmene pravidiel nie je nutna registracia aj pre stahovanie... A forum taky napor dat neznesie1 bod
-
1litr pri rocnim najezdu do 25tis nehraje roli. To se dehet totiz nezaplati v rozumnem case. Pokud ovsem nekdo jezdi sluzebne 30-70tis rocne neni o cem se bavit.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jasně, jenom musíš napsat že je garážovaná, v zimě nejetá a koupená po dědkovi co vyjížděl jen o dušičkách a to jen když svítilo slunce1 bod
-
Že by potkávačka? Mění se short motor - je to náhradní díl, viz odpověď kolegy Wittmanna. A jinak to musí být na tom motoru být vidět - turbo, alternátor atd. po najetí 90 tkm rozhodně nevydají jako nové.1 bod
-
Zde přímo 1.4 TSI 90 kW (bohužel pouze v angličtině a němčině) http://www.uloz.to/x...rger-ssp405-pdf http://www.uloz.to/x...otor-ssp405-pdf1 bod
-
Však si to udělej sám, když za to nechceš platit. Servis platí zaměstnance, servis někdo vlastní, servis je pod značkou Škoda. Takže když nebude v profitu, tak nemůže zlepšovat služby a může max zkrachnout. Hodně Čechů stále nechápe, že do práce se chodí vydělávat, ale Plzenáček asi pracuje pro charitu nebo je státní zaměstnanec0 bodů
-
Budu se opakovat, ale aktualne uzivany kus na plyn jede citelne lip nez na benzin. Nevim, jestli to muze byt starim paliva.-1 bodů
-
Nesmysl je to co píšeš ty příteli. Pokud bychom se bavili o nabíječce před dvaceti lety tak bys měl jistě pravdu. Ale dnes nabíječky nedávají pouze konstantní proud o kterém píšeš. Dobíjí také razově a maji také testovací funkci. A pokud je nabíječka konstruovana do 50Ah má to své opodstatnění. A když tuto nabíječku pripojis k baterii větší, tak oblbnes svoji draze koupenou chytrou nabíječku ty sám a vědomě.-1 bodů