Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/13/18 ve všech sekcích
-
Myslím, že je dobré vědět, že v případě nouze to jde i bez funkční spojky.1 bod
-
Klucí, ten modrej je dobrej. Sledoval co se děje za ním, což není dnes bohužel až tak běžné. Díky tomu zareagoval, přibrzdil (možná dost hodně) a uhnul se na stranu. Nebýt tohoto počínání, celé by to asi blbě dopadlo. P.S.: Chtěl bych vidět (tedy raději nechtěl), jak by zareagoval autonomní kokotpilot! Zdravý mozek řidiče modrého vozu byl v této krizovce klíčový. P.S.: Když už se chce někdo poslat za volantem do eliminace, přivítal bych, kdyby to dělal bez účasti jiných. Třeba někde o strom. Tím nikoho neurazí.1 bod
-
1 bod
-
Já osobně bych jako druhé auto pro manželku na dojíždění do práce a pojíždění po městě (a při tomto nájezdu) bral spíš atmosféru (min. 1.2). Pokud teda žena nechce vyloženě škodovku. Záleží také na tom, v čem je zvyklá jezdit a jaký typ motoru by jí vyhovoval. Nejdřív bych jí asi nechal zkusit projet s turbem a bez turba. Já třeba střídám atmosféru a tsi, tak mi někdy ta počáteční (opožděná) reakce na plyn u tsi trošku vadí.1 bod
-
Okamžitě sebrat papíry za ohroženi ostatních účastniku silničního provozu,takove prase nemá na cestě co dělat.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
chlapik co mi kedysi do RSy montoval Sky Brake DD5, mi aktualne odporuca riesenie od Pandory. este som to velmi neskumal, tak sa skusim spytat tu - poznate riesenia Pandora? maju nejake zasadne minusy ci slabiny?1 bod
-
Mezi námi moc nechápu smysl tohoto tématu (resp. dotaz byl již zodpovězen). Jinak řečeno, proč by měl někdo řadit bez spojky u našich škodovek? Cé je to jednoduché. Když srovnáte otáčky ozubených kol, které do sebe mají zapadnout tak nějak zařadíte, ale boucháte zuby ozubených koleček z boku a na této hraně o sebe. Při vyřazování nesmí převodovka přenášet moment a to jak kladný tak záporný, jinak převody namáháte axiálně a na to nejsou dělané. Taky jsem si někdy v minulosti řazení beze spojky vyzkoušel, ale nejsem psychopat, abych to praktikoval pořád. Od řazení bez spojky jsou automatické převodovky. A nebo převodovky speciální (některé motorky nebo závodní auta), které mají zjednodušeně řečeno z boků zubů úkos.1 bod
-
Každý má jiné preference, někdo jen jezdí, někdo klimu chvíli před dojetím vypne, jiný ji "vyhřeje". Každý jsme jiný a máme své návyky. Takže ať si s tím každý dělá co uzná za vhodné (já v parných dnech klimu chvilku před dojetím vypínám, hlavně kvůli rozdílu teplot ).1 bod
-
Asi jsi nedržel volant křečovitě a necukal s ním rychle s velkou amplitudou. Mám dojem, že nevíš jak se chovat, když jsi unavený :-).1 bod
-
Totiž oni ti "hrdopychové" nemají zájem číst chvalozpěvy zaslepenců v sekci OIII, kam se nedá rozumně přispívat a proto, aby se podělili aspoň o to málo, co na tom autě dělají, když už ho dočasně (firemní přestupné na rok) musí používat, přidávají pár postřehů do vlákna, kde skončili se svým předchozím autem. To auto mi za nové téma v sekci OIII nestojí, stejně jako následné pře s (kdoví proč) dobrovolnými majiteli OIII. A kdo chce, ty informace si stejně najde - viz. výše.1 bod
-
V manuálu se to samozřejmě nepíše, protože to chce cvik a hlavně cit a vědět jak převodovka funguje. Jak píše @Martab, když se to umí jde řadit 2-5 (6), nahoru i dolů. Kdo to neumí, ten to v manuálu nenajde. Synchrony jsou to poslední, o co bych se bál.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Kolik uživatelů fóra je potřeba na výměnu žárovky? -- 1 uživatel vymění žárovku a napíše příspěvek o tom, že vyměnil žárovku. -- 4 uživatelé na to, aby napsali o podobných zkušenostech o výměně žárovky a o tom, jak různě mohou být žárovky vyměňovány. -- 7 uživatelů k upozornění na to, jak nebezpečné může vyměňování žárovky být. -- 1 uživatel k tomu, aby přesunul téma do sekce "Světlo". -- 2 uživatelé na obhajobu toho, že téma mělo být přesunuto do sekce "Elektrické spotřebiče". -- 6 uživatelů, aby poukázali na gramatické chyby v příspěvcích, týkajících se předchozích příspěvků o výměně žárovky. -- 6 uživatelů, aby poukázali na gramatické chyby uživatelů, kteří poukazovali na gramatické chyby -- 6 uživatelů, aby napsalo, že všichni uživatelé, jenž udělali gramatickou chybu, si mají znovu odchodit základní školu -- 6 uživatelů, aby poukázali na gramatické chyby uživatelů, kteří posílali zpět do základní školy (a ti se budou bránit tím, že rychlý chlapci je správně, protože jsou v jejich nářečí mladý chlapci) -- 5 uživatelů na to, aby se dohadovali, jestli se má říkat "žárovka" nebo "výbojka". -- 2 uživatele "průmyslové profesionály", kteří budou všechny informovat o tom, že správný termín je "světlo". -- 2 uživatele, kteří o sobě budou prohlašovat, že jsou také odborníci z průmyslu a že výraz "žárovka" je naprosto správný. -- 5 uživatelů na to, aby se dohadovali, jestli jsou lepší klasické žárovky nebo rtuťové výbojky -- 1 uživatel, který bude o sobě prohlašovat, že je doktor přírodních věd s červeným diplomem, a proto ví, že rtuť není jedovatá a jedovatost rtuti je jen mýtus. -- 2 uživatele na to, aby upozornili, že toto není diskuze o pravopisu, ať přejdou do diskuze o pravopisu -- 5 uživatelů na to, aby všechny ostatní informovali o tom, že diskuze o žárovkách není diskuze o žárovkách, ať ostatní laskavě pokračují v diskuzi jménem "Jaký monitor a vypalovačku?", která o žárovkách je. -- 5 uživatelů k obraně příspěvků této diskuze, kteří budou říkat že všichni používáme žárovky a proto jsou ty příspěvky vlastně relevantní. -- 2 feministky, aby upozornili na to, že ženy šroubují žárovky daleko lépe, než muži -- 5 uživatelů ke vkládání příspěvků s odkazy, kde mohou ostatní uživatelé vidět různé druhy žárovek. -- 4 uživatele, kteří napíšou příspěvky se správnými odkazy. -- 5 uživatelů, kteří budou odkazovat na všechny příspěvky napsané od počátku až do současnosti, kompletně je citovat a to včetně všech hlaviček a podpisů, a nakonec do svého příspěvku přidají "Já taky" -- 5 uživatelů, kteří budou psát skupině uživatelů, která dlouho nepsala, že nepíšou, protože nemůžou oponovat jejich názorům. -- 4 uživatelé, kteří budou říkat "A neřešilo se tady tohle před chvílí?". -- 9 uživatelů, kteří budou říkat "nejdřív hledej, než se tady budeš ptát na něco o žárovkách" a dají link na vyhledávání googlu s dotazem výměna žárovek, ve kterém google vyhodí jen odkazy na různé podstránky diskuze, ze které byl uživatel odkázán k vyhledávači. -- 1 uživatel, který se zeptá, jak vyměnit kolo u auta. -- 5 ekologů, aby nás varovalo, že žárovky způsobují extrémní globální oteplení, jenž do pěti let uvaří veškerý život na planetě -- 9 opravdu přínosných uživatelů, kteří úplně každého uživatele do posledního musí upozornit na to, že je směšný. A každého jednotlivce musí na tuto veledůležitou informaci upozornit v samostatném příspěvku. -- 1 administrátor, aby zablokoval uživatele za to, že si dovolil si stěžovat na šikanu jiným uživatelem -- 1 uživatel, který byl doposud skrytý a bude reagovat na prapůvodní první příspěvek, který byl napsán před půl rokem, takže všechen ten cirkus se bude opakovat.1 bod
-
To je "normální". Ale nedráždill bych hada bosou nohou. :-)1 bod
-
1 bod
-
To je teda pekna blbost co Pawouku pises. Vychodoevropsky folklor? Ziju v GBR a zasterky tady ma vetsina aut. A k ty povinnosti zasterky mit nebo ne. Je to presne o ceske nature- Podobne jako se silnejsimi svetly kdy spouste lidi nevadi ze ostatni oslnuji, hlavne kdyz sami dobre vidi. Se zasterkami je to podobne. Proc bys nutil ostatni aby se prizpusobovali kuli tomu ze ty se prizpusobit nehodlas? Ze jsi neohleduplny vuci ostatnim a zasterky v desti nepouzivas pro ostatni totiz znamena, ze museji vynalozit vetsi usili za tebou jet. Stejne jako kdyz nekomu kouri z laufu jen proto ze si neohleduplne k zivotnimu prostredi necha vzit filtr PDF. Je to spravne? Abych ja jako ucastnik provozu musel za takovym hovadem jezdit s rouskou pres pusu? To jsem odbocil. Jen jsem chtel demonstrovat na jinym prikladu proc si myslim, ze jsou zasterky na autech fajn.1 bod
-
1 bod
-
Nevím zda nezákládám už založené téma,ale nikdě jsem to tu nenašel. Dělal jsem demontáž předních stahovaček a tak jsem pořídil pár fotek jak to za tapecem vypadá. Postup napíšu jen orientáční, poněvač se neumím moc rozepisovat.1 bod
-
Bod 3.: Zpětná montáž Vše v opačném pořadí. To je asi vše, ale kdo se přesto bojí ať nechá vydělat servisákům.1 bod
-
Bod 2.: Demontáž stahovačky Sundat krytky 1.a 2. pod nimi se nachází Torx na zajištění vložky zámku. Torx č.1 nutno dostatečně povolit,ale nevyndavat(u starších modelů se nedával,ale nejsem si přesně jist do kterého roku to bylo) Torxem č.2 povolovat a zároveň vyndavat vložku,ale pozor hrozí nebezpečí uvolnění zajištovací korunky, která může spadnout do dveří (právě proto vzniklo toto téma)po vyndání vložky odjístíme táhlo vnější kliky(1) dále sundat dvě velké záslepky na plechu stahovačky a najet oknem do polohy kdy budou vydět zajištovací šrouby skla. Tyto šrouby trochu povolit a sklo zajistit v uzavřeném stavu pomocí lepící pásky. těd povolíme tímto bitem(POZOR nejedná se o Torx,ale o 12ti hran M8) zajištovací šrouby zámku (zámek zůstane vyset přes táhlo na plechu). dálší krok je odpojit konektory v A sloupku a výškový reproduktor a naposled povolíme šrouby,které drží plech, u novějších modelů (cca od RV 12/03) jsou nýty A těd můžeme pomalu sundavat plech stahovačky a to mírně nahoru a směrem k pantům dvěří, ale pozor můsí se opatrně a byste si nepoškrabali lak(je to jěžek v kleci )1 bod
-
1 bod