Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/13/18 ve všech sekcích

  1. Včera večer jsem vzala stopaře. Povídá mi: "To se nebojíte, brát takhle v noci cizí lidi? Co kdybych byl sériový vrah?" Já na to: "Prosím vás... víte, jaká je šance, že se sejdou dva sérioví vrazi v jednom autě?"
    3 body
  2. Ať mají všichni jasno Ostraváci nemluví sprostě: V ostravštině je možné zaslechnout často sprostá slova, např. chuj, cyp, pičo, kurva, tato slova ale mají daleko hlubší význam než v běžné češtině. V češtině tato slova slouží jako nadávky, v ostravštině tomu tak ale není. Napřilad slovo CYP označuje hornického učně. Který byl mnohdy nezkušené nemehlo, a tak se slovo CYP přeneslo i na hlupáka, blbce či nemotoru obecně. Slovo PIČO se používá jako jakési univerzální vycpávkové oslovení nemající nic společného s dámským přirozením, jako příklad uvedu velmi známé BANIK PIČO, někdy se píše i s tvrdým Y - PYČO. Se slovem KURVA je to již složitější, také se tak neoznačuje lehká děva ši štětka, ale je to slovo dávající větě nebo příkazu větší důraz. Opět uvedu příklad: Jdete do hospody a máte žízeň. Výčepní Jarek nemá moc napilno, bo v hospodě není moc lidí. A tak řeknete: Ty, Jarek (ostravština má jen šest pádů, oslovuje se prvním pádem, podobně jako ve slovenštině), dej mi pivo. Jarek načepuje a donese pivo, pohoda. Pokud je ale žízeň opravdu veliká (jdete z práce v letním parnu) a Jarek má v hospodě hodně lidí, pak můžete zvýraznit onen důraz slovem KURVA. (Tento důraz se používá místo zvyšování hlasu, Ostravák zásadně nekřičí). Kurva, Jarek, dej mi pivo. Pokud ani po tomto Jarek pivo nepřinese, nastupuje tzv. rámování, kdy slovem KURVA zarámujete větu a tím získá ještě větší důraz: Kurva, Jarek, dej mi pivo, kurva. Pokud ani po tomto rámování nemáte pivo na stole, tak rámování ve větě ponechte, ale ve slově KURVA zaryčte jako motor. Kurrrrrrrrrrrva, Jarek, dej mi pivo, kurrrrrrrrrva. Pokud uslyšíte Ostraváka takhle vrčet, tak bych doporučoval to pivo hned přinést, takový Ostravák je již těsně před výbuchem.
    3 body
  3. Brožura EN: new-fabia-brochure.d8fdcb5c0e4bdd1b76bc4831dca0a180.pdf
    2 body
  4. to takzvané sušení klimy před odstavením vozu je nesmysl - horký vzduch z topení totiž nejde na výparník klimatizace (výměník tepla ze až za ním). Posádka vozu se jen zbytečně týrá. Vzhledem k tomu, že kondenzované vody je v prostoru výparníku opravdu hodně, tak bych to viděl minimálně na hodinovou jízdu s vypnutou klimatizací (puštění topení na to nemá vliv). Takže jak píšou ostaní, permanentní režim auto (i v zimě) a jednou za čas dezinfekce.
    2 body
  5. 2 body
  6. Vyměnil jsem za zkosený vyhřívaný.Obšití šedá nit, musel jsem přehodit tlačítka.
    1 bod
  7. V návaznosti na Martaba a jeho pdf týkající se obtíží při řazení zpátečky. "Našel" jsem instrukce podle čeho mají technici posuzovat funkčnost/ nefunkčnost, viz odkaz. Pracovní návod k posouzení obtíží při řazení zpátečky u převodovky MQ200
    1 bod
  8. nevypada to zle ale ciste vizuelne mi soucasna podoba prijde hezci, nemuzu si pomoct
    1 bod
  9. pozri stranku c.1 kde sa vsetko dozvies :-)
    1 bod
  10. prodal ji přes bazoš SERVUS Borci vole, prodávám ovci, klasikou dvoječkuu. To víš není to žádný RSko,který má každej frajírek kterej je povoláním synáček. ALE není to žádná špinavá pelešina co s ní strejc Nováků z matčiny strany a obloukovkou na zadním trůnu v sobotu jezdil na dříví do pralesa, ježišmarja táto, TOHLE je ještě pořádnej německej stroj. Tohle je DREAMKÁRA každýho pořádnýho borce kterej vyrůstal na "MECGAJVROVI",” a najdete tu i důvod prodeje: „Důvod prodeje: Manželka se styděla když jsem jí vozil do práce a spolupracovnici se jí smáli :(” P.S. nechápu co je na podobných inzerátech vtipného na bazoši.
    1 bod
  11. Jezdit budu, ale jenom na dušičky a možná (a to opravdu vjímečně) do Kauflandu
    1 bod
  12. To právě nebude, bude jí mít jen v garáži a bude se na ní chodit koukat. Aby jsme mu nevykoukali lak a kdyby nedej bože pršelo.
    1 bod
  13. no takéto spotreby som jazdil aj ja v bežnej kombinácii , spotreba je fajn , nádrž je ale katastrofa
    1 bod
  14. Díky moc LucasCZE za radu, napsal jsem.. Po odpovědi se podělím s výsledkem pro ostatní...
    1 bod
  15. to MilanHos. Ahoj máš pravdu. Po dlouhé době mi hned ťuknul do brzdy když auto předemnou nečekaně přibrzdilo při odbočování doleva. Ale když si pokuším reakci navodit sám tak nic, asi je chytřejší než já.
    1 bod
  16. V současnosti firmy ani úřady moc nevědí, co s tím GDPR vlastně dělat, a některé firmy alibisticky odmítají sdělit cokoliv a vymlouvají se na GDPR. Směrnice GDPR chrání osobní údaje. Co jsou to osobní údaje? ... údaje, podle kterých se dá identifikovat nějaká osoba. Je to VIN? Není. Podle čísla VIN se nedá identifikovat žádná osoba. Na to by byly třeba další údaje a jejich kombinace, třeba o adrese majitele určitého VIN a seznam osob bydlících na dané adrese. Takže podle mne odmítnout poskytnutí servisní historie s ohledem na GDPR je hovadina. Ale pozor, na druhé straně, co je to servisní historie určitého VIN? ... jsou to záznamy soukromých firem (servisů), uložené v databázi soukromé firmy (třeba Škoda auto). Proč by ti měla soukromá firma poskytovat svoje data? ... jen tak? .. asi ne. Za prachy (tzn. prodá ti data servisní historie k VIN) - jo to by šlo, pokud se takto rozhodnou. Uvědomte si, že tato data se neuchovávají nařízením zákona a nejsou ze zákona veřejně přístupná. Jinak podle mne by bylo nejlepší, kdyby všechny automobilky celosvětově (prostřednictvím lokálních oficiálních zastoupení) za poplatek oficiálně poskytovaly tato data. Zvýšila by se tím jistota kupujících, ubylo by podvodů a samotné automobilky/servisy by vydělaly nemalé peníze prodejem těchto dat.
    1 bod
  17. Nove jde v AA/Google Mapach nastavit satelitni pohled. Vypada to dobre, ale osobne bych rekl, ze je to min prehledny (a urcite vice datove narocny). Ale fajn moznost
    1 bod
  18. Firma Brodit dela sikovne drzaky na telefony ani nemusis nic vrtat.... PS uz se v tom ztracim kdo co ma
    1 bod
  19. Je třeba opravit Lucky Patcher Carista_3.7_beta_42.apk
    1 bod
  20. Je to tím že vetšina lidí již nezná mechaniku aut a dají na chvalozpěvy prodejců, jak je jejich výrobek excelentní za všech podmínek, Kdyby se ale koukli na podvozek a měli zkušenosti tak by hned věděli že téměř vše dnes je jen křehké vyšší kombi vhodné tak na dobrou polní cestu. Jinak opravdu výroba Pajera byla ukončená a dobíhalí poslední dovozy do prodeje. Bohužel Eu komplikuje vše a i tento směr a dokud nesáhne i do nákladní kategorie do 3,5 tuny, tak tam se dá najít ještě dobré řešení za dobý peníz.
    1 bod
  21. Tohle ale není problém Škodovky, potažmo všech SUV, ale lidi co jsou hloupí a vůbec netuší, jak se tahle auta mají používat...
    1 bod
  22. No jo, protože kouká na ty tvoje plakáty v práci co máš od škodovky, kde je yetina vyfocena v blátě na rigolu s křížením náprav. Se mu pak nedivím. Chtěl jednou vyzkoušet Yetinu na plno.
    1 bod
  23. Zdravím, taky už mám nějaký ten měsíc na autě a sklízím jen samou chválu. Až teď jsem si všiml, že už si to taky někdo objednal. Já to mám z toho samého zdroje a platil jsem i clo. Dohromady cca 3600,- (pořizovací cena+clo+ČP doprava). Namontováno cca za 20 min. bez zvedáku a sundání nárazníku. Jen trocha šikovnosti a trpělivosti s vycvakáváním původního difuzoru.
    1 bod
  24. Stringo, Stringo. Kdybys chodil, tak bys zjistil, že jsme si našli svýho novýho turbínáře z elektráren. Má O3 1,4 TSI rok starou 15tis najeto (dehtově rachtající) a už mu měnili spojku, páč prokluzovala. To jen taková malá vsuvka . No a on má také Toledo, tedy bratra Rapida. A on a Beutíček si představ nám všem zaplatili Kofolu. Tedy jsou víc kamarádi než ty. Ty jen neremcají, ale taky cvakají a to se v klubu počítá. Takoví mě pak můžou klidně poslat s Rapidem do prdele a já se neurazím víš.
    1 bod
  25. Jestli je tam sada sachs tak to dělá ložisko setrvačníku, není to problém jen to dělá hluk (takové plechové šelestění na volnoběh) pak to ještě může cvakat to je setrvák utržený nebo před utržením, to je lepší to vyměnit. Ještě se často kroutí samotný přítlačák od Sachs, hlavně v polovině vyšlápnuté spojky se zvuky výrazně zhorší, po došlápnutí ustanou zcela. Proto se u 1.6 od určitého data zcela odpustilo od dvouhmoty, byly s tím neustále problémy, ale hlavně šlo o ty zvuky, ne že by se s tím nemohlo jezdit. Jezděte a neřešte to kluci, mě to u jednoho auta takhle začalo dělat ve 110K km výměna sady pomohla na 50K km u druhého auta jsem to neřešil, má už takhle naježděno 150K km, zvuky mám tak silné že když vypnu rádio tak při sešlapování spojky to perfektně slyším i v kabině. Srát na to a jezdit.
    1 bod
  26. Pani jsem poridil DSG protoze se pak vice soustredi na provoz a sama jej vyzadovala. Ja DSG chtel kvuli tomu ze 80% cest mam po Praze a to razeni mne uz proste otravovalo. Manual do budoucna ano, ale jen do vikendoveho auta, do auta na denni jezdeni uz neplanuju manual. Pokud ale clovek jezdi primarne dalnice, tak je lepsi ten priplatek vrazit do vybavy nez do prevodovky, dle meho nazoru..
    1 bod
  27. Vůbec mě nezajímá co se líbí nebo nelíbí zrovna tobě, o tom vůbec řeč nebyla. A tebe jsem se na tu páčku také neptal, nech si své rozumy a přihlouplé rady pro sebe, OK? Samozřejmě, že si ji najít mohu, měl jsem za to, že tu byla zmíněná nějaká nabídka. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...