Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/04/18 ve všech sekcích
-
Netvrdim ze prijedu, ale Stringo uz si vymysli jinou vymluvu. [emoji23] Priznej ze ta Tvoje stara slepice uz by tam ani nedojela. [emoji23]2 body
-
Tak chlapáci... Clintův čaj o páté se bude konat ve čtvrtek 13.9. od pěti hodin v Krušárně! Účast povinná :)2 body
-
@BirK Homologace 1.5 TSI v Octavia nemá nic společného s homologací v Karoqu a opačně. Konkrétně Octavia je s 1.5 TSI homologovaná už delší dobu (minimálně od 21.8.2018). @Clerfayt Nepřijde ti to už trapné? Už z těch fotek co tu byli je vidět že nestojí na žádné louce, ale na štěrku. Já plně chápu, že čekat na auto není nic příjemného, ale pokud správně vím, tak ty zrovna na žádného Karoqa nečekáš a jen tady spamuješ těmi svými polopravdami...2 body
-
pěkně kecáš, 1.5TSI je čerstvě homologovaná a brzo začnou rozvážet. Jen to chce trpělivost, těch aut je hodně.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Spotreba na dovolenku do Talianska cca 1000km - tam 4,9 l/100km späť 5,2L/100km po dialnici 130km/h1 bod
-
Na https://www.poi-radary.eu/ spuštěn beta test generování SD dat přes vlastní řešení, tzn. že už se nepoužívá Škoda portál. Vyzkoušejte prosím a dejte případně feedback. Díky.1 bod
-
1 bod
-
Tak jak jsem slíbil, přidávám foto. Fotil jsem i místa o kterých mluvil ralff. Nakonec jsem dohledal, že jsem dával těsnění již před rokem (2. září 2017), takže stav odpovídá provozu včetně zimy, bez toho abych tam cokoli čistil a utíral. A myslím si, že nejde jenom o plasty, je tam spousta kovových dílů, od spon, přes šrouby atd. Já zase nebudu zakrývat náporníky v nárazníku, tohle má pro mne větší přínos a bezpochyby elegantnější.1 bod
-
@Pany mají, od tohoto týdne se má začít rozvážet (Karoq s motorem 1.5TSI manuál i automat)1 bod
-
Jasně chápu, ale pak budu mlčet a ne "machrovat" mám a nedám... Ať se zaměstnanci i dealeři vžijí do situace, kdy tady dost lidí čeká na auto a neustále se mění a prodlužují termíny... A prodejci mlží, tiskový mluvčí říká vše je v pohodě a zákazník ten čeká a taková aktuální tabulka by mu mohla hodně napovědět...1 bod
-
1 bod
-
lirap - ovšem přímo zaměstnanci ŠA (tedy i v důsledku prodejci) si nemohou svévolně dávat na internet co se jim zamane.1 bod
-
Určitě bych zvážil, zda opravdu ten pohon 4x4 potřebuješ. I když není nad to s ní v zimě (pokud je sníh) jezdit po nějakých sotva prohrnutých silnicích. Asi nejlepší by bylo se s 1,6 TDI projet někde u prodejce. Pak ještě něco málo uber z výkonu (kvůli pohonu 4x4) a uvidíš, jestli bys po zkušenostech s dvoulitrem dokázal s jednašestkou denodenně jezdit. Pokud jsi ovšem klidnější a rozvážnější řidič, problém bych v tom neviděl. A pokud budeš chtít jet rychleji, tak i to půjde, jen Ti to k dosažení vyšší rychlosti bude trvat o něco déle. Svezl jsem se v OIII kromě 1,2 Tsi víceméně se všemi motorizacemi dokázal bych jezdit i s 1,0 TSI ( a to mám 1,8 TSI). Zde na foru se často nad slabšími motorizacemi ohrnuje nos, ale ve skutečnosti hodně lidí ten plný výkon zas tak často nevyužije.1 bod
-
1 bod
-
Úplný souhlas, upřímně, nebýt té odrazky, už bych je nejspíš měl na autě, ale takto o nich už skoro ani neuvažuji...1 bod
-
životnost stěračů si člověk dokáže ovlivnit sám. Někdo stírá zaprášené okno, namrzlé okno atd.. To pak jdou stěrače do ……… .1 bod
-
Odomknuta verzia 2.26.9 Pekny zaciatok tyzdna https://uloz.to/!TVgll6PJ5cfc/kggudrhvkif64622jfhh74mhdt-zip1 bod
-
Aby sa nepovedalo ze na vas uplne kaslem, moja magnificencia vam prinasa verziu 3.7-beta52, uplne odomknutu, bez potreby Lucky Patchera. Sladke snicky, a vela stastia pri rannom przneni vasich riadiacich jednotiek. https://uloz.to/!KLd2XTZAU5AE/ngjygc65765974363847jfgdwqfdifbg-zip1 bod
-
Pokud vypneš klimu před dojezdem, určitě tím nic nezkazíš. Minimálně tím vysušíš všechna místa kterými proudí chladný vzduch. Topení tedy ovšem pouštět nemusíš. Já to tak dělám víceméně vždy a nikdy mi v žádném autě (FI, Roomster, OII) "nesmrděla" . A pouze u OII jsem jednou za celých 7 let vlastnictví nechal systém pročistit. Wittmann to s tou hodinou sušení poněkud přehnal.... to raději nekomentuji.1 bod
-
Ten minusový bod byl za formu jakou zde píšeš. Nemám rád arogantní lidi, kteří se vysmívají s cílem zesměšnit druhé a udělat z nich hlupáky s důrazem na svoji inteligenci. A přesně tak mi tvůj příspěvek vyznívá. Nikdo tu nepsal o tom, že to je zázrak, který ochrání motor všude od znečištění. Každý normální člověk to tu tak pochopil, troufám si říci, byl to tip na snížení prašnosti a znečištění. Teď nemám přes víkend čas, ale pokusím se v pondělí sem dát foto motoru po 8smi 12ti měsících provozu a cca 17ti tisích kilometrech. Každý si to potom může srovnat sám.1 bod
-
Mne po prihlaseni ide... Niekto sa asi nudil a nahlasil ho. Nemozem urobit upload ani po zmene nazvu Skuste priamo: schemaf22006.pdf A doteraz sa nikto nevyjadril, na aky server to mam ulozit!! Mam ucet este na 4shared.com, len tam neviem ci po zmene pravidiel nie je nutna registracia aj pre stahovanie... A forum taky napor dat neznesie1 bod
-
Používám celeročočky crossclima od michelinu, 205/55/16 vzorek neřeším, pokud před zimou mají aspon 4mm, tak je tam nechám celou zimu pokud nepadne vzorek pod 2mm v letě to dřu do zimní sezony nebo chvilku před ní klidně na 1mm. Tím to stylem ty gumy najezdí před výměnou 60K km. Jezdím hodně nemám na svém kontě jedinou mnou zaviněnou nehodu. Furt se tu plácá něco o zelené cestě, myslím si že přestat zbytečně vyhazovat zánovní gumy je lepší cesta než euro 8, při kterých mají auta prdět fialky. Spotřebák potřebný pro provoz osobního vozu vyprodukuje víc emisí než provoz auta s euro 3. Nemám rád zbytečné utrácení, žvatlat něco o bezpečnosti provozu na mokru a za deště si klidně můžete, stejně větší šance že vás sestřelí blonska ve vy*rcaném BMVčku při líčení na dálnici než típek co pojede za deště bez vzorku ve felině...1 bod
-
nedám jí sem protože to jsou interní informace a můžu být za to postižen. A na to kašlu. Můžete poděkovat jednomu místnímu členovi, který to způsobil. On sám ví.0 bodů
-
@Vlado Piter mám aktuální, ale nedám ho sem. Protože nejmenovaná osoba tady dávala věci, které neměla a občas to tady lidi ze Škodovky kontrolují. @ferda25 negativ máš za tvoje hospodské názory, které jsou úplně mimo! Ne všechno je Škodovky ok, ale ty to už přeháníš. Myslel jsem si, že seš rozumný člověk, ale to jsem se spletl.-1 bodů
-
Čerpadlo bych vyloučil. Z něj by šel benzín přímo do oleje, ale nebyla by bohatá směs. Váhu vzduchu jsi vyměnil (doufám že za novou a ne za starší ale dobrou) a tak zbývá jen lambda a netěsnící vstřiky.-1 bodů
-
Že by někdo postihl anonymní nick Habi001... Ale pozitivní je, že z výše uvedeného vyplývá, že 1.5 TSI, podle informací, které mám já i které má kolega Habi001 se shodují. Je zhomologováno a z odstavných ploch se to bude převážet dealerům od 37KT a konkrétně tohle se asi v nové tabulce nezměnilo.-1 bodů
-
pro Habi001... Tak jsem si myslel, že tohle fórum je pro nás co čekáme na auto přínosem a že si tady pomůžeme, když někdo sežene nějaké info od dealera ze ŠA apod. Ale, když jsou tady lidi, kteří tvrdí, že mají novou tabulku, ale nedají ji sem... Ať si každý udělá obrázek sám... Tak buď mlčím, nebo ji sem dám... No a že se sem kouknou kluci ze škodovky, vždyť by viděli jenom to, co oni dávno vědí... A ještě dva zajímavé články https://auto.idnes.cz/emise-mereni-laborator-normy-euro-6-wltp-skoda-f4j-/automoto.aspx?c=A180903_092842_automoto_fdv https://auto.idnes.cz/rozhovor-martin-hrdlicka-skoda-auto-konstrukter-emise-normy-co2-nox-oxid-dusiku-oxid-uhlicity-iic-/automoto.aspx?c=A180821_181736_automoto_fdv-2 bodů
-
-4 bodů