Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/10/18 ve všech sekcích

  1. Po výměně pružin nemám žádný problém se světlama ani ničím jiným. Akorát na geometrii byl problém s původními tlumiči s odklony, které byly na pravé straně trochu věčí. Po výměně tlumičů bylo vše v zeleném a v pořádku.
    1 bod
  2. Ahoj, co se komfortu tyce, tak je znatelne poznat, ze je auto daleko tvrdsi, mam to tedy na 18". Na druhou stranu vzhled auta je razem jinde a to take jeste diky podlozkam (vpredu 0.5 a vzadu myslim 1.5 ci 2, ted si nejsem jisty). Co se tyce jizdnich vlastnosti, tak je to uplne jina, mam tam tedy od eibachu jeste stabilizatory a co si muzu nyni dovolit v zatackach je naprosto nekde jinde.
    1 bod
  3. Ale po pravdě, v práci máme jen automaty s DSG a jsem rád, že moje auto je manuál [emoji6] Kokta, Plačka a další ti radí dobře. Vykasli se na DSG, vezmi manuál. DSG je pro líné dědky, viz můj otec. Dospěl do fáze, že s manuální převodovkou už neumí jet. DSG je složité zařízení a potenciální zdroj budoucích poruch. Hlavně u starších vozů. V práci jsem z toho nešťastný.
    1 bod
  4. Jestli bude mít auto přes 100 tis., ber radši manuál. Pokud by byl automat načatej, už ho nezachráníš.
    1 bod
  5. Pre Nemcov je náplň prevodovky doživotný a uvádzajú to aj v manuáloch k autu. Lenže pre Nemca je životnosť auta 3 roky. U nás sa auto používa dva a viac násobok. Často sa stáva, že nový majiteľ si kúpi jazdenku s automatom s nájazdom 150k km. Pôvodný majiteľ olej nemenil, ale nový to hneď po kúpe urobí. Výmena oleja v automate je podstatne zložitejšia, ako pri manuáli. Pri podcenení je to často zabiják pre automat, ktorý odíde po pár stovák km. Preto je u nás taká nedôvera k automatom pri jazdenkách. Dlhé roky som jazdil na automate a teraz som do rodiny kúpil manuál :-) Už sa mi tie problémy nechce riešiť.
    1 bod
  6. hlavně jde o to, jestli v každém automatu člověk prostě mění olej... u DSG mokrého to je do 60000km...... to samé i u manuální převodovky - třeba 5 let nebo 120 000km....
    1 bod
  7. Ahojte upravený puk je konečně tu. Perfektně sedí do pojizdného hydraulické zvedáku který probirate. Přikládám foto
    1 bod
  8. No tak to si zajdi k nějakému prodejci a zeptej se na auto s DSG. Alespoň kousek cesty si to snad vyzkoušíš.
    1 bod
  9. Hmmm, samej vopruz... No uvidíme, možná na konec zůstanu u manuálu
    1 bod
  10. Nepochopil jsi Pistu. Prakticky zadny originalni disk nevypada na SIII dobre, tak to bylo mysleno.
    1 bod
  11. Ale na klidnou jízdu při nízkých otáčkách je DSG machr. Neříkám že se s ním nedá hezky svézt, ale pokud to bude možné, rád bych měl vždy jen manuál. Mě prostě DSG neoslovilo. Musíš si to vyzkoušet sám, jinak nezjistíš jestli Ti bude vyhovovat.
    1 bod
  12. Já jsem kontaktoval přímo VCP, takže toť moje zkušenost s "odklonem".
    1 bod
  13. Verze "F"-vyhřívací člen nemá žádnou elektroniku uvnitř, topný výkon je řízen dvěma relé moduly mimo PTC. Verze "E"- má uvnitř elektroniku, která si řídí topný výkon sama- pomocí pwm; tyto integrované jednotky v PTC jsou poruchové.
    1 bod
  14. To je snad uplně jedno na co se to dodává, ať to prostě objednají a na co to použijete už nemusí být jejich starost. Když to očividně ve fabrice na F3 FL montují tak to snad sedět na inovovanou kapotu bude.
    1 bod
  15. Jezdit s automatem je jak s autickem na pouti. To fak zvládneš.. Každopádně jsem ted jezdil RS TDI 4x4 a dle mého to dsg tomu motoru dává zbytecnej coud a podtaci ho.
    1 bod
  16. Fakt soupis by byl dlouhý, od banalit jako loupajicich se prahových list to byla prvni reklamace, sloupl se ten nápis nakonec je vyměnili za ty co bývali na superbu 2 myslim že vypadaji jako ty co jsou podsvícené jenom nesvítí ale aspon plní nějakou ochrannou funkci.Pak to byli několikrát nefunkční paměti nakonec bylo několik dnu auto v servisu něvěděli co s tím po výměně asi 3 jednotek se to nakonec podařilo rozchodit. Klasika šílené praskaní v zrdcátkach teď momentalně řeším písty u kufru.Skoro každá reklamace je tak 2-3 měsíční průběch.V podstatě nikdy nic tragického ale ten zdlouhavý průběh mě fakt otrávil.Pořád něco řeším na autě kdyby to odstranili co v nejkratší možné době tak to asi přejdu škodovek sem měl fakt hodně. Ale když se mě v servisu zeptaji jestli mi vadí cvakání pístů při otevíraní a zavíraní kufru. Tak jsem odpověděl že po slevách auto stálo skoro 1 200 000 a při téhle ceně odmitám jezdit v chrastítku.
    1 bod
  17. Jo,plná cena bez slevy.No servis Škoda si to může dovolit :-)
    1 bod
  18. No to by musel Motos vzít superba, protože pokud mě paměť neklame, tak všichni ostatní máme manuál. Ještě Pafka ma automat v CitiGo .
    1 bod
  19. Další verze Carista.v.3.8.beta-2.b.380002.crk.Support-no.apk Carista++3.8+beta-2.apk
    1 bod
  20. prostě něco kup a neřeš spotřebu. všechno to jsou stejně rychlokvašky, které aktuálně stojí na poli a čekají na homologaci :-D
    1 bod
  21. Menil som na predchadzajucej Octavii s AFS svetlami a adaptivnym tempomatom a vsetko fungovalo,ako malo.Iba nezabudni spravit geometriou spravne.
    1 bod
  22. Ono bez urážky , oproti SIII bola dvojka raketoplán . Všade audi príchytky , tlmenia , všetko vylepené , dolícované , kvalita plastov kdesi inde , tam okrem duc duc basmanov kde rezonovala sem tam výplň dverí a odratého plata zospodu čo stačí podlepiť iné pazvuky neboli ... to trojka vie vydávať kadečo a málokto vie kde je problém , ani si nespomeniem na koľkých kusoch sa vyberala prístrojovka , opravovali trubky radiatoru topení ktoré o seba opierali , podliepalo filcom , menilo skriní kúrenia za novšie prevedenie kde nie vždy to riešilo problém ... kto videl SIII pod pokličkou si myslí svoje , káble ledabolo pochytané , izoláčná páska len kde tu , prípadne nejaká úplná lacnota, žiadna textilná alebo látková pevná , v stlpiku káble na pochybných príchytkách , izolepa každých 5cm a vzhľad ako keby to ukrajinec odhryzol zakaždým zubami a zahrčkal -- niečo podobné má opel ale tam to bolo cenovo inde a trieda fabie ... o nevychytanom infotaimente ani nehovorím , ale čo ľudia to chcú , kupujú , ťažko robiť súdy , ale veľa ich je po prechode z dvojky sklamaná , hlavne šoféri ktorý si zakladali na iných veciach ako nejaké debilné radary , držania v pruhu a podobne ... detto je životnosť brzd oproti SII kde nebol problém nájsť auto čo malo 300tis km pôvodné brzdy , na SIII je to tak na 60tis , hlavne prvé kusy ... ceny dole veľmi nešli , technika staronová , žiadne zázraky / pičovinky ako displeje , trojkorunové software a programy nepovažujem za techniku /
    1 bod
  23. Přesně tak co by jste chtěli za milión :-) . Ještě někdo dostane šílený nápad aby na to byl spoleh. Bohužel tento jev nekvalitními zpracování se týká i premiovich značek. Šetří se kde ti jenom jde. Zrovna dnes sem uvažoval o tom jaké bude moje další auto potom ci mi volal prodejce audi a lákal na předváděcí jízdu. Upřímně fakt nevím po shlédnutí mnoha aut a přečtení ještě více recenzí a fór, sem dospěl k názoru ze jsem absolutně zmaten a možná znechucen.
    1 bod
  24. Se CitiGo v AT jsem se svezl a bylo to jako když jedeš s nějakým totálním dřevákem. Auto jelo rychlostí 30 km do kopečka a pořád to dolu neřadilo. S DSG to nemá nic společného podle toho co tady lidi píšou...
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...