Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/25/18 ve všech sekcích

  1. Za mě také účinnost nic moc. Přední dveře a prahy jsou lehce lepší, ale zadní část vozidla nepoznala rozdíl. Toto je pohled z mé strany. Ale když koukám na svůj přední nárazník a kapotu, tak bych zástěrky nařídil všem. Sice odletujícím kamínkům na 100% nezabrání, ale alespoň zredukuje.
    2 body
  2. Neosuhlasím, mě odešla baterka asi po 2,5 roce a to během léta. Odešla z minuty na minutu...ráno jsem nastartoval ujel po dálnici 100km na benzince zhasnul a už skoro nenastartoval. Druhý den ráno jsem již nenastartoval...a to auto používám na dlouhé cesty(nyní po 3a1/4 roce mám najeto 160tkm ) a docela dost brzdím motorem...musím říci, že jsem si myslel, že o svém autě vím hodně, ale o této "feature" jsem netušil a ledacos mi tím došlo => tohle chci fakt vypnout
    2 body
  3. Dával jsem zástěrky na f3. Je pravda že jsou menší než F1/2. Ale pořád je lepší než nic. Alespoň si nehazete bordel a kamení od předních kol pod auto. Když občas jedu po dálnici za deště tak vidím jen mlhu za auty predemnou. Pak se podívám na kapotu a chce se mi brečet! Kdyby měli všechna auta zástěrky bylo býti lepší. Ovšem výrobce by to zruinovalo.
    2 body
  4. Mám tyto, koupil jsem sadu na Sbazaru ,ale ještě nepřezuto http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/zimni-sady-kol/kompletni-zimni-kolo-17“-ratikon-s-pneu-pirelli-pro-karoq-cbx215557rsz3l-x/0/1/24/43/1001
    1 bod
  5. Nedalo mi to a dnes cestou z OV jsem nalogoval pravděpodobně část aktivní regenerace DPF. První šipkou v prvním grafu je znázorněn její počátek, druhou šipkou pak konec. Teplota výfukových plynů v tomto údobí stoupla až o 200°C a to vše při stálé rychlosti cca 110 km/h. Podstatné je, že v okamžiku zahájení regenerace se skutečně na displeji objevil nápis "Nutný běh motoru", při ukončení tento nápis zmizel a postupně se i teplota snížila na původní hodnotu. Na druhém grafu je pak konec údobí regenerace při volnoběžných otáčkách. Při ukončení (označeno šipkou) se sníží otáčky a rovněž i teplota výfukových plynů. V tomto okamžiku zmizel i nápis "Nutný běh motoru". Dá se tedy předpokládat, že ten nápis "Nutný běh motoru" skutečně může indikovat mj. regeneraci DPF. Třetí obrázek je analogický tomu prvnímu, navíc je z něho vidět, že v údobí aktivní regenerace jsou žaluzie před chladičem plně otevřeny (Activation radiator shutter result) a taky to, že v průběhu regenerace se filtr vypaluje a klesá hodnota "soot mass measured". Celý proces regenerace byl ukončen za cca 16 minut.
    1 bod
  6. pro TONDULA: mrkni do sekce motor 1.5TSI, tam někdo založil vlákno na to cukání při studeném motoru, tak to budeme řešit tam...
    1 bod
  7. Tak tady je roleta uchycena na dveřích, takže se "odroluje" když otevřeš kufr a zase se "zaroluje" když ho zavřeš (je uchycena na dveřích, takže se jakoby zvedá spolu s nimi).
    1 bod
  8. Dekuju za nabidku, ale jsem relativne daleko, stredocech...na jare pod to vlezu az budu vracet letni a dle indicii najdu spravne misto...
    1 bod
  9. Mám O3, takže s tím ti nepomůžu. Pokud bydlíš u Brna, stav se, prohlídnu to. Nebo budeš muset počkat, jestli ti to někdo nafotí
    1 bod
  10. když vidím zvýšené otáčky,zkusím aktivovat start stop,(standardně hned vypínám) a vidím,že je aktivní,ale nefunkční,podle ikony na maxi dotu.
    1 bod
  11. Tak byl opravdu špatný termostat. Včera jsem z 50 stupňů neohřál vodu po 15ti km na 90, a dneska na to stacili cca 2 km na výjezdu z vesnice.
    1 bod
  12. Zdarec. Regeneraci poznám i tak, že mi na Colombusu píše v zobrazení start/stop systému "je nutný běh motoru" a SS je blokovaný. Samozřejmě otáčky na volnoběh 1000 a ventilátor hučí i když není teplo.
    1 bod
  13. Co to tam je za sracky. [emoji23]
    1 bod
  14. @Sklennny, když už se tady oháníš výší slevy, tak by bylo fajn napsat za jakých podmínek. Pak si všichni myslí, že ta výše je normální.
    1 bod
  15. Normální to není, no...ale vzpomněl jsem si na jedno video ;-))) https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-ovce/218452801080419/
    1 bod
  16. Takže se nám oteplilo. Teplota 10 st.C. Napětí na baterce v garáži 12,1 V. Po nastartování na volnoběh 12,5 V. V tahu je napětí na baterce 12,5 V. při ubrání plynu 14,9 V po znovupřidání někdy klesne na 13,3, někdy na 12,5-12,7V. Nenašel jsem žádnou zákonitost, proč je to někdy víc a někdy míň. Chová se to víceméně pořád stejně, ať je SS vypnutý nebo zapnutý. Budu si asi muset zvyknout nejezdit z kopce na neutrál, aby se to občas nabilo rekuperací. Zlomová venkovní teplota, kdy auto začíná dobíjet naplno (viz můj minulý příspěvek) je okolo 6-7st. C. Nechápu celý tenhle tyátr kolem SS a rekuperace. Jak jsme mohli tenkrát přežít, když jezdily Warburgy, Moskviče, Avie a Tatry 138 a KSČ měla monopol na všechno, jo a nebyl hajzlpapír. Přeju všem teplo venku i doma.
    1 bod
  17. Jako bonus přikládám postup, jak promazat ložiska ventilátoru, bude to zajímat hlavně ty, co jim začne pískat ventilátor. Neříkám, že to musí pomoci všem, záleží jestli nejsou ložiska úplně v háji, ale já to udělal pře 4-mi roky, kdy se mi ventilátor poprvé "rozpískal" a až nyní se opět ozval, takže se to hodilo a udělal jsem to hned při jedné práci PROMAZÁNÍ LOŽISEK VENTILÁTORU 1. demontovat schránku spolujezdce - povolit 5x torx, odpojit hadici klimatizace a konektory airbagu a osvětlení schránky 2. demontovat spodní kryt palubní desky spolujezdce - povolit 2 vruty a sundat polstrování 3. povolit 1x torx a sundat výdech ventilace 4. demontovat ventilátor - otočit za páčku ve směru šipky a ventilátor "vypadne", chce to trochu šikovnosti a vysunout ho úplně ven, já osobně jsem nepřišel na to, jak snadno odpojit konektor, ale není to vůbec nutné řešit 5. vyčistit obal ventilátoru - já tam měl prach a dokonce i listí, takže jsem vše vysál a vyčistil hadrem 6. vyndání vlastního ventilátoru - odpojit černý konektor, sundat gumovou průchodku a šroubovákem zatlačit 3 gumová zajištění, je třeba je zamáčknout a zastrčit směrem dolů, potom celý ventilátor vyndáte z toho krytu 7. promazání ložisek - všechno co nejlépe očistit (pouze kam se dostanete, moc se toho už rozebrat snadno nedá) a ložiska promazat, já používám silikonový sprej pro vysokootáčková zařízení, je lepší v tom, že tomu nevadí voda, ani teploty, zase se na to chytá víc prachu, ale to jsem měl i při prvním rozebrání, že ložiska byla zasviněná, takže prostě nějaký mazací přípravek - WDčko nepomohlo, zkoušel jsem ho a pískalo to pořád 8. zpětná montáž - provede se opačným postupem POZOR: při prostrčení kabelu ventilátoru a vlastního vložení ventilátoru do krytu, musíte zase ty gumová zajištění vrátit do zajištěné polohy, to se zase udělá tím šroubovákem a to tak, že se po maximálním nastrčení ventilátoru na kryt podeberou ty zajištění šroubováčkem a nadzvednou se až vyskočí ven z drážky a vylezou, jinak by ventilátor vypadl ven!!! Snad to také někomu pomůže
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...