Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/25/18 ve všech sekcích
-
Za mě také účinnost nic moc. Přední dveře a prahy jsou lehce lepší, ale zadní část vozidla nepoznala rozdíl. Toto je pohled z mé strany. Ale když koukám na svůj přední nárazník a kapotu, tak bych zástěrky nařídil všem. Sice odletujícím kamínkům na 100% nezabrání, ale alespoň zredukuje.2 body
-
Neosuhlasím, mě odešla baterka asi po 2,5 roce a to během léta. Odešla z minuty na minutu...ráno jsem nastartoval ujel po dálnici 100km na benzince zhasnul a už skoro nenastartoval. Druhý den ráno jsem již nenastartoval...a to auto používám na dlouhé cesty(nyní po 3a1/4 roce mám najeto 160tkm ) a docela dost brzdím motorem...musím říci, že jsem si myslel, že o svém autě vím hodně, ale o této "feature" jsem netušil a ledacos mi tím došlo => tohle chci fakt vypnout2 body
-
Dával jsem zástěrky na f3. Je pravda že jsou menší než F1/2. Ale pořád je lepší než nic. Alespoň si nehazete bordel a kamení od předních kol pod auto. Když občas jedu po dálnici za deště tak vidím jen mlhu za auty predemnou. Pak se podívám na kapotu a chce se mi brečet! Kdyby měli všechna auta zástěrky bylo býti lepší. Ovšem výrobce by to zruinovalo.2 body
-
Mám tyto, koupil jsem sadu na Sbazaru ,ale ještě nepřezuto http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/zimni-sady-kol/kompletni-zimni-kolo-17“-ratikon-s-pneu-pirelli-pro-karoq-cbx215557rsz3l-x/0/1/24/43/10011 bod
-
Nedalo mi to a dnes cestou z OV jsem nalogoval pravděpodobně část aktivní regenerace DPF. První šipkou v prvním grafu je znázorněn její počátek, druhou šipkou pak konec. Teplota výfukových plynů v tomto údobí stoupla až o 200°C a to vše při stálé rychlosti cca 110 km/h. Podstatné je, že v okamžiku zahájení regenerace se skutečně na displeji objevil nápis "Nutný běh motoru", při ukončení tento nápis zmizel a postupně se i teplota snížila na původní hodnotu. Na druhém grafu je pak konec údobí regenerace při volnoběžných otáčkách. Při ukončení (označeno šipkou) se sníží otáčky a rovněž i teplota výfukových plynů. V tomto okamžiku zmizel i nápis "Nutný běh motoru". Dá se tedy předpokládat, že ten nápis "Nutný běh motoru" skutečně může indikovat mj. regeneraci DPF. Třetí obrázek je analogický tomu prvnímu, navíc je z něho vidět, že v údobí aktivní regenerace jsou žaluzie před chladičem plně otevřeny (Activation radiator shutter result) a taky to, že v průběhu regenerace se filtr vypaluje a klesá hodnota "soot mass measured". Celý proces regenerace byl ukončen za cca 16 minut.1 bod
-
pro TONDULA: mrkni do sekce motor 1.5TSI, tam někdo založil vlákno na to cukání při studeném motoru, tak to budeme řešit tam...1 bod
-
Tak tady je roleta uchycena na dveřích, takže se "odroluje" když otevřeš kufr a zase se "zaroluje" když ho zavřeš (je uchycena na dveřích, takže se jakoby zvedá spolu s nimi).1 bod
-
Dekuju za nabidku, ale jsem relativne daleko, stredocech...na jare pod to vlezu az budu vracet letni a dle indicii najdu spravne misto...1 bod
-
Mám O3, takže s tím ti nepomůžu. Pokud bydlíš u Brna, stav se, prohlídnu to. Nebo budeš muset počkat, jestli ti to někdo nafotí1 bod
-
když vidím zvýšené otáčky,zkusím aktivovat start stop,(standardně hned vypínám) a vidím,že je aktivní,ale nefunkční,podle ikony na maxi dotu.1 bod
-
Tak byl opravdu špatný termostat. Včera jsem z 50 stupňů neohřál vodu po 15ti km na 90, a dneska na to stacili cca 2 km na výjezdu z vesnice.1 bod
-
Zdarec. Regeneraci poznám i tak, že mi na Colombusu píše v zobrazení start/stop systému "je nutný běh motoru" a SS je blokovaný. Samozřejmě otáčky na volnoběh 1000 a ventilátor hučí i když není teplo.1 bod
-
1 bod
-
@Sklennny, když už se tady oháníš výší slevy, tak by bylo fajn napsat za jakých podmínek. Pak si všichni myslí, že ta výše je normální.1 bod
-
1 bod
-
Normální to není, no...ale vzpomněl jsem si na jedno video ;-))) https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-ovce/218452801080419/1 bod
-
Takže se nám oteplilo. Teplota 10 st.C. Napětí na baterce v garáži 12,1 V. Po nastartování na volnoběh 12,5 V. V tahu je napětí na baterce 12,5 V. při ubrání plynu 14,9 V po znovupřidání někdy klesne na 13,3, někdy na 12,5-12,7V. Nenašel jsem žádnou zákonitost, proč je to někdy víc a někdy míň. Chová se to víceméně pořád stejně, ať je SS vypnutý nebo zapnutý. Budu si asi muset zvyknout nejezdit z kopce na neutrál, aby se to občas nabilo rekuperací. Zlomová venkovní teplota, kdy auto začíná dobíjet naplno (viz můj minulý příspěvek) je okolo 6-7st. C. Nechápu celý tenhle tyátr kolem SS a rekuperace. Jak jsme mohli tenkrát přežít, když jezdily Warburgy, Moskviče, Avie a Tatry 138 a KSČ měla monopol na všechno, jo a nebyl hajzlpapír. Přeju všem teplo venku i doma.1 bod
-
Jako bonus přikládám postup, jak promazat ložiska ventilátoru, bude to zajímat hlavně ty, co jim začne pískat ventilátor. Neříkám, že to musí pomoci všem, záleží jestli nejsou ložiska úplně v háji, ale já to udělal pře 4-mi roky, kdy se mi ventilátor poprvé "rozpískal" a až nyní se opět ozval, takže se to hodilo a udělal jsem to hned při jedné práci PROMAZÁNÍ LOŽISEK VENTILÁTORU 1. demontovat schránku spolujezdce - povolit 5x torx, odpojit hadici klimatizace a konektory airbagu a osvětlení schránky 2. demontovat spodní kryt palubní desky spolujezdce - povolit 2 vruty a sundat polstrování 3. povolit 1x torx a sundat výdech ventilace 4. demontovat ventilátor - otočit za páčku ve směru šipky a ventilátor "vypadne", chce to trochu šikovnosti a vysunout ho úplně ven, já osobně jsem nepřišel na to, jak snadno odpojit konektor, ale není to vůbec nutné řešit 5. vyčistit obal ventilátoru - já tam měl prach a dokonce i listí, takže jsem vše vysál a vyčistil hadrem 6. vyndání vlastního ventilátoru - odpojit černý konektor, sundat gumovou průchodku a šroubovákem zatlačit 3 gumová zajištění, je třeba je zamáčknout a zastrčit směrem dolů, potom celý ventilátor vyndáte z toho krytu 7. promazání ložisek - všechno co nejlépe očistit (pouze kam se dostanete, moc se toho už rozebrat snadno nedá) a ložiska promazat, já používám silikonový sprej pro vysokootáčková zařízení, je lepší v tom, že tomu nevadí voda, ani teploty, zase se na to chytá víc prachu, ale to jsem měl i při prvním rozebrání, že ložiska byla zasviněná, takže prostě nějaký mazací přípravek - WDčko nepomohlo, zkoušel jsem ho a pískalo to pořád 8. zpětná montáž - provede se opačným postupem POZOR: při prostrčení kabelu ventilátoru a vlastního vložení ventilátoru do krytu, musíte zase ty gumová zajištění vrátit do zajištěné polohy, to se zase udělá tím šroubovákem a to tak, že se po maximálním nastrčení ventilátoru na kryt podeberou ty zajištění šroubováčkem a nadzvednou se až vyskočí ven z drážky a vylezou, jinak by ventilátor vypadl ven!!! Snad to také někomu pomůže1 bod