Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/15/18 ve všech sekcích
-
150 koni neni zase tak malo. U dvoulitru tdi 150 koni nikomu divny neprijde. A to je 1.4 ve zrychleni o fous lepsi nez to tdi.2 body
-
Nová verze, třeba upravit přes LP Carista++3.8+beta-9.apk nebo https://uloz.to/!v6lt1C9kKnOP/carista-3-8-beta-9-apk2 body
-
Ano, to je rozhodně povinnost mít při koupi ojetého auta v té české džungli nabídek aut. Ano, určitě pokud má někdo opravdu spolehlivého známého, kterému nejde jen o vlastní profit, tak toto by byla ideální cesta s určitou garancí, že i přes zjištění stavu auta na místě + historie ze systémů bude nějaká jistota, že se s autem navíc zacházelo dobře. Taktéž naprosto souhlasím s Michalem a myslím @Punit že když si prohlédneš jeho témata zde, kde jde vidět pečlivost při péči o rodinné vozy, byl by jsi v nejlepších rukou v případě pomoci při výběru konkrétních vozů. Tam bude problém s cenou v požadovaném dovybavení dle požadavků @Punit (vyhrev skla,volantu, navigace,tazny, zaruka 5let/100 000km). S těmito požadavky to ani se slevou cca 13-14% na Octu asi nevyjde. Každopádně s tebou naprosto souhlasím, že s těmito penězi bych určitě koukal raději po nové (i za cenu nějaké oželené výbavy) a nebo hold trochu doložil navíc, když by se to bez výbavy nedalo zkousnout. Ale ať každá vybírá dle svého rozumu. Já jsem rád, že už mám tohle za sebou a zase tak na dva až tři roky klid.2 body
-
Zdravím, měl jsem podobný problém, světla už nejsou nejnovější a vyřešila mě to jednoduše výměna žárovek za silnější, konkrétně GE H7 Sportlight 4200K a parkovačky Philips WhiteVision W5W Xenon efect. Mnohem více světla oproti klasickým H7 a ty parkovačky krásné bílé světlo. Je to jednoduché řešení za pár korun, než měnit celá světla.2 body
-
70kW s filtrem pevných částic, ještě není úplně zajetý. Ten nájezd na jednu nádrž mě baví2 body
-
1 bod
-
Objednany L&K s 1,5 TSI 8.11.2018....45 tyzden...vyroba napalanovana na 48 tyzden,celkom fofr Laurinka je na SK tak bohata,vratane nezavisleho kurenia,9,2" navi,ventilovanych sedadiel s masazou a pamatou oboch,vyhrievanehom volantu,ze som priplacal iba 19tky Trinity,virtula cocpit,akusticky paket pre bocne okna.1 bod
-
1 bod
-
Celkem běžné cesty, 50% silnice I. třídy, 20% II. a III., 20% město a zbytek dálnice. České středohoří, takže lehce zvlněný terén. Asi by se hodilo zmínit, že tam skoro nejsou cesty pod 20km, takže většina se zahřátým motorem.1 bod
-
Jestli si dobře vzpomínám, tak originály tam jsou Osram D3S Xenarc Original 4150K. https://www.osram.cz/appsj/pdc/pdf.do?cid=GPS01_1057127&vid=PP_EUROPE_CZ_eCat&lid=CS&mpid=ZMP_61165 Když sundáš na světle kryt výbojky, tak ten typ uvidíš.1 bod
-
Kdybys chtěl, můžu ti pomoci s ověřováním. Oboje mám doma a často s lidma na prohlídku jezdím. Naprosto souhlasím s @ZbyšekSU. Jak škoda-plus tak i DasWeltAuto je jedna stejná banda. Nadstandarty žádné, švindl a obchod s naivními lidmi. Nic jiného.1 bod
-
1 bod
-
Punit - dodržuj pravidla fora => přestaň citovat bezprostředně předcházející příspěvek!1 bod
-
1 bod
-
Mně přehráli sw před 2 roky kdy mi auto blblo. Mám i nálepku u rezervy. Oficiálně nikde nebyla ale jak jsem byl potom znovu v servisu tak jim to znovu vyjelo při zadávání zakázky. Evidentně podle nějakého rozmezí vin. Mám auto 06/2015.1 bod
-
Jasně že "kameraman" má svoji vinu, dle zákona Ale v těch místech se bez vzájemné tolerance prostě projet nedá, popisuji to výše. Taknějak se tam řidiči vzájemně pouštějí, pokynou si a tolerují nějaké ty chybky ostatních, není třeba vyšilovat. Kdo ta místa nezná, těžko pochopí, ale situace je tam taková, že bez vzájemné ohleduplnosti a tolerance se tam prostě projet nedá. Jezdím tudy asi jedenkrát týdně , ale situaci tam dobře znám. Tam to chce prostě klid a trpělivost. Pokud spěcháte, nebo máte ochranitelské tendence, tak tam bez konfliktu prostě neprojedete :-).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Co takhle začít tím si přečíst návod k autu. Jinak vezmeš klíč, vyklopíš, sundáš krytku na klice u řidiče a auto odemkneš.1 bod
-
A co třeba zeptat se přímo Jirky Cosby? Pro mě jsou Strakonice ze Sev.Moravy hodně daleko, takže dokud se ten prozatím tajný postup “neodtajní” a nedostane mezi lidi, budu se muset spokojit s originálním, tuze neinteligentním, dobíjením.1 bod
-
Tu trasu celou dobře znám, zrovna dnes jsem tam znovu jel. Ten kruhák v Bílině, kde to začalo, je často hodně zasekanej a ve špičce, když vás někdo nepustí (což je běžné), je to fakt na nervy. Jede se tam přískokem v koloně, navíc ty stejně zatížené kruháky jsou tam tři za sebou. Je to o to deprimující, že od Teplic přifrčíte po čtyřproudovce a za Bilinou zase letíte po čtyřproudovce dál na Most. Ale přes Bilinu se cukáte i půl hodiny. Je to dlohý 2,5km. Tam, kde to magor otočil přes ručku je nedaleko od místa (200m ?), kde to před časem rozsekaly ty holky, jak se jedna zabila, když natáčely to selfíčko. Akorát že ony jely opačným směrem. Od místa, kde začal magor vyšilovat, do jeho zastavení fízly je to 16km, vlastně stále po čtyřproudovce.1 bod
-
Wittmann: Ano, to je možné. Nic to ovšem nemění na faktu, že za volantem nemá co dělat. Minimálně dokud se neznormalizuje a jestli je jeho emoční nestabilita a vysoká agresivita nezvratná, tak už nikdy.1 bod
-
Neskutečný! Ale opět se ukázalo, jak je kamera v autě užitečná věc. Ten magor si to doufám pěkně odskáče.1 bod
-
Servisům stačí výměny oleje za násobný ceny. Takto složitý úkony se jim naopak nevyplatí, kdyz za čas který tam to auto bude protočí několik jiných.1 bod
-
-1 bodů