Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/15/18 ve všech sekcích

  1. A ještě jedna z dálnice. V té hnědé metle to vypadá dobře!
    5 bodů
  2. Dnesni jizda skoro 220km ta spotreba je vyborna. Sice jsem to nejak nehonil, ale v aute 3 osoby a 2 bedny zavarovacek okurku (zatim najeto 2100km)
    2 body
  3. V ceníku to uvedeno není. Je v tom zase binec. Platí informace, že pouze combi, pouze DSG. A s menší nádrží i nemožnost nezávislého topení.
    1 bod
  4. Jo širší pneu bude blba v břečce a pokud pojedete v 10 Cm sněhu bude auto víc plavat mluvím o ujezdenem sněhu to nemá s šířkou nic společného naopak by měla mít větší zaber , octavii jsem měl také na širokých a u chaty jsem to vyjizdel v klidu Superb to také vyjel ale měl jsem smrt v očích ? překvapilo mě ze už na mírném kopečku kdy Vyjizdim od chaty už se mu nechtělo a když vezmu že nejužší rozměr na Supa bude kolik 215? Nebo 205 v tom si myslím to nebude, asi je to o zvyk uvidime až ho otestuju víc v provozu mám ho od března ale tohle mě překvapilo , každopádně zastavit s tím v kopečku už se nerozjedu, měl jsem si koupit 4x4
    1 bod
  5. To už by u Amundsena bylo lepší, aby si člověk vybral sám z evropských zemí ty, jenž potřebuje. Zrovna na to koukám a když třeba budu potřebovat BiH, tak tam nebudu mít Polsko, či Německo. Ne že by mi to až zas tak vadilo, holt si budu nosit kartu vícekrát za rok domů k nahrání dat, ale slovy klasika "je to ale kolosální békovina"... Na to kolik peněz za to chtějí, je Amundsen teda docela shit - a to nemluvím o tom že na aktuální dopravní info musí mít extra přísun dat. To fakt trumfne i obyčejný smartphone.
    1 bod
  6. Dnes Dolomity cca 950km, 4 chlapi, velká rakev... Spotřeba po Bolzano 5,9 pak kopce a vylezla na 6,1. Jinak dlouhodobá při ježdění kolem komina je 5,6. Fabia Scoutline 1.0 TSI 81kw
    1 bod
  7. Mám ruskýho Trumfa v základní verzi (Nemám LED, Kessy, Climatronic). Za 4 měsíce najeto 15000 km a relativně spokojenost. Po převzetí se musel dopasovat nárazník a lítala mi ve víku kufru nějaká špona. :) Zpátečka by tam mohla jít asi snadnějc, stejně tak pozoruju "lehký klepnutí" při řazení z jedničky na dvojku. Ale co jsem tak přečetl, tak bohůžel asi standardní vlastnost. Ať už se jedná o Octavku z Ruska nebo ČR. Za ty prachy nebylo moc co řešit.
    1 bod
  8. Šak som si privstal.[emoji3] Odoslané z Redmi Note 4 pomocou Tapatalku
    1 bod
  9. Četls ty podmínky služby a brožuru: jak jsem psal, je to zpoplatněné, některé servisy si to nechají zaplatit, některé to dávají jako "službu grátis", jiné na to ani neupozorní a mobilita padá. EDIT: Mobilita Plus je prodloužená záruka na auto na 5 let nebo 100tis. km. Plus její součástí je zdarma prodloužení Záruky Mobility po dobu 5 let nebo 100tis. km. Ale to už jsem psal.
    1 bod
  10. @osobne pozor na tu asistenční službu..taky jsem nad tímhle přemýšlel..na co platit dvě asistenční služby..rozdíl zásadní je ale v tom, že asistenční služba z povinného ti vozidlo odtáhne tam, kam chceš, přesněji řečeno tam, co máš zaplaceno v podmínkách, kdežto, asistence z mobility ti auto odtáhne jen do prvního autorizovaného servisu, takže pokud bys měl poruchu někde dále od bydliště, tak ti ho do domovského servisu neodtáhnou..
    1 bod
  11. Hledej zde: http://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/zaruky-mobilita?gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIvPvqw4Wi3wIVCrftCh0U9g1gEAAYASAAEgI9wfD_BwE Je to zpoplatněná služba když je auto udržováno v autorizovaném servise. Někdy to servis prodlouží zdarma, někdy to naůčtují.
    1 bod
  12. Mám stejné zkušenosti, v létě jsem baterii nabil a odpojil konektor a dobíjelo to skoro konstantním napětím od 14,3V až 14,5V max., takže rekuperace vyřazena. Teď přes to mrazivé počasí, jsem konektor nacvaknul vymazal chyby, deaktivoval Start/Stop přes Caristu a dobíjí to 14.9V. Nejhorší je když někde stojím se zapnutým zapalováním to voltmetr v autě ukazuje i 11,7V, pak při jízdě nabíjí nejakou dobu 14,3V, pak to vyleze znovu na 14,8V až 14,9V a když přijdu třeba po dvou dnech k autu zastrčím volmetr, ukazuje 12,5V. Škoda Fabia 1.2 TSI 81kW.
    1 bod
  13. Tak zrovna u SPZ LED to jde vypnout :)
    1 bod
  14. cena bez oleje standartní..já platil cca 750,- ale i bez pylového filtru, takže to odpovídá ?
    1 bod
  15. Fotky z FB z clubu Škoda Rapid Oficial. Bohužel trochu zkresleno optikou focení mobilem bez odstupu. Ale jakýs-takýs náhled na to, jak bude vypadat zadek bez prodlouženého skla a chrom paketu na oknech tu je.
    1 bod
  16. Imbus, oči a zdravý selský rozum. :-)
    1 bod
  17. Před deseti lety jsem přesně takovou kravinu udělal a už nikdy více. Ano při svižnější jízdě si dovolím tvrdit že to je o hubu. A do týdne jsem dal 4 stejný.
    1 bod
  18. No, k tomu ti treba trochu viac, než len imbus... Postup pri kalibrácii je popísaný v niektorom zo skorších príspevkov.
    1 bod
  19. Takže... Vo štvrtok som bol v servise, okrem iného som spomenul svetlá a že to teda slabo svieti, slabých 30 čísel... Oni že OK, že to skontrolujú... Mal som voraz cca 2 hodiny, takže mi v rámci kratochvíle požičali predvádzaciu RS245, aby som si mohol vybaviť nákupy... Záver: svetlá svietili príliš nízko - vykonaná kalibrácia v rámci zaruky (rozumej grátis). Skúška: proste šupa, svieti to neporovnateľne lepšie, odhadom minimálne dvojnásobný dosvit, zmizla ostrá hranica svetlo/tma - prechod je temer plynulý, v diaľke... Konečne vidím chodcov na chodníkoch, na priechode postavy od pása dolu (predtým leda tenisky, pravda len ak boli biele)...
    1 bod
  20. @koudy71 ano, nové mapy tam jsou..mapy už bohužel nejsou tak, jak byly dříve, tedy dvě verze, jedna menší a druhá s celou Evropou. Ted ro rozsekali na 7 částí, kde ČR je myslím ve třech variantách..údajně proto, že si mnozí stěžovali, že si musí stahovat velký soubor a dlouho to trvá při aktualizaci. To by se dalo i pochopit. Pro toho, kdo potřebuje jen ČR a pár zemí okolo je to fajn. Problém ovšem nastane, když někdo potřebuje celou Evropu a té se bohužel nedočká. Jako příklad např. kdo by chtěl jen do Španělska nebo Portugalska, tak bohužel nebude mít navigaci přes některé státy přes které musí jet. Už asi před 10 dny jsem proto kontaktoval přímo škodovku, jestli je to vtip nebo záměr, že ted nemám celou Evropu najednou. Bylo mi řečeno, že řešením je to si nahrát např dvě verze map, které se mi údajně sloučí. Bohužel nesloučí, nejde to. Proto znovu kontaktována škodovka, že jejich postup nefunguje, prý předají do vývoje a o výsledku mi budou informovat. Už je to cca 5 dnů, ale nic nového. Jen pro zajímavost, třeba update portál VW je asi chytřejší, protože kromě těchto 7 verzí map z podzimu tam stále nechali k dispozici i tu celou Evropu z jara, kdežto škodovka ji z portálu smázla a nechala tam jen ty nové.
    1 bod
  21. Auto bez zástěrek. Ovšem v mém případě by ani zástěrky nepomohly. ?
    1 bod
  22. Od srpna jsem majitelkou O3 Trumf plus a s autem jsem velice spokojená. Rozhodující pro volbu Trumfu byl motor 1.4 TSI, LED světla, klima, víc nepotřebuji ?. Kdybych si výbavu měla nakonfigurovat, tak bych brala vše, ale to už je o jiné ceně. A pro mne jako bonus nové auto za cenu ročního, i když s lepší výbavou.
    1 bod
  23. Hezky navod. No uz se na to tesim. Pristi rok musim menit. On taky kazdy momentak muze ukazovat trochu jinak. Profi momentak, pravidelne cejchovany ma doma asi malokdo. Tak si rikam, ze nez se drzet toho utahovaciho momentu, tak jestli spis nehlidat to presne natoceni jiskriste. (on to vlastne v tom videu take rika) Btw. jednou utaženou svicku lze o neco povolit? Jak se jednou zdeformuje ten tesnici krouzek, tak pri povoleni to uz nemusi dokonale tesnit, ne? ☆ Jedna technicka. V tom navodu od Skodovky se uvadi, ze kostrici obloucek ma byt kvuli chlazeni natocen k vyfukovym ventilum. Ale na te termo fotce (obr. 3) to maji presne naopak, ne? Tak jak to tam je vyobrazeno, tak tam je přehřání (víc cervena barva), prave pri natoceni k vyfukovym ventilum. Maji to tam blbe, nebo to ja blbe chapu?
    1 bod
  24. Krásně to tu shrnul jak @michal2009, tak @Pawouk. Jde prostě jen o to, aby se člověk dověděl vše co potřebuje o kupovaném autě a aby mu to prodejce nezatajoval, když se k tomu stejně dopátrá svými možnostmi. A přistupovat ke všem bazarům stejně, ať už se jmenují jak chtějí. Je jasné že najít dnes auto, které nemá absolutně žádný zásah servisu je téměř nereálné, ale není nutno kupovat špatně opravené šroty. Mě by například také nevadil lakovaný nárazník, protože to se dá asi pochopit, navíc pokud není měněn, ale opravdu jen lakován, nehrozí příliš ani to že by to dostalo nějakou větší ránu a tedy případný problém s hnutím výztuh atd. Co ale opravdu u žádného auta nechci jsou měněné pevné díly karoserie, protože to může každý opravovat sebelíp, ale už to nikdy nebude takové jako mělo být. Mimochodem viděl jsem při výběru svého auta zrovna dvě O3 s takovými opravami, které proti další spoustě kusů byly moc pěkně opravené, jenže už i u nich se po roce provozu od nehody začaly krásně projevovat ty problémy s tím související. 1) Jedna byla po bouračce v koloně "ťuknutá" na čumák i zadek. Tedy výměna obou nárazníků. Kapota, páté dveře, ani boční partie nic, ale odnesla to trochu přední i zadní výztuha. Přední srovnána pěkně, zadní také, ale samozřejmě to odneslo spolu se zadní výztuhou také zadní čelo a zadek dna kufru. A tam byl právě ten problém. Hrany těch ostrých přechodů blatník/zadní čelo jak se v tomhle ostrém úhlu jednou přelakují (resp. přebrousí), tak to může kdo chce stříkat čím chce a stejně už tam není dokonale ošetřený podklad, takže už se tam našly dva maličkaté pupínky. Zadní stěna samozřejmě fouknutá znovu, takže krásně drsná barva zevnitř, která ji alespoň prozradila, ovšem tmelení vůči spodku jako od prasat a jen další zdroj budoucích problémů. 2) Auto na první pohled v super stavu, dokonce i tloušťky laku seděly skoro všude, až na tenkou linii C sloupku a prahu u zadního pravého blatníku. No samozřejmě to tam bylo napojené, oboje dveře a přední blatník vyměněny. Auto šlo celé o svodidla. Po důsledném hledání opět nalezeny maličké pupínky na ostrém lemu blatníku, kde to za chvilku bude krásně reznout. A to je na tři roky starém autě myslím trochu moc. U obou aut opět po telefonu vše super, záznam nikde žádný, na místě po konfrontaci dokonce prodejce najednou dokázal ukázat i fotky z nehod a oprav. Asi se na to náhle rozpomněl. Obě tahle auta už byla pryč, když jsem tam o týden později projížděl, tedy dnes s nimi někdo vesele jezdí s vidinou jaké si koupil super auto a pak tu možná bude psát, jestli je to normální jaký je O3 šrot.
    1 bod
  25. Konečně máme teplo, tak jsem začal lepit těsnění. Odtud jsem objednal 10m profilu 090 072 viz: http://www.guma.cz/profilova_guma-mikroporezni.htm Odtud jsem objednal oboustranou lepicí pásku viz: https://www.azktrade.cz/3m-5952-vhb-oboustranne-lepici-paska-sedocerna-navin-3m/ Něco jsem měl doma a začal jsem obcházet auto s dětskou plastelínou a dělal jsem otisky, jako zubař. Prostě jsem hledal, kde je mezi dveřmi a karoserií, pokud možno rovnoběžná, ne moc velká mezera, která by se dala utěsnit. Co z toho vyšlo je patrné a komentované na fotkách. Nejvíc problémů dělají odtokové díry na dveřích, které musí zůstat volné, ale právě přes ně by bylo ideální místo k nalepení těsnění. Obešel jsem snad všechna auta sousedů a známých a lezl jim pode dveře zkoumat těsnění. Snad mě nemají za úchyla. Lepicí páska je sice brutálně drahá, ale nechtěl jsem riskovat, že se to za týden odlepí. Odmašťovat se musí (důkladně) lak i gumy pouze lihem nebo isopropylem. Prý zbytky benzínu by mohly porušit přilnavost pásky. S lepením pásky máte pouze jeden pokus, prostě drží jak čert. Gumu je pak nutno na pásku pořádně přitlačit (na tom prý závisí pevnost spoje). Přítlak má být min. 2kg/cm2. Pevnost spoje je maximální až po 72 hodinách. Samolepicí gumu, která je nalepena na přední hraně zadních dveří jsem koupil v železářství a nalepil ji přímo s původním lepidlem. Je až zbytečně velká (10x10mm) stačila by menší (8x8mm), ale neměli v černé barvě. Pokud tato guma (spíš lepidlo) selže, pak budu shánět tu menší a nalepím ji tam tou 3M páskou. Gumu, kterou na obrázcích nazývám "opěrnou" jsem měl doma. Je možné použít jakoukoliv gumu (i plnou) tloušťky 7-9mm. Po nalepení těsnění jdou dveře trochu "gumověji" zavírat. Prostě se s nimi musí trochu víc bouchnout (hlavně ty přední). U předních dveří to způsobuje přední těsnění. Toto těsnění mohlo být pouze 13mm tlusté, jenže jsem nesehnal podobný mikroporézní profil v menším provedení. Je pravda, že mikroporézní guma je velmi měkká a pružná a má i trochu tvarovou paměť, takže doufám, že se to trochu omačká. Stejně i tak je zavírání dveří Fabie mnohem kulturnější, než u aut, které jsem dosud měl (VW Caddy, Mercedes Vito atd....). U těchto aut, se zvláště s posuvnými dveřmi, muselo neskutečně řezat. Když jsem měl nalepené pouze spodky na levých dveřích, tak jsem musel nutně odjet. Po cestě zpět nepatrně pršelo, ale levý práh zůstal čistý, zatímco pravý by zaj*baný až hamba. Takže přeji všem, kdo se do toho pustí, příjemnou zábavu a méně soustrastných pohledů od sousedů nebo manželek (co to ten blbec zase dělá). Zima to prověří. Jinak proklínám konstruktéry, kteří toto nedořešili. To je jako šetřit na domě za 3 melouny a nekoupit si dveře do zádveří. Některří to řeší rohožkou (prahové lišty apod.).
    1 bod
  26. Tam můžete objednávat!!! Škoda octavia 1.5 TSI G-TEC (CNG) 96 kW Je tu. Ceník: ACTIVE-----588 900 kč. AMBITION-----648 900kč.STYLE-----708 900kč.
    0 bodů
  27. Každý centimetr šířky pneu je na adhezi znát, proto všem u nás na servisu doporučujeme ~je li to možné na zimu užší pneu. Proč si myslíte že rallye se jezdí na uzoučkých pneumatikách?
    0 bodů
  28. Přišel mi voltmetr z aliexpressu a pár dnů jsem to teď zkoušel, Škoda Yeti 1,2 TSI, teploty jsou kolem nuly, ukazuje to po nastartování trvale po celou jízdu s připojeným konektorem 14,6 V až 14,7 V, a s odpojeným konektorem 14,4 V až 14,5 V. Takže rozdíl minimální, jen cca 2 desetiny voltu. A zkoušel jsem i měřit přímo na svorkách baterie a hodnoty byly stejné jako v zásuvce uvnitř vozidla. Za mě je tedy pro baterii lepší, když je konektor v létě odpojen, jde do ní trvale stejné napětí, v zimě je to asi jedno, pravděpodobně je při nízkých teplotách rekuperace deaktivována systémově. Ještě to otestuji v létě. https://www.aliexpress.com/item/Portable-Digital-Monitor-Car-Volt-Voltmeter-Tester-LCD-Cigarette-Lighter-Voltage-Panel-Meter/32831976074.html https://www.aliexpress.com/item/NewestNew-12-Volt-Battery-Terminal-Clip-on-Cigar-Cigarette-Lighter-Power-Socket-Adapter-Plug-Car-Boat/32920880539.html
    -1 bodů
  29. Kristova noho, hoďte už přes něho deku.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...