Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/18/18 ve všech sekcích
-
nakoniec číslo BCM jednotky som nezohnal, tak sme to riskli ? predstavujem snáď prvú predfacelift Fabiu 3 s FLA kamerou...bohužiaľ, tentokrát to nie je moja ani brrrrm-ova FLA - Front Light Assist - asistent diaľkových svetiel FLA je celkom zaujímavý a nápomocný asistent. V skratke ide o automatické prepínanie medzi diaľkovými a stretávacími svetlami. Kedysi výsada drahších modelov značky, dnes dostupné už aj pri facelift verzii Fabia III. FLA pre túto triedu áut je údajne relatívne “hlúpy”, vyššia a lepšia forma by bolo DLA (Dynamic Light Assist). FLA prepína medzi stretávacími a diaľkovými svetlami v noci, pri rýchlosti nad 58-60 km/h. Potrebný materiál: 1x – 3G0 857 511 AE 9B9 – elektrochromatické zrkadlo s funkciou FLA 1x – 6V0 858 548 A – predná časť krytu zrkadla (kryt kamery) 2x – 000 979 034 E (A 021 545 01 26) – pin do konektora zrkadla 2x – 000 979 009 E (N 907 647 01) – pin pre BCM jednotku 2x – 000 979 012 E – pin pre protikus BCM jednotky 1x – 4E0 972 575 – konektor 1x – 4B0 971 832 – konektor 2x – vodič – 2,5 m (napríklad 000 979 987 – FLRy 0,35mm CAN BUS) textilná izolačná páska Postup v skratke: - demontovat plastove kryty zrkadla - demontovat zrkadlo - demontovat A-stĺpik - namontovať nové zrkadlo - vybrať pin 3 z konektora, namiesto neho natiahnúť 2 nové vodiče - zapojiť do BCM jednotky - nakódovať Celý postup vrátane viacerých fotiek je na https://wirer.sk/f3-fla/ . Video na5 bodů
-
@Petrkiller Tak to máš asi špatné informace, EA211 které jsou v FIII jsou v podstatě bez problémů a spotřeba u nich není nějak extrémně závislá na stylu jízdy (resp. jezdí od nějakých 5l po nějakých 8l, výše se s dlouhodobou spotřebou asi dostat nedá...). Ale MPI bych se nebál, do města naprosto OK a i mimo se neztratí [emoji846]2 body
-
Z výroby chybí těsnění pod znakem Škoda, což má za následek v deštivém počasí špinění motoru a plastů v motorovém prostoru. Co bude potřeba: - koupit v hobbymarketu lepící D - profilové těsnění, o rozměrech alespoň 2x2cm. Bude ho zapotřebí necelý metr, cena do 60,- Kč. Vyměřit a nalepit těsnění (cca 70 cm) tak, aby při zavření kapoty byla tato část utěsněná (viz.foto) - při nalepení blíže ke chladiči hrozí, že těsnění nebude mít kontakt s výkrojem v kapotě a toto opatření bude neúčinné! Včera otestováno za deště a bez problému, viz fotky Na okraj kapoty není dobré toto těsnění montovat z důvodu stíženého přístupu k páčce. Osazeno na 2.0TDI 140kw - žádný úbytek výkonu a přehřívání nelze pozorovat1 bod
-
Tak po krátkém vlastnictví mohu sdělit své zkušenosti se spotřebou. Předesílám, že předchozí motor 2.0 TDi jsem vyměnil za tento motor kvůli absenci turba,filtru pevných částic,těsnění pod hlavou a podobných věcí,které jsem za drahé peníze již dříve musel opravovat. Také jsem typ člověka,který zastává jízdu se všemi auty ve stylu "ekojízdy" i když občas využiju plný výkon jakéhokoliv motoru. Po koupi jsem četl různé informace o spotřebě a říkal jsem si, jak na tom budu já. Výsledek je tento. Spotřeba v Praze průměr 9 litrů. Jízda limitní rychlostí 50/70/80 km/h, klidné, nikoliv plouživé rozjezdy. Mimo město: Beroun-Lovosice a zpět cca 190 km všední den, předpisová rychlost 50/90/130. Cesta vede po dálnici,mimo obec i v obci. Průměrná spotřeba 7,8 l/100km. Dálnice: Beroun-Kyjov a zpět cca 600 km všední den, tempomat 120km, 90% dálnice. Průměrná spotřeba tam 7,4 l/100km, zpátky 7,5 l/100km Stejnou trasu na stejnou tempomatovou rychlost jsem jel s 2,0 Tdi za průměr 4,9 l/100 km pneu 195/50/15 Všechny jízdy byly v lednu na zimním pneu 225/40/18. Také jsem porovnával zda je lepší tempomat či já a tempomat i přes mou prvotní nedůvěru, vyhrál co se spotřeby týká. Jsem zvědavý na léto jak to bude. Zatím u mne spokojenost,jen se musím oprostit od předchzíspotřeby dieslu,která u mne byla vykoupena drahými opravami....1 bod
-
Podle pozorování chování nabíjení to vypadá že pod 6ºC se "inteligentní" nabíjení vypíná a začíná klasické nabíjení na konstantní napětí. Stačilo by tuto teplotu "posunout" výše třeba na 40º a bylo by to vyřazeno. Jen najít kde.1 bod
-
Mě právě hrozně mate to, že v podstatě N (neutrál) je u automatu úplně k hownu.....na co tam vlastně je? Když se tahá auto na vlek? A proč jsou tam 2 brzdy ... Stačí tam přece jedna ruční (je jedno jestli elektrická nebo klasická ...1 bod
-
1 bod
-
Koupil jsem, teď nevím, zda to mohu napsat ať to není reklama, tady https://www.tipa.eu/cz/odpuzovac-kun-elektronicky-12v/d-145842/ Umístil jsem ji na levou stranu nad čerpadlo ABS. Je tam takové oko na podběhu, kde je pružina s tlumičem. Jinde není místo, všude samé hadičky. Napájení mám přímo na baterku a na spínač. který mám zatím u plašičky, takže zvedám kapotu a zapnu nebo vypnu. Časem si ho natáhnu někam do kabiny. Okolo poloosy je stejně volné místo, kde se protáhne. Mám na Rapidu spodní kryt motoru v rámci paketu pro špatné cesty a přesto tam kuna vlezla, rozežrala celý filc a všechno pochcala, smradu všude, no hnus.. Na minulém autě jsem jednou měl dokonce na baterce položeného mrtvého hraboše, ale nic rozežraného.1 bod
-
1 bod
-
pochybujem, že bude kamera ako samostatný diel. stále je to spojené zo zrkadlom... skúšal som nastaviť aby to aktivovalo po štarte, no myslím že to nešlo. neviem či sa treba pohnúť a zapne sa to až vtedy automaticky, alebo stačí štart. na to bolo málo času na test. navyše ešte jeden riadok adaptácii mi chýba, v F3 som ju neobjavil ak niekto nájde čisto kameru, doplním do postupu1 bod
-
Tak já neměl moc času něco studovat. Kdybych to měl týden, určitě bych se s tím seznámil. Měl jsem to na jeden den.1 bod
-
Pokud jde o kazivost, té se v případě MPI bát nemusíš. Jednoduchý, blbuvzdorný motor, který v rozvážkových službách nalítá i statisíce km. TSI s filtrem pevných částic už si v dalších 10-15 letech pravděpodobně nějakou investici vyžádá, ale zase pojede na delších trasách mnohem lépe.1 bod
-
Že je 1.0 tsi více v servisu jak na silnici jsem naposledy slyšel v hospodě kam nechodím. Takže vlastně nikdy.1 bod
-
Samotny mechanizmus nekupis, musis cele zrkadlo. Ak je clovek zrucny, dokaze to cele ozobrat a vycistit/premastit. A nabuduce trochu pohladaj podobnu temu pred tym jak zalozis novu, tato je nahodou hned prvej strane :)1 bod
-
A navíc, jí mám třeba sedadlo úplně v dolní poloze (a i tak mně věnec zakrývá horní část tachometru, ale zase nechci mít volant moc vysoko) a nedovedu si představit mít telefon na kapličce a nedej bože ještě nastojato. To už musí zakrývat výhled jóóó hóóódně. Jinak ten origo držák je z mého pohledu naprosto geniální, zvlášť ovládání dolních pacek (nastavím 1x) a pak už řeším jen zamáčknutí toho vrchního jednoho. Kdyby někdo našel podobný princip u nějaké číny co by se dala dobastlit, dejte odkaz. Jinak ten origo je pravděpodobně od firmy Bury Germany která to asi dělá přímo pro automobilky: https://www.bury.com/en/business/markets-solutions/automotive/ce-device-integration/cradle-systems/1 bod
-
To dsg je o zvyku. Nesmíš taky zapomenout, že díky tomu automatu máš čas přemýšlet a tím se ti zdá, že vše trvá dlouho. Vem si jen blbou červenou. Stojíš, čekáš na zelenou a...... - spojka, 1čka, povolit, přešlápnout na plyn a přidat. A znovu spojka, 2ka, pustit, přidat - plyn a vrrrrr.... a náraz zezadu do auta s manuálem. [emoji23][emoji23][emoji23]1 bod
-
Já koupil 5w30 LL Castrol Edge Titanium FST (norma 504.00). Budu v něm chtít pak pokračovat.1 bod
-
1 bod
-
Pokud budeš měnit po 15000 km, tak můžeš použít všechny tři jmenované normy (to platí pro motory bez filtru pevných částic, který motor CHZC nemá). Já bych doporučil VW504 00, který tam nejspíš dají pak i v servisu (případně si to vyžádej).1 bod
-
1 bod
-
Tak dneska test bez zimních clon a maximální teplota oleje na dálnici vylezla na 101°C. Jen se spodní clonou to bylo 106°C a s celým zakrytým předkem 121°C.1 bod
-
Opraveno, brutální ránou pěstí do palubky. Prostě ve 120kmh rychlosti na dálnici mě ruply nervy a byla to taková rána že by to zabilo i slona........ A je ticho :-)1 bod
-
1 bod
-
Tak se přitulím k manželovi a říkám: "Miláčku, sáhni si, jak jsem krásně oholená.." A ten blbec mi začne kontrolovat obličej.1 bod
-
2043148_1 - Orosené světlomety, koncové svítilny a boční směrová světla.pdf1 bod
-
1 bod
-
Podle me to ale znamena jen to, ze ak chcete jenom zapnout zapalovani a nenastartovat motor, tak nesmi byt seslapnuty brzdovy pedal. Je to v sekci zapnout zapalovani a to se da udelat jenom bez brzdy. Tahle veta nema se standardnim postupem pro startovani nic spolecneho.1 bod
-
Důrazně připomínám, že zadání tématu je naprosto jasné => E-Citigo. Hospodské žvanění o spalovacích motorech jsem smazal.-1 bodů