Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/07/19 ve všech sekcích
-
Už ty asistenty chápu. Jsou na cyklouše. Ale jinak pobavilo, Renault má u mě malé +.[emoji23] http://www.autoforum.cz/zajimavosti/i-cykliste-uz-tvrde-poznali-co-vsechno-vam-dnes-nedovoli-delat-moderni-auta/3 body
-
Čo znamená skratka SUV? Mnoho vodičov si dnes kupuje tzv. SUV vozy. Čo táto skratka znamená a aké sú výhody týchto vozidiel? Sú naozaj vhodné do terénu, ako si stále myslí veľa motoristov? Skratka SUV pochádza z anglického originálu sport utility vehicle, čo v slovenskom preklade znamená športové úžitkové vozidlo. Tieto vozidlá kombinujú výhody terénnych vozidiel s komfortom a vlastnosťami klasických osobných automobilov. Z tých terénnych si vzali predovšetkým mohutnosť, vyššiu svetlú výšku, teda aj schopnosť pohybu mimo cesty, a väčší priestor vo vnútri a v batožinovom priestore. Zároveň zostali komfortné a ľahko ovládateľné, tak aby sa čo najviac priblížili bežným autám. Sú navrhnuté hlavne na pohodlný pohyb v meste i mimo cesty, ale nie sú to terénne autá, s ktorými bývajú často zamieňané.2 body
-
2 body
-
5E0 807 837 B 9B9 nastavek podběhu vlevo 5E0 807 838 B 9B9 nastavek podběhu vpravo1 bod
-
@radlat já mám servis, kde si mohu donést bez problémů svůj, takže si nosím furt stejný, samozřejmě jen po dobu záruky, pak už mi tam nikdo neuvidí ? kdo mi zná, tak už ví, že se oleji trochu věnuji a ty info, které sděluji mám z jednoho AS..takže když vím, napíšu, když nevím mlčím.. servis si v dnešní době drží většinou na dílně jen jeden olej požadované specifikace a ten leje všude..neexistuje, že by měli třeba 3 různé značky stejné specifikace a zákazník by si mohl vybrat..já neříkám, že když tam přijedeš dostaneš pokaždé jiný..pokud dostanou servisy dobrou cenu, tak si ten olej drží i delší dobu, ale teoreticky se to stát může..značka oleje je v dnešní době opravdu zcela podřadná záležitost..1 bod
-
Nová mapa na RNS 510 (Columbus) West Europe V16_8536 instalace z SD + návod na Webshare.cz.1 bod
-
1 bod
-
Jestli jim tohle Motos dá, tak dělám rezervaci v Dobřanech, páč tohle už by hraničilo s nějakou duševní poruchou.1 bod
-
Mám obavu, že na toto by byla ČOI krátká ... V UK vlastníci skokanů píšou na jejich Driver and Vehicle Standards Agency (DVSA), https://www.gov.uk/vehicle-recalls-and-faults/report-a-serious-safety-defect tento úřad to akceptoval a dal výrobci lhůtu 28 dnů na odpověď, bohužel zatím nikdo z nich nemá/neuvedl na foru nic nového. https://www.briskoda.net/forums/topic/446820-15-sel-first-gear-issue/?do=findComment&comment=5207551 A jen pro info, udělejte si představu, co a jak je zohledňováno v konstrukci a jaký to může mít dopad na chod motoru, když si tam hrají se setinkami stupně na vyrobených dílech z časování motoru a tyto odchylky pak zohledňují v ECU motoru. Samotný nastavení rozvodu bude radost jak pro výrobní linku, tak následně pro každý servis ... SSP 555 str. 34 a 36 Tolerance v rozvodovém mechanismu Při výrobě vačkových hřídelí, snímačů polohy, snímače otáček motoru a snímacích kol i při montáži dochází k nepatrným tolerancím. Například vačka může být připevněna na trubici vačkového hřídele s odchylkou setiny stupně natočení. Tyto tolerance ovlivňují řízení plnění válce a nelze je kompenzovat ani přesnou úpravou variabilního časování rozvodu. Aby byly tyto tolerance zohledněny při definování plnění válců, na motorech 1,5 řady EA211 EVO jsou měřeny všechny vačky, tři snímací kola a signály snímačů a tato data jsou zaznamenána v řídící jednotce motoru. Elektronický měřicí systém pro nastavení vačkových hřídelí VAS 611 007 Pro přesné nastavení časování vačkového hřídele u obou 1,5-litrových motorů řady EA211 EVO použijte elektronický měřicí systém VAS 611 007. Tento systém umožňuje samostatné nastavení vačkových hřídelí s přesností do 1/10 stupně otáčení vačkového hřídele.1 bod
-
Měl bych dotaz, zda někdo podal oficiálně pisemnou reklamaci na závadu motoru, popř. zaslal pisemnou stížnost do škodovky nebo požádal o pomoc ČOI a jak bylo odpovezeno. Dle mého názoru se jedná o poruchu, která muže mít závažné následky, např. když motor zástavi pri vyjíždění na hlavni apod.1 bod
-
@radlat značka oleje je zcela nepodstatná i pro servis..rozhoduje jen a pouze daná specifikace, nic jiného..proto i v AS lejou různé značky oleje, prostě takové, které nejlevněji nakoupí v 200l sudech..takže se u nich zcela běžně leje Castrol nebo Shell a už jsem viděl i fakturu, kde AS používal Mobil1...1 bod
-
Jo tak, ?? já to nečetl, mě ty dlouhý komentáře většinou o hodně na AF nebaví už.1 bod
-
Asi jste to nepochopili dost jasně. Na vině jsou cyklistické. Jednoznačně nedodrželi bezpečnou vzdálenost. Takže nehaňte ty milosrdné dobrokonající a unií milované asistenty.1 bod
-
Tohle je masakr... O tom, že se nemá sahat na čelní sklo ze střešního okna, se určitě v manuálu nic nepíše...1 bod
-
1 bod
-
U Fabie odešel taky po desíti letech. Ale já s tím jezdil, měla pak skvělý sportovní zvuk! ??1 bod
-
Mrkni do manualu k autu, vsechno tam mas pospane. Pokud ho nemas, je dostupny ke stazeni na strankach Skodovky. Ve zkratce, bez do nastaveni MaxiDOTu a vypni tam zimni gumy.1 bod
-
U levnější varianty světel u Supa tato varianta nemá uvnitř světelný modul. Obávám se, že tady to bude podobné. Tipuji, že jedině bude nutné světlo vyměnit.1 bod
-
jasne ze necakam hot hatch, no vystizne ceske slovo "prodleva" je u tohto DSG proste velka. ani dieslova RSa nebola ziadny sportak. bolo to rodinne kombi a tiez trpelo urcitym zavahanim co sa prevodovky tyka. akurat to zavahanie bolo citelne kratsie ako mam teraz v S3. (a bolo asi tesne pod hranicou ktoru by som povazoval za prilis pomalu odozvu prevodovky) sport mod DCC aj posilovacu svedci naramne... no zase sa neda porovnat s RSou ktora bola na 18" vyslovene dost tvrda... (v RS som nemal DCC) porovnanie s L&K S3 mozem len voci tatkovmu S3 kombi a subjektivne tam pri beznej jazde nebadat zasadny rozdiel. A tatkove auto nahanat do kopcov nechodim. mozno pri sviznej jazde horskym priechodom by sa drobny rozdiel nasiel. (ak by boli na autach identicke pneumatiky, identicka motorizacia a pohon. predpokladam vsak, ze gumy by dokazali spravit vyrazne vacsi rozdiel)1 bod
-
pro xtrack: Díky moc za pochvalu, jsem rád, že se Ti moje S3 líbí. Bohužel netuším nic o downgradu DQ500 na DQ381, ale možné je všechno. To, že je 7° DSG v S3 nastaven na komfort mi vůbec nevadí, vždyť to není žádný sportovec se svojí váhou. Toto nelze s O3 RS srovnávat. Ale když už chci trošku svižnost, tak přepnu do režimu sport a řadím si sám dle chuti.1 bod
-
Jj. Kromě té 12V baterky a couvací kamery zatím žádný problém. Prostě se jenom jezdí. Samo, od zásuvky k zásuvce.[emoji23][emoji23][emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Nechci dělat nějaký never-ending flame, ale mezi nejhorší věci na silnicích patří čím dál častěji čínské LED žárovky v reflektorových světlometech, tedy u Fabie v základních halogenech předFL a poFL. Je to bezohlednost.1 bod
-
1 bod
-
No, co jsem kde pochytil i od kolegy z práce a jejich příbuzných, tak by se Volvo mělo hlavně zaměřit na kvalitu svých aut. Mají 2 roky starou XC90 a sype se to jako domeček z karet a každá oprava jde do 10ti tisíců. Od té doby co to má Čína to jde v tomhle smyslu do prdele. Zlatá Škoda. Zatím co dříve jsem Volvo žral, tak se to pomalu blíží LandRoverům apod. Sice krásný interier, technologicky vyspělé auto, ale seš s tím furt v servisu a cvakáš jak mourovatej. Ale asi to tak myslí, že když auto bude stát v servisu, že s ním nenajedeš a tím pádem nebouráš - nejbezpečnější auto na světě. ?1 bod
-
Mozna zalezi na tom, v jakych povetrnostnich podminkach se vyskytuje vozidlo?1 bod
-
Tak s tou rezervou tomu dali korunu, runflat to asi mit nebude:)1 bod
-
To staci udelat i ve skodovce. Navic se tim zaroven vypne i SSS.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Co si půjčit auto v půjčovně, bez ohledu na to, zda je to u prodejce? https://www.barth-rent.cz/nabidka-vozu/?fDateFrom=15.02.2019&fDateTo=&fCategory=&fTransmission=&fHitch=&fFourWheelDrive=1&fCover=&fNavigation=&fFuelType=&fBrand= (Ačkoli tomu bych se asi vyhnul.)-1 bodů
-
Preco by som to mal robit. Ty tu nieco tvrdis dokola tak to dokaz. A nepapouskuj dokola vyhovorky.-1 bodů
-
Imho to nemá souvislost s nečistotami. Dojíždím běžně i na 0 km (stejně je tam asi 4-5l pro další nájezd asi 70 km - zkoušeno), ostatně po předání vozdla je situace stejná. Od čeho jsou v ceště k motoru 2 filtry? Krom toho z nádrže se benzín bere pricipiálně ze dna (i kdyby tam byly 2 mm na "odkalení" benzínu, přísřím nárazem proudu při tankování se vše promíchá). Rozhodně bych si nechal účtenku z tankování před tím, než se tohle stalo. Benzín mohl být nekvalitní, tak ať lze uplatnit nárok.-1 bodů
-
-1 bodů
-
@ritch V případě takových intervalů bych knidně šel do 0/5W40ky s pevným intervalem. 5W30 v normě bude o dost dražší (a bude se připlácet za nevyužitou věc - aditiva a stab. viskozity) a bude to overkill.-1 bodů
-
@radlat a proč by to mělo být lepší ? lepší v tom, že pro dobrý pocit budu mít nakodováno v autě 15000/365 a tím povinnost se nechat jezdit dojit na olej do servisu každý rok, pokud mi třeba ten servis vlastní olej nevezme ? je to samozřejmě každého věc..osobně tu změnu na pevný moc nechápu..co brání každému si to v té polovině vyměnit sám a nebo když to nezvládne ta za pár peněz v nějaké autodílně ? stačí, že mě budou dojit 1x za dva roky ?-1 bodů
-
osobně si myslím, že tady nejde o opisování. Design a celý vůz je navržen řadu let předem a pak se jen dolaďují detaily.-1 bodů