Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/04/19 ve všech sekcích

  1. vyzvednuto,soft přehraj. Studeny motor necuka a jede jak ma. Vypadá to ze to bude ok.
    6 bodů
  2. Dnes jsem byl na 1. Garanční prohlídce. Škoda Rapid 2017, 1.2tsi 66kw. Cena podle mě super. Díky uživateli ski1961 za věcné rady.
    4 body
  3. Na britském fóru někdo psal, že už má po updatu. Auto skáče dál a jediný rozdíl je v tom, že už mu to nechcípá, což mu předtím dělalo. Už tam nikdo neřeší jestli jim to opraví nebo ne, teď tam všichni řeší jak správně a rychle vrátit auto a dostat zpátky peníze a zdá se, že se jim to i daří. Chtěl jsem si koupit 1.5 TSI, no nevím co teď budu dělat, asi jezdit dál tím co mám a doufat, že škodovka přijde s nějakým jiným motorem, protože nafťákem bych si moc nepolepšil.
    3 body
  4. Je pravda, ze teď bude auto jezdit dost. Chorvatsko - novinářské testy, Valencie je WDC pro majitele a tady jich je opravdu hromada a následně prodluktlvé školení v Brně. Takže Brno a okolí jich bude teď přervané [emoji16] Auto jako takové mě dost překvapilo, mile. Když jsem o tom všude četl, tak jsem si jen rikal - hm další nudnej a levnej kram. Nicméně mě to nakonec fakt překvapilo. Design je podle mě každého věc a ne každému se muže líbit - do teď prostě jsem nezkousl novou verzi “AERO” designu kol, to prostě ne, abych měl na 18ckách 205 gumy, bože proč. Co mě překvapilo hned na začátku je odhlucneni interiéru, zpracování- materiály v interiéru a celkové ta nová ergonomie interiéru, to se fakt povedlo. Když jedete po dálnici 170 a povídate si ve dvou úplně v pohodě, je to proste dobrý [emoji16] baví mě nové animace na infotaimentu včetně zapínání asistentů atd. Podvozek - měl jsem 1.0tsi manuál ve Style na 17´ a musím říct, ze je to pěkný svezení, je to pocitově jako v Octavii. Další jsem měl 1,6tdi s automatem na 18´ - překvapila mě milá dynamika motoru (nesnáším 1,6tdi) ale tady to proste funguje moc pekne a vcelku nečekaně [emoji16] auto už bylo znát ze je tužší ale nic dramatického se nekonalo. Poslední co jsem měl byla 1,5tsi s automatem a dynamic paketem včetně sportovního podvozku a těch (úžasných) AERO kol [emoji16] Vybral jsem sk schválně úsek cesty, která byla úzká, celkem rozbitá od místních farmářů a hlavně byla do kopce plná ostrejsich zatáček. Účel byl jasný, vyzkoušet hranu auta [emoji16] Co jako smekám, tak je nastavení režimu sport na podvozek, ten opravdu funguje přesně, je čitelnej a dovolí si hrozné hrát s autem, k tomu 18´ kola a auto byla jak malá motokára [emoji119] to si myslim ze se jim fakt povedlo a jestli mužů doporučit tak fakt bez váhání doporucim ten sportovní podvozek a klidne v kombinaci 18´. Člověk se super sveze a když vyvezete rodinu, nebude nadávat, ze to je jak žebřiňák [emoji16] Motor pocitově lepší jak v Karoqu a nebo Octavií. Je tam znát to, ze to auto je proste menší. Ochotně jde za plynem a nechá se pekne točit. Osobně si myslim, ze super kombinace d manuálem, který přijde. [emoji108] Verze monte carlo celkem nudná, nic co by stalo za zmínku, standardní paket co má Fabie, tam se toho tolik neudalo[emoji16]
    3 body
  5. Dzarine, nijak se to nevyvine, máš stejně jako cilda jistě 05E906018P bez OPF z 6/2018 a pro tu zatím nic není ... Ke Karoqu detaily k ECU 05E906018P DS9+G0K, G1C+TJ7+7MV 05E906018R DS9+G0K, G1C+TJ7+7CP od 30.7.2018 05E906018S DS9+G1D+TJ7+7CP od 26.11.2018 V UK zatím první uživatel ve skutečnosti v Norsku tvrdí, že hopsání je pryč, jen se musí trochu více šlapat na plyn ... dejte tomu čas na adaptaci po flashnutí https://www.briskoda.net/forums/topic/461809-15-tsi-with-7-speed-dsg/?page=4&tab=comments#comment-5222343 tohle bude spíš jen troll s jedním příspěvkem ... https://www.briskoda.net/forums/topic/446820-15-sel-first-gear-issue/?page=72&tab=comments#comment-5221841
    2 body
  6. Olej jsem dal Shell 5w30 norma VW 504 (600kc za 4 litry), neměli s vlastním olejem žádný problém, dokonce jsem si mohl přinést i svůj olej. filtr, ale ten zase nemají tak drahý, takže jsem bral ze servisu, ale kdybych měl svůj, prohlídka by se dostala pod 1000 Kč. Pylový filtr jsem koupil Bosch s aktivním uhlím za cca 250kc a budu měnit sám, u jedničkové Fabky jsem si jej taky měnil sám, je to úkon na 2 minuty na parkovišti.
    2 body
  7. Stul objednany, pani vedou ci se uz na nas těší :D
    2 body
  8. Zdravím, Podělím se zde se svojí prací na karoserii Grinche za pomocí fólie ve spreji. Upravil jsem přední + zadní znak, C sloupky, nápisy (pouze jeden zatím, druhý se nepovedl a bude potřeba udělat znova) s černou lesklou fólií a mřížku černou matnou fólií. Pokud by měl někdo připomínky, dotazy nebo nápady, budu rád za každý názor Kdyby se někdo chtěl zeptat na pomoc anebo váhá s aplikací takovéto fólie rád vysvětlím můj postup, který jsem zvolil a zkušenosti, které s ní mám.
    1 bod
  9. Tomu nevěřím, aktualizace ECU je na necelou hoďku. Spíš bych věřil tomu, že neví jak to udělat.
    1 bod
  10. Je letitý prodejce @Trautenberk chci se zeptat ty majitelé ve Valencii. Chápu to, kdo si objednal auto v lednu, dostal pozvánku a jen si koupí letenku?
    1 bod
  11. přátelé, trochu jsme se zase v posledních příspěvcích nechali unést a dostali jsme se trochu jinam, než o čem je téma..témata jaký olej apod. jsou zde : https://forum.skodahome.cz/topic/131642-aký-olej-do-12-tsi-ea211-vymena-oleje-a-filtru/ a nebo zde : https://forum.skodahome.cz/topic/140627-jaký-olej-a-filtr-do-10-tsi/
    1 bod
  12. @Znedlob ano tou skladbou jízd bych to taky spíše tipoval na těch 0W-30, ale jak říkám, neuděláš chybu ani tím druhým..to je spíš taková selská pomůcka od starého motoráře, která dává i logiku :-)
    1 bod
  13. @Znedlob řídím se jednoduchou pomůckou od člověka, který dělal celý život motory..jestli 0W-30 nebo 5W-30 si rozhodni podle tvého ježdění...samozřejmě neuděláš žádnou chybu ani jedním, ale všeobecně platí, že řidší 0W-30 se doporučuje pro ty, kteří jezdí hodně málo, tzvn. kolem komína, tedy časté studené starty i v zimě..tím že je řidší, tak v těchto případech se rychleji dostává na potřebná místa a rychleji maže..kdežto ten hustší 5W-30 se zase dá doporučit pro ty, kteří jezdí hodně, jezdí převážně dálnice apod..
    1 bod
  14. @ZbyšekSU tak my co už máme z výroby 0W-20, tak v drtivé většině lijeme dále 0W-30 nebo 5W-30 VW 504.00, která je stále jako alternativa a i AS je v drtivé většině stále nalévají, protože jsou levnější než 0W-20..
    1 bod
  15. Nepleteš, to je přesně ono holt si to ŠA neuvědomila a vydáním /7 zblbla všechny, přitom stačilo přemýšlet a nebýt zbrklý ... Prostě lidi co píšou ta TPI asi nekomunikují s techniky, ty verze updatu a příslušná auta/ECU šla rozkodovat už z vydání balíku dat, jako to třeba tady udělal ferda25 @Michal B. Třeba to budeš mít přelakovaný, když jim to padlo ze zvedáku ... Trochu a snad jen černý humor
    1 bod
  16. @rayx já mám 05E9060 18P sw 6020,tohle co píšeš je pro model. rok 2019a s filtrem,ale třeba se pletu.,
    1 bod
  17. Potřebuješ Dílenskou příručku. Štáhni si ji i k jedničkové fabii, kde je diagnostika serva popsaná šířeji a pak potřebuješ příslušný kabel k diagnostice + PC. Opravit si to můžeš sám, ale z tvých dotazů je zjevné, že se v tom absolutně neorientuješ, takže to budeš mít poměrně těžké. A ze stejného důvodu je dost těžké ti dát nějakou konkrétní radu (jako třeba "zkontroluj bloky hodnot"). Takže záleží čistě na tobě, kolik času jsi tomu ochotný obětovat. V první řadě si nastuduj, jak to servo vlastně funguje a jak komunikuje se zbytkem auta.
    1 bod
  18. Zdar lidi, koncem minulého roku jsem v Bestdrive koupil kompletní kola (KFZ Plechový disk 6Jx15 5x112 ET43 57mm 7755) na Oktávii. Včera mně psali, že: "chtěli bychom Vás informovat o bezpečnostní svolávací akci ocelového kola s objednacím číslem 7755 (šarže 00 17-18), které Vám bylo doručeno naší společností ALCAR BOHEMIA, může mít materiálový defekt". Tak kdybyjste nakupovali podobné a neměli na vás kontakt. 3_7755_informace_pro_zákazníky_2019_ALCZ.pdf
    1 bod
  19. Mě to teda v provozu nechcípá, ale všiml jsem si, že za určitých atmosferických podmínek (asi to bude souviset s vlhkostí vzduchu) při pokusu se hned po nastartování rozjet s poněkud rychlejším puštění spojkového pedálu se motor trochu zakuckal a musel jsem znovu šlápnout na spojku a nechat ji lehce sklouznout abych neskákal jak koza. Pokud po startu motoru ještě zapnu pásy a do rozjezdu je tak prodleva od startu několik vteřin, tak už to nekucká. Asi jsem holt rychlejší než to auto :D . Pro šťouraly dodávám, že se rozhodně nerozjíždím jako čuně se studeným motorem vytočeným do ruda.
    1 bod
  20. Však oni se zase vrátí a možná i přibudou.
    1 bod
  21. Moje řeč, další auto, který po passatu přijde, bude rozhodně benzín.
    1 bod
  22. @Ibe té Tebou citované části z článku jsem se taky velice zasmál..je neuvěřitelné, co si dokážou vymyslet a napsat, ale dobrá masáž..Ti, kteří se v tom nedokáží orientovat začnou možná jezdit si měnit olej za jejich super ceny ?? Já tedy osobně za tu jejich údajnou odbornost a vysokou kvalitu práce připraven platit nejsem, protože mám zkušenost úplně opačnou, aspoň tedy tam, kde jsem byl..
    1 bod
  23. Ahoj, v podstatě od nového auta řeším nepříjemné zvuky klimatizace. Projevuje se to jen při zapnutém A/C, pokud vypnu, je úplně klid. Povedlo se mi to nahrát, nesetkáváte se s tím někdo? Servis se k tomu neumí/nechce postavit, auto ještě v záruce najeto 60.000 Díky zvuk_klimatizace.wav
    1 bod
  24. Nadsazku jsem pochopil, ale proti citovanemu uryvku se musim durazne ohradit. Neni potreba dehonestovat ty, kteri maji firemni vuz a tankovaci kartu jen pro to, ze VY to tak nemate. Mit sluzebni vuz a kartu muze mit kazdy, ktery zamestnavateli VYDELA diky cestovani. Kdo ho nema tak: A) podnika a ma svuj vuz B) nema takovou pozici, kde sluzebni vuz potrebuje k vykonu funkce C) je nezamestnany D) je v duchodu Atd :-) chci rict, ze jak mezi fleetem, tak mezi soukromniky, jsou ridici, kteri nad spotrebou nepremysli. K tematu nadrz dodam, ze velikost nadrze me nestve, primo me sere. Jsem diky ni u pumpy ob den. zapadni Nemecko se s tankovanim na hranicich dojet tam a zpet neda, teda kdyz nechci byt brzda tamnich dalnic. 120 po dalnici fakt jezdit nelze. K cemu je dobrej dojezd 80 - 100 km kdyz na budiku sviti dojezd 0 je mi dodnes zahadou.
    1 bod
  25. @PawoukTo asi záleží na úhlu pohledu, zatím tady nepřišel nikdo s lepší radou, co s tím škubáním (pochybuju že nový SW, pokud vůbec bude, to nějak extra zlepší), než že si to prostě nekoupit :-P @banicek Samozřejmě, že ti dealer nepoví, dokud toho nebude vážně hodně, že už si na 1,5 lidé stěžují a abys to nekupoval...Se s někým kdo manuál už má a má najeto tak nad 3000 domluv jestli by tě nenechal projet a sám posoudíš jestli je to normální nebo ne.
    1 bod
  26. Nevím, co je mimo téma na tom, že člověk napíše, že při zkušební jízdě to škubání nepozná, protože si myslí, že to je jeho chyba při práci se spojkou s novým vozem... (MAN s OPF). Pak trochu tápe a zjišťuje a konzultuje situaci a od dealera se dozví, že ŠA o problému ví, že je to problém celého VAGu a že máme čekat na nový SW... P.S.: Čekám už pět měsíců a přestává mě to bavit...
    1 bod
  27. To je to, ze ten motor je nevykouseny-neotestovany ... jen si vzpomenme, jake mela porodni bolesti treba 1.4TSi ( ... po pravde vsechny TSi meli porodne bolesti ) ... a kdyz ji konecne "vysperkovali" tak ho VAG vyradil ... Proc asi ... ... Proto bych si 1.5TSi ted opravdu nebral ... rikal jsem hned, ze je to kupovani zajice v pytli ...
    1 bod
  28. A kde najdu prosim to rele asi to bude tim
    1 bod
  29. Ved dat 1500 - 1600 otacok pri rozbiehani je uplne normalne. Ci?
    -1 bodů
  30. Toto není téma, kde by se mělo řešit rušení objednávky vozu - tak to respektujte! Příspěvky mimo téma odstraněny.
    -1 bodů
  31. Takže ještě jednou pro nechápající - toto je technická sekce a téma, kde se řeší konkrétní technický problém konkrétního motoru. Není zde jeden jediný důvod probírat zrušení objednávky auta, které dotyčný ještě ani neviděl, natož aby s ním jel. Majitelům cukajícího motoru to nijak nepomůže. V tomto smyslu je to tedy mimo téma. Toto si řešte někde jinde, ale ne tady. Jakékoli debaty o tomto zásahu jsou zde nepatřičné - viz pravidla fora a byly odstraněny.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...