Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/04/19 ve všech sekcích
-
vyzvednuto,soft přehraj. Studeny motor necuka a jede jak ma. Vypadá to ze to bude ok.6 bodů
-
4 body
-
Na britském fóru někdo psal, že už má po updatu. Auto skáče dál a jediný rozdíl je v tom, že už mu to nechcípá, což mu předtím dělalo. Už tam nikdo neřeší jestli jim to opraví nebo ne, teď tam všichni řeší jak správně a rychle vrátit auto a dostat zpátky peníze a zdá se, že se jim to i daří. Chtěl jsem si koupit 1.5 TSI, no nevím co teď budu dělat, asi jezdit dál tím co mám a doufat, že škodovka přijde s nějakým jiným motorem, protože nafťákem bych si moc nepolepšil.3 body
-
Je pravda, ze teď bude auto jezdit dost. Chorvatsko - novinářské testy, Valencie je WDC pro majitele a tady jich je opravdu hromada a následně prodluktlvé školení v Brně. Takže Brno a okolí jich bude teď přervané [emoji16] Auto jako takové mě dost překvapilo, mile. Když jsem o tom všude četl, tak jsem si jen rikal - hm další nudnej a levnej kram. Nicméně mě to nakonec fakt překvapilo. Design je podle mě každého věc a ne každému se muže líbit - do teď prostě jsem nezkousl novou verzi “AERO” designu kol, to prostě ne, abych měl na 18ckách 205 gumy, bože proč. Co mě překvapilo hned na začátku je odhlucneni interiéru, zpracování- materiály v interiéru a celkové ta nová ergonomie interiéru, to se fakt povedlo. Když jedete po dálnici 170 a povídate si ve dvou úplně v pohodě, je to proste dobrý [emoji16] baví mě nové animace na infotaimentu včetně zapínání asistentů atd. Podvozek - měl jsem 1.0tsi manuál ve Style na 17´ a musím říct, ze je to pěkný svezení, je to pocitově jako v Octavii. Další jsem měl 1,6tdi s automatem na 18´ - překvapila mě milá dynamika motoru (nesnáším 1,6tdi) ale tady to proste funguje moc pekne a vcelku nečekaně [emoji16] auto už bylo znát ze je tužší ale nic dramatického se nekonalo. Poslední co jsem měl byla 1,5tsi s automatem a dynamic paketem včetně sportovního podvozku a těch (úžasných) AERO kol [emoji16] Vybral jsem sk schválně úsek cesty, která byla úzká, celkem rozbitá od místních farmářů a hlavně byla do kopce plná ostrejsich zatáček. Účel byl jasný, vyzkoušet hranu auta [emoji16] Co jako smekám, tak je nastavení režimu sport na podvozek, ten opravdu funguje přesně, je čitelnej a dovolí si hrozné hrát s autem, k tomu 18´ kola a auto byla jak malá motokára [emoji119] to si myslim ze se jim fakt povedlo a jestli mužů doporučit tak fakt bez váhání doporucim ten sportovní podvozek a klidne v kombinaci 18´. Člověk se super sveze a když vyvezete rodinu, nebude nadávat, ze to je jak žebřiňák [emoji16] Motor pocitově lepší jak v Karoqu a nebo Octavií. Je tam znát to, ze to auto je proste menší. Ochotně jde za plynem a nechá se pekne točit. Osobně si myslim, ze super kombinace d manuálem, který přijde. [emoji108] Verze monte carlo celkem nudná, nic co by stalo za zmínku, standardní paket co má Fabie, tam se toho tolik neudalo[emoji16]3 body
-
Dzarine, nijak se to nevyvine, máš stejně jako cilda jistě 05E906018P bez OPF z 6/2018 a pro tu zatím nic není ... Ke Karoqu detaily k ECU 05E906018P DS9+G0K, G1C+TJ7+7MV 05E906018R DS9+G0K, G1C+TJ7+7CP od 30.7.2018 05E906018S DS9+G1D+TJ7+7CP od 26.11.2018 V UK zatím první uživatel ve skutečnosti v Norsku tvrdí, že hopsání je pryč, jen se musí trochu více šlapat na plyn ... dejte tomu čas na adaptaci po flashnutí https://www.briskoda.net/forums/topic/461809-15-tsi-with-7-speed-dsg/?page=4&tab=comments#comment-5222343 tohle bude spíš jen troll s jedním příspěvkem ... https://www.briskoda.net/forums/topic/446820-15-sel-first-gear-issue/?page=72&tab=comments#comment-52218412 body
-
Olej jsem dal Shell 5w30 norma VW 504 (600kc za 4 litry), neměli s vlastním olejem žádný problém, dokonce jsem si mohl přinést i svůj olej. filtr, ale ten zase nemají tak drahý, takže jsem bral ze servisu, ale kdybych měl svůj, prohlídka by se dostala pod 1000 Kč. Pylový filtr jsem koupil Bosch s aktivním uhlím za cca 250kc a budu měnit sám, u jedničkové Fabky jsem si jej taky měnil sám, je to úkon na 2 minuty na parkovišti.2 body
-
Stul objednany, pani vedou ci se uz na nas těší :D2 body
-
Zdravím, Podělím se zde se svojí prací na karoserii Grinche za pomocí fólie ve spreji. Upravil jsem přední + zadní znak, C sloupky, nápisy (pouze jeden zatím, druhý se nepovedl a bude potřeba udělat znova) s černou lesklou fólií a mřížku černou matnou fólií. Pokud by měl někdo připomínky, dotazy nebo nápady, budu rád za každý názor Kdyby se někdo chtěl zeptat na pomoc anebo váhá s aplikací takovéto fólie rád vysvětlím můj postup, který jsem zvolil a zkušenosti, které s ní mám.1 bod
-
Tomu nevěřím, aktualizace ECU je na necelou hoďku. Spíš bych věřil tomu, že neví jak to udělat.1 bod
-
Je letitý prodejce @Trautenberk chci se zeptat ty majitelé ve Valencii. Chápu to, kdo si objednal auto v lednu, dostal pozvánku a jen si koupí letenku?1 bod
-
přátelé, trochu jsme se zase v posledních příspěvcích nechali unést a dostali jsme se trochu jinam, než o čem je téma..témata jaký olej apod. jsou zde : https://forum.skodahome.cz/topic/131642-aký-olej-do-12-tsi-ea211-vymena-oleje-a-filtru/ a nebo zde : https://forum.skodahome.cz/topic/140627-jaký-olej-a-filtr-do-10-tsi/1 bod
-
@Znedlob ano tou skladbou jízd bych to taky spíše tipoval na těch 0W-30, ale jak říkám, neuděláš chybu ani tím druhým..to je spíš taková selská pomůcka od starého motoráře, která dává i logiku :-)1 bod
-
@Znedlob řídím se jednoduchou pomůckou od člověka, který dělal celý život motory..jestli 0W-30 nebo 5W-30 si rozhodni podle tvého ježdění...samozřejmě neuděláš žádnou chybu ani jedním, ale všeobecně platí, že řidší 0W-30 se doporučuje pro ty, kteří jezdí hodně málo, tzvn. kolem komína, tedy časté studené starty i v zimě..tím že je řidší, tak v těchto případech se rychleji dostává na potřebná místa a rychleji maže..kdežto ten hustší 5W-30 se zase dá doporučit pro ty, kteří jezdí hodně, jezdí převážně dálnice apod..1 bod
-
@ZbyšekSU tak my co už máme z výroby 0W-20, tak v drtivé většině lijeme dále 0W-30 nebo 5W-30 VW 504.00, která je stále jako alternativa a i AS je v drtivé většině stále nalévají, protože jsou levnější než 0W-20..1 bod
-
Nepleteš, to je přesně ono holt si to ŠA neuvědomila a vydáním /7 zblbla všechny, přitom stačilo přemýšlet a nebýt zbrklý ... Prostě lidi co píšou ta TPI asi nekomunikují s techniky, ty verze updatu a příslušná auta/ECU šla rozkodovat už z vydání balíku dat, jako to třeba tady udělal ferda25 @Michal B. Třeba to budeš mít přelakovaný, když jim to padlo ze zvedáku ... Trochu a snad jen černý humor1 bod
-
1 bod
-
Potřebuješ Dílenskou příručku. Štáhni si ji i k jedničkové fabii, kde je diagnostika serva popsaná šířeji a pak potřebuješ příslušný kabel k diagnostice + PC. Opravit si to můžeš sám, ale z tvých dotazů je zjevné, že se v tom absolutně neorientuješ, takže to budeš mít poměrně těžké. A ze stejného důvodu je dost těžké ti dát nějakou konkrétní radu (jako třeba "zkontroluj bloky hodnot"). Takže záleží čistě na tobě, kolik času jsi tomu ochotný obětovat. V první řadě si nastuduj, jak to servo vlastně funguje a jak komunikuje se zbytkem auta.1 bod
-
Zdar lidi, koncem minulého roku jsem v Bestdrive koupil kompletní kola (KFZ Plechový disk 6Jx15 5x112 ET43 57mm 7755) na Oktávii. Včera mně psali, že: "chtěli bychom Vás informovat o bezpečnostní svolávací akci ocelového kola s objednacím číslem 7755 (šarže 00 17-18), které Vám bylo doručeno naší společností ALCAR BOHEMIA, může mít materiálový defekt". Tak kdybyjste nakupovali podobné a neměli na vás kontakt. 3_7755_informace_pro_zákazníky_2019_ALCZ.pdf1 bod
-
1 bod
-
Mě to teda v provozu nechcípá, ale všiml jsem si, že za určitých atmosferických podmínek (asi to bude souviset s vlhkostí vzduchu) při pokusu se hned po nastartování rozjet s poněkud rychlejším puštění spojkového pedálu se motor trochu zakuckal a musel jsem znovu šlápnout na spojku a nechat ji lehce sklouznout abych neskákal jak koza. Pokud po startu motoru ještě zapnu pásy a do rozjezdu je tak prodleva od startu několik vteřin, tak už to nekucká. Asi jsem holt rychlejší než to auto :D . Pro šťouraly dodávám, že se rozhodně nerozjíždím jako čuně se studeným motorem vytočeným do ruda.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@Ibe té Tebou citované části z článku jsem se taky velice zasmál..je neuvěřitelné, co si dokážou vymyslet a napsat, ale dobrá masáž..Ti, kteří se v tom nedokáží orientovat začnou možná jezdit si měnit olej za jejich super ceny ?? Já tedy osobně za tu jejich údajnou odbornost a vysokou kvalitu práce připraven platit nejsem, protože mám zkušenost úplně opačnou, aspoň tedy tam, kde jsem byl..1 bod
-
Ahoj, v podstatě od nového auta řeším nepříjemné zvuky klimatizace. Projevuje se to jen při zapnutém A/C, pokud vypnu, je úplně klid. Povedlo se mi to nahrát, nesetkáváte se s tím někdo? Servis se k tomu neumí/nechce postavit, auto ještě v záruce najeto 60.000 Díky zvuk_klimatizace.wav1 bod
-
Nadsazku jsem pochopil, ale proti citovanemu uryvku se musim durazne ohradit. Neni potreba dehonestovat ty, kteri maji firemni vuz a tankovaci kartu jen pro to, ze VY to tak nemate. Mit sluzebni vuz a kartu muze mit kazdy, ktery zamestnavateli VYDELA diky cestovani. Kdo ho nema tak: A) podnika a ma svuj vuz B) nema takovou pozici, kde sluzebni vuz potrebuje k vykonu funkce C) je nezamestnany D) je v duchodu Atd :-) chci rict, ze jak mezi fleetem, tak mezi soukromniky, jsou ridici, kteri nad spotrebou nepremysli. K tematu nadrz dodam, ze velikost nadrze me nestve, primo me sere. Jsem diky ni u pumpy ob den. zapadni Nemecko se s tankovanim na hranicich dojet tam a zpet neda, teda kdyz nechci byt brzda tamnich dalnic. 120 po dalnici fakt jezdit nelze. K cemu je dobrej dojezd 80 - 100 km kdyz na budiku sviti dojezd 0 je mi dodnes zahadou.1 bod
-
@PawoukTo asi záleží na úhlu pohledu, zatím tady nepřišel nikdo s lepší radou, co s tím škubáním (pochybuju že nový SW, pokud vůbec bude, to nějak extra zlepší), než že si to prostě nekoupit :-P @banicek Samozřejmě, že ti dealer nepoví, dokud toho nebude vážně hodně, že už si na 1,5 lidé stěžují a abys to nekupoval...Se s někým kdo manuál už má a má najeto tak nad 3000 domluv jestli by tě nenechal projet a sám posoudíš jestli je to normální nebo ne.1 bod
-
Nevím, co je mimo téma na tom, že člověk napíše, že při zkušební jízdě to škubání nepozná, protože si myslí, že to je jeho chyba při práci se spojkou s novým vozem... (MAN s OPF). Pak trochu tápe a zjišťuje a konzultuje situaci a od dealera se dozví, že ŠA o problému ví, že je to problém celého VAGu a že máme čekat na nový SW... P.S.: Čekám už pět měsíců a přestává mě to bavit...1 bod
-
To je to, ze ten motor je nevykouseny-neotestovany ... jen si vzpomenme, jake mela porodni bolesti treba 1.4TSi ( ... po pravde vsechny TSi meli porodne bolesti ) ... a kdyz ji konecne "vysperkovali" tak ho VAG vyradil ... Proc asi ... ... Proto bych si 1.5TSi ted opravdu nebral ... rikal jsem hned, ze je to kupovani zajice v pytli ...1 bod
-
1 bod
-
-1 bodů
-
Toto není téma, kde by se mělo řešit rušení objednávky vozu - tak to respektujte! Příspěvky mimo téma odstraněny.-1 bodů
-
Takže ještě jednou pro nechápající - toto je technická sekce a téma, kde se řeší konkrétní technický problém konkrétního motoru. Není zde jeden jediný důvod probírat zrušení objednávky auta, které dotyčný ještě ani neviděl, natož aby s ním jel. Majitelům cukajícího motoru to nijak nepomůže. V tomto smyslu je to tedy mimo téma. Toto si řešte někde jinde, ale ne tady. Jakékoli debaty o tomto zásahu jsou zde nepatřičné - viz pravidla fora a byly odstraněny.-1 bodů