Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/27/19 ve všech sekcích
-
Losí test Fabie, upřímně docela pozitivní překvapení, měkký podvozek se projevuje výrazným nakláněním, ale drží celkem hezky (v rámci konkurence) EDIT: Celý test potom zde: https://www.km77.com/coches/skoda/fabia/2019/5-puertas/informacion (Ale já tomu jazyku bohužel nerozumím ? )4 body
-
Vzhledem k tomu, ze puvodni ikonky co sem pouzival jsou fakt malickaty (58x58) a na novejch navigacich se moc neukazuji.. Udelal jsem je v novem vetsim rozliseni. K libovolnemu pouziti. Edit: Skoda-Connect remcal ze 300x300 je moc velky (i kdyz oni maj to same rozliseni..) takze jeste zmensene varianty na 200x2002 body
-
ono jde o to - a teď se mnou mnozí nebudou souhlasit - že Fabie v podstatě nerezne. Jasně má problémová místa jako jsou přechody blatník/práh, ale to je kosmetická záležitost. Většina rezavých fabií jde na vrub nekvalitně provedených oprav, respektive dílům z druhovýroby - což zrovna v tomhle ohledu bych na Itálii - zemi "pomuchlaných aut" - úplně nevsázel.2 body
-
Osobně bych šel primárně do udržované 1.4 16V 5x kW. Nadšení okolo 1.4 MPi nerozumím a svého času jsem si radši koupil Punto, než živit tohle a děsit se, kdy mi (zase) rupne těsnění pod hlavou. To možná radši HTP 47 kW v dobrém stavu, nebo rovnou raritní dvoulitr. SDI za mě taky ne. 1.9 TDI super, ale neutýraných bude málo.2 body
-
Tak ty boční průduchy v předním nárazníku tam jsou hlavně kvůli aerodynamice. Nemají primárně plnit funkci chlazení brzd. Proudící vzduch kolem kol je dost důležitý.2 body
-
1 bod
-
Ten rozjazd je do veľkej miery otázkou ako sa tlačí na plynový pedál... je úplne jedno ci režim D alebo S, či diesel ci benzín ak sa plyn len hladká tak preraduje DSG veľmi hladko ale aj tak to je cítiť ak sa na to človek sústredí. Moja polovička to napríklad nevníma. No ak sa pritlačí viac tak cítiť to trhanie a to už cíti aj ona. Tak isto aj manual v akomkoľvek aute pri preradeni z 1 do 2 pri 4000rpm trhne. Myslim si ze to je vlastnosť prevodoviek bez ohľadu na typ (okrem CVT) alebo motor. K tým kopcom - dnes som skusil 150 a pri manuálnom režime DSG 7 prevodový stupeň ma cez 3000rpm a dokáže 150km udržať avšak oba režimy automatu si podradia. D do 6 a S dokonca do 5. Motor má maximálny výkon 115 koní a krutak 200Nm od 2000rpm a zhruba tak to jazdí. Ja tomu hovorím neurazí nenadchne, avšak spotreba výrazne dokáže potešiť.1 bod
-
Trochu mě inspiroval Shorty - občas jezdím po ceste domů a zpět kolem Kasselu v Německu (kopce jako prase) a pro mého litříka není problém na tempomat udržet tachometrových 130. Sice si to občas trochu vezme kvůli těm kopcům, ale udrží a jede. Takže bych se toho nebál. Samozřejmě obecně platí objektivita, co člověk vlastně očekává. Ale spotřeba umí být velmi slušná.1 bod
-
1 bod
-
Cena by měla být 420 tis, dojezd 270km dle WLTP, výkon 75kW https://fdrive.cz/clanky/je-to-tady-vime-kolik-bude-stat-prvni-elektricka-skodovka-a-jaky-bude-mit-dojezd-36641 bod
-
https://www.auto.cz/skoda-superb-phev-je-novy-hybrid-s-dojezdem-na-elektrinu-az-70-km-1289721 bod
-
@Twisted auto bude ale ke koupi až v prosinci, těch 20tkm tam píšou jen odhadem a je to myslím max. co může ta předváděčka najet, ale ve skutečnosti jsou pak ty km o hodně menší..1 bod
-
1 bod
-
Také si myslím, že funkčnost těchto věcí u koncernu je na velmi dobré úrovni, v porovnání s konkurencí1 bod
-
Nedávno jsme o tom laškovali a ejhle... https://www.auto.cz/novy-level-vypinani-valcu-ze-ctyrvalce-se-stane-jednovalec-106033?utm_source=facebook&utm_medium=dave1 bod
-
Nazdar, smerom od Viedne cez Wr. Neustadt (Viedenské nové Mesto) na Stuhleck ide Semmering schnell Strasse. Je to diaľnica ktorá je do celkom pekného kopca. Sú úseky kde Octavia s 1.0 smerom dole so zaradeným 7 stupňom na DSG ide 140 bez plynu a stále zrýchľuje. Smerom hore na tom úseku podradi do 6 potazmo 5 a udržuje bez problémov 130, aj 140 ale nepochybujem ani o 150 ci 160 (viac v AT nedoporučujem lebo pokuty vedia pýtať celkom dobre). Skúsim keď budem mať zabehnuty motor viac. Chodím tam sluzobne takže na palube vždy min 3 chlapi 80kg alebo viac. Vo vlakne spotreba si pozri za koľko sa s tým dá jazdiť. Ale ja mám veľmi špecifické trasy. S ľubovoľným autom by som sa asi dostal na údaje v technicaku. Mal som mondeo combi 2010 1.8tdci 92kw a litrový trojvalec v oktavii ho predbehne. O málo ale predbehne. Mam ešte Seat Leon 2011 1.4tsi 92kw a tam by som povedal ze su na tom dynamicky rovnako. Na základný motor je to ozaj skvelé co sa dynamiky týka. Ja som pôvodne chcel 1.5tsi avšak čakať ďalšie 3 až 4 mesiace som nechcel a objednal 1.0tsi a vôbec s tým nemám problém ze by to auto nevládalo. Poprípade povedz aké auto si mal a porovnáme. Shorty1 bod
-
1 bod
-
Ten otvor tam není kvůli brzdám, ale kvůli obtékání vzduchu (snižuje to aerodynamický odpor od kol). Chlazení brzd bývá řešeno jinak, a věřím, že i u Scaly bude funkční (má ho už i FIII minimálně). Ze stejného důvodu mají auta před koly "výstupky" směrem z nárazníku. MB to používá už dlouho. Co se týče ceny, tak za 600tis to opravdu nemá význam, otázkou je, kdo si to za 600 nakonfiguruje? Ale stejně, Mazda 3 startuje s porovnatelným motorem (X181) a automatem na 668 400 Kč. Ano, už v základu má výbavu velmi slušnou (adaptivní světla a podobně), ale prostě je to jiné auto, jak výbavou, tak interiérem, tak ale i cenou.... EDIT: @Joker 85 byl rychlejší.1 bod
-
1 bod
-
Tak dnes rodinný výlet pri veľmi špecifických podmienkach. Okresky, žiadne kopce, veľa sviatočných vodičov čiže maximalne plynulo na hranici limitov +5kmh kvoli policajtom. 2 dospelí, 1 dieťa a úplne relaxačná jazda v D režime DSG (miestami aj za 1250 rpm). A výsledok je pekný. Keby veľmi chcem... myslim ze dostať sa pod 4 by sa dnes dalo.1 bod
-
Ano, možná na to má vliv denní ježdění, možná "vhodná trasa", každopádně uvidíme co ta baterka vydrží, rozhodně nemám v úmyslu ji pravidelně dobíjet, auto má sloužit a né já jemu. Sám jsem zvědav za jak dlouho se odporoučí ? (kór při dnešní obecně klesající kvalitě baterií...)1 bod
-
1 bod
-
Jak vidím, nejsem sám, kdo má problém s autobaterií (já už jsem ho snad definitivně vyřešil výměnou autobaterie). Jinak moje OIII 1,2TSI 77kW dobíjí po nastartování konstantním napětím 14,4 až 14,7V (měřeno digitálním měřáčkem v zásuvce zapalovače) podle toho jak moc je vybitá baterie a kolik je zapnuto spotřebičů. No a po určitém čase až auto vyhodnotí, že baterie je nabitější, tak nejdříve začne snižovat dobíjecí napětí při volnoběhu motoru na 14V (při otáčkách motoru ale dobíjí dál stejným napětím jak dřív) no a pak po určitém čase až auto vyhodnotí, že baterie je nabitá úplně, tak dobíjecí napětí spadne na 12,7 až 13V a při brzdění motorem se zvyšuje na 14,7V (rekuperace). Měřil jsem to i v práci na firemní OIII 1,6TDI 77kW a funguje to u ní podobně, akorát jsem na ní naměřil i 14,8V při rekuperaci brzděním motorem (baterie už byla nabitá a na toto napětí to vyskočilo z 12,7V). Ten čas, kdy se to přepne z plného dobíjení (14,7V) jenom na udržovací (12,7V) s rekuperací, trvá různě, závisí to, jak byla baterie nabitá předtím a hlavně na teplotě (teď v zimě musím jet opravdu dlouho cca. 45min až 1h). I když baterku nabiji externí nabíječkou, tak po nastartování to nějaký čas dobíjí plným napětím 14,4 až 14,7V. Jak píše Tommy, napětí 14,9V je už opravdu vysoké (takové jsem zatím nikdy nenaměřil), ale vesměs všichni výrobci baterií na svých webech píšou, že jejich AGM baterie jsou schopny absorbovat napětí až 15V z důvodu rekuperace (viz. obrázek níže od VARTY, kde je doporučeno 14,8V). Tak si myslím, že to dobíjecí napětí 14,9V by nemělo být až tak škodlivé vůči AGM baterii, ale každopádně je vyšší než třeba u mne. Další věc je, jestli se to z těch 14,9V po delší jízdě přepne na to udržovací napětí, pokud ne, tak je tam něco špatně. Jinak moje externí dobíječka CTEK dobíjí při volbě AGM baterie napětím 14,7V (obyčejné akumulátory napětím 14,4V). To co řekli Tommymu v servisu, že AGM baterie může být dobíjena maximálně 14,6V, tak i obrázek níže říká že to není pravda. Mi při zátěžové zkoušce autobaterie na garanční prohlídce také jednou špatně nastavili parametry toho akumulátoru na měřáku, tak ten výsledek mi pak byl nanic a dávám si na to od té doby pozor.1 bod
-
Není lepší jezdit tak, abys ten antiradar vůbec nepotřeboval? Vyšlo by to levněji a bylo by na cestách i bezpečněji...1 bod
-
v SK cenníku O3 je to za príplatok 102 €, takže myslím, že ako originálne príslušenstvo + montáž to bude aspoň 200 € nejaký veľký prínos v tom ale podla popisu nevidím. väčšinu tých údajov už roky mohol zobrazovať maxidot ( tu na fóre to niekto ponúkal ešte do O1 ) alebo v O3 infotainment.1 bod
-
Jistě i ty chápeš velmi častou neshodu mezi povolenou a přiměřenou rychlostí.-1 bodů
-
Dneska jsem zjistil že Superb III má IR-H/A přední sklo, které snižuje účinnost antiradaru a to dost podstatně. Musím proto vyměnit přenosný antiradar za pevně zabudovaný.-1 bodů