Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/06/19 ve všech sekcích

  1. pridávam aj zvyšné časti "novej" dielenskej príručky. Niektoré dokumenty sa tu možno opakujú, no v niektorých prípadoch došlo k revíziám a novším dátumom. Predpokladám teda, že nastali nejaké zmeny a doplnenia. Schémy už obsahujú facelift F3. Urobil som to ako nový upload na ulož.to, nemiešam to zatiaľ s pôvodnými dokumentami čo mám. Elektrika a schémy: S0068110015-Základní vybavení od srpna 2014.pdf - táto patrí ešte do pôvodnej zostavy. Doteraz však som nikde nevidel všetko j jednom dokumente, stále to bolo po jednotlivých častiach rozdelené. Snáď sprehľadní hľadanie. S0068120015-Základní výbava - (6K0) (6K2) od července 2018.pdf Karoséria: S0051870015-Opravy_karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf D4B804848A9-Opravy karosérie.pdf Podvozok: D4B804849A1-Podvozek, napravy, rizeni.pdf Prenos sily: D4B8048496E-Prevodovka 0CW - DSG.pdf D4B8048496F-Prevodovka 02U 0DQ.pdf D4B8048497D-Prevodovka 02T 0DF.pdf D4B80484970-Prevodovka 0A4.pdf D4B80484986-Prevodovka 0CF.pdf D4B8048499A-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B8048499B-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B80484987-Motor 1.0 44 55 kW MPI.pdf D4B80743A70-Motor 1.0 70 81 kW TSI.pdf D4B8048498A-Motor 1.2 66 81 kW TSI.pdf D4B80484994-Motor 1.4 55 66 77 kW TDI CR.pdf D4B807FA2BF-Motor 1.4 92 kW TSI.pdf D4B803C71AE-Motor 1.6 66 81 kW MPI.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8048499D-Topení, Klimatizace.pdf Vlastná diagnostika: D4B8048499E-Elektrická zarízení.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf D4B804915ED-Komunikace.pdf - patrí sem aj predošlý dokument Údržba - presné pokyny"
    4 body
  2. Byl jsem se ptát na Golfa a hned mi prodejce řekl, že 1,5 TSI mají stopku a nelze objednat. Odůvodnil to tím, že je velký zájem mimo Evropu a asijský trh má přednost.
    2 body
  3. S diagnostikou neporadím, ale otestovat to můžeš následovně: Dej auto řídit někomu jinému, jeďte dálnicemi třeba směr na Brusel, a až to pípne tak otočte na dalším sjezdu zpátky domů. Třeba nejsi kompatibilní s tím algoritmem a nebo stále plně koncentrovaný ?
    2 body
  4. Takto to vypadá u Kodiaqu.
    2 body
  5. Nemyslel jsem vyloženě špinavé, od vody zastříkané. Na stříbrné, béžové tedy po projetí deštěm po městě ( bez bahna ...) není z metru skoro nic vidět, na tmavých barvách jsou hned kapky ( pokud auto nemá keramiku)( stačí blbě sušící myčka a hned bílé fleky na utěrku, jelenici). Bez sluníčka je ta Race, Metal nevýrazná, nějaká stříbrná, Capuccino je výraznější a křivky hezky zvýrazňují.
    2 body
  6. Elektrika a schémy: https://uloz.to/!uJRTyw7TUJBj/s0063430015-zakladni-vybava-l0l-od-cervence-2017-pdf Karoséria: https://uloz.to/!77odTXlI6Tsw/d4b8075cfab-opravy-karoserie-pdf https://uloz.to/!8nBkSPfU5lsH/s0051870015-opravy-karoserie-montazni-prace-na-karoserii-pdf Podvozok: https://uloz.to/!JWgCNDjBsupn/d4b80763c92-kola-pneumatiky-pdf https://uloz.to/!7rD3uXoquuPs/d4b80763ca8-podvozek-napravy-rizeni-pdf https://uloz.to/!JIrq8DpqfgXJ/d4b80763cbb-brzdove-systemy-pdf Prenos sily: https://uloz.to/!kb6QpV7jAqkg/d4b805e29ad-motor-1-8-132-2-0-132-140-162-200-206-kw-tsi-pdf https://uloz.to/!PdonIF97l68G/d4b806ab08f-motor-1-6-85-2-0-110-130-140-kw-tdi-cr-pdf https://uloz.to/!3lVgua5qfwMr/d4b8051ae00-palivovy-system-vznetove-motory-pdf https://uloz.to/!Q1bZ8ON19Q3n/d4b8051ae47-palivovy-system-zazehove-motory-pdf https://uloz.to/!KlWOIwiUpnCH/d4b80513d9a-prevodovka-0d9-dsg-pdf https://uloz.to/!2sG3W0QKZ8Uz/d4b80513ddd-prevodovka-02q-0bb-0fb-pdf https://uloz.to/!eu519g8qdcIP/d4b80513dfa-prevodovka-02s-pdf https://uloz.to/!MwyYz9PmYkAA/d4b80513e0e-prevodovka-0aj-pdf https://uloz.to/!F2JE3I3d1G2q/d4b80513e11-kardanuv-hridel-a-rozvodovka-zadni-napravy-pdf https://uloz.to/!x3doCVLdRBty/d4b80788c19-7-stupnova-prevodovka-s-dvojitou-spojkou-0gc-pdf https://uloz.to/!fvxUEoNVGJgh/d4b80763069-motor-1-0-85-kw-tsi-pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: https://uloz.to/!GmTajgKoRn2x/d4b8074d9a6-nezavisle-topeni-pridavne-topeni-pdf https://uloz.to/!6VnDn252ZuX2/d4b806338ac-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r1234yf-pdf https://uloz.to/!lWWtX527pvGs/d4b807609d0-topeni-klimatizace-pdf https://uloz.to/!smETnIKUGF4Y/s0051890015-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r134a-pdf Vlastná diagnostika: https://uloz.to/!m32nv6ktGlDt/s0051880015-elektricka-zarizeni-vseobecne-informace-pdf
    2 body
  7. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Elektrika a schémy: S0066430015-Základní výbava (8T0) (8T2) (8T6) (8T9) (1MM) (1MA) (2FS) (2PK) (2PV) (2ZA) (AW5) Karoséria: D4B8091482E-Opravy karosérie.pdf D4B8091E476-Opravy karosérie.pdf S0051870015-Opravy karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf Podvozok: D4B8090F114-Kola, pneumatiky.pdf D4B80903260-Brzdové_systémy.pdf Prenos sily: D4B80513DFA-Prevodovka 02S.pdf D4B80513E0E-Prevodovka 0AJ.pdf D4B809032B4-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B809032C4-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B809032B5-Motor 1.0 70-85 kW TSI.pdf D4B809032C5-Motor 1.6 85 kW TDI CR.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8090B8DD-Topení - Klimatizace.pdf D4B806338AC-Klimatizace s chladicím prostredkem R1234yf.pdf S0051890015-Klimatizace s chladicím prostredkem R134a.pdf Vlastná diagnostika: D4B8090B963-Komunikace.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf
    1 bod
  8. robim na vstrekovni tychto palubiek ? asi viem co lisujeme existuje verzia low - vcelku - dezenova, kde sa nic nenavara , ta sa fakt neda oddelit inac ako pilkou a verzia high kde sa na nejaku triedu navara dezenovy PAD - osobne neviem preco ale mozem sa opytat na montazi preco to tak je
    1 bod
  9. kouknete konfiguratory vozu VW..pokud sem blby pak se omlouvam a muzete smazat :-)
    1 bod
  10. Nikde nic nestáhli, v CZ konfigurátoru pro Karoq je také dostupný, jen je potřeba volit stupeň výbavy min. Ambition, do Active nelze. Netřeba šířit paniku
    1 bod
  11. no vida, takže z posledních dvou příspěvků už víme, že na konci 8/2017 a v 9/2017 už díry byly..já je v 6/2017 ještě nemám, ačkoliv už mám MR 2018, takže ty kapoty nezačaly dávat přesně s MR2018, ale o něco později..
    1 bod
  12. Dnes objednáno, zítra vyzvednu - 6V0823735+6V0824707 u Auto Ševčík České Budějovice. Cena něco málo přes dvě stovky. Auto vyrobeno 9/2017 (Style). "Díry" v kapotě mám
    1 bod
  13. ? přesně. Nebo k tomu mají vydat speciální návod jak se rozjet ?
    1 bod
  14. Přesně to jsem chtěl zmínit. Takový Keyless Defender v podobě patentu p. Čechráka v podání ŠA (pokud tedy nepoužili jeho patent) Jinak co se týče nápisu namísto znaku na zádi auta, tak na prodlouženém skle v podání Rapidu SB nebo Scaly je výraznější a působí mnohem více elegantněji, než na karoserii.
    1 bod
  15. Je možné, že některé kusy necukají, ale chyba určitě není v tom, že by se člověk neuměl rozjet. Pokud se se studeným motorem rozjíždím normálním způsobem, tak to prostě cukne ať to dělám jemně jak chci. Stejně tak to cuká všem, kteří to u mě zkoušeli a divili se tomu. To, že přidám extra plyn nebo držím spojku vážně jako řešení nepovažuji. Také mi nabídli nějakou kompenzaci, ale oficiálně problém uznat něchtějí, prý projev motorizace. Přemýšlím jestli tlačit na pilu a vůz se pokusit vrátit, nebo nechat jak je, ale prostě na životnost spojky a dílů motoru to mít vliv musí. Problém je, že moc nevím za co případně vyměnit, 1,5 TSi do města už nechci a 1,0 v nabídce v automatu momentálně není ani u Octávky.
    1 bod
  16. Jasně že kecají viz můj příspěvek výše. Odpověď ze škoda info.
    1 bod
  17. Tak dnes jsem vyrazil při 3°C a hned jak sem pustil spojku a přidal plyn tak mě to pohoupalo. Otázka je do jaké míry sem pustil rychle spojku a přidal plyn a do jaké míry jsem zdegenerován čtením zdejších příspěvků? Nicméně při popojíždění v koloně na 1-2rs už s ohřátým motorem to mezi 1500-2000ot houpe. Dá se to do velké míry potlačit citem se spojkou a plynem.
    1 bod
  18. Ale zdá se mě , že po tom přehrátí ř.j. je to lepší než to bylo. Ale při rozjezdu jsem vždycky jak na trní co to auto udělá. Doufám že to nějak ŠA vyladí . Jinak auto ok ale motor silně kazí dojem
    1 bod
  19. mě teda bylo blbý nosit si vlastní olej . Nechal jsem si dělat preventivní výměnu po 1 roce při najetých 11 tis, První stržení barvy a výmenu černého filtr nechám na autorizáku včetně zápisu do servisky. Další "mezivýměny" si bud udělat sám. Ale ten příplatek 500,- je pro mě zpráva, že nosit si vlastní olej už není tak out :-)
    1 bod
  20. Na briskoda.com som nasiel toto... MY20 Karoq.pdf
    1 bod
  21. zakladna "LOW" verzia ma celu palubku z jednehu kusu plastu (tak ako to vidis, tak to vypadne z lisu) , cela je dezenova a robi sa iba cierna. Vzhladom na dezen, bude sa tam blbo nieco lepit. vymena teda spociva skutocne vo vymene celej palubovky HIGH verzia ma inu palubovku, na ktoru sa navari diel podla dalsej verzie , od zakladneho cierneho dezenovaneho , cez hladke lakovane az po LED podsvietene s 3D efektom.
    1 bod
  22. Myslíš ten pruh přes palubní desku? tedy máš toto: a chceš: chápu správně? Pokud je ten současný plast lesklý, není problém polepit. Jinak je to součástí palubní desky (aspoň dle toho co jsem našel to tak vypadá).
    1 bod
  23. Na dva dny jsem vzal modrozeleného chameleona na Šumavu, najel asi 400 km po cestách necestách, kopcích a dolinách, pokusil se opětovně několikrát nasimulovat situaci s rozjezdem a nerozjezdem z křižovatky ... a wagen šlape jak má ... už si pomalu ve svém věku mohu dovolit říkat, že jídlo je lepší než sex, ale pozměním to ... jízda s karoqem je lepší než sex ? ? ... asi fakt půjde o to, že se s motorem člověk musí seznámit a přizpůsobit mu své návyky ... tak jako jsem se přizpůsobil HTP i 1.2 TSi, musím i 1.5 TSi ... on každý motor chce trochu (hodně) jiné zacházení ... a jak tak pomalu horko těžko přicházím s motorem a celkově autem do symbiózy ... jsem nakonec rád, že jsem wagen nevzal s litrovým motorem ?.
    1 bod
  24. Plynule umím jen 160kmh. Zítra se vracím domu z NL a pod 9L se ne podívám ?
    1 bod
  25. Clinte já to auto měl a když jsem jel tuhle spotřebu tak to bylo na pokutu za zdržování ?
    1 bod
  26. Elektrika a schémy: https://uloz.to/!YgeNGIw4bram/s0071120015-zakladni-vybava-l0l-od-rijna-2016-pdf Karoséria: https://uloz.to/!szimr4nTzcSl/d4b806d82b4-opravy-karoserie-pdf https://uloz.to/!wWPqZXrqnvIT/s0051870015-opravy-karoserie-montazni-prace-na-karoserii-pdf Podvozok: https://uloz.to/!riQy5pMWNHCX/d4b806ab0a2-brzdove-systemy-pdf https://uloz.to/!oT0ZXIsuaUm1/d4b806ab08e-kola-pneumatiky-pdf https://uloz.to/!SrXdEWIVSwr0/d4b806ab094-podvozek-napravy-rizeni-pdf Prenos sily: https://uloz.to/!BPUCFBuf85WT/d4b806ab091-7-stupnova-prevodovka-s-dvojitou-spojkou-0dl-pdf https://uloz.to/!9SdZzt7H106G/d4b80513d9a-prevodovka-0d9-dsg-pdf https://uloz.to/!hFhS5VTmVL42/d4b80513ddd-prevodovka-02q-0bb-0fb-pdf https://uloz.to/!fucPIZqGZES6/d4b8051ae00-palivovy-system-vznetove-motory-pdf https://uloz.to/!zksWTBzVy7ET/d4b8051ae47-palivovy-system-zazehove-motory-pdf https://uloz.to/!MuEDhZcHHEoN/d4b80513e11-kardanuv-hridel-a-rozvodovka-zadni-napravy-pdf https://uloz.to/!ikBnnLxltUsk/d4b8051adff-motor-1-4-92-110-kw-tsi-pdf https://uloz.to/file/mZcFCdknp0aH/d4b805e29ad-motor-1-8-132-2-0-132-140-162-200-206-kw-tsi-pdf https://uloz.to/file/9ZQQlNiiWy0C/d4b806ab08f-motor-1-6-85-2-0-110-130-140-kw-tdi-cr-pdf https://uloz.to/file/jKIUUxnorgtk/d4b808dda61-motor-2-0-176-kw-tdi-bit-cr-pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: https://uloz.to/!DEske5TtNQLP/d4b806ab0a0-nezavisle-topeni-pridavne-topeni-pdf https://uloz.to/!Mp8oNwEVQi2u/d4b806ad478-topeni-klimatizace-pdf https://uloz.to/!mJuXxxo8gplm/d4b806338ac-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r1234yf-pdf https://uloz.to/!k4V05fIITlgi/s0051890015-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r134a-pdf Vlastná diagnostika: https://uloz.to/!WKRURkiMODsw/d4b806b6fa0-komunikace-pdf https://uloz.to/!wXkNZ5v3ntve/s0051880015-elektricka-zarizeni-vseobecne-informace-pdf
    1 bod
  27. A on tě někdo nutí si ty věci kupovat (panoramu, Virtualkokpit atd.)? Nebo tě někdo nutí kupovat Scalu? Zrovna u Škody (obecně koncernu) si člověk může do auta naskládat skoro co chce a tím si ho přizpůsobit, u korejských a japonských značek zase musí člověk kvůli jednomu prcku koupit celý balík výbavy. Prostě každý má nějaký přístup a zákazník si (naštěstí) může vybrat. Pokud chi třeba u i30 LED světla, musím koupit balík za 70tis, nebo Adaptivní tempomat v balíku za 90tis kde jsou věci co nepotřebuji (třeba) a nikomu to "nevadí", ale když ŠA nabízí panoramatickou střechu za samostatný příplatek, tak je to najednou problém? Neříkám, že Scala má nějak super výbavu a že se ceno podbízí, ale proč furt házet jen (v případě některých) špínu?
    1 bod
  28. Malý update. Zkusil sem jiný servis, podle nich rachtání způsoboval vstřik. Na diagnostice vstřik na 2. válci neukazoval žádnou hodnotu. Tak se vstřiky nechaly vyčistit a přetěsnit. Problém s rachtáním však nadále trvá.
    1 bod
  29. Takze aj ked sa to vsevedkovi Alesovi pacit nebude, softclose je nahodeny a funkcny. 3387829C-7EAC-46B7-904D-8866FBEAB995.MOV
    1 bod
  30. V FIII R5 byla 1.4 TSI z jediného důvodu, byla na danou platformu připravená a v podstatě nebylo třeba dělat velké změny proti Rapidovi. Mohli tam dát 1.5 TSI, stejně tak tam mohli dát 1.4 TSI 110kW, ale místo toho tam je ta slabší verze. (nehledě na to, že na platformě FIII vznikalo i Polo s 1.8/2.0 TSI a tam se jim to najednou vešlo...) Ale co se týče FII, tak tam bude zásadní problém dostat to legálně na silnici.
    1 bod
  31. A úplně zastavit auto před tím, než ji tam začneš cpát.
    1 bod
  32. U těchto převodovek celkem normální. Zkus déle mezi přeřazením na zpátečku počkat nebo vícekrát vyšlápnout spojku.
    1 bod
  33. Pánové, tmavé či zatmavovací brýle není totéž co polarizační, ty fungují jinak. Nemíchejte to. Co se týče možností dioptrických polarizačních brýlí, na to jsem se kdysi v optice ptal a dostali jsme se málem k 10 000 Kč, to fakt řešení není. Kdo nenosí brýle, má to jednoduché, obyč. se dají pořídit za pakatel, totéž klipy na dioptrické brýle, ty mám a kdysi jsem používal. Ty jsou ale nepohodlné a člověk si je zapomene nasadit apod. A vzhledem ke své tmavosti se dají použít jen za slunce. Je lepší odstraňovat příčinu (lesknoucí se plochy) než následek (vzniklý odraz). Bylo by lepší, kdyby palubka byla matnější, ale to by asi bylo dražší a hůře čistitelné, takže máme takový nějaký kompromis. A jsou auta, kde je to mnohem horší než u Fabie. Mi se zpočátku dečka taky zdála divná, ale teď mi vůbec nevadí a užívám si krásný výhled aniž bych musel nasazovat pol.klipy, které mi už jen leží v přihrádce. Ale na delší cestu si někdy nasadím i ty a to si pak užívám dvojnásob. :-)
    1 bod
  34. Starší auta měla sklon předního okna více kolmo a celkem nebýval problém s odlesky např. od palubní desky. U novějších to už problém je a dost velký, alespoň pro mne. Za sluníčka obzvláště. Šmouhy na skle se dají odstranit, já třeba čistým hadříkem s čistým isopropylem. Odlesky od palubní desky? Já kdysi na dovolené to ve Focusu řešil vytažením černého trička z kufru a položením na palubku. Fabku jsem už řešil preventivně zakoupením kousku co nejčernější a nejmatnější látky a v případě potřeby položením na palubku. Problém jsou ale zatáčky - uchycení. Další možnost, kterou taky využívám, jsou polarizační brýle, či jako já - polarizační klipy na dioptrické brýle. V optice za 300-400Kč, v Aliexpresu do 2 USD. https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20171012225804&SearchText=polarized+clips Já si nakonec koupil trochu dražší https://www.aliexpress.com/item/Best-Polarized-Fit-Over-Sunglasses-Unisex-for-Fishing-Driving-with-Box-UV400-Clip-On-Myopia-Glasses/32464689926.html?spm=2114.search0104.3.2.QOZkHy&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10152_10065_10151_10068_10344_10345_10342_10343_10340_10341_10304_10307_10060_10302_10155_10154_10056_10055_10054_10059_10534_10533_10532_100031_10099_10338_10103_10102_10052_10053_10142_10107_10050_10051_10171_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10312_10313_10314_10078_10079_10073_9942-9942,searchweb201603_30,ppcSwitch_2&btsid=9262da65-6c13-4f85-8c2d-13859b8b3f75&algo_expid=99db5de0-04e6-4b2a-9104-7c9e53354e68-0&algo_pvid=99db5de0-04e6-4b2a-9104-7c9e53354e68 Náhodou jsem na Aliexpresu narazil na čínské řešení - oni snad fakt dělají úplně vše :-) https://www.aliexpress.com/item/Dongzhen-Fit-For-Skoda-Fabia-2015-2016-Car-Dashboard-Cover-Avoid-Light-Pad-Instrument-Platform-Dash/32732940869.html?spm=2114.search0104.3.32.E5vfWB&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10152_10065_10151_10068_10344_10345_10342_10343_10340_10341_10304_10307_10060_10302_10155_10154_10056_10055_10054_10059_10534_10533_10532_100031_10099_10338_10103_10102_10052_10053_10142_10107_10050_10051_10171_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10312_10313_10314_10078_10079_10073,searchweb201603_30,ppcSwitch_2&btsid=3bf9cc24-0bdc-4ba0-91a1-ec91f982acc9&algo_expid=6245ec8a-b5bd-46e3-993c-2834c7737391-4&algo_pvid=6245ec8a-b5bd-46e3-993c-2834c7737391 Přes Androidí aplikaci je to levnější, já to koupil za 14.5 USD. Není to nic nádherného, takový filcový kožíšek, ale funguje to i při zatažené obloze. Je to přesně na míru pro FIII, jsou i verze pro spoustu dalších aut. Kdo má Style s Easy Light, musí uprostřed vystřihnout otvor pro světelný senzor.
    1 bod
  35. A opravdu vržou tlumiče? Mě vržou brzdy při zatažené ruční brzdě a auto se odlehčí.
    1 bod
  36. Mluvit o standardu zrovna u Skodovek,o tom nejde mluvit ani ze srandy. Kombinace těch vyhrevu je nesmysl. k virtuálnímu kokpitu ,bez origo navigace k nicemu. velky tablet bez navigace taktéž jen hračka To je stejne jako treba v Rapidu radio s Navi OK display beru ,ale bez navigace display k čemu k nicemu. Panorama jako designových prvek,ano cena auta se opticky zvedne o 100 tis, ale v malém autě jako je Scala ubere místo nad hlavou za jakou cenu. Sam mužů hodnotit první měsíc děti půlku otevíraly pak je to přestalo bavit ted je asi 6 let i zataženo roletka. Za me k nicemu a to ma 2.4 m2 a půlka jde otevřít. Nov
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...