Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/25/19 ve všech sekcích

  1. Bylo by hodně naivní čekat od Škody přesné zařazení do nějakých tabulek. Prakticky vždycky v novodobé historii byly modely na pomezí tříd a je to tak podle mě dobře. Možná ne pro chronické srovnavatele, ale já prostor +0,5 třídy beru. V reálu potřebuje aktuální generace hlavně zlepšení úrovně vnitřku. Ten je ostatně ve srovnání s Passatem bídný i u Superbu a OIV bude mít velkou šanci vypadat líp. Podvozek s primitivní technikou bohužel většina lidí nerozezná a současný Superb je zářným příkladem, že víceprvek může jezdit naprosto tragicky. Takže si proboha nedělejme naděje, není důvod. Když se člověk podívá na FL Passatu, tak je jasný technologický strop, od kterého se v menší nebo větší míře bude ubírat. 360ti stupňová kamera, prediktivní tempomat striktně se řídící značkami, co dalšího aktuální OIII nemá? Jestli bude navíc 48V okruh s baterkou nebo brzda bez mechanického převodu, to už jsou pro většinu lidí detaily. Hodnocení designu (od těch, kteří auto neviděli) je v této fázi nesmyslné. Na testovacích autech je spousta kamufláže. Cena? Mám rozdělané srovnání OIII na začátku a na konci kariéry. Bez zohlednění přidané výbavy je cenový nárůst zhruba 90 tis. Kč. Současné ceníkové ceny (u nás) podle mě nedovolují razantní zdražení, když začátek je už cca 450 tis. Kč. Maximálně prohlásí Ambition za základní výbavu a kuchnou Active (byť Active rozhodně není zcela okrajovou výbavou).
    4 body
  2. k té ceně... a vám za ty roky výplata nenarostla? Ona roste i těm lidem na lince co ty auta staví, u dodavatelů dílů apod, takže ruku na srdce, jak můžou auta stát stejně, když musíte nakrmit ještě akcionáře?!
    2 body
  3. Scala nastavila zrcadlo a z fotek to vypadá, že OIV bude jenom větším provedením. Snad. U zrcátek bohužel platí, že pokud nezaplatíš výpalné za indikaci auta v mrtvém úhlu, tak budou tady tyhle hrůzy. Pánové holt dokázali vyrobit potřebu si to dokoupit. Nejvíc se mně líbí malé rozměry zrcadla v rámci dost velkého krytu. K designu celkem souhlas, ale ďábel se skrývá v detailech. Ostatně podívejme se na FL SIII, kde zůstaly blatníky, kapota, zadní nárazník. A přitom pro mě osobně je to prakticky jiné auto. Jeste dodam jednu vec - neverim, ze by doslo k modifikaci rozchodu zadni napravy pri FL jen tak. Osobne tipuju, ze bude vyuzita i v nove generaci.
    2 body
  4. Ahoj, už dlouho si pohrávám s jednou myšlenkou. Chtěl bych každý rok v září udělat sraz v Olomouci s tím, že zapálíme svíčku Galvimu a pak se někde v okolí posadíme a dáme něco na zub. Na tuhle událost zakládám nové téma, snad to nebude nikomu vadit. Jednou ročně by jsme se tady domluvili na srazu Termín srazu: neděle 15. září 2019 ve 14:00hod ( soboty je zavřeno) Místo srazu: U Husova sboru 538 , 779 00 Olomouc http://husuvsborolomouc.unas.cz/?page_id=39 Poté se přesuneme o kousek dál (max 2min autem) do Restaurace U Fleka http://www.restaurantufleka.cz/ Napište kdo dojede, objednám stůl
    1 bod
  5. https://svolavacky.cz/6-modelu-skoda-vcetne-superbu-a-kodiaqu-musi-neprodlene-na-vymenu-airbagu-ridice/ Možnost ověření zde: https://recall.skoda-auto.com/260/cs-cz
    1 bod
  6. Rad by som prisiel, no uvidim ako s casom :/
    1 bod
  7. Hezky souhrnně sepsáno, souhlasím. K designu bych ale jen podotkl, že s trochou představivosti a díky médiím lze vzhled zhruba odvodit. Upřímně pokud bude OIV zajímavější a (aspoň na pohled) kvalitnější než OIII, nemám problém, co mě ale "uráží" je použití 10 let starých zrcátek z OIII, které nikdy za mě k nejhezčím nepatřily. Tam ten vývoj na aspoň malou změnu jít mohl..
    1 bod
  8. Je to sice az za moc dlouho ale zatim nic nemam tak snad dojedu.
    1 bod
  9. Generační změna O3-O4 nebude tak velká, co se za tu dobu u VW událo? Nic, digitální panel má už O3, MIB se jen někam posune, high gloss patlanec to bude pořád, motory teď jen překlopí, takže jedině změna designu a rozměrů, moc jiné auto to asi nebude.
    1 bod
  10. Zdravím som tu nový prečítal som tu dosť príspevkov a vidím ze toto fórum je na dosť slušnej úrovni tak som sa k Vám zaregistroval. ale k veci kúpil som superb 2 jemne šuchnuty na ľavý blatník a kolo. auto malo taktiež pozkldene 5 dvere (combi) tak som kúpil face kufr a aj led svetla a neskôr aj led spz potom som vyskladal na bazosi cely predok a môj som veľmi výhodné predal vsetko som dopasoval môžem doplniť foto ken mám problém sozapojrnim predných svetiel nejdú mi blinkre a ani led drl
    1 bod
  11. Svatá pravda. Ano je to tak
    1 bod
  12. Tak určitě Ovci kupovat ve Style nebude, Ambition stačí a je tu Trumf i auto AC 1.5 za 490 a jde sleva 7%, to nemá cenu řešit i30 tento rok [emoji16]
    1 bod
  13. Těžko říct, 400 l je údaj daný výrobcem. Ale zda je to s vybráním nebo ne, to jsem se nedočetl. Pokud 20.8. proběhnou jízdní testy pro média, dočkáme se ještě před uvedením v autosalonech prvních dojmů z jízdy. A asi i jiných fotografií, než těch ze Ženevy.
    1 bod
  14. Pokud je to svolávací akce, servis tě obešle. Pokud jenom servisní, tak provedou předepsaný úkon/opravu/výměnu při nejbližší návštěvě servisu. Samozřejmě při tom můžeš reklamovat další tebou zjištěné závady.
    1 bod
  15. Měnil jsem si na manuální hlavici, ale to bude stejně. Podebrat uprostřed zboku ideálně trsátkem a setrvat. Doporučuju koupit i chromovanou část, která je přišroubovaná hvězdicovým šroubkem. Koupit u OB-autodíly se dá set chromu i s plaketkou a pak je to jako nové. Samozřejmě pokud je chrom v pořádku, stačí 2 trsátka a je to OK na sundání té plaketky.
    1 bod
  16. Přiznám se, že jsem hledal, kam tento post zařadit a doufám, že nebude vadit, když vám tady vložím takový tip na trip, který se nachází poblíž Trutnova. Mezi lidmi, kteří toto téma sledují, je plno cestovatelů, tak snad to nebude vadit. Jedná se o tvrz Stachelberg s možností prohlídky nedostavěného podzemí, kde měly být kasárna, nemocnice atp. a které je cca 40m pod zemí. Pro lidi, které toto téma zajímá naprostá nutnost vidět.
    1 bod
  17. tak si odpovím sám ?, je potřeba uvolnit panty na boku (to jsem si myslel), jen to drží docela dost, budu muset holt víc zabrat a nebát se ?. Jinak objednával jsem pylový filtr s akt.uhlím pro alergiky od Mann Filtru za 410 kč.
    1 bod
  18. 1 bod
  19. Jen tak cestou jsem se stavil ve Fordu - ten Focus sice vypadá divoce, ale slevy na to dobré, výbava také, zadní kotouče s 16 a 17 nejsou opticky tak malinké, zadní podběhy s kobercem, měkčený plast i u výdechů, el. ručka, vzadu místo také, lokentka také jen výsuv. Problém Fordu jen nižší zůstatková cena třeba po 5.ti letech. Objevil jsem i velký bazar Hyundai, měli tam 6x i30 kombi s 1.0T nové a 10km za 319tis. Cena zákl.Fabie Combi ? 1617
    1 bod
  20. Máme na chatě v kůlničce na dříví sršně. Teda, u sršňů v kůlničce máme dřevo. Ještě přesněji, sršni mají v kůlničce naše dřevo. Své dřevo tam mají, abych byl úplně přesný. Ve své kůlničce mají své dřevo. Když jsem do té kůlničky doskládával další dřevo, abych sršně uplatil, praštil jsem polínkem do té stěny s jejich hnízdem. Jediná věc, která mě překvapila víc než jejich schopnost ve vteřině evakuovat to hnízdo, byla moje schopnost v půlvteřině evakuovat kůlničku. Zatímco ale sršni zaujali bojovou formaci za hlasitého bzučení, já jsem zaujal útěkovou formaci za hlasitého skučení. Zkoušel jsem potom hledat na internetu nějaké informace, jak je přemluvit k odstěhování. Nejjistější se zdá být počkat do jara — prý se každý rok stěhují kvůli hrozbě parazitů. Když počkám do jara, přestěhují se do chaty a kůlničku nám vrátí. A to je fér. Ona ta stránka, co jsem našel, byla vůbec spíš na straně sršňů. Že prý když si na vás sednou, tak nechtějí útočit, jenom si vás oňufávají, jestli se jim budete líbit. Obávám se, že varianta „ne“ je stejně špatná jako „ano“. Jejich jed je prý slabší než vosí. Kdyby byl člověk krysa (a kdo z nás tak trochu není, že jo), snese až tři bodnutí. Která navíc bolí víc než vosí, protože jed sršňů obsahuje víc acetylcholinu. A to je špatný. Jo, a umí ho stříknout na vzdálenost až čtyřiceti centimetrů. Ideálně do oka. Ale jinak jsou to dobráci, utěšovala ta stránka. Hrozně pracovití, ani v noci nespí. Fakt díky za uklidnění, stejně jsem nechtěl dneska jít spát. A nízká teplota jim nevadí. I při teplotě kolem pěti stupňů si dovedou teplo vyrobit a připravit se na akci. Tím je myšlen útok. A užiteční. Těch 700 kousků, co žije v tom hnízdě (COŽE!!!!!), prý sní za den až kilo otravných much, komárů, ovádů a jiné havěti, která vás obtěžuje. Kilo!!! Předpokládám, že si poradí i se zajícem nebo batoletem od sousedů. A jsou klidní až flegmatičtí - jedna z mála věcí, co je naštve, je, když jim přijdete moc blízko k hnízdu. Nikdo ale prý neví, co takový sršeň považuje za příliš blízko. Socially awkward sršeň prý i tři metry. Čtyři, když navážete oční kontakt. Další věc, co je irituje, je mávání rukama. I když se třeba zkoušíte jenom vzdát. Jsou super. Mám je vlastně docela rád.
    1 bod
  21. Papírově to vše vypadá supr, hlavně že 140kw (resp. 150kW) konečně bude pořádně navržený (místo jen 110kw s jinýma vstřikovačema). Zkušenosti taky vypadají výborně (lepší výkon v nízkých otáčkách, znatelně menší spotřeba). Přesto jsem trochu paranoidní a zneklidňuje mě pár věcí: - Tyto motory jsou z navrhnuté hodně narychlo (nasazené všude už do 2021) - Hliníkový blok motoru není nejnovější vynález a nezdá se mi, že by neměl žádné nevýhody (pro mě primárně trvanlivost oproti litině) - Start/Stop řešený konečně pořádně, stejně ale nejsem přesvědčený, že opakované starty jsou pro motor dobré - Změn je tam opravdu hodně, a když vzpomenu jak dlouho VW trvalo vypilování k stávající EA288 .. Uvažuju teď jestli jít do aktuálního BiTDI nebo počkat až na upravenou verzi ... a je to pro mě fakt dilema. První priorita je pro mě spolehlivost a výdrž. Jak to vidíte?
    1 bod
  22. Ředitel odchází do důchodu a předává úřad se vším všudy svému nástupci. Než odejde, řekne mu na rozloučenou: "Nechávám ti tu také svoji mladou sekretářku. Udělá ti pomyšlení. Stačí, když řekneš, že potřebuješ napsat soukromý dopis." Po nějakém čase, když se nový ředitel zapracoval, rozhodne se vyzkoušet i svoji novou sekretářku. Zavolá si ji a povídá: "Slečno, potřeboval bych napsat dopis." "Obchodní nebo soukromý," zeptá se sekretářka. "Soukromý." "Je mi to hrozně líto, pane řediteli, ale mám dnes červenou pásku v psacím stroji." Za pár dní přijde sekretářka za ředitelem sama a povídá: "Pane řediteli, už je to v pořádku. Už mám ve stroji zase normální pásku." "Dnes už vás, bohužel, nepotřebuji. Vyřídil jsem to ručně." "To jste měl říct, pane řediteli, že je to tak naléhavé. Mohli jsme to vyřídit ústně."
    1 bod
  23. Výměna oleje - návod pro ženy: 1) Zajet do servisu, nejpozději po 15.000km od poslední výměny oleje! 2) Dát si šálek kávy 3) Po 15 minutách vyplnit šek a s odborně ošetřeným vozidlem opustit dílnu. Výdaje: Výměna oleje: Kč 1000,--; Káva: Kč 30,-- Dohromady: Kč 1030,-- === Výměna oleje - návod pro muže: 1) Zajet do mototechny (nebo podobně), zaplatit 1500,- za olej, filtr, čistící pastu a vonný stromeček. 2) Zjistit, že nádoba na vyjetý olej je plná. Namísto odvozu do patřičné sběrny, vylít olej do jámy na zahradě. 3) Otevřít plechovku piva. Vypít. 4) Zdvihnout vozidlo na hever...půl hodiny předtím hledat klíny! 5) Klíny nalézt pod synovou tříkolkou. 6) Z naštvání otevřít plechovku piva...vypít! 7) Vypouštěcí vanu zasunout pod vozidlo. 8 ) Hledat šestnáctku klíč. 9) Vykašlat se na hledání, použít sikakleště. 10) Povolit výpušťák 11) Výpouštěcí šroub upustit do vany s horkým olejem, přitom se horkým olejem umazat. 12) Uklidit bordel 13) U dalšího piva pozorovat, jak olej vytéká 14) Hledat kleště na filtr 15) Vykašlat se na to. Šroubovákem prorazit a odšroubovat. 16) Pivo 17) Přišel kámoš...zbytek piva vypít s ním! Výměnu oleje dokončit zítra. 18) Další den: vytáhnout vanu s vyjetým olejem z pod auta 19) Posypat pískem olej, který se při 18 ) vylil vedle 20) Pivo - vlastně ne, včera dopito. 21) Dojít do obchodu, koupit pivo. 22) Přidělat nový filtr 23) Nalít první litr oleje do motoru 24) Vzpomenout si na šroub z kroku 11) 25) Hledat šroub ve vaně s olejem 26) Vzpomenout si, že šroub i vyjetý olej byly ekologicky odstraněny na zahradě 27) Vypít pivo 28) Jámu vykopat, hledat šroub 29) První litr nového oleje najít na podlaze garáže 30) Vypít pivo 31) Při utahování výpušťáku sikama sjet rukou z kleští a hrozně si sedřít kůži o kastli 32) Uhodit hlavou na zem...jako reakci na 31) 33) Začít nadávat 34) Zahodit kleště 35) Nadávat dalších 10 min, protože odhozené kleště roztrhly oblíbený plakát na stěně 36) PIVO 37) Očistit ruce o čelo a předpisově obvázat kvůli zastavení krvácení 38) PIVO 39) PIVO 40) Doplnit 4 litry oleje 41) PIVO 42) Spustit auto z heveru 43) Rozbít u toho jeden klín 44) Vycouvat s autem a na olej z kroku 23) nasypat písek 45) PIVO 46) Zkušební jízda 47) Zastaven dopravní hlídkou, odvezen na odběr krve a pokutován za řízení pod vlivem alkoholu 48) Vůz je odtažen 49) Zaplatit odtah Výdaje: Díly: Kč 1500,--; Pokuta za řízení pod vlivem alkoholu: Kč 15000, --; Odtah: Kč 1400,--; Pivo: Kč 600,-- Celkem: Kč 18 500,-
    1 bod
  24. Jen info, Hyundai nasadil hodně dobré ceny, že Scala, natož Octávie nedává moc smysl pro ekonomicky smýšlející rodinu :-) I30 kombík ve výbavě STYLE(víc člověk fakt nepotřebuje) s příjemným 4-válcovým turbomotorem 1,4 T-GDI 103kw/140k, 6st. manuální př., za 449 990 kč. Hatchback je o 20tis. levnejší, pořád použitelný pro 4-rodinu, Rozchod kol vpředu 1573 mm (Scala 1531) Rozchod kol vzadu 1581mm (Scala 1516) - bez komentáře :-) :-) Jen pro ilustraci Škoda Scala 1.5 TSI Style v manuálu, 489 900kč, a to nejde o kombík! :-) Škoda Octávia 1.5 TSI Style v manuálu kombík 654 000kč Jako fakt asi pro bohaté jenom :-D
    -1 bodů
  25. Tak překvapení bych čekal, kdyby auto už bylo plnohodnotný segmet D, když do C jakoby řadí Scalu a i litr by měl vzadu Multilink. Při očekávané ceně půl míče by to byl vítaný bonus. Ale známe koncern, nic z toho zřejmě nebude [emoji16]
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...