Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/27/19 ve všech sekcích
-
v prvom rade vďaka @ferda25 za pomoc...v druhom rade vďaka za "pokusné" auto a kamarátovi za spoluprácu pri natáčaní videa.... BSD je teda kompletné Tak táto záležitosť asi nebude pre každé autíčko. Nie že by to bolo nemožné (keď už som to urobil), ale cenovo kvôli dvom “svetielkam v zrkadle” pomerne finančne náročné. BSD – Blind Spot Detection je vo voľnom preklade detekcia slepého bodu, lepšie povedané asistent či kontrola mŕtveho uhla. RTA - Rear Traffic Allert je rozšírenie parkovacích senzorov použitím radarov BSD jednotiek na sledovanie situácie hlavne pri priečnom parkovaní. Teórie je na internete plno, to iste i videá. Kto si to chce dorobiť, alebo nechať dorobiť, nech si prečíta snáď komplet postup, pozrie fotky a potom sa môže pýtať. Celý postup ani zoznam materiálov tu písať nebudem, je toho veľa. https://wirer.sk/f3_bsd-rta/ Komu sa čítať nechce, nech aspoň kukne video a až potom komentuje Svoje návody nikomu nenútim, nepáči sa ti, ignoruj príspevok...8 bodů
-
Ježíši, píše, že se rozjede až pp 1.5 minutě a nehopsá, ale jeho paní se párkrát rozjela hned a bylo to taky ok.2 body
-
1,5 minuty od startu, tak to je trochu moc nemyslíš ? A na ten postup jsi přišel kde ? Já jen, že pokud ti to do té doby skáče, není to dobře, a když to děláš preventivně a raději se hned nerozjídíš asi nebude něco v pořádku. Nebo jak to tedy je ? Skáče ti to teda v tom režimu rozjezdu hned po startu ? Nebo to ani raději nezkoušíš ? Pak tedy ani nevíš jak se ti auto po výměně chová.2 body
-
Co je to za postup? Proč bych čekal? Nastartuji, počkám 2 vteřiny (ze slušnosti, aby se natlakoval olejový systém) a jedu. Na co bych čekal dýl?2 body
-
Karoq DSG a zadne skakani, auto vyzvednuto v cervenci, urcite ty problemy odladi...2 body
-
Však to je OK, já se jen snažím celou tu dobu z tebe dostat nějakou skutečně relevantní odpověď, což doteď příliš nebylo. To není jen pro mě, mně to může být šumák, já moc dobře věděl, proč nebrat nový motor (to je obvykle ze začátku výroby jen spousta problémů, některé se třeba nevyřeší na 100% nikdy), ale je to informace pro další majitele tohoto problému. Ano, nastartuj, zapni pás a směle vyraž. Možná v zimě bude klid, tam ty otáčky obvykle jsou nižší, neřeší totiž zběsile emise, ale prakticky jen to, aby studený motor nezhasnul, něco jako sytič u té příslovečné Š120.1 bod
-
Aha, v servise, tam toho nakecají, asi jako ty. Sorry, ale tvá předvýjezdová příprava opravdu není normální procedura. No nic, startuj a jezdi jako naprostá většina jiných normálních řidičů, pak napiš, co to dělá. S různými motory TSI mám najeto dobře daleko už přes 200 000 km, a nikdy nebylo v žádném případě nutné dělat jakékoli podobné eskapády, ať už byly otáčky po startu jakékoli. Je to prostě nesmysl, který sis pod vlivem blba v servisu vsugeroval.1 bod
-
Michal B. proste popisuje jak se rozjizdi, a to je preci jeho vec. A pri tomto zpusobu rozjezdu mu to nyni nehopsa, predtim ano. Takze tu nejake zlepseni asi bude. Take je mozne, ze se uplne klokaniho chovani auta nezbavi. Budme radi za kazde zlepseni.1 bod
-
Když se na to dívám z obchodníkovi strany, který v minulosti něco poslal na dobré slovo a pak nedostal zpět vadný díl a musel platit ze svého (což je podle mě dost reálné s českým přístupem) tak mi jeho vysvětlení přijde ok. Samozřejmě také záleží na hodnotě dílu. Je rozdíl posílat na dobré slovo náhradní díl za 500 kč a za 5000 tisíc... ale ty by jsi někomu neznáme posílal díl který budeš muset nakonec možná zaplatit ze svého ?1 bod
-
Nové poznatky tak po 300km jsou, že při rozjíždění to trochu cukne stále, ten pokles výkonu tam je pořád, ale jinak celkově je vše plynulejší, zlepšení tak o 100% ale na rojzetí na 1 to stále není ono.1 bod
-
:) nevim, co je na tom nepochopitelne, v jednu chvili jste mel dva kusy dilu, my je chteli mit oba zaplacene pro pripad, ze by se nam jeden nevratil. Takze ne, nedelam si legraci - nevidim na tom nic vtipneho. Ja nevim, jak to, ze nekomu verite a poslete mu dil "na dobre slovo" a budete doufat, ze Vam ten jeden vrati, ac ho k tomu uz nic nenuti, souvisi se zakaznickym servisem - to jsou dve naprosto odlisne veci. A verte, ze bych to rad delal vzdycky, ale statistika z mych zkusenosti s touto praktikou "posilani na dobre slovo" me mlati pres hlavu pokazde, kdyz to chci znovu udelat :) Mozna jeste budu rad, kdyz mi vysvetlite, co jsem chtel zkreslit jako petilety - nejak to nechapu. Myslim, ze jste nepochopil rozdil mezi: 1. zaplatit drive, nez odesleme = cekame na platbu a pak teprve odesleme (teto podmince nevyhovuje dobirka) 2. zaplatit dil kdykoliv, nez jej dostanete (menim formulaci, aby Vam byla pochopitelnejsi) = proste ten dil nebudete mit drive, nez ho zaplatite (tzn. muzete platit napr. dobirkou a nic to neprodlouzi, co se dodani tyce) = proste mate zaplaceno tolik kusu dilu, kolik je momentalne u Vas1 bod
-
1 bod
-
Buď rád, kolega s Fabii III mi taky tvrdí, že má ručičku lineární, moje rozhodně není, prvních 200 km ručička stojí na plné nádrži a půlku ukazuje po odjetí 600 km, další půlka je jen 300 km. Moje ručička ukazuje absolutně přesný součet absolutně nepřesných čísel. Zajímalo by mě jestli to lze nějakým kódovaním opravit. Ikdyž jsem si vlastně zvykl :D1 bod
-
1 bod
-
V předposledním odstavci vyloženě chválí 1.5 TSi. 1.0 85kw sice není bůh ví jaký zázrak, ale rozhodně netrpí problémy s cukáním. A vzhledem k tomu, že se tento problém nevyřešil, obávám se, aby se nevyskytl časem další, kdy auto pojede na dva válce ve chvíli kdy nemá (Superb 1.4 TSi). Pak už zbývá jen chválit 1.6 TDi.1 bod
-
1 bod
-
Clio a Clio grantour je krapet rozdíl v rozvoru. Stejně jako u meganu. Renault co já vím u kombi přidává místo na zadních sedačkách. Ve zde zmiňovaném cliu v zadu místo není žádné, ale rozdíl mezi cliem a Fabií je jako z bláta do louže. Fabii koupíš o 100000,- levněji jak 2008, prostě porovnáváš jabka s hruskama. Srovnej 2008 s kamiqem ve velikosti, prostoru, spotřebě, dynamice, výbavě, kvalitě a ceně. To jsou konkurenti, ale Kamiq bude určitě o něco větší a o něco dražší.1 bod
-
a ja doplním že by som nové auto ošetril okamžite lebo to proste zrezne ... a nemusí to byť po 10 rokoch1 bod
-
1 bod
-
VAQ má vlastný olej , rovnaký ako haldex a normálne sa má meniť, v žiadnom prípade nie je spojená náplň s prevodovkou ... DQ381 má aj nový prevodový olej aj iný filter1 bod
-
1 bod
-
ZDar tak jsem nakonec v tom zustal sam neb nechanici se k tomu vubec nemeli.... strater na kratko startoval po rozpojení spinaneho plus od kličku to po tuknutí o plus chytalo taky ......kabel byl pruchozi až ke spínačce ale spínačka nespínala tak jsem chvili jezdil tak že jsem startoval jak zlodej :-) drát do pojistky a pak do svorky 50B na spínačce :-) dá tam tlačítko muže super startovat na tlačítko raz dva :-):-) tak sem vymenil spínačku a auto už startuje SUP1 zejména Tobě MOC velké díky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 bod
-
A ten postup je někde stanoven výrobcem? Kde? Píše se to v manuálu? No jasně, nikde to není. To je jak příprava na start Boeingu. Proboha. Už jsem zde na foru četl kdejakou ptákovinu, ale tato opravdu stojí za to...0 bodů
-
Neprotiřečím. Dodržuji postup jak se má. Startuji a čekám až to spadne a pak jedu. Nikdy jsem hned nejel po nastartování. Žena párkrát a prej v poho, nevím nejel jsem s ní. Ona to neřeší, startne a jede a oproti prvnímu kodiaqu nehopsá.0 bodů
-
Zkus se na to podívat také z druhé strany, a to ze strany zákazníka, kterému poté, co přijde po cca 40 minutách cesty MHD ze servisu odtamtud volají do práce, že díl je vadný a nelze ho namontovat. A tak se místo své vlastní práce snaží po telefonu vykomunikovat na jedné straně se servisem a na druhé straně s prodejcem. Fotky ze servisu byly rozmazané, takže jsem musel odejít z práce navíc dřív, abych byl před 17 hod, v servisu, kdy zavírají, a vyfotil si čerpadlo mobilem sám. Pak vše vykomunikovat s prodejcem. Znamenalo to pro mne minimálně jednu zbytečnou cestu do servisu tam i zpět, obojí MHD a každá 45 min. vyhozeného času. Jinak ten vrácený díl byl v prodejní ceně 1.423 Kč. Záleží na tom, co chápeš pod pojmem "neznámý". Před touto objednávkou jsem u skoda-dily.cz udělal 2 další.-1 bodů
-
nase prvni auro yetiho 1,2tsi jsem nastartoval a otacky chvili drzely vyse tak 30s a jel jsem,je pravda ze pres leto to delalo casto. octavia 1,8 tsi od rodicu to stejne. kodiaq nyni to same, od yetiho vim ze jedu az spadnou otacky. tsi motory to tak proste maji. ja cekam vzdy az spadnou,zitra zkusim jet hned a uvidim co to dela. zena to neresi a jede hned a rika ze v poho,mame s cim porovnat takze tak. predchozi kodiaq hopsal furt. ano skoro 1,5min to trva nez spadnou otacky, predchozi kodiaq to mel stejne. klidne to natocim,hodim sem.........ano vypada to divne kdyz cekam a stojime na parkovisti,ale.........jo poprve to trva 1,5min,pak dojedu a za hodinku jedu tak to trva uz jen 30 s,ten prvni start trva,pikud to je zahrate tak to trva mnohem mene..... chlapi zabredavame kde nechceme. na zaver dodam, ze proste nehopsame. kdo chce at prijede do opavy,predvedu,necham svezt. nemam sebemensi problem. nevymyslim si,pisu pravdu. sory za diakritiku,pisu na tabletu-1 bodů
-
Žádné video nikdo nepotřebuje. Zvýšené otáčky po studeném startu mají prakticky všechny motory, nejen TSI. Ostatně něco podobného bylo už u Š120, kdes musel vytáhnout sytič, aby to nezdechlo, i když to je samozřejmě poněkud jiný důvod, než u novějších motorů. Kde výrobce uvádí, že máš čekat než spadnou? Nikde. Podáváš dokola jen matoucí informace.-1 bodů