Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/17/19 ve všech sekcích
-
2 body
-
Super, tak gratuluji. Já už to dal třikrát do servisu a vždycky mi to vrátí, tak jako na první fotce. Už to vzdávám, nemám čas ani sílu pořád se s nimi o něčem dohadovat. U každé Octavie to bylo něco.2 body
-
S tou tolerancí – ano, BMW to umožňuje. Dá se nastavit i do minusu, pokud by někdo chtěl. To je jedna z praktických věcí, ta druhá a pro mě ještě praktičtější je ta, že dává na výběr, zda rychlost přijmout. Což je fajn, protože tenhle systém je pořád jen systém. A když funguje tak, jako třeba v Arteonu, nebo novém Superbu, kdy prostě automaticky převezme nějakou rychlost, o které si myslí, že tam je, tak to občas může být celkem nepříjemné.2 body
-
@fandax17 Vyřešil jsem to tak, že jezdím do práce zase starým autem (14 let). To sice také není extra komfortní, koupil jsem ho ale před 7 lety za necelých 100 tis., takže jsem mu ochoten leccos prominout. Staré auto je navíc na LPG, takže i ušetřím. Když jedeme mimo město na výlet, tak tam jsou silnice většinou v lepším stavu, takže je to celkem v pohodě. S Fabií II ji bohužel porovnat nemohu, tu nikdo v okolí nemá. Od té doby, co jezdíme s Fabií výrazně méně po městě výrazně klesla spotřeba (o víc než litr). Konečně také nějaké pozitivum. Celkově mě ale nové auto docela zklamalo. Přijde mi, že dříve dělali auta fortelnější. U nového stačí k poškození málo a to jak zvenku tak v interiéru.1 bod
-
Jezdím se SIII sportline s DCC letní i zimní kola 18" 235/45. Výraznou část času používám DCC režim sport nebo individual (mám individual trochu přitvrzený od Ferdy - nastavení DCC z Arteonu). Trochu si vyčítám, že jsem nevzal 19" kola. Mezi letními a zimními 18" pneu není v komfortu žádný rozdíl (v trakci samozřejmě propastný rozdíl je). Doma mám SII bez DCC na 18" 225/35, kterým teď jezdí žena. Tam je opravdu cítět každý kamínek. Na příčný práh si nedovolím najet rychleji než 10 km/h. Předpokládám, že O2 na 18", kterou zmiňuje Pavel37, bude ještě horší. SIII 18" v nastavení DCC normal bych komfortem drncání srovnal s OII 16" 205/55 . Možná skoro OII 15" 195/65. Můj názor je jednoznačný. Na léto 19", na zimu 18". 17" budou na takovém pěkném autě vypadat jako plovací kruh. Obzvlášť na sportline tím naprosto degradujete dojem z auta.1 bod
-
Ser na volby, placek je přednější. @Bullets nechceš si sepsat seznam??1 bod
-
To nemusí být vůbec EGR ventilem, nech si zkontrolovat vstřikovače zda náhodou blbě nerozprašují, případně se zamysli nad stylem jízdy s vozidlem, jen krátké jízdy se studeným motorem, zda jezdíš dle rádce řazení = podtáčení jak sviňa, zda auto taky trošku projedeš atd. Turba odnaučila řidiče řadit a to je taky problém, jet na 5° na 1.500 ot. a pak dát plnej plyn fakt není pro motor ideální. EGR se sám od sebe nezanese sazemi, ty musí v nadměrném množství vzniknout jinde. I s novým SW by se ti nezanesl takhle rychle. Záleží tedy na tom jakým způsobem byl čištěný, protože pokud to nedělali přímo tím strojem zmiňovaným v dílence, tak se EGR asi moc dobře nevyčistí nikdy a i tímhle to není 100%, pokud se nevymění úplně za nový. Původní majitel mého auta EGR měnil ve 140.000 km za nový OEM v BOSCH servisu, s prací a díly okolo to vyšlo na 16.000,-1 bod
-
Je kód 5Q0 127 177 bez indexu a s indexy A, B, C, D. Je tam varianta s odlučovačem i bez. Je možné že je tam vazba právě i na výšku nádoby. Každopádně přímo na Mann Filtru PU8021 (výška 102mm) je uvedeno, že je to náhrada za UFI 26.038.00 (ten přesně jsem já z auta vytáhnul a má výšku 151,5mm. Kromě MannFiltru mají všichni ostatní výrobci délku 149-152mm. Tedy jak Mann všude doporučuji z dlouhodobých zkušeností, tak jako palivový filtr na O3 fakt ne. I když snad vědí co dělají a přefiltruje to stejně jako ty větší. Tak jako tak ho tam ale 60 tkm nechávat nehodlám.1 bod
-
@vojtechoun tak přesně na tento "zádrhel" s jinou výškou Mann filtru jsem natrefil před měsícem, kdy jsem dělal každoroční výměnu náplní a filtrů a tentokrát právě i s palivovým filtrem. Nejprve ve mě hrklo, že jsem blbec objednal jiný filtr, nakonec jsem i na krabičce od filtru viděl, že je to náhrada za filtr který tam byl daný (UFI). Tedy dal jsem ho tam, jezdím a vše je v pořádku. Každopádně se mi to nelíbí a příště už si musím více pohlídat, aby výška palivového filtru byla co nejvyšší co se do "nádobky" vejde, protože pocitově to prostě nemůže filtrovat na mnohem menší ploše stejně. Co jsem tak koukal, našel jsem tento snížený rozměr jen u Mannu, u všech ostatních byl klasický vysoký. A jak píšeš, samozřejmě se nemá jak oddělit od vršku, protože je to jedna kompletně spojená část.1 bod
-
1 bod
-
Pokud o změně rychlostí ví tempomat předem, tak zrychluje hezky plynule. Pokud je to ale nějaká přenosná značka, tak logicky začne reagovat až za ní, tam je na řidiči, aby si tohle pohlídal a začal brzdit/zrychlovat s předstihem. Když tempomat začne zpomalovat kvůli právě třeba přenosné značce, o které nevěděl, tak to logicky není na metru, ale je to celkem intenzivní. Což je vlastně v pořádku, pokud tam ta značka opravdu je, ale nepříjemně to překvapí, když si auto jen myslí, že tam je. ? Stává se, že si občas myslí, že je na daném místě jiná rychlost, než ve skutečnosti je, ale to je dáno mapovými podklady. Pak se také občas stane, že nebere v potaz to, že křižovatka ruší omezení. No a pak také to, že systém čtení dopravních značek někde vidí nějakou značku a začne se chovat podle ní, ta ale nesouvisí s úsekem, kde člověk jede. Příklad – omezení na dálnici, oddělené pruhy středovým pásem, jedu v pravém pruhu, kde je 80 km/h a tempomat průběžně nastavuje 100 km/h, což je rychlost, kterou mají ti, kteří jedou v levém pruhu. Prostě vidí ty značky, tak se přizpůsobí. Je to holt jen systém a není neomylný. Rozhodně bych na něj nespoléhal, že mi díky němu nepřijde pokuta. ? Takže jak jsem psal – podle mě je lepší řešení, když se dá nastavit tolerance a tempomat nabízí možnost rychlost přijmout. Pak je to příjemný pomocník. Ale naprosto chápu, že někomu vyhovuje ten systém, který používá VW, jen je to jako u všeho – nesmí se na něj slepě spoléhat, člověk je v autě pořád ten hlavní.1 bod
-
@fandax17 no ono tie male auta nikdy nebudu neak zvlast pohodlne. Mala hmotnost a maly razvor. Mozno tak kacica od citroena... A porovnavat fabku s o triedu vacsimi autami tiez nie je vhodne...1 bod
-
Téma o foliích bylo svého času hodně rozsáhlé např. u O1 případně i u jiných modelů lepí se snad nejen na F3. Já mám nyní Sunset na jednom z posledních Rapidů a spokojený nejsem. Do auta je vidět a moc to nestíní oproti tmavším foliím, které jsem nechal před 10 lety na O1 a jsou stále OK. Můj Rapid byl skladovka tak jsem moc neměl na výběr a lepit tam další folie už asi nebudu. Tak nakonec jsem dal folii jen na zadní sklo a je to konečně podle mých představ. Nějaké nepraktické náhražky jsem rovnou zavrhnul.1 bod
-
Pánové díky za rady. Jinak jsem u 3 Fabie nenašel žádné téma o okenních foliích (nehledal jsem u nižších řád, to je pravda) a tak mne napadlo po přečtení minulých diskuzi v tomto tématu napsat tady. Zároveň bych se chtěl omluvit vedoucímu fóra, že jsem si dovolil takto nevybíravě infikovat téma sunset, náhradou za sunset, tedy fóliemi, už se to nebude opakovat. Zatim se mejte, ještě jednou díky, ahoj.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Chapes to spatne. Normalni ridic jezdi podle provozu, povetrnostnich podminek, svych schpnosti a vozidla. Ne striktne podle casto zcela nesmyslnych ceduli a car. Kterych po rekonstrukci silnice a zlepseni parametru zpravidla pribyva 50%. Neni problem prasit podle predpisu, ale pro radu ridicu jezdit bepecne. Pokud bych mel smysl prispevku napsat polopate, poslal bych te do Italie, kde se skutecnost a teorie rozesly natolik, ze znacky temer vsichni ignoruji. Pritom se tam s ohledem na provoz ridi (zvlast na Jihu) bombasticky. U nas je to podobne, jen tech padesatek mimo vesnici na silnicich prvni tridy neni tolik. Pokud si namapuju prediktivni tempomat na nase podminky, bude na silnici rada "divaku", kteri sice nebudou nuceni slapnout na pedal, ale ostatnim polezou na nervy. Cidlo radaru pro 160 a 210 ACC je hw shodne a nebo se menilo?1 bod
-
1 bod
-
Já sice nejsem prodejce, ani nikdo z ŠA, ale podle mě je VINko jasný, až když auto je vyrobené.1 bod
-
Je zde nějaký prodejce který by věděl v jakém okamžiku je již znám VIN vozu? Allianz mění produkty tak mne trochu tlačí čas.1 bod
-
Pokračování srovnání výbav OIII 2013 a 2019 Style do základní výbavy přibyla přední LED světla s ostřikovači a LED denním svícením vnitřní zpětné zrcátko se stmíváním vnější sklopná stmívaná zrcátka s osvětlením nástupního prostoru interiér v kombinaci látka+kůže multifunkční volant i pro telefon front assist radio Bolero s 8palcovým displejem vnější chrompaket Smartlink+ hlasové ovládání bluetooth handsfree světelný asistent, dešťový senzor, osvětlení prostoru pro nohy vpředu i vzadu XDS+ pro liftback odjištění zadních opěradel z kufru zadní stěrač pro 1.0TSI liftback startstop a rekuperace deštník z výbavy odpadlo vyhřívané čelní sklo změna motorizací a zvýšení cen (liftback/combi) 1.2TSI/77kW 5 stup. -> 1.0TSI/85kW 6 stup. +98 400Kč/+95 400Kč 1.4TSI/103kW -> 1.5TSI/110kW +99 400Kč/ +99 400Kč 1.6TDI/77kW -> 85kW +93 400Kč/+93 400Kč 2.0TDI/110kW +84 400Kč/+84 400Kč 1.8TSI/132kW 4x4 DSG -> 2.0TSI/140kW 4x4 DSG ---/+83 400Kč paket Plus a metalická barva jsou v součtu dražší o 5 400Kč (v navýšení již zahrnuto) za 2 000Kč je nyní k dispozici prodloužená záruka na 5 let/100 000Kč Nejvíc markantní navýšení je u výbavy LaK, kde je 2.0TDI s mech. převodovkou o 93 000/98 000Kč dražší a do výbavy přibyl pouze: vyhřívaný volant signalizace mrtvého úhlu rozšíření el. ovládání 5. dveří o virtuální pedál stříbrné provedení střešního nosiče u combi uni a standardní metalické barvy bez příplatku digitální budíky dvě USB vzadu ambientní osvětlení phonebox a hlasové ovládání smartlink+ naopak nemá unibag1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, samozřejmě nemůžeš. Filtr se ze spoda musí opírat o nádobu, aby se při jízdě neuvolnil z víka filtru. Pokud je novější kratší než originál, tak samozřejmě bude příliš krátký.-1 bodů