Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/19/19 ve všech sekcích

  1. vcera objednany style+1.0tsi+extra+steel grey a predbezne 44-46 tyden. ale cetl jsem o lidech co uz to maji mesic objednane a vychazi jim prosinec, vetsinou s 1.5tsi
    1 bod
  2. Pokud jde o srovnání motorů 1.2 TSI a nynějšího 1.5 klokana ... měl jsem 1.2 77kw i 81 kw v yetiwagenu ... ten 77 kw byl živý jak veverka, 81 kw byl takový usedlejší. Pocitově mě přišly obě 1.2 živější, do cca 100 km/h, pak začaly vadnout, byť 170 km/h na dálnici nebyl problém (za cenu enormní spotřeby) ... v případě krizového dálničního řízení, např. přibrždění v kopci ze 130 na 100, už to nebylo na nějaké "myškování" z pruhu do pruhu, bo prostě to už neakcelerovalo. Klokan, aneb občas postřelená veverka, je takový specifický ... zrychlení do 100 km/h není žádný šlágr, ale naopak v dálničních rychlostech, třeba i při jízdě na tempomat, není problém po přibrždění v kopci zrychlovat ze 100 na 140 tak, že člověk nemá strach, že mu někdo podívá do kufru, navíc spotřeba je při dálničních rychlostech více než uspokojivá. Nebýt toho poskakování při rozjezdu, jsem s motorem hodně spokojen ... Během posledních 14 dnů jsem ujel přes 3000 km a z hlediska spotřeby, akcelerace ve vyšších rychlostech a pohodlí, nemám klokanovi co vytknout. Během těchto cest se mě nestalo, že by klokan zůstal stát někde v křižovatce, nebo poskakoval (bo ho po nastartování nechám rozdýchat, abych se poskakování vyhnul) ... ale stejně veskrze pozitivní dojmy to poskakování sráží, že už nemůžu na rozdíl od předchozích embéček, včetně ostatními proklínaných HTP říci, že by řídit tenhle wagen byl radost ... je to prostě jen věc, kterou člověk musí používat, ale nepřináší mu žádnou přidanou hodnotu v podobě toho, že se člověk na jízdu s klokanem těší ...
    1 bod
  3. Není trvale v provozu, pokud myslíš otázku tímto směrem. Integrovaný WiFi AP (a LTE modem před ním) se vypne po vypnutí zapalování (možná s nějakým zpožděním), teď nevím přesně... Ale vypne se, takže baterii za běžných okolností vybít nemůže.
    1 bod
  4. - ve 2. odstavci jsem napsal "Tento systém se samostatnou WiFi sítí je jen v Columbusu", takže se to samozřejmě týká Columba. Stačí číst celé, a nejen mezi řádky... - k rozdílu mezi připojením klientských zařízení ke skutečnému a plnohodnotnému HW řešenému WiFi přístupovému bodu, a k hotspotu, tvořeným pouze softwarem mobilního telefonu skrze jeho WiFi adaptér se asi nemá cenu vyjadřovat - konektivitu vytvořenou pouze hotspotem telefonu jsem si ověřil ihned po koupi auta, poté jsem ze zjevných důvodů instaloval samostatnou data SIM. Mj. nepotřebuji nic (ani jen 2x) mačkat, telefon nechám v kapse, nebo jen hodím do phoneboxu s bezdrátovým nabíjením, byť to je ten nejmenší důvod - ale přesto jsem poznamenal "...A proč ne...", a ještě jednou poté "...Můžeš si vybrat, když nemáš vyhrazenou data SIM...", je to jen o osobních preferencích a požadavcích - nicméně trvám na tom, že řešení s hotspotem je ve srovnání s vlastním přístupovým bodem jen provizorium, byť pro toho, kdo nechce investovat do další SIM karty, bude asi dostačující - takže jen trolling, když jsi to, jak přiznáváš "...ještě nepoužil..." ?
    1 bod
  5. Při origo alarmu je sirena zalohovaná. Při dokodování nemá bez baterky co houkat.
    1 bod
  6. VCDS - origo, nova verze a dělal jsem měsíc staré LK FL a bez problému jen napětím. 110 KW motor...
    1 bod
  7. WiFi a slot na SIM v autě mám a vzhledem k mému dotazu tak jsem se ptal pro to, zda-li jsem nepřehlídl a nebo zatím neobjevil jinou funkci než výše zmiňovanou. Něco proč Columbus využije datové služby. Možná se mýlím, ale přijde mi že Škodovka se vykašlala na lidi co mají starší Columbus do 6/2016 a i přesto, že má možnost datového přenosu pro app Škoda. Není žádná app od Škodovky co by fungovala na těchto starších jednotkách. Ani následná možnost aktivace Škoda Connect, přesto že by to jednotka zvládla.
    1 bod
  8. Marsiano se neptal, na co je wifi v autě, ale k čemu je wifi v Columbovi. Já to v autě mám. Takže snad nebudu podezřelý, že si něco potřebuju kompenzovat, protože nemám "nejvyšší řadu infotainmentu". Ještě jsem to nepoužil. "Náhradní šidítko" vyžaduje dvě stisknutí tlačítka ke zprovoznění. Funguje bez jakýchkoli problémů a nemusím se o nic dalšího starat. Asi si dokážu představit, že když budu mít děti závislé na internetu, tak bych se možná začal zajímat o to, kde vzít druhou SIMkartu a jestli umí operátor dát SIM ke stávajícímu tarifu bez nutnosti placení nějakého dalšího. Ale doteď jsem k tomu neměl nejmenší důvod. Nedokážu teď v rychlosti dohledat, ale pamatuju si na příspěvek, kde byla stížnost na sílu signálu v LTE modulu ve srovnání s klasickým telefonem. Může někdo dát porovnání?
    1 bod
  9. Verim, ze je to to spravne maximum a nastaveno podle regloskopu, takze nemam zatim duvod pochybovat. A "problikavaci" terminologii zatim cca 100 km na okrskach bez jedine stiznosti. :-)
    1 bod
  10. Automobilová sraz je ještě v pohodě, tam se člověk orientuje aspoň podle těch aut, které pozná :D
    1 bod
  11. Dnes ráno 5°C a vše úplně na pohodu, žádný klokan se nekoná. Mám soft stále z dubna 2019.
    1 bod
  12. marian.marcin: moc děkuji za radu a hlavně za obrázek, po roce jsem to konečně opravil, ale musel ten plast jít ven - čalounění jde opatrně odhrnout, vždy od jedné strany a poté šroubovákem odjistit ty dvě pacičky. A pak stačí jen správně složit :-) Díky!
    1 bod
  13. Teraz to má dobre... Ja to mám tiež tak a potvrdzujem aj to , že výrazne menej prepinam na diaľkové... ?
    1 bod
  14. Díky moc za sraz, rád jsem vás všechny poznal. A přikládám ještě fotografii všech 6 kusů Fábií pohromadě :)
    1 bod
  15. Konecne mohu s radosti kostatovat, ze mam spravne serizene svetlomety a jsem presvedcen, ze dobre. To vse diky @Krenstik za coz mu jeste jednou dekuju!! Prikladam i fotky pred a po serizeni, bohuzel to neni na stejne silnici, ale snad je na tom rozdil poznat. (omluva za kvalitu) Pred: Po serizeni: Po teto zkusenosti musim jenom potvrdit, ze v ramci serizeni svetel je nejdulezitejsi uvest svetla do zakladniho nastaveni a pak sestelovat podle regloskopu. Je opravdu smutne, ze velka cast skodovek o tom nema tuseni. (zkousel jsem to u nich trikrat a vysledek byl nanejvys prvni obrazek) Myslim, ze se da jednoduse rict, kdo na svem aute pochybuje o spravnem nastaveni, tak na 99% to spravne serizene nema. Protoze ted by me nenapadlo pochybovat ani nahodou. Ostry prechod svetlo/tma zmizel a presunul se hadam daleko dopredu na zminovanych cca 60 m. Clovek skoro nema potrebu prepinat na dalkove a v noci jezdit, radost. :-)
    1 bod
  16. takže pro moj eupřesní: CarPlay se Sygic funguje na tlačítko Voice na volantu /rádiu? To že nevyhledá je druhá věc. S Android Auto jsem v tomto spokojen , jen ty mapy google , tj děs. Kolikrát se nezobrazí názvy okolních míst. v tom je Waze bomba, ovšem, po zadání hlasového příkazu k navigaci, zobrazí všchny alternativní trasy a čeká na kliknutí. Google Maps začne bez reptání navigovat a případnou alternativu si dovybereš sám Předevčírem jsem zjistil, že googlemaps nainfotainmentu už vydává zvukový signál, když se blíží přejezd nebo když vjedu rychleji do obce.
    1 bod
  17. Se zadařilo. Swing mr 2016 za Swing +mr 2018
    1 bod
  18. Jestli tabulku někdo vycvakne (vylomí) z plastového rámečku (jak to má naprostá většina aut), nebo ji sundá ze suchého zipu, je prakticky úplně jedno - má to za pár vteřin v obou případech. Když bude chtít ukrást zrovna tvoji, tak ji prostě ukradne, tím se tady nemá smysl zabývat.
    1 bod
  19. Hotovo, myslim, ze to autu opticky hodne pomohlo.
    1 bod
  20. Dle zkušeností popsaných v tomto tématu jsem nainstaloval on-board kameru VIOFO A119S s GPS a CPL filtrem. Zvenku není skoro vidět, vevnitř je hezky schovaná za zrcátkem a nijak nebrání ve výhledu. Kabel jsem vedl u předního skla pod tapecem a pak vnitřkem krytu A sloupku až k pojistkové skříňce takže není nikde nic vidět Pod levým krytem palubky jsem (zatím) zip-páskama přichytil dvojitou USB zásuvku s převodníkem 12V na 5V 2,1A max. Zkusím si namodelovat a na 3D tiskárně vytisknout nějaký jednoduchý držák ať to má trochu štábní kultůru. Zásuvku jsem připojil přes pojistkové pouzdro s odbočkou do slotu č.30, kde jsem našel spínaný proud.
    1 bod
  21. A co vás k tomu vede? Mně se ta původní zdá o 100 % hezčí.
    1 bod
  22. Kdo by si chtel do doruceni originalu VCP upravit neco na v srpnu vyrobene OIII, bude mit s verzi vcds 18.2 zrejme smulu stejne jako ja.
    -1 bodů
  23. Není. O teplotním i napěťovém způsobu vím. Auto je čerstvé ze srpna a zřejmě VCP neumí s jednotkou ve výchozím stavu pracovat. Na soukromém autu jsem vypnul bez problému a teplotu vyčte. U aktuálního auta napěťová metoda nefunguje (automatickou funkcí se sice zapíše, ale startstop je v provozu, manuálně nedrží nastavenou hodnotu i přes hlášku o korektním zápise) a teplotu nenačte vůbec. Ferda řešení zjevně zná, ale nechce ho říct. Resp. nechce ho říct mně. Ovčáček: problém není v neznalosti obecného postupu, ale v tom, že ten postup na aktuálním autě ve výchozím stavu nefunguje. Prosím zkus se nevyjadřovat za každou cenu. Ony jsou změny i průběžně, nemusí to být ani vázáno na FL. Už u první OIII jsem musel dělat jiné kódování HHC oproti obecnému postupu.
    -1 bodů
  24. Omicrone, mne prijde, ze bud se snazis vybruslit a nebo ze spis kazdy mluvi na trochu jine tema. Debata je o tom, jake jsou zasadni vyhody wifi v ramci infotainmentu. Muze byt vyuzito jako zdroj medii, ok. Beru jeste LTE modul jako zdroj pripojeni a jeho distribuci pres wifi, byt nevim o zasadnim duvodu, proc ho vyuzivat. Internet mam v telefonu, ma ho tam zena. Pokud by nekdo na palube nevystacil se svym pausalem, muze se vyrobit obratem AP z telefonu. Jestli jsou tak velke rozdily, rad se je dozvim. Asi teda ano, kdyz se vyjadrujes tak kategoricky. LTE modul ale neni samozrejmost. Internetove pripojeni tedy musi byt pres nejake jine zarizeni privedeno. Pak uz mne ten nezikus nedava smysl vubec.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...