Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/26/19 ve všech sekcích

  1. Tak ako som sľúbil - dnes ročná prehliadka po 4 rokoch ( zakúpená 30.9.2015 ) a STK. Po @wirer face zásahu a mojom dokonaní originálnymi odrazkami po úprave a nalepení quartz-ka bez problémov prešla. Bez nejakých pripomienok servisu a samotnej STK v Poprade. Akurát som preventívne vyhodil duály ( ala octavia ) - nakoľko pri stretávačkach preblikovali. Samozrejme pôjdu späť po menšej úprave.
    3 body
  2. 3 body
  3. Takze nakoniec za to mohla vybita bateria v dialkovom.Paradoxne auto nic nepisalo.Vymenil som doma za uplne novu,kluc k autu naparoval,kedze nefungoval a aj tak to neslo,zbehol som do servisu,kde najprv zhodnotili,ze asi vadne dialkove,ze testnu aked tak vymenia.Prisli za mnou,ze vraj bateriu vymenili za ich a uz to funguje.Vraj aj ta moja nebola dobra. Skusal som kluc pohadzovat po kufry a kufor zakazdym odskakoval.Takze predpokladam,ze za to mohla ozaj ta vybita beteria.
    2 body
  4. Vidíte správně - ruličky od hajzl papíru. Chlap se ženou cca.50 let ??
    2 body
  5. Aj u mna sa zacne prisuvat az po zapnuti zapalovania MR2019
    1 bod
  6. Pistáciová FL ??
    1 bod
  7. To já taky, auto jsem přebíral v pondělí 23.9. ( se 16" Ilias) :-))
    1 bod
  8. Bullets: můžu dojet i Citigem, kdyby i ten chyběl v sestavě [emoji3] To si asi nechám na příště.
    1 bod
  9. Nechapes ako to v takej firme chodi. 1.stretnutie technikov z top veducimi. Veduci: navrhnitr neovy motor lepsi, vykonejsi adt.. Ako 1.4.technici OK. 2. Stretnutie motor mame na stolici celkom to vyzera nadejne, akuraat je to komplikovane ako hodinky na divokom zapade a drahe ako prasa. Veduci, nebojte ekonomicky usek to da do poriadku. 3 stretnutie. Technici dostavaju prikaz osekat co ide lebo ekonomicky usek povedal ze motor drahy. Nevadi okrese sa to na ukor spolahlivosti a zivotnosti. Motor je hotovy. V 2017 nabehnu veduci ze ide nova emisna norma. Treba upravit motor. Technici to skusaju a furt sa. Nedari. Navyse cas tlaci. Na 13 stretnuti to veduci nevydrzia a povedia nech to technici NEJAKO urobia. Zacina sa predaj, ekonomicky usek hlasi problemI s predajom auta vraj skacu, ide poziadavka na technikov co to ma znamenat.technici opovedaju ze oni to NEJAKO urobili nech sa ekonomicky usek snazi a NEJAK to predaju. Tu konci pribeh a zacina realita 1.5 tsi
    1 bod
  10. Takze po týždni skúšania (aj pre tych co operujú strihanim si nechtov a ine ?), radikálne menej smuhov, odtlačkov prstov a prachu na sklenom ochrannom kryte ako na pôvodnom sklenom dispeji... Za tych 6 € to rozhodne stojí ..pekny den
    1 bod
  11. @ski1961 Jak mi Petr psal, tak ferda25 to odvezl do AS a pak už dodělal zbytek. Takže kompletní servis. Vím to páč ten swing byl můj.
    1 bod
  12. Tobě nestačí ten intercooler který tam máš?
    1 bod
  13. Nový poznatek - SS deaktivováno trvale ? Problém byl následující.. Deaktivoval sem ho všemi možnostmi v CanGateway a asi se to nějak mlátilo, přitom stačilo vše nechat aktivované (dlouhe kódování vše zapnuto) a nechat pouze změnu voltage na 12,1. Od včerejška již SS nezaplo ani jednou. To jen pro ty z vás kteří by jste to chtěli jako já aktivně povypinat vše ?
    1 bod
  14. Přesně jak říkáte pánové. S manželkou jsme teď byli na čtyřdenním výletu, Ostrava - Mohelnice - Litomyšl - Praha - Karlštejn - Mariánky - Karlovy Vary - Plzeň - Hluboká nad Vltavou - Rakousko jezera okolo Welsu - Vídeň a zpět přes Břeclav na Ostravu. Dva lidi, jinak plný kufr. Klimatizaci nebylo potřeba použít. Spotřeba benzínu dle palubáku 5,2 litru, 6,7 litru plynu v průměru dle aplikace. Při ceně plynu cca. 0,85 Kč/km. Nejel jsem na spotřebu. Dálnice 110 - 130, občas jsem jí stál na krku, když bylo třeba, Rakousko opatrně (všude radary), ČR normální, spíš defenzivní jízda, žádná brzda provozu. Najeto cca. 1900 km, úbytek oleje nezpozorovatelný - od nova olej co 8000 km (Mobil 5W-50). Auto má 179000 km. Ať jdou s těmi diesely, elektromobily a předraženými CNG do pr****...
    1 bod
  15. Dnes proběhla výměna u mé fabky blues za swing s bt. Zkus si sehnat swing s bt a kontaktuj ferda25. Provede výměnu, vřele doporučuji. Před a po.?
    1 bod
  16. To pak může být i ta vyvažovací hřídel v čerpadlu, častá chyba.
    1 bod
  17. Udělat proplach do oleje, potom sundat olejovou vanu a vyčistit od bordelu ji a sací koš. Pokud to nepomůže, tak máš větší problém - něco se přicpalo, nebo vyklochtaný ložiska na klikové hřídeli. ROZHODNĚ S TÍM 4 MĚSÍCE NEJEZDIT! (možná už ten motor bude v pytli)
    1 bod
  18. Minule mi to nevyšlo, tak pokud nevadí, že bych s polovičkou dojel na zmíněnou baštu. Je to pro mne rychlejší po dálnici, tak vezmu Karoqa. [emoji6]
    1 bod
  19. No směrový (šípový) dezén je nejvhodnější na odvod vody, sněhu či bláta z běhounu. Naopak má slabší boční vedení, vyšší hlučnost a menší kilometrový proběh.
    1 bod
  20. V Polsku v dobách tuhého socialismu si jeden docent matematiky spočítal, že dělník v loděnici vydělá 3× více než on. Tak si řekl jebat to, poškrtal tituly před a za jménem a šel do fabriky. Ve fabrice se mu samozřejmě dařilo, moc se nepřetrh a dostával 3× víc než na škole. Pak fabrika představila večerní školu pro dělníky, a že kdo tam bude chodit, dostane přidáno. Tak se tam docent napsal a začal chodit. Hned první hodinu, mrd ho, matematika. Obtížnost jako v prvním ročníku na střední, takže docent jen tak pospává a nedává pozor. Všimne si ho učitel, vyvolá k tabuli a dá mu spočítat obsah kruhu. Docent začne psát, ale za boha si nemůže vzpomenout na vzorec pro obsah kruhu, takže se to rozhodne odvodit. Napíše si převod do polárních souřadnic, pak to integruje a vyjde mu -πr2, tak tam stojí a přemýšlí, kde se tam vzalo to mínus. A z poslední řady někdo zašeptá: "Otoč interval integrace."
    1 bod
  21. Trochu delší, ale dobrý :-) Paní učitelka Hovorková, která učila ve druhé třídě, měla potíže s jedním ze svých žáků. Jednou se ho zeptala: "Co je to s tebou, Pepíčku?" Pepa jí odpověděl: "Já jsem chytřejší, než na druhou třídu. Moje sestra je ve třetí třídě a já jsem chytřejší než ona! Myslím, že bych měl taky patřit do třetí třídy." To už bylo na paní učitelku příliš. Zavedla Pepíčka do ředitelny. Pepa čekal u sekretářky a učitelka vysvětlila řediteli, o co jde. Ředitel jí řekl, že si hocha vyzkouší sám. Pokud nebude umět odpovědět na některou z otázek, půjde zpátky do druhé třídy a hotovo. Učitelka s tím souhlasila. Přivedla Pepu k řediteli, vysvětlila mu podmínky zkoušky a Pepa souhlasil. Ředitel: "Kolik je 3 x 3 ?" Pepa: "Devět." Ředitel: "Kolik je 6 x 6 ?" Pepa: "36." A tak to šlo dál s každou další otázkou, o které si ředitel myslel, že by ji měl žák třetí třídy umět zodpovědět. Ředitel se podívá na učitelku a povídá: "Já myslím, že Pepa už může jít do třetí třídy." Učitelka povídá řediteli: "Já mu dám taky pár otázek." Ředitel i Pepa souhlasili. Učitelka: "Co má kráva čtyři a já jen dvě ?" Pepa (za okamžik): "Nohy." Učitelka: "Co ty máš v kalhotách a já ne ?" Ředitele ta otázka překvapila. Pepa odpověděl: "Kapsy." Učitelka: "Co je tohle: začíná to na P a končí na A, je to většinou kudrnaté, blond, černé nebo rezavé ?" Pepa: "Paruka." Ředitel se posadil zpříma a spadla mu čelist. Učitelka: "Co je tvrdé a růžové, když to jde dovnitř, a ven to jde měkké a mokré ?" Ředitel vyvalil oči a než tomu mohl zabránit, Pepa řekl: "Žvýkačka." Učitelka: "Co dělá muž vstoje, žena vsedě a pes na třech nohách ?" Pepa: "Podává ruku." Ředitel se roztřásl. Učitelka: "Co je to: začíná to na S a končí na Ž a je u toho spousta vzrušení ?" Pepa: "Soutěž." Ředitel si oddechl a povídá učitelce: "Dejte Pepu třeba do páté třídy. Moje odpovědi na těch posledních šest otázek by byly všechny špatné."
    1 bod
  22. Já ještě můžu doporučit Dunlop Winter Sport 5. Taky jsem moc spokojenej.
    1 bod
  23. Môžem ti napísal pár postrehov k Michelin gumám. Auto som kúpil s týmito pneu ani nie dva roky staré pneu výška dezénu 4-5mm. Vzhľadom na to, že sú to celkom drahé a vychvalované pneu som si myslel, že to bude s nimi nebe a dudy jazdiť. Neverím, žeby sa za necelé dva roky tak neskutočne zmenila vlastnosť tej pneu, z výbornej pneu na priemernú/zlú. Moje postrehy: - Hučia jak hovado myslel som, že nejaké ložisko je zlé. (mám zimné Nexen a tie sú oproti ním úplne tiché). - Pri trocha naloženom kufry (150kg) pri obiehaní mi skoro uletel zadok. Od takéjto pneu som to neočakával. - Pri rozbiehaní predné kolesá aj na 3 stupni prešmykujú. (zo zimnými max na 2 stupni) + Nezažil som nedotáčavosť v zákrutách aj pri rýchlejšej jazde. + Celkom dobre odvádzajú vodu. (nieje problém jazdiť na dialnici vo vyjazdených kolajách od kamiónov) Toto sú také moje postrehy/dojmi, ktoré som mal za ten čas čo som ich mal obuté. Na to ako ich chvália a akú majú cenu tak nie sú až také dobre ako sa zdá. Ja osobne by som si ich určite nekúpil. Tak drahá pneu a nestojí za to. Túto sezónu ich ešte plánujem nechať a ak budú moc hlučné tak pôjdu preč.
    1 bod
  24. VAQ standardně měla Octavia poprvé ve výbavě RS230 a následně RS245. Nyní se pro RS už nenabízí.
    1 bod
  25. Taky jsem se rozhodl vyměnit LEDky v lampiččce co je v kufru. Byla to fakt bída to žluté chabé světlo. Udělal jsem srovnání staré versus nově použité ledky viz foto. Kdyby někdo ty ledky potřeboval vyměnit ať se ozve, mám jich k dispozici hodně :-)
    1 bod
  26. Co je špatného na 1.4 16V. Já jsem četl že to je nejpovedenější motor...
    1 bod
  27. Ale on tam zadny neni?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...