Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/02/19 ve všech sekcích
-
Píšou si dva teplouši na chatu: "Já tě miluju." "Já tebe taky." "Jsi úžasný." "Ty taky." Budeme se tu scházet častěji?" "Ano, každý den." "Kde bydlíš?" "Já bydlím v Praze." "Já taky." "Na Dejvický." "Ty bláho, já taky." "Číslo 150." "To není možný, já taky." "Karle?" "Tati?!"3 body
-
To by byla velká prohra. Řeči o logistice jsou srandovní. Kolik Superbů a Passatů se asi tak prodá mimo "západní" země, ČR, Slovensko. Je to zklamání i s ohledem na samotný výběr mezi Bulharskem a Tureckem. Hlavně, že je Západ šokovaný režimem v Turecku..2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Otázka je co se z té ořezanosti reálně využije. Ideální je když člověk potřebuje nějakou fíčuru a pak zjistí že jej í funkčnost je akorát ke vzteku (typicky ted drive mode selection co si nepamatuje nastavení po vypnutí zapalování), nebo navigace když ji má v mobilu. Na výbavu to nejezdí, jezdí to na posez na silnici, pohodlí za volantem a případně na místo v kufru.1 bod
-
Přes VCDS jednotka 5F - Přizpůsobení - číslo 1 info volání a číslo 1 havar. volání1 bod
-
Kdyby někoho zajímalo jak je to s tím vložením čísla asistenční a informační služby, tak po chvilce laborování jsem na to přišel. Je potřeba v přizpůsobení změnit (číslo 1 info volání a číslo 1 havar. volání) Například tel. číslo 80 06 00 00 0 - infolinka Škoda 08 60 00 00 A0 zápis 5E 06 A1 08 60 00 00 A0 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF Například tel. číslo 29 12 91 29 1- havarijní asistence Direct 92 21 19 92 A1 zápis 5E 06 A1 92 21 19 92 A1 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF1 bod
-
Mám Fabii Combi I (2006 Elegance) a vzhledem k čím dál častějším investicím uvažuji, že přístí rok (srpen-listopad 2020) půjdo do ŠkodaPlus a koupím roční vůz s nájezdem do 20k. Nechci koupit auto bez výbavy s nájezdem přes 50tisíc a více. Vzhledem k ceně a využitelnosti se mi Octavia nevyplatí, kdy ve slušném stavu u benzínu cena vyjde na cca 450k a více. Volba tedy padla na Fabii Combi po FL ve výbavě Style(najeto do 20k), která je nyní k dispozici kolem 330-350k. Počítám, že za rok seženu roční kolem 300-320k. Jenže jsem dostal služební Rapid Liftback (velký kufr 550l) a začal jsem mít dilema. Rapida jsem bral jako velmi ořezané auto, které se vyvýjelo v krizi. Teď můj dotaz. Za cca stejné peníze (berme letos cenu 320-340k za rok staré s nájezdem do 20k) můžu mít buď Fabii Combi FL ve výbavě Style a nebo v také velmi vysoké výbavě Rapid Liftback. Největší rozdíl vidím v místě na nohy na zadních sedačkách a celkově ve větších rozměrech(lepší jízdní vlastnosti?), ale zase jako mínus jsem četl, že Fabie má modernější výbavu (LED světla(netuším rozdíl oproti xenonům na Rapidu), podvozek atd.). Do čeho by jste šli vy? Motor bych vzal stejný a tedy 1.0 TSI 81KW. Najel jsem zatím 150km, ale nejsem žádný střelec, takže mi stačí. + 6kvalt je super na dálnici1 bod
-
No vypadá to, že to bude problém s EGR. Po odpojení se zatím cukání neprojevuje i auto jede pocitově líp.1 bod
-
https://svolavacky.cz/oficialni-svolavacka-vw-skoda-a-seat-pro-nektere-skubajici-motory-1-5-tsi/1 bod
-
Ne, nema. Remen po 240tis., lahve po 20 letech. V roce 2017, kdyz jsem se na to v servisu ptal, vychazela lahev na 22tis, cena za vymenu vcetne materialu a prace vychazela na 65tis.1 bod
-
Testy sú určite jedným zo základných zdrojov informácií a určite nie je chybou ich pri rozhodovaní využiť. Vhodné je prečítať si aj metodiku a pripadne porovnať jednotlivé výsledky voči vlastnému nastaveniu priorít. Iné je jazdiť takmer výhradne len po meste, kde sneh na ceste vidí človek raz za dva roky a iné po okreskach niekde na Liptove. Tiež niekto jazdí viac alebo menej po diaľniciach, atp. Zároveň však nie je poradie v testoch jediným kritériom. Určite by som výsledok testu neodporúčal ako jediné alebo hlavné kritérium. Dôležitejšie sú v prvom rade vlastné skúsenosti a potom skúsenosti ľudí, ktorým človek dôveruje. Môže to byť rodina, kolegovia alebo aj známi z internetového fóra, pripadne aj niekto z pneuservisu kam chodím auto prezuvat. Ideálne ak majú skúsenosti s podobným autom a jazdia podobným štýlom. Ďalej hrá rolu kopec faktorov. Aké je to auto, aký je rozmer pneumatík, aký sezónny nájazd predpokladám, ako sa o pneumatiky a celkový technický stav auta starám, ako a kde auto v zime používam, jazdecký štýl... Ani pneumatiky, čo vyhrali v teste, v kritickej situácii nepomôžu, ak budú nesprávne nahustene, príliš ojazdené, nerovnomerne ojazdené, poškodené alebo príliš staré... A ak mám v tomto trochu jasno, tak sa môžem pustiť do rozhodovania aké pneumatiky si kúpim. Bežná prax toto asi nebude, čo je škoda.1 bod
-
Smysl těch testů je právě nastavit stejné podmínky a za těch podmínek otestovat různé pneumatiky ve stejném rozměru. Argument, že na silnici mohou nastat odlišné podmínky od těch testovacích je naprosto lichý. Význam testu je výrobky porvnat a to lze udělat pouze, pokud jsou všechny testovány ve stejném prostředí. Jakékoliv další proměnné jsou specifické dané situaci a já se na takovou situaci chci připravit tak, že si vyberu pneumatiku, která v testu dopadla nejlépe. Od toho ty testy jsou.1 bod
-
Jsou nove testy pneumatik pro oblibeny rozmer na zimu na Superba 215/55 R17. Zda se, ze stary Conti 850P uz je prekonan. https://www.testpneumatik.eu/zimni-automotorsport-215-55-R17 nebo v originale: https://www.auto-motor-und-sport.de/verkehr/winterreifentest-2019-groesse-215-55-r-17-h-v-kompakte-suv-reifen/ Na vode Na Snehu Na Suchu Celkove vysledky1 bod
-
V Polsku v dobách tuhého socialismu si jeden docent matematiky spočítal, že dělník v loděnici vydělá 3× více než on. Tak si řekl jebat to, poškrtal tituly před a za jménem a šel do fabriky. Ve fabrice se mu samozřejmě dařilo, moc se nepřetrh a dostával 3× víc než na škole. Pak fabrika představila večerní školu pro dělníky, a že kdo tam bude chodit, dostane přidáno. Tak se tam docent napsal a začal chodit. Hned první hodinu, mrd ho, matematika. Obtížnost jako v prvním ročníku na střední, takže docent jen tak pospává a nedává pozor. Všimne si ho učitel, vyvolá k tabuli a dá mu spočítat obsah kruhu. Docent začne psát, ale za boha si nemůže vzpomenout na vzorec pro obsah kruhu, takže se to rozhodne odvodit. Napíše si převod do polárních souřadnic, pak to integruje a vyjde mu -πr2, tak tam stojí a přemýšlí, kde se tam vzalo to mínus. A z poslední řady někdo zašeptá: "Otoč interval integrace."1 bod