Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/04/19 ve všech sekcích
-
Já ho vždy ignoroval. V emailu jsem popsal co umím a co mohu nabídnout. Při pohovoru jsem řekl, že nevím co tam napsat, protože nejsem spisovatel pohádek.[emoji23]4 body
-
Zajímavé téma, třeba jeden známý (záměrně píšu známý neboť jeho chudinka choť je kamarádka s mojí paní) optimalizuje ve svem superbu L&K tak, že má soustavně climatronic off, radio off a nedejbože pustit výhřev sedadla, všechny tyto chujoviny jak on říká zvyšují spotřebu paliva. Pneu fouká na nejvyšší povolený tlak prej 3.5bar a do HR jezdí mimo dálnici aby ušetřil samozřejmě bez klimy teče z nich jak z okapu a když jsme je potkali letos v Makarske říkal že proč mám zaplou klimu a nastartovany motor když stojím na červené, prej start stop je skvělý a šetří palivo? Dál pak optimalizuje i třeba v zimě doma, tak že nutí rodinu chodit ve svetrech, ponožkách protože teplota 17.stupňů je optimální.? Nejlepší na tom je fakt že dotyčný je docela dobře zajištěny a slušně vydělává, jak já říkam řadí se do skupiny škudlilů a kolenovrtů? Já osobně neřeším tyto věci jak tady někdo psal, tankuju plnou což je +-40kg permanentně navíc.... a navíc na podobné úvahy nemám čas ani náladu.4 body
-
Myslíš třeba včera? 2 hodiny. 2 zasraný hodiny! Sám jsi si vybral, že chceš dělat v Praze tak se tomu nediv - kdyby se sem z okolí Prahy každý den nevalilo tolik aut, nám místním by se taky jezdilo určitě lépe...3 body
-
Ona mu utece. Mne jako uspora hmotnosti napadlo, ze vyhodim pokusne rezervu. Stejne jezdi auto jenom v okoli a zena by kolo neumela vymenit. Asi po vymene za zimni.2 body
-
Tak samozřejmě naprostá většina opravdu zimních pneumatik je určitě použitelná, spíše se jedná o drobné rozdíly mezi různými značkami a typy dezénů - třeba hlučnost, kilomerový nájezd... Stejně tak je některá vhodnější na sníh, další na břečku, led, mokro, sucho - ono to tak optimálně sladit stejně nejde, aby byla jedna či dvě naprosto nejlepší ve všech parametrech. Výsledky jakýchkoliv testů je tedy opravdu brát trochu s rezervou, nicméně u osobních zkušeností bych byl více opatrnější - co se zdá jednomu dobré, druhý ocenit nemusí. Přeci jen testy se dělají v pokud možno stejných podmínkách takže tam je větší pravděpodobností nějaké rozdíly poznat.2 body
-
2 body
-
To sice ano, ale když se tě zeptá jestli jsi odolný vůči silnému stresu a nejsi omezen flexibilní pracovní dobou, tak ho můžeš sice poslat do hajzlu, ale ničemu ti to nepomůže a pokud chceš práci a neřešit po měsíci zbytečně problémy, tak mu odpovíš po pravdě a hned víš na čem jsi. On ti může dát práci a ty můžeš a nemusíš odpovídat = dostat/nedostat práci. To jestli on může nebo nemůže se ptát je sice možná někde uvedeno jako diskriminační, ale co jako, je to jeho volba stejně jako volba tebe jako uchazeče, můžeš mi říct že tě diskriminuje a jít pryč, to je tak všechno, takže vlastně stejně jsi v háji tak jako když mu řekneš pravdu na jeho otázky a on tě nevezme. Já osobně nevidím důvod v tom, aby se můj potencionální zaměstnavatel nezeptal na cokoli (pokud to bude v rámci pracovních povinností) a pokud hledá sekretářku, která mu neuteče za půl roku na mateřskou, protože ji potřebuje na práci, tak chápu, že chce vědět, jestli má děti, nebo je plánuje atd. Já bych taky nechtěl někoho vzít protože mi sekretářka šla na mateřskou a po roce řešit stejný problém. V tomhle je chápu, stejně tak je chápu, když se zeptají jestli nemají problém s rasismem, když zaměstnanává ukrajince, cikány, atd. Je to vždy o tom říct si hned na začátku co kdo od toho pracovního vztahu očekává. Já kdyby mi někdo na pohovoru řekl že se ho na to nemám co ptát, tak mu ukážu dveře, protože co od toho tak asi čekat dál. Ale ať si každý dělá co chce a jak chce. Je to každého věc.2 body
-
Vzhledem k najetým 110tis jsem začal pomalu řešit výměnu svíček. Z různých oficiálních zdrojů jsem zjistil, že ve známém dokumentu jsou smotány dvě věci dohromady. ŠA sice existenci dokumentu nepopírá, ale zároveň na něm netrvá, poměrně brzy ho přestala šířit a dnes se k němu staví diplomaticky rezervovaně.... 1. věc -Utahovací moment 22Nm nesouvisí s natočením ramínka svíčky k výfukovým ventilům. Svíčky mají pevné (nestlačitelné jako kdysi ) měděné těsnění, které pevně sedne na plochu hlavy a svíčky. Tam není prostor pro nějaké menší nebo větší dotažení, sedne to natvrdo - v jednom případě by svíčka zůstala nedotažená (netěsnící) a v druhém případě by plochy sedly na sebe, dále by se nepohybovaly a dalším utahováním se začne natahovat vlastní svíčka čímž se v její struktuře - mezi středovou elektrodou, porcelánem a vlastním kovem svíčky začne porušovat dotyk a tím převod tepla. Teplo svíčky z prostoru střední elektrody se tím nemůže odvádět do hlavy, hromadí se ve svíčce a to vede k její destrukci. Proto utahovat na 22Nm. 2. věc -Poloha raménka svíčky k výfukovým ventilům je odvislá od začátku závitu na svíčce, Buď to výrobce na lince nastavil, a navařuje raménko do správné pozice, nebo ne. Dotažení svíčky nemá na pozici raménka vliv - vyjma toho, že byste ji nechali povolenou... V opačném případě - přetažení se - se již pozice raménka nemění (měděný těsnící kroužek se nestlačí..) a dojde k výše popsanému natahování - ukrucování pod šestihranem a destrukci svíčky... Zde jsou oficiální vyjádření na moje dotazy: (poslal jsem jim i onen dokument) Některé motory skutečně v minulosti měly zapal.svíčky s orientovanou montáží. Patří mezi ně i motory 1,2 a 1,4 TSI. Důvodem bylo předpokládané zlepšení mezicyklové variability, ale výsledky měření byly vždy dosti nejednoznačné. Nicméně, indexované zapal.svíčky byly využívány i pro sériovou montáž. Aktuálně pro konstrukci zapal.svíček pro tento motor platí požadavky VW… a IATF (ISO)… . Orientovaná montáž není uvedena. Vyjádření oddělení vývoje zapal.svíček BRISK: Zapal.svíčka BOEX14YP, byla vyvíjena dle aktuálních požadavků obdržených v roce 2017, v nich nebyla vyžadována žádná specifikace na tzv.indexaci. Svíčka byla standardně vyvíjena podle VW a ISO norem a na základě benchmarkingu produktu OE dodavatele (NGK). Toto doporučení není uváděno např. ani v jednom z největších datových systémů auto-moto náhradních dílů TECDOC, takže většina běžných servisních techniků ho ani nemůže uplatňovat při běžné výměně zapal.svíček v pozáručním servise Lze tedy dovodit, že s tím VW laboroval, získal nějaké poznatky které zprvu ukazovaly na zlepšení, ale v praxi se nakonec nepotvrdily. (důvodem bylo nejspíše, že mechanici nerespektovali 22Nm, ale VW jim věřil a hledal problém jinde...). Mezi tím zavedli orientované svíčky do výroby a prodeje ND.. a když už to bylo, tak proč to nyní rušit... Výrobcům jako Brisk, Bosch, Beru (všechny jsem kontroloval) to ani ve specifikací nesdělili, protože to nebylo již aktuální... Upravilo to pouze NGK protože jim nechtělo oponovat, aby neohrozili svoji pozici prvododavatele pro celý koncern...2 body
-
kdyz jsem ja vybiral zimaky, tak mi bylo receno neco ve smyslu: zatimco ten contiental bude mit stejne vlastnosti treba po 4 zimy, tak barumka prvni rok super a pak uz se to bude s kazdym rokem zhorsovat. Takze i takto bych mozna definoval rozdil mezi "premie x nepremie"1 bod
-
U ženských je problém a záleží na zařazení. Domácí si svou práci odvede a pak se dolazují technikálie. Navíc máme funkční babičku.1 bod
-
ženský to mají ovšem složitější kvůli dětem, ale o těch jsme nehovořili, to je bohužel jiná story a máte 100% pravdu... Všem spolužákům rodiče říkali, ať se učí nebo budou pracovat rukama.... Do tedka nechápu, jaká je ostuda pracovat rukama.... Jinak petře podnikat může každý a můžeš dělat přes živnostnák pro firmy....1 bod
-
Sabiza, jo to je ten co neprijel na sraz. [emoji16] Ma pravdu, ze se te ptat nesmi. Ale kdyz zacnes uz od zivotopisu, co tam jako chces uvest, ze si 6let nikde nepracoval. Co tam napises? Stejne tak prodelala v ramci jednoho programu EU rekvalifikaci uz prave rok pred koncem rodicovske na tu mzdovou ucetni, chodi na Nemcinu, pocitacove a jine kurzy a vse zadara od EU. Dokonce EU zacvaka cast mzdy na pul roku tomu kdo ji prijme. Jinymi slovy, nesedela doma, ale snazila se si vytvorit takove podminky aby se hned mohla po tech 6ti letech zaradit z5 do pracovniho procesu. Coz by treba mohl taky nekdo ocenit, stalo to dost usili a i casu a i penez. Jen ze vidi ze ma deti, nebo ze v tom nema dostatecnou praxi a tu sanci ji nedaji. Kolikrat radeji nevezmou nikoho a hledaji x mesicu dal. Coz je videt na tech inzeratech. No na postu by ji sice vzali hned, ale po tom co si tam zazila 12let pred tim co tam delala uz nikdy Jen blazen muze jit delat na postu. Posta dojela na svoje praktiky a chovani se k lidem. Dobre ji tak, kez by to cele krachlo.1 bod
-
Jo v pohodě, však jsi to napsal správně, jen jsem řekl, že je to oboustranná komunikace a musí se obě strany respektovat.1 bod
-
Reagoval jsem na otázku zdravotního stavu.. To ostatní si musí každý zvážit sám.1 bod
-
Jenže to pouze v rámci lékařské prohlídky - a informace od závodního (nebo firmou určeného) lékaře jsou důvěrné - tedy sám zaměstnavatel nemá přístup k výsledkům. Dostane se k němu pouze informace zda jsi, či nejsi schopen k výkonu daného zaměstnání.1 bod
-
Tohle je postiženej dement, blbý je, že tak vychovává i svoje děti :-) Taky se nám tenhle typ člověka pokoušel jeden čas dostat do rodiny :-)1 bod
-
Tak nedovedu si představit cestu do HR po okreskách, to jedou dva dny a najedou jednou tolik kilometrů. No ale taky znám takové lidi kolem dokola. Žiju tak abych se měl příjemně.1 bod
-
Jednoduché riešenie od zamestnávateľa : Vplyv na prípadné vyslanie na služobnú či pracovnú cestu. V skúšobnej dobe povie nazdar. A zákon si otočí podľa svojich potrieb. V niektorých prípadoch sa šťať proti vetru dá iba s mokrýma gaťama.1 bod
-
Dotazovat se na takové otázky při pohovoru je v rozporu se zákonem. Pokud se na to potencionální zaměstnavatel zeptá, je čas se zvednout a jít o dům dál, protože bude vždy dělat problémy.1 bod
-
Proč kamkoli píše, že má děti? Zaměstnavateli to říkat vůbec nemusíš, je mu po tom hovno.1 bod
-
Jo je to tak, vzdy to neni jen o tom co pise Kokta, az jednou sam bude mit rodinu uvidi sam. Zena si ted hleda praci po rodicovske a i kdyz prace je opravdu hodne, tak kdyz vyselektujes kvuli detem, ze potrebuje normalnejsi pracovni dobu + chce delat mzdovou ucetni na kterou se rekvalifikovala, pred tim delala vedouci na postach. chodi na kurzy Nemciny uz mluvi obstojne, tak tohle vse je ji k hovnu, protoze si vsude prectou ze ma deti, ze nema v tomhle praxi a radeji vyberou nekoho jineho. Nejsou lidi a presto nedaji cloveku sanci, ktery se to chce naucit. Vsude chteji honem hotove lidi. A o platech tady na karlovarsku se ani nema cenu bavit. CR neni stredocesky kraj a Praha. Kazdy nemuze podnikat atd. kdo by pak delal . Uvidime jak tady zahybe s prac. trhem ten polygon BMW az se postavi.1 bod
-
Byl bych opatrný na ten "centimert" u Nároďáku v Praze. On ten centimert se při provozu kategorie 3, který neznáme ani o víkendu při cestě na Pustevny co tam vybudovali skvělou "stezku v oblacích"? okamžitě promění v jednolitý led. Než se to posolí je to hnus a peklo, zažil jsem asi 5x a díky nechci, zlatý výjezd na Kohůtku v 10cm čerstvého sněhu s předohrabem?? Jinak tedy jezdím jedině Continental TS 860 nebo TS 850P Na Pustevny a Kohůtku nebo Bílá-konečná, Ostravice s předokolkou při souvislé sněhové pokrývce nebo na čerstvém sněhu bez problému. Pro tyto destinace jsou předepsané řetězy které jsem nikdy neměl a kupovat nebudu. Bratr chtěl ušetřit a na O3 loni v září koupil Polaris3 a letos v lednu jsme objednavali Continental TS 860, prostě nevyjel a když vyjel neubrzdil (naštestí do závěje). Barumky šly na bazoš za poloviční cenu takže pan bratr UŠETŘIL a málem si rozbil nové auto. Ono taky záleží jestli bydlíš v horské oblasti kde je sníh do března a MUSÍŠ denně jezdit bez ohledu na stav vozovky nebo jedeš jen 3x za sezonu na lyže. A Lukáši, předpokládám že tyto destinace znáš a navštevuješ tak doufám že se někdy v zimě potkáme a dáme řeč, třeba u svařáčku nebo grogu??1 bod
-
Jak jsem před časem slíbil, tak činím. Pro představu sem dávám pár fotek, jak na Karoqu vypadá a sedí Thule Motion XT XL - titan (500 litrů). Pohodlně se dá s boxem na příčníkách předozadně posouvat a najít optimální umístění hlavně s ohledem na otevíraní pátých dveří. Přecijenom už ten box nějakou váhu má, takže je určitě pohodlnější, když ho na auto dávají dva. Ale i v jednom se to s trochou šikovnosti zvládne. Spotřeba se podle mne odhadem zvýšila tak o 0,5 litru / 100km při dálničních rychlostech tak těch 110 - max 120 km/h. Při vyšších rychlostech to pak bude asi výrazně růst. Určitý hukot při jízdě samozřejmě od boxu je, ale není to nijak výrazné nebo otravující.1 bod
-
Pokud má někdo prémiový telefon od Samsungu S8 nebo NOTE 8 telefony a vyšší řady viz. ODKAZ , může vyzkoušet bezdrátové AA již nyní i na verzi 4.6 . Povedlo se mi to zprovoznit na Samsung S10e . Do verze vývojáře se dostanete - v nastavení AA cca 10x kliknout na verzi AA (4.6.593324) . potvrdíte OK . viz VIDEO Kliknete na Nastaveni pro vývojáře a tam zaškrtnete Přidat do nastaveni bezdrátovou projekci , vypnout zapnout aby se objevilo v nastavení. ( u mě jsem preventivně smazal v aplikaci AA pamět a data )1 bod
-
1 bod
-
No hej, dotacie, to aby vyrobca mohol navysit cenu. A zaplatime to vsetci, takze fakt super. Niekto si bude vozit zadok v e aute za moje peniaze.1 bod
-
Ahoj, kdyby měl náhodou někdo zájem o originální sněhové řetězy probíhá na Škoda eshopu akce 20% sleva viz dole, vztahuje se to i na gumové koberce a pár dalších věcí. https://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/snehove-retezy-octavia-iii---yeti-000091387ajx1 bod
-
1 bod
-
Aktuálně má Fábka najeto 60 000 a pořád jezdí (na spotřebu luxusní), v březnu 2020 končí záruka. Jezdí s ní manželka, ale když se s tím svezu, všude všechno bouchá, drnčí, chrastí, ale pořád drží... :-) mohl bych reklamovat několik věcí, ale nechci, protože vím, když se do toho jednou zasáhne mechanikem, tak už budu jezdit do servisu pořád... :-) každopádně Škodovka má u mě velké mínus, na druhou stranu co bych chtěl s autem za 230 000... :-)1 bod
-
1 bod