Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/26/19 ve všech sekcích

  1. Ja mam zkusenost jen z celokozenych s vemntilaci, ale i tak kdyz sem prisel vlete do auta tak pres kratasy/kalhot/triko sedacka nepalila a po pusteni ventilace to byla uplna parada
    2 body
  2. Já jen krátce. Ke dnešnímu dni mám najeto něco přes 2000 km s motorem 1.0 TSI a s DSG. A nemůžu říci, že bych toho výběru litoval.. Pravda, přemýšlel jsem nad 1.5, ovšem v době objednávání ještě nebyla v nabídce a diesel jsem nechtěl.. Pokud se s tím automatem sžijete, tak je jízda úplně bez problémů.... A svižné to je přesně, jak píšete i s tím automatem, zvláště na sportovní režim.. Takže za to pohodlí to stálo.. Infotaiment se mně také občas seká, projeví se to ale jen tím, že se nenačtou služby Škoda connect.. Ale to je vše.. Ostatní funguje. A po radě slečny z infolinky zatím stačil obyčejný restart infotaimentu - za provozu a opět O.K. Jinak žádného "drnčení" ani jiných pazvuků jsem si nevšiml, takže těžko říct.. Ani "odskakování" zadní nápravy... Naopak jsem mile překvapen, co podvozek snese a co si s autem mohu v zatáčkách dovolit.. A to poslední. Sice nejezdím nijak divoce, ale občas vyzkouším co auto snese, jezdím tak 70% po okresce do práce, 30% městský provoz a spotřebu mám 5,6l/100km. Takže za mne - dobrý. (To je za tři, takže výborný :-) )
    2 body
  3. Tohle je super odpověď jak od PR koncernu... Chci mít vybavenou oktu a v ní chci mít mimo jiné funkční ledkový světla (za který sem si připlatil), který svítí tak, jak svítit mají. Jenže dle ohlasů tady na fóru to nedělají. S takovýmhle výběrem běž do háje...
    1 bod
  4. Alcantara je super, nepálí/nestudí a subjektivně se na ní člověk míň potí.
    1 bod
  5. Felicia nemala nikdy spätný ventil na ostreky , jedine pickupy ... skôr je to o tom že potiahneš páčku a ide napätie rovno na motorček , nie cez ďalšiu jednotku , relé a nejde to opoždene ... elektrické kúrenie aspoň na predchodcoch fungovalo podľa určitých podmienok , topení na HIGH , nevypnutý motor cez start stop a iné blbosti , v návode nie je nič ? sedačku reklamuj , vymenia operadlo , inak nemyslím že to sú nejaké strašné závady ktoré by iné autá nemali
    1 bod
  6. Mám tmavou alcantaru/kůže v kodiaqu a jsem s ní max spokojen. Alcantara je textilie proto nemůže pálit jako kůže, "pálit" mohou jen části z kůže - boční vedení apod, ale na tom člověk nesedí. Dokonce mi přijde, že se nepotím tolik jak na obyč. textilních sedadlech.
    1 bod
  7. Ahoj, Mam bledu alcantaru sedak ma v lete napalil, ale dost sa mi potil chrbat na nej. Ked tak kozu a ventilaciu.
    1 bod
  8. Něco vymyslíme. Nj nafta je prostě nafta, zbude ti i na večeři s bábovkou [emoji23]
    1 bod
  9. Zkusil jsem dnes ostříknout okno při rychlosti nad 100km/h (sice jen cca 102km/h) a nejdřív šla voda a pak stěrače. Páčku držím, dokud nestříká voda. Pravda je, že to nestříká hned ale až po chvíli. Když ostříknutí nestačí, držím znova a dostříknu, a přitom to stříká hned. Škoda absence zpětného ventilu, ale za problém bych to nepovažoval.
    1 bod
  10. Jojo Ještě si vem, že když seš venku, tak z interiéru nevidíš červenýho téměř nic. Pokud si sedneš dovnitř, tak zas z venkovní barvy vidíš málo aby jsi porovnával interiér a exteriér. A právě ta zelená se krásně podtrhne těma černýma doplňkama.
    1 bod
  11. Preto ak už človek nerieši homologizáciu a rozhodne sa pre LED náhrady za H7, musí poriadne vyberať z nejakých overených LEDiek a nekúpiť tú najlacnejšiu/najdrahšiu. Lepšie LEDky už majú prispôsobené to postavenie svetla a teda môžu dávať rovnakú kresbu. A podľa všetkého treba kupovať LED náhrady podľa toho, kde budú využívané... iné vyhovujú pre klasické paraboly a iné pre projektory. Osobne si však myslím, že LED H7 v klasickej parabole nemá čo robiť, ale bavil som sa s jedným majiteľom F3 a ten prešiel s LEDkou v klasickej parabole cez STK a technik ho ešte pochválil za nádhernú kresbu.
    1 bod
  12. No listecek za steracem muze byt treba jen za 200. nebo domluvam. Osobni zkusenost s mestaky v Ostrave. Zatimco spravni rizeni zacina na 1500. Takze v tomto pripade je lepsi opravdu byt proaktivni. Ale zalezi kde to by bylo. Prvni listecek mi napsali na zabor verejneho prostranstvi (stal jsem vedle cesty u plotu v podstate na hline, o trave se neda nic rikat. A kdyz to na te sluzebne zjistil a rekl jsem mu kde, to bylo. Tak jen nekam zavolal a ujistil se zda na domluvu musi delat lustraci. A ze pry ne. Tak to resil domluvou. Jinak bych se musel bat cely rok abyc to nedostal podruhe. Protoze pak by to bylo rovnou drazsi:( 2. pripad byl v centru pred divadlem. Cele stare centrum Ostravy je zona zakaz stani. Nejak jsem to nevedel:) A to se tam pohybuji od roku 1993. proste na Sykoraku ani jinde jsem si tech znacek nikdy nevsiml a u Myrona pred Atlantikem tam vzdy stoji kolona aut. Takze jsem se opet stavil na sluzebnu radsi mimo centrum. Prijemne pokecal. Ukazali mi spis a jak tam je vse popsane nafocene vcetne situacni mapky s umistenim znacek zony. A ze pry tam to je bezne. Lidi tam normalne parkuji a nekdo tam to policajtum vola. A kdyz je to udani, tak to musi holt resit. Co vim, tak ten listecek tam meli vsechny auta v rade kolem Atlantiku.
    1 bod
  13. Nerozumím řeči tvého kmene a to jsem svého času chodil na Slovensku do školy. Nicméně i tam nás učili, že věta má začátek a konec, i něco o interpunkci tam také bylo. Pak by možná tvůj příspěvek měl nějaký smysl. Co se ti samovolně vypíná? Dle názvu tématu světla, dle tvého zmateného příspěvku osvětlení budíků?
    1 bod
  14. Tak opět jen pro zajímavost, dnes jsme vrátili KAMIQ a za víkend jsme sním najeli 300 km. s průměrnou spotřebou 6,6l. Myslím, že to jde na auto které mělo najeto 2566km. Jinak za mě jak jsem psal, byl jsem odpůrcem tříválců ale musím přiznat, že mě auto překvapilo. Jeden den jsme jeli v 5 dospělých a ani nebylo na autě poznat, že by byl nějaký problém s výkonem, až na místo vzadu kde se shodli na tom, že to pro tři není a víc místa je prý v TIGUANU z roku 2015. Zkoušel jsem předjíždět a stačilo přidat a auto jelo aniž bych musel ze 6 podřazovat. Prostě nemá cenu to popisovat podrobně ale auto s 1,0TSI 85kw manuál jede vážně dobře. Problém který jsem měl bylo zaseknutí infotainmentu a nepomohl ani reset. Takže když auto stálo delší dobu tak to naběhlo a jakmile jsem zařadil zpátečku opět výpadek. Jakmile byl infotainment seknutý nešla ani couvací kamera. Psal jsem již o tom, že mi prodejce sdělil ať s tím počítáme, že škodovka pracuje na odstranění této chyby, ale kdy to bude nevěděli. Další co bylo nepříjemné v tomto voze byl nepříjemný zvuk od zadního sloupku kde něco dost drnčelo a pak skřípání plastů okolo volantu. Dnes když jsem se ptal technika co to je řekl ,že o tom ví ale nevěděli odkud to zezadu jde. A ten zvuk okolo volantu, že si myslí, že to nejsou plasty ale digitální budíky. Že si tohoto všimli i u Octávií a Karoqu kde jsou zrovna tyto budíky. U klasických, že to nedělá. Takže nevím, mě to fakt na nerovné silnici připadalo jako, že to jsou ty plasty u volantu. No a pak hned první den co jsem sním jeli tak si syn všiml i já ,že v zatáčkách nám zadek auta uskakuje. Silnice nebyla špatná ale záplaty na vozovce byli. Možná i proto zadek ujížděl. No a vliv na tom bude mít zřejmě i výška auta a jednoduchá zadní náprava. S Octavií tam můžu jet podstatně rychleji a sedí jak přikovaná. Jinak vážně KAMIQ dobrý. No a teď záleží na ženě co si vybere a asi ještě chvíli počkáme až budou již vychytané chyby, které jsou vždy při prodeji prvních kusů. Já osobně bych ale chtěl 1,5TSI a teď řešíme jestli manuál a nebo automat. Dnes se žena svezla ještě ve SCALE 1,5tsi automat, ale za těch pár km neví. Takže to nechám na ni. A na otázku jestli 1,5 TSI stále škube při rozjezdu mi technik řekl, že si u jejich vozu SCALA 1,5TSI přehráli nový soft a skáče dál. Tak jen doufám že u KAMIQA to bude vychytané ale to je spíše otázka pro nové majitele s tímto motorem. Já si zkusím SCALU s motorem 1,5 a automatem ještě půjčit abychom ten automat pořádně vyzkoušeli.
    1 bod
  15. Světlomet je homologován na halogenovou žárovku, LED není halogen. I kdyby se jim podařilo vyrobit LED žárovku, která je ze 100% shodná s halogenem, pořád je to LED zdroj a ten tam prostě nesmí být. Museli byste si nechat dodatečně schválit světlomet pro LED zdroj. neboli dle EHK: HC - světlomet s potkávacím světlem s halogenovou žárovkou HR - světlomet s dálkovým světlem s halogenovou žárovkou RL - světla na denní svícení A - svítilna s obrysovým světlem (přední) 1 - přední směrová svítilna
    1 bod
  16. Myslíte si, že pokud je na světlometu vyznačeno HCR (halogenový světlomet pro potkávací a dálkové světlo), tak je možno do něj legálně dát diodovou žárovku i když třeba homologovanou? A myslíte si, že technik na STK (jak je uvedeno o tři příspěvky výše výše v kopii mailu), bude hledat homologaci na žárovce a nevšimne si označení na světlometu? To ani nemluvím o případné kontrole na silnici třeba "expertní jednotkou". Silně o tom pochybuji, ale je to jen můj názor, nikomu ho nevnucuji, respektuji i názory jiných a je mně zcela jedno, co si kdo do svého auta namontuje.
    1 bod
  17. no nakonfiguroval jsem dle přání manželky černýho kamiqa =šemíka 1,6 disel, manuál černá perleť černý al kola hoedus černý plasty v náraznících elektrický víko kufru -na normální žena nedosáhne parkovací kamera tmavý okna vyhřívané čelní okno dojezdový kolo dojem z předváděcí jízdy velmi dobrý, zkoušely jsme scalu ale kamiq je tím vyšším stropem takový vzdušnější a jelikož jsme dříve narození, lépe se nám i vystupovalo z vozu jako obrovský bonus bylo to že můj zaměstnavatel, který má velkou flotilu škodovek má se škoda auto dohodu o zaměstnaneckém bonusu na nákup nového auta a tím jsem dostal opravdu velkou slevu která mi až vyrazila dech no a ted budem holt netrpělivě vyhlížet jaro
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...