Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/03/19 ve všech sekcích

  1. Pawouku, to tu můžeš vymazat celé téma. Ptotože tu lidi píští mraky hovadin. Míchají dohromady 1,6 TDI z OII a z OIII a motory s LNT a SCR... nezasvědcený se v tom nevyzná a nemá šanci poznat co z toho mixu je hovadina a co užitečná informace. Když to shrnu, dnešní motory TDI s LNT hulejí jak starý Ikarus. Chudák motor pak regeneruje každých 250 až 350 km. Lidi jsou z toho frustrovaní protože sousedovo 1,6 TDI z OII regeneruje každách 750km a některá auta najela i přes 1000km (ale nenám ověřeno vlastní zkušeností). Jak často regeneruje 1,6 TDI s SCR (Jedno jestli v OIII, nebo SIII) by mě docela zajímalo, ale nikdo to tu neuvádí. Navíc posuzovat probíhající regereraci podle ventilátoru, otáček, nebo spotřeby (kterou palubní počítač během regenerace maskuje) je zcestné. Koho to zajímá, kupte si modul OBD2 s BT a stáhněte si apku VAGDPF do mobilu. Jedno je jasné. Skvělý motor se (hlavně ve variantš s LNT) dusí recirkulací spalin, spaluje s nedostatkem vzduchu a hulí jak lokomotiva. Navíc při každém (cca pár minut) vypalování NOX z LNT a vypalování DPF stříká do kaťáků naftu. Celý tento emisní fenomén zvětšuje spotřebu. Zajímalo by mě, kolik by tento motor žral, kdybychom do něj pustili dost kyslíku a vykuchali z něho EGR, LNT, DPF. Asi bychom se hodně podivili v pozitivním slova smyslu. Bohužel to ale asi nikdy nezjistíme.
    2 body
  2. Exide je ted pry kvalitnejsi, Varty se vice serou. Kdyz koupis baterii s vyssim startovacim proudem nebo kapacitou tak to nevadi, jako by tomu bylo naopak. Tedy jde o to, jestli mas SS tak aby byla AGM, Pokud tam mas pravou tak aby nova byla taky prava, tedy +pol v pravo pri pohledu na baterii ze strany kde jsou poly blize k delsi strane baterie. No a aby kapacita Ah a proud A byl minimalne takovy jako je u puvodni baterie. Dulezite jsou jeste rozmery samotne baterie.
    1 bod
  3. Proč jste nepřijeli? [emoji6] Tak zas za rok no. A pak si stěžujte, že nejsou srazy [emoji1787]
    1 bod
  4. No idelani by bylo zabalit celou slozku navigon a nahrat to nekam s heslem a link dat sem ... vyhnes se castym dorazum na nove mapy ...
    1 bod
  5. To je pravda, ale pro mě bylo důležité, aby kamera byla zcela nenápadná a svým provedením minimalistická, žádné obludy jako jiné některé dash kamery. Také ta funkcionalita, byť jejich apka k tomu je zoufalost, vč. místní podpory (na Slovensku). Jinak děkuji. Pokud bych měl dnes vybírat jen front kameru, šel bych asi do provedením podobného řešení Nonda ZUS řešení, mají nyní 25% Halloween slevu, což je 75 USD. Mj. WiFi s docela dobrou aplikací (mám i další jejich auto věci ze ZUS ekosystému), 140° úhel záběru, 1080p, objektiv s velkými čočkami, a minimalistické a dobře chlazené řešení.
    1 bod
  6. Vymění to, které se mlží.
    1 bod
  7. Rozlišuje se umístění pólů pravá tj. když stojíš s póly blíž k tobě, je + napravo, to samé umístění je většinou v autě. Označení v popisu baterie je 0. Pak je bateria levá, v popisu baterie je 1, + pól je vlevo.
    1 bod
  8. Tvoří se kapky -> světlo na výměnu. Zajeď do ŠA.
    1 bod
  9. Já tam žádnou sponku kromě toho černýho kolíčku nemám. Ale asi na mé Combi je to uchycení jiné. @Martabteď u nás opravovali silnici způsobem že vysypou 3 tatrovky strusky na silnic a jedou do číči. Zrovna když jsem přezouval na zimu, takže jsem si tak mohl potvrdit, že proti tomu štěrku to má opravdu význam. Bez zástěrek mě skřípou zuby jak se ozývají kamínky i na dveřích, s nimi absolutně minimálně.
    1 bod
  10. Zizkin - Žiju v Holandsku, kde si lidi dávají LEDky i do starých vran. Tady to totiž nikdo neřeší. V CZ jsou ale hlavně policajti dosti citliví na tyto věci, třeba i na výbojky. Takže už jen pro úsporu rodinného rozpočtu bych nad tím moc nepřemýšlel. Sám jsem si tuto mozňost v autě vyzkoušel. Samozřejmě v NL. Ale v CZ bych to pro jistotu neriskoval. ? PS: Tu informaci o očních vadách sis vzal moc osobně. Z textu Supermarina je vidět, ze ví, o čem píše a ze to byl vyloženě objektivní text. ?
    1 bod
  11. Nechci strašit, ale zadělal sis na velký problém. Jak znám AAA tak podle nich bude vše v naprostém pořádku...
    1 bod
  12. No jo. A zase si bude stěžovat, že jsme nepřijeli ?
    1 bod
  13. 300km a pak 20minut/20 km? Moje 1.6 TDI 85kW SRC se nyní spouští tak po 430km, regeneruje pak 5-8 minut. Naposled se mi jak naschvál spustila po 330km cestě, až jsem dojel do cíle. Tak jsem na dvojku při 2.000 ot ujel asi 3 km přes dědinu tam a zpět a byla dokončená. "Soot Mass Calc" klesla 24 na 4,5 a byl spokojený. Nyní ujeto asi 350km a je na 80% před zahájením dalšího vypalování.
    1 bod
  14. Může být přihrádka u spolujezdce. Dělalo mi to taky a na dvou místech jsem musel nalepit filcové podložky co odtlačují přihrádku od stěn.
    1 bod
  15. Nechcete to řešit v tématu reklamace? Nebo založit téma závady? Tady očekávám nějaké obecné zajímavosti a novinky a ne 3 strany fňukání.
    1 bod
  16. Vyhozene penize s tim servisem, dej tam novou stejnou a misto cpani penez servisu radeji deaktivuj SSS a rekuperaci, at ti baterie zas po trech nebo ctyrech letech neklekne.
    1 bod
  17. Zdravím, přidávám se k tématu klepání v motorovém prostoru v místě před spolujezdcem. Myslel jsem, že opět rozvody. Po následné kontrole v servise, rozvody ok. Pak jsem si přečetl zdejší fórum a říkám si, to je ono. Tak jsem do toho prostoru hadiček narval igelitku z Lídlu (tu větší za 5 Kč a problém je vyřešen. Navíc je to autorizované Simpley Clever řešení, Superb v Laurinu má ve dveřích deštníky a Fábka v Tésíčku v motoru igelitku, určitě se mi bude někdy hodit...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...