Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/13/19 ve všech sekcích
-
4 body
-
Tá teplota na climatronicu nie je teplota fúkajúceho vzduchu. Je to teplota, ktorá sa má v aute udržiavať. Ak znížiš z 25°C na 22°C, climatronic sa asi snaží čím skôr dosiahnuť tebou navolenú teplotu 22°C a teda musí tam poslať ten vlažnejší vzduch, aby bolo v interiéri o 3°C chladnejšie. Osobne nevidím dôvod na Climatronicu takto zbytočne krútiť kolečkom.. nastav si požadovanú teplotu 22°C, zapni Auto a nerieš. Že na začiatku nastavíš 25°C neznamená, že sa ti interiér zohreje skôr ako pri nastavenej teplote 22°C.2 body
-
Škoda je, že ten dvoulitr benál je jen 4x4 a automat, což z něj dělá auto pro vyvolené jedince a Plačka by ve Varech musel prodat dva byty, svůj a souseda. Takže zbude jen 1,5 s vypínáním, což není žádná hitparáda a nebo osvědčený chrochtak ve dvoulitru 110, na ten jsem si zvykl a asi by mi zase nevadil. [emoji6]2 body
-
Tohle vsechno je hrozne individualni a co se libi jednomu, nemusi se libit druhemu. Nicmene nepochybuji, ze i tak bude Oktavka opet tahoun prodeju. Mne se treba nelibi, ze vydechy na palubce prisly o ovladaci kolecko. Patrne usporne opatreni. Uzavreni/otevreni vydechu tak bude potreba delat posunem tahla smeru vetraciho vydechu... Coz treba dalsim x lidem vubec vadit nebude...2 body
-
https://www.novinky.cz/auto/clanek/kia-predstavila-novou-optimu-zatim-pro-domaci-trh-40303301?seq-no=1&dop-ab-variant=3&source=article-detail No, konečně ta Optima vypadá skvěle.2 body
-
Ahojte mám malý update na svůj dlouhodobý problém s mlžením čelního skla po startu. Při posledním přezouvání jsem vyšrouboval šrouby, co drží kryty předních podběhů, v místě blíž dveřím řidiče a částečně ty podběhy odchlípl. Odhalený prostor kudy má odtékat voda a bordel co zapadá mezi kapotu a čelní sklo, v sobě skrýval solidní hromadu listí, jehličí, vlhké hlíny a jiného bordelu. Po důkladném vyčištění, vystříkání wd40kou a zadělání už nepozoruju ani náznak zamlžení skel, ani při nízkých ranních teplotách. Nádhera. Škoda, že jsem na to nepřišel dřív. Třeba tak před rokem a půl.2 body
-
Tak z konfigurátoru zmizela drtivá většina možností pro Octavii 3. Doufám, že se brzo objeví O4, ať se můžeme začít dohadovat o tom, zda je auto za milion stále dostupné pro normální lidi a nejen pro pražáky.1 bod
-
1 bod
-
tak zrejme to je ok ....ze sa priamo neda spojit s komfortkou 46---tu je odpoved https://forum.skodahome.cz/topic/133156-nefunguje-mi-kan%C3%A1l-46-komfort/1 bod
-
1 bod
-
Poslední OIII startuje plně automaticky, klíček je jen iniciátorem. To je další příklad.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Přesně jak píše Stringo, a kdybys ho chtěl třeba po OL odkoupit, tak potom zjistíš, že auto by bylo cca o třetinu dražší, ale pokud uvažuješ po OL o jiném autě, pak to může dávat smysl.1 bod
-
To nejde takhle říct, záleží kolik bys složil v hotovosti a kolik bys měl na úvěr. Jestli se bavíme o pořízení auta bez jakéhokoli vkladu, tak ano, splátky jsou nižší než u úvěru na celé auto. Ale jen proto, že auto tvoje nikdy nebude.1 bod
-
Zdravím. Máte niekto info ohľadom čísla náhradného dielu parkovacej kamery pre Scalu/Kamiq? Internety naznačujú že je použítá rovnaká kamera ako u Fabia III, tj. napr. 6V0 827 566H. Inak v schéme zapojenia cúvacej kamery je proti Fabke rozdiel, chýba zapojenie KL31 (GND) u štvorpinového konektoru kamery (T4e na obr.). Vyzerá to, že ukostrenie je iba opletom koaxiálu od videa (T1c). Dikes @Darkwoo Doesn't expect any incompatibility for combination Bolero + rear view camera. Although, additional VAG coding is always necessary after retrofitting.1 bod
-
Myslím, že to šlo řešit i lepším způsobem než tímto šidítkem ( vypadá to směšně ). Co třeba otočný volič, vypadá líp a místo taky nezabírá.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nikdo neříká, že Škoda představila super bezchybné auto. Na druhou stranu se ji ale nedá odepřít skutečnost, že sem jim OIV prostě povedla a úspěch na sebe nenechá dlouho čekat. Mouchy má přece každá automobilka.1 bod
-
Možno existujú aj čiste gumové. Nie, ťažšie predmety držia miesto, ľahké v ostrej zákrute letia podľa zotrvačnosti, ale podklad na to určite nemá vplyv. Nešlo mi len o túto konkrétne na Scalu (možno majú aj gumu) ale o info, že aj priamo výrobca má svoj obchod.1 bod
-
1 bod
-
Tak i na český N95 se dá po německé dálnici celkem lehce najet přes 650 km na nádrž[emoji106]1 bod
-
V DE, B, CZ...2000 na jednu nádrž zas neujedu :-) Nejradši mám belgický Total s N98 za 16 korun :-)1 bod
-
OMG, ty mluvíš o nějakém komerčním produktu za pár šupů, kde není potřeba, aby dotykové prvky nefungovaly v nějakých extrémních klimatických podmínkách. Vždyť to není nic nového, to je jako by jsi mluvil, že ti nějaká hadice v teple povolí, nebo mrazu praskne. V konstrukci automobilů se proto používají zcela jiné technologie, než pro nějaké domácí použití. Aby právě vydržely takové extrémní namáhání v různých klimatických podmínkách. Ani by mě nenapadlo, že si někdy takovou kravinu tady přečtu :-( To jsi se zrovna probudil? Nesrovnávej prosím auto s nějakým blbým smartphone.... Btw. i těch největších mrazech mě můj zcela dotykový Columbus (O3FL MR2018) chodí (i na dotyk) zcela bez problémů (!!), a "nijak nevyvádí"...0 bodů
-
Podle mě je to tak, že v režimu "auto" se udržuje zvolená teplota s nějakým optimálním rozložením fukarů - např. 20 st. rovnoměrně na hlavu, nohy a přední sklo. - což v zimě znamená topit, v létě chladit, na podzim chvíli topit/chvíli chladit. Proto se klima v tomto režimu zapne, kdyby bylo potřeba přichladit. S tím odmlžováním klimou, je to dle mého názoru jen mýtus. V zimě se klima sice dá pustit (světýlko svítí), ale nechladí. A pokud nechladí, tak nedochází ke kondenzaci vody na výparníku, resp. vysušování vzduchu. Spíš je to tak, že se na přední sklo přivede proud vzduchu z venku, jehož relativní vlhkost je po ohřátí velmi nízká a tím pádem se sklo usuší. Klimu ale také nikdy nevypínám-1 bodů