Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/30/19 ve všech sekcích
-
Octavia IV - mezigenerační změny cen combi verze: Ambition včetně paketu Plus zvýšení ceny 1.5TSI/110kW +58 000Kč zvýšení ceny a změna motorizace 1.6TDI/85kW na 2.0TDI/85kW +44 000Kč zvýšení ceny 2.0TDI/110kW DSG +38 000Kč změna výbavy: do základní výbavy přibývá vyhřívaná přední sedadla Smartlink DAB příjem rádia digitální budíky změna displeje Swingu z 6,5 palce na 8 palců elektronická ruční brzda s funkcí auto hold LED přední světla, bez funkce AFS a automatické regulace sklonu vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla Lane Assist - udržování v jízdním pruhu Isofix na sedadle spolujezdce startování tlačítkem ze základní výbavy odpadá síťový program odjištění opěry zadních sedadel ze zavazadlového prostoru vnitřní zpětné zrcátko automaticky odcloněné Style včetně paketu Plus zvýšení ceny 1.5TSI/110kW +54 000Kč zvýšení ceny a změna motorizace 1.6TDI/85kW na 2.0TDI/85kW +40 000Kč zvýšení ceny 2.0TDI/110kW DSG +34 000Kč změna výbavy: do základní výbavy přibývá vyhřívané čelní sklo zadní parkovací kamera adaptivní tempomat do 210km/h matrix LED přední světla + corner funkce předních mlhovek v LED provedení Navigace Columbus s desetipalcovým displejem digitální budíky elektronická ruční brzda s funkcí auto hold stříbrné provedení střešního nosiče ambientní osvětlení DAB příjem rádia bezdrátová varianta Smartlinku palubní deska potažená látkou vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla Lane Assist - udržování v jízdním pruhu Isofix na sedadle spolujezdce 2xUSB vzadu USB u vnitřního zrcátka prahové lišty volba jízdního režimu ze základní výbavy odpadá potah sedadel v kombinaci látka/kůže odjištění opěry zadních sedadel ze zavazadlového prostoru ostřikovače čelních světel nové prvky výbavy headup displej za 13 500Kč matrix přední světla za 28 000Kč resp. v paketu Style Plus třízónová klimatizace za 6000Kč blind spot => side assist roletky pro zadní okna a spací paket další výbavy náběh později barvy shodně zdražení o 200Kč6 bodů
-
Myslím že kdyby to takto svítilo všem, tak si nebude nikdo stěžovat na LED světla :)3 body
-
3 body
-
Já se hlásím předběžně na vánoční koleno ale když tak koukám na Motose tak teť spíš frčí hlavy ?3 body
-
Vcera sme dali nastavit nase full led svetla na moju staznost, ze svietia velmi nizko. Vraj boli v poriadku a vraj ich minimalne pridvihli. Svetla svietia neporovnatelne lepsie. Ja si myslim, ze neboli v poriadku, len im bolo tazke priznat chybu. Kazdopadne je to uz ok ?2 body
-
2 body
-
2 body
-
https://www.autorevue.cz/prvni-test-skoda-superb-iv-phev-jasna-revoluce-ovsem-hlavne-pro-skodu?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null2 body
-
Ahoj, mám dotaz ohledně fuknce vnějších zrcátek, které se mají automaticky stmavit. Moje Scala ve výbavě style, stmaví pouze zrcátko u řidiče a pravé je více méně obyčejné. Můžete se prosím podívat jestli to máte stejně? Popřípadě jestli jste někdo řešil tento problém. Díval jsem se zpětně na konfigurátor i car card a v obou případech je napsáno "sklopná vnější zrcátka s automatickým stmíváním" takže množné číslo a měly by to umět tudíž zrcátka obě.1 bod
-
1 bod
-
Tady https://bmwservice.livejournal.com/27699.html je podobný (stejný) test i s připojenými videi testování. Olej zahřívají hodinu na 400 °C. Nevím, školy nemám, ale řekl bych, že olej který to přežije bez vytvoření usazenin a kalů je lepší. A některé oleje 0W-20 dopadly lépe, než oleje xW-50, tak si dovolím tvrdit, že tepelná odolnost s viskozitou nesouvisí.1 bod
-
To je to co mě mate, že na jedné straně je ten vzorek , vlastně takové to naznačení šípu po směru otáčení kola a na druhé straně vlastně ten vzorek šípu v záběru. Jinak vám moc děkuju za rychlou odpověď.1 bod
-
1 bod
-
Tak to jsou šmejdi, že s tím dělají takové sraní, jak kdyby šlo o nové Lambo a bylo vyrobené ve dvou kusech [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Zdravotní test pro muže: Jděte čůrat ven na zahradu. Pokud se mravenci shromáždí: cukrovka. Pokud močíte na nohy: prostata. Pokud to voní jako gril: cholesterol. Pokud vás při potřesení bolí zápěstí: osteoartritida. Pokud se vrátíte do svého pokoje s penisem mimo kalhoty: Alzheimer.1 bod
-
No gratuluji jestli se to u tebe povedlo.. Pravda že já to měl za necelých 400,- ale bylo to to blbě a bez slevy ;-) Tak jsi na tom lépe.. :-) Přeji ať ti dělají světla už jen radost...1 bod
-
No je vidět že jsi tam ještě nebyl, tam jsou silničky, které v zimě silničáře rozhodně nikdy neviděly, tak možná někoho místního s traktorem max ?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já bych tam dal C175 od CATa ale pozor, bude potřeba foukat přední gumy o 0,2 víc a chce to silnější altík. Jinak tam padne plug&play. Myslím, že s feldou to bude cvičit obstojně ;)1 bod
-
Ahoj.Ja som si tam dal tieto H7 https://www.pdmauto.sk/produkt/1%20987%20301%20137/30 a svietia neskutočne na bielo. Denné som dal ledky a je to super,nebanujem. V riadiačke mi to preprogramoval na led,aby mi to nevypisovalo chybu,tie denné a vzadu na EČV .1 bod
-
Presne na toto jsem se ptal prodejce a bylo mi receno, ze kdyz das OFF, tak klapky zustanou v posledni zname poloze. Jedine jak klapky zavrit je dal teplotu na LOW a potom zmackout OFF. Kdyz to takto neudelas, tak se muze stat co popisujes, ze i pri vypnutem Climatroniku jde z vyduchu v lete teply vzduch.1 bod
-
Zdravím, měl jsem na zimu 16ky a na leto 17ky... Letos na jaře jsem se rozhodl k pravděpodobně ne moc časté věci...prostě sem nenasadil sadu 17tek ale přes bazoš koupil za 8tis sadu letních 16tek... Prostě se mi nechtělo po zimně na 16kach zase hrkat na 17kach. Ti co na všechna auta potřebuji co největší kola...ať si dělaj co chtěl, já řeším jízdu, a ta je prostě lepší.1 bod
-
1 bod
-
0W-30 je úplne tá istá "brečka" ako 5W-30-ka ktorú si tam dával aj ty, akurát 0W má za studena trochu nižšiu viskozitu a tým pádom lepšie maže kým motor a olej v ňom nedosiahnu svoju normálnu prevádzkovú teplotu (v prípade oleja 90-110°C). Inak do tohto motora môžeš liať od 0W-30 po 10W-40 hocičo, stačí ak to má schválenie VW 502.00 alebo VW 504.00. Základ je ten, že treba olej meniť včas a výmenný interval prispôsobiť režimu prevádzky. Iné je totiž jazdiť dlhé trasy (ako to je tvojom prípade - viac ako 50 tisíc km ročne), a iné skákať po meste pár km so studeným motorom a za rok najazdiť to, čo ty dáš za jeden mesiac, alebo dva. Akurát toto už užívateľská príručka takto detailne nerieši a potom ľudia jazdia na jeden olej niekedy aj 30 tisíc km v tom najhoršom režime a potom sa čudujú ak je motor po 100 tisíc km vhodný na GO.1 bod
-
1 bod
-
hehe , návody sou zrádné, hlavně když je k výrobku nedostaneš vůbec.(viz třeba elektronická servisní knížka)1 bod