Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/08/20 ve všech sekcích
-
Jak je známo Škoda Fabia 3 facelift dostala ve výbavě STYLE a Monte Carlo Bi-LED světlomety s funkcí přisvěcování při odbočování (Corner). Jedná se o statické LED světlomety bez natáčení do zatáček, pouze s nivelací tj. nastavení výšky podle zatížení. A Škoda opravdu nekecala a použila do Fabie a stejně tak i do Scale LED diody od firmy Osram. Složení světlometu: Low beam: potkávací světla, výkon 15W – skládá se ze 7mi LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP High beam: dálková světla, výkon 17W – skládá se ze 5ti LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP Corner light: přísvit do zatáček, výkon 6W – 1 LED, Osram Oslon Black Flat - KW H3L531.TE Směrové světlo: žárovka PWY24W DRL/POS: denní svícení/poziční světla, 12V 4/0,4W – výrobce a označení použitých LED se mě nepovedlo identifikovat. Dostalo se mě do ruk poškozené světlo z bouračky, takže koho zajímá co je uvnitř je tu několik fotek: Zarazilo mě, že LED diody pro potkávací a dálkové světlo nejsou narozdíl od LED diody pro přísvit do zatáčky na hliníkové DPS, ale pouze na klasické cuprexitové DPS, sice je to přišroubované k chladiči, ale i tak. No snad se to neupeče. Low beam: 15W - 7led - tj. cca 2,14W/led - tj. cca 240Lm/led - tj. světelný tok cca 1680Lm Měření na laboratorním zdroji: U=20,6V I=0,7A High beam: 17W - 5led - tj. 3,4W/led - tj. cca 330Lm/led - tj. světelný tok cca 1650Lm Měření na laboratorním zdroji: U=15,2V I=1,05A Corner light: 6W - 1led složená ze 3 čipů - tj. světelný tok cca 750Lm Měření na laboratorním zdroji: U=8,9V I=0,7A Uvedené hodnoty jsou pouze orientační.6 bodů
-
Ono je to těžko soudit, když daného člověka neznáš, i když se jedná o český národní sport. Někdo je orientovaný na rodinu, někdo na peníze a kariéru a někdo si namísto cestování po světě koupí např. novou Octavii. Pak jsou tu i tací, kteří by nejraději všechno :-)).3 body
-
Ale on v tom Kardiaqu za těch 1,2 bez dph bude mít úplně vše ( myslitelné co Škoda umí) až na zadní řadu sedadel v kufru ( páč tu už te´d nechtěl). Zkus takhle dovybavit tu A6 a budeš na úplně jiných částkách. U Audi za každou kravinu těžce doplácíš. A ty jejich 3,0TDI co sešlápneš plyn i v S módu a 3s se nic neděje, to možná raději ten dvoulitr s 240koňmi, ostatně to na běžné ježdění stačí. A to já nejsem zrovna úplně zastáncem Škody, ale v něčem ten strýc má pravdu.2 body
-
2 body
-
Ano,to podtáčení nedělá dobře nejen řetězu,ale i setrvačníku u jiných,kde je dvouhmota,silenblokům atd. dnešním olejům-syntetikám nevadí ani tak dva roky jako spíš km.Každý dobrý motorář,servisák poví 15000 a dost a to u všech motorizací.2 body
-
než kodiaqa za 1.2 mega, tak radši tohle ;-) https://www.tipcars.com/ds/asuper/mercedes-benz-tridy-e/sedan/benzin/mercedes-benz-53-amg-320kw-4matic-burmester-37110590.html?dsgetdata=am1lbm9fZHM9YXN1cGVyJmtvZF9maXJlbT0nMzcxMScmaGw9biZ0aT1u1 bod
-
Třeba já to vidím takto - pokud Kodiaqa, tak je tohle asi nejlepší volba, potom už jedině benzínový Superb s 2,0 Tsi/200kW. Jinak jsou pro mě u škodovky motory z hlediska výkonu o ničem. No ale jestli ti připadá že je Kodiaq RS znakem nějakého vyššího statusu, tak to se asi těžko shodneme. Záleží na úhlu pohledu, kdybys měl na výběr a nemusel tolik řešit cenu, třeba by ti to nepřišlo jako drahé - viz ceny skrz celý koncern VW. Za milion si nekoupíš asi nic nového aby to někoho ohromilo. Jen se podívej okolo sebe na silnice, jaká auta tu jezdí a kolik stojí.1 bod
-
No nekomu se muze jevit jako kockopes takovej Fastback nebo jak se to pise. Nemuzes podle svych preferenci posuzovat vyber auta jinych, kteri maji jine preference.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Stejné hádání co asi bude, nebo nebude jako zde na fóru. Podle toho, co mají prodejci za informace k dispozici ohledně náběhu motorizací pro letošní rok, tam nic takového, co by mělo mít více než 180kW není. To už tu ostatně několikrát zaznělo a nejen ode mne. Sám bych se vzhledem k tomu, že by se výkon benzínové Octavie dostal nad 200kW hodně divil. Jediný Superb jej má.1 bod
-
Tam kde opravuji skla umi i nekde rozlestit micro skrabance. https://hobby.instory.cz/1851-skrabance-na-aute-muzete-dokonale-zahladit-i-bez-pomoci-profesionala.html1 bod
-
Nebude, to je funkce přídavného topného elementu, který pomáhá s topením než se zahřeje motor. Tuto fci mají nejčastěji naftové motory.1 bod
-
A já Vám funkčnost ŠC přeji. My zbylí si holt budeme nadále dopisovat s podporou a řešit neustálé problémy, jako např. já, který si za 2,5roku s nimi vyměnil opravdu hodně emailů.1 bod
-
Jooo, tetka te´d bude jezdit v jeho 2 roky starém Kardiaku a on si pořídí RS. Za Karota mu nabídli slušný peníz za 1,5roky starýho. No a protože pracuje jako majitel firmy 16h denně včetně sobot už nějakých 15let a protože jet na dovolenou delší jak 3 dny si nemůže dovolit, tak si dělá radost jinak. To další a to nejdůležitější ovšem je, že buď ty prachy nastrká Babišovi na daních ( jako už tak neplatí málo) a nebo si raději koupí auto do firmy. Jak bys to vyřešil ty. Ono říct, že někdo neví co s prachama je lehké, ale už nikdo neví co je za tím. Začínal od píky s 5 let starým kamionem, několikrát na hraně bankrotu, 1x skoro infarkt atd.. Ano, až teď po 15ti letech dřiny se mu to úsilí začíná vracet, ale to málo kdo vidí co za tím bylo a protože já to dobře vím, řeknu ti, že bych s ním neměnil i kdybych měl mít Audi SQ7 každej rok novou. Raději budu chudák s Rapidem, ale mám nějaký život, v noci i spím atd.1 bod
-
možná ještě pozor na ET, může být jiné, takže by pak mohl být problém na STK. Ve velkém TP jsou zapsané povolené rozměry včetně ET a pokud by to byl zrovna technik, který se v tom vyžívá, znamená to vyhazov z STK1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Poznáš to podle písmene A, které bude u popisu skla v pravém spodním rohu, nebo pokud s tím máš zkušenosti poklepem na sklo - zní proti obyčejnému sklu jinak, jakoby tlumeně. No a samozřejmě nejvíc je to poznat v interiéru za jízdy, pokud by jsi se svezl stejným typem auta s obyč sklem a s aku sklem. - odstínění hluků od motoru, aerohluky1 bod
-
Počkejte, až vyjede ta Active, čekám 16 s poklicemi, jednobarevný interier, volant bez multifunkce, bez Kessy, světla H7, vzadu švihadla ...1 bod
-
Mam automat a dvouvalcovy rezim poznam jen podle hlasky na displeji. Pripada mi to, ze s najetymi kilometry se dvouvalcovy rezim spina casteji. A podtaceni motoru? Nevim, nepripada mi to nijak extremni. Navic, pokud by to nekomu vadilo, tak staci "drbnout" do volice rychlosti, prepnout na "sport" a zadne podtaceni se nekona.1 bod
-
Na žádost po SZ přidávám rozměry (viz foto) mojí úpravy, seznam položek a fotky asi už finální verze (snad ještě někdy lak uchycení k okům v kufru a nějaké vyměkčení mezi opěrou a B sloupkem), tzn. bez prostřední nohy v kufru, která se ukázala být zbytečnou. Hliníkové jekly elox 20 x 20 x tloušťka stěny 1,5 mm: 5x 255 mm 3x 265 mm 1x 305 mm 1x 381 mm 2x 473 mm 2x 490 mm 3x 543 mm 2x 565 mm 2x 593 mm Spojky hliníkových profilů (použil jsem obyčejné plastové, bez vnitřní kovové výstuže): 5x spojka tvaru L 3x spojka tvaru T 3x spojka tvaru dvojitého T nebo zlomeného X nebo jak tomu říkat :) 11x zátka (pro častější používání a vyšší zátěž by bylo vhodnější něco s větší plochou) 6x hliníková výstuž L Desky březová překližka (pozor, topol nebrat!) tloušťky 15 mm: 1x 1000 x 600 mm (zvedací část kufru) 1x 1040 x 100 mm (pevná část kufru) 10x 1200 x 60 mm (lamely roštu) z odřezků jsem udělal sklápěcí opěry o B sloupky, viz foto Popruh šířky 15 mm, 4 m, ať je rezerva Obyčejná ruční sponkovačka a spony za pár stovek ze supermarketu (hodí se mi i na další věci) 2x spona trojzubec 15 mm přímá (bez ohybu) Trhací nýty průměr 3,2 mm, délka tuším 8 mm pro výstuže i uchycení do ok kufru (kleště možno půjčit, já je koupil, protože se mi hodí i na další věci) Ocelová pásovina tloušťky 3 mm pro uchycení do ok kufru (tady jsem improvizoval, aby to přesně sedlo, tedy bez přesných rozměrů, jenom foto) Vruty, panty, viz foto rozměry detaily popruh opěra o B sloupek úchyty do ok v kufru (zatím bez laku) složený rošt s opěrami, klavírní pant, uchycení pevné části vruty k jeklům...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod