Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/15/20 ve všech sekcích
-
3 body
-
Je tu x y ludi co jazdia dlhe mesiace s odpojenou hovadinou a nemaju problem Zaroven je tu x y ludi co len teoreticky filozofuju ako to sposobi skody na aute. Samozrejme nemaju ani jeden dokaz. Kazdy nech si slobodne vyberie [emoji106]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
v kufru po nadzvednutí podlahy, vedle díry na rezervu, by měl být nalepený štítek s těma kódama1 bod
-
Do Pola, 7E0 BCM lze dohrat datovou sadu a funkci aktivovat ... ta BCM jde pouzit i v Rapidu, takze pokud to pujde aktivovat v budikach, melo by to jit i v Rapidu bez SA ... Kdo hleda, najde ...1 bod
-
Odporucam vyskusat po dokodovani este v servise vystriekat do prazdna nadrz. Mozno tym predidete dalsej ceste do servisu. Mne to nehlasilo ani po dokodovani, az dalsia navsteva servisu vyriesila dany problem.1 bod
-
Ja mam tlak cca 2,4 a urcite by som nesiel uz vyssie. Hlavne na mokrej a zladovatenej vozovke je to nebezpecne. Maksie pneu maju jednoznacne lepsiu prilnavost ako tvrde.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Má to mít i Ambiton, kód 8W1 Signalizace poklesu hladiny náplně ostřikovačů1 bod
-
https://forum.skodahome.cz/topic/149048-ostrekova%C4%8De-okna/1 bod
-
Už se to tady myslím někde řešilo. Kontrolu hladiny má, ale někteří to neměli aktivované. Takže jedině přes servis.1 bod
-
Co kdyby se někdo s takovým autem vyboural? Mazec, tohle zjistit, tak jim ty podložky omlátím o hlavu.1 bod
-
Tak ještě doplním pár poznatků. Nastavil jsem všechny možné tipy baterií, která VCDS nabízí a stejně při teplotách pod nulou dobíjí až 15V. Při teplotách nad nulou se to kapánek zlepší, kdy maximální nabíjecí napětí nedosahuje 15V ale běhá někde mezi 14.4 až 14.8V. Vytažený konektor u čidla na baterce ( kontaktu ), navykazuje žádnou změnu. A nová funkce ( vlastnost ) po vypnutí rekuperace, že po zapnutí a rozsvícení hlavních světel dojde ke snížení napětí na 13.5V je opravdu vlastnost u vypnuté rekuperace. Kontoloval jsem u jiného superba 3 a octávií 3 tuhle vlastnost ( auta mají funkční rekuperaci ) a tam po zapnutí a rozsvícení hlavních světel nedochází k žádnému snižování nabíjecího napětí. Tohle mi docela vadí, protože pokud použiju NT už za tmy a pak odjíždím a musím svítit, tak auto nedobije baterku na 100% ani po ujetí 100 km. Pokud auto dobíjí naplno, tak baterka se z cca 83% na 100% nabití dostane po ujetí cca 16 - 20Km. Takže jsem rád, že mám rekuperaci vypnutou.1 bod
-
Hmm, přesně jak píšes Plzeňáčku, souhlasím že hraní si s tlakem pneu stojí za hovno. Co se mě stalo, mám pneu 215/55/17XL Conti TS850P vzorek cca 7mm. No a v pátek jsem jel pořádně naložený pneu jsem tedy dofoukal na asi 3.0bar dle víčka. Vše ok, v neděli jsem jel prázdný přes Bílou (silnice se nesolí, zákaz vjezdu nad 12tun kvuli ledovce) byl to celistvý led a při malém manévru jsem málem skončil ve škarpě, takový smyk jsem dlouho nezažil, naštestí ESP a anděl strážný zaúřadovali. Zastavil jsem a hned mě bylo jasné co je asi špatně, odpustil jsem kola asi na 2.4 (podle návodu) a světe div se, sup drží jak přibitý, vím v mojí situaci to byl extrém, ale i tak.... Za mě tedy s tlakem pneu moc neexperimentovat?1 bod
-
@pava tak to máme asi úplně jiný auta,ale možná ne, protože při jemném kochani se krajinou ani Felicie neboucha a neodskakuje.1 bod
-
Ok, vážení, tak zadní elektrická okna úspěšně dodělána. Popíši, co to obnášelo u mé Fabie Tour (2014), která má tuto (pro přestavbu relevantní) výbavu: Přední elektrická okna a zrcátka. 8x reproduktory (tj. i v zadních dveřích). Dálkově ovládaný centrál. Asi tu správnou komfortní jednotku, která umí i zadní elektrická okna, i když je auto nemělo. Nevím, jak se to pozná, asi by chtělo dohledat, jestli je to už standard nebo jestli jsem měl jen kliku, že to ta moje zrovna umí. Nicméně auto má jinak vcelku bohatou výbavu (vyhřívaná sedadla, MaxiDot, ESP, tempomat, parkovací senzory), takže je možné, že už má tu nejvyšší možnou, jestli se to tedy kastuje podobně, jako u jedničkové Fabie, kde jich byla celá řada... Co jsem musel pořídit: Tapecy z auta, které mělo elektrická okna. Musí se vyměnit nejen vzadu ale i u řidiče, kde je potřeba s větším otvorem pro velký spínač. Já měl štěstí, sehnal jsem komplet 4 v mé barvě interiéru za 1500kč vč spínačů. Zadní stahovačky vč. motorů a kabelových svazků. Já měl opět štěstí, sehnal jsem komplet pro celé auto vč. motorků a svazků za 5000kč. Na zadní samostatně jsem nikde nenarazil. Drátky (4x0.35, 2x1.5), délka podle toho, kudy to povedete. Piny do svorkovnice v zadních dveřích (4x malý, tuším 1,5 a 2x velký, tuším 4,8). Kdyžtak poradí ve škodovce podle kódu svorkovnice - ty velké jsem jinde nesehnal, ale ve škovoce je prodávají i s kouskem drátku, stojí něco okolo stovky). Spojky Faston nebo něco na spojování kabelů (pájení bych asi nedoporučil). Celkové vstupní náklady cca 7000kč. Co jsem musel udělat: Vyměnit svazek ve dveřích řidiče - ideální, pokud ho máte. Nicméně není to nezbytně nutné, do svorkovnice ve dveřích a dál do auta vedlo u mé Fabky už správný počet drátů, i když měla jen přední elektrická okna. Stačilo by tedy teoreticky jen sehnat svorkovnice a piny na velký spínač spouštěče oken a chybějící piny do svorkovnici elektromotoru a natáhnout podle dílenské příručky jednotlivé dráty. Motor zůstal původní, funguje a ovládá zadní okna jak má. Vyměnit tapec u řidiče za tapec s velkým spínačem. Natáhnout dráty k zadním dveřím. Celkem se musí dodělat 3 na každou stranu. Tady musíte nastudovat dílenskou příručku, je to tam hezky rozkreslené a snad to z toho pochopíte. Rozebrat tapec zadních dveří, vymontovat starou stahovačku (postup dle dílenské příručky), vyměnit kabelový svazek (měnit dokud je stahovačka venku, je tam pak dobrý přístup), zamontovat elektrickou stahovačku s motorkem, zapojit všechny konektory vč. spínače stahovačky a zadělat nový tapec. Celkový čas - když to sečtu, tak den práce mi to zabralo určitě, spíš víc. Nejhorší byly ty kabely, hooodně času jsem strávil zjišťování, co kam zapojit a pak to roztahat, napojit... Dráty u pojistek jsem napojoval snad přes hodinu, než se to povedlo. Samotné jedny dveře jsou přestrojené komplet do cca hodiny a půl, to už je opravdu to nejmenší... Nic jsem nikde nekódoval, jen jsem to zapojil a chodilo to. Pro úplnost - měl jsem po celou dobu odpojenou baterku a zkoušel to až po jejím znovu-připojení. Nevím, jestli to má na něco vliv... Co mi po přestavbě zbylo a dalo by se snad i prodat: Komplet tapecy pro auto s předními elektrickými okny vč. spínačů. Komplet stahovací mechanismy a svazky na celé auto, pro vůz s předními elektrickými okny. Asi se zbylé díly pokusím poslat do světa, celkové náklady by se tak mohly o něco ponížit o prodané věci (minimálně přední motorky, spínače a svazky by mohly mít nějakou cenu, tapecy asi spíš ne...) Poznámka na závěr: pokud uvažujete, že by do zadních tapeců stačilo jen udělat díry pro spínače či zvětšit díru v předním tapecu - já bych to nedělal. Šance, že to uděláte dobře a přesně, aby spínač nevypadával, je podle mě dost malá a šance, že zničíte celý tapec, je poměrně slušná. Btw, tapecy jsou na rozdíl od jedničkové Fabie jeden nedělitelný kus, sundat z nich jde jen krytka madla, nic víc...1 bod
-
V ten okamzik na sebe Nachod přebírá záruku. Sahara.... věř mi. Je seznam částí , které se musí měnit. Dělam ve Škodovce.1 bod
-
1 bod
-
Pres tu SIM ve slotu jede jeste aktualizace map, a pak hlavne online dopravni informace, kolony, uzavirky atd., coz je asi dulezitejsi nez hotspot v kabine (i kdyz ten je taky super, LTE antena je na strese / v zadnim skle / zadnim narazniku a ma lepsi prijem signalu nez mobil, dokonce i v oblastech, kde by uz mobil signal nemel). Za me super vec. Malo dat Ti to asi preneslo proto, ze jsi vyuzival jenom tu dopravu, pac ta se nacita automaticky, kdezto aktualizace mapovych podkladu se vyvolava rucne v nastaveni pro kazdou zemi nebo cast zeme zvlast.-1 bodů