Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/06/20 ve všech sekcích
-
O ten motor jako takovy nejde, jde o to, do jakeho auta/derivatu octavie se dal. Ty parametry (zrychleni/maximalka) mela opravdu 1.8TSi O3 stejne/lepsi. O tom to cele je. Kdyby ho dali do normalni verze, je to kazdemu asi jedno, ale do RS ktera ma pusobit "sportovne" je to proste vysmech.5 bodů
-
Chlapi, tak sraz závazně 23.brezna v pondělí, jestli zas nekoukám na únor [emoji85][emoji85] Krušovice od pěti samozřejmě [emoji6]3 body
-
Ano, přijedu, sice ne na 5 hodinu, ale po půl 7 bych už měl v těch Krušovicích být.2 body
-
Pokud ten senzor někomu tak hrozně vadí, stačí jej v infotainmentu vypnout a používat stěrače manuálně. Já jezdím s trvale zapnutou automatikou a situace kdy se aktivovali zbytečně bych napočítal na prstech jedné ruky...2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
arokysjerdno, asi jsi smolař. Když se podívám do hodnocení na Alliku, tak 78% dává 5 hvězdiček a 4 hvězdičky dalo 12% kupujících. To znamená že 90-ti procentům ze 104 kupujících fuguje OK. Taky jsem nenašel žádné negativní hodnocení zařízení jako nefunční z ČR ani Slovenska ? Jinak můžeš ještě OTEVŘÍT SPOR a $ dostaneš zpět. Tady Allik nabízí za 2,19 $ jak BT5 přijímač, tak i vysílač. https://www.aliexpress.com/item/4000259119269.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.16f44c4d0xK0OY Tady je spokojenost 95%.1 bod
-
1 bod
-
Mám vyskúšaný tento https://www.aliexpress.com/item/33012605191.html?spm=2114.13010708.0.0.5d2c4c4dEKvXOq Treba vybrať ten tretí s odnímateľným káblikom. Funguje vo fabii III bez káblika len v usb.1 bod
-
a Marcel přijede? zkusím tedy dorazit taky. pondělí je dobrej termín si myslím1 bod
-
1 bod
-
https://www.autorevue.cz/skoda-enyaq-iv-se-poprve-ukazala-uz-v-utery-nikdo-tomu-nevenoval-pozornost1 bod
-
Volal jsem Ozimu, Tomiikkovi a Sidovi, ti nejsou na fóru. Všichni dorazí. [emoji6]1 bod
-
1 bod
-
A neprirábal si fólie na zadné okná? To zrkadlo je totiž kalibrované na číre sklo a bez rekalibrácie sa ti nestmaví správne.1 bod
-
Právě, Dacia má ceny od......., ale když si chceš vybavit Sandero motorem a úrovní výbavy na úrovni třeba starší Corsy, Clia, Fabie apod., tak buď tu možnost nemáš, nebo výsledná cena se zas tak moc neliší. Takže marketingově to Dacia umí, ale výsledkově to zase taková výhra není.1 bod
-
To je pravda, nebudu mít přece pedály chromované a opěrku gumovou a naopak, buď vše nebo nic [emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk1 bod
-
1 bod
-
Vysvětlil jsi to sám. Se zapojeným konektorem (rekuperace) si spolehlivě ničíš akumulátor (sulfatace) a klesá jeho kapacita (v Ah). P.S. V návodu k amulátoru píše každý výrobce, že se má udržovat vždy nabitý na 100%. Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?1 bod
-
Je to opravdu rolovací roletka a k tomu shrnování - je na to od Škodovky vydané TPI a montuje se tam nějaká distanční podložka která způsobí oddálení stropnice o nějaký mm a tím pádem se to už neshrnuje.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
JJ, oni do fakt oj... co mohou. Mě se teď stalo - 2 roky vědí, že destičky mají špatné vlastnosti a furt je tam cpou. Nevím, jak obstojí běžný zákazník, který nikdy neslyšel o dokumentu TPI a nestrčil jim to pod nos jako já. Tipuji, že jim nakecávají vlastnost ....1 bod
-
No s tím až tak nesouhlasím, ano rapid 2019 není moderní auto dobře. Odchylku má +/- jak 10letá O1. Srovnání s palubní kamerou s gps plus waze versus tacho.1 bod
-
Ono si totiž dost protiřečíš, tak se nediv proč se řeší co se řeší. Na jednu stranu píšeš, že o tomto znáš vše do puntíku, ale nevíš co se vlastně na tom motoru všechno dělalo. Já těchto motorů dělal dost a měli jsme je v práci i jako služební, takže vím jak po kolika kilometrech ty motory vypadají. A v 80 tkm tomu motoru nemůže být nic, max rozežraný těsnění pod hlavou a dosedací plocha hlavy od přestárlého fridexu. Ventily se na těchto motorech nepodpalují. I při 200 tkm ty motory jsou OK, pokud dostávají údržbu. A věř, že když si sednou 4 dospělí do feldy 1,6, tak to s předjížděním taky žádná sláva nebude. Každá fabie s TDI, nebo TSIčkem tomu ujede kdy si zamane. To je prostě realita dnešního provozu. A za rozumný (i nerozumný) peníze na tom moc nezměníš. A další věc je ta, že píšeš, že feldu máš jako druhý auto na ježdění kolem komína. Jako u takovýho auta by mi byl výkon opravdu putna. Hlavní parametr by byl nízká servisní a provozní náročnost.1 bod
-
1 bod