Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/14/20 ve všech sekcích
-
4 body
-
2 body
-
tady se praví, že jen 10 Musí být zaveden rotační systém. Deset sedí v hospode a zbytek čeká na vstup půl hodiny venku :-) :-)2 body
-
TWL. Vlezu do krámu a prázdno. Ani posraný brambory. Vlezu do druhého a stejný. Zas to prase budu jíst samotný....2 body
-
Ne není to hoax, ale skutečně realita dnešního provozu. Vzhledem ke konstrukci vnitřní přední části většiny autobusů nelze bezpečně oddělit prostor pro cestující od prostoru pro řidiče. Takže alespoň takto se zvětší odstup. No alespoň je MHD v Praze funkční, ale co bude dál se zatím neví.2 body
-
Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.1 bod
-
Pracuji doma od pondělí. Udělal jsem zásoby potravin a léků. Nemusím opustit dům měsíc :-)1 bod
-
@Malta U nas taky skolnictvi je zaveno, a maji domaci skolu. Mame takovy e-dzienniczek zaka, kde rodice vedi co dite dela ve skole. S pomoci tuto denicka rodice dostaji co dite ma udelat domu. Priklad: precist nejakou knihu, nebo vyresit matematiku apod. Ja bych taky chtel byt doma. Bohuzel makam jako skladnik plastovych desek a musim chodit k praci. Styk s zakaznikama mam velky. Prodavani desek neni nutne v teto pandemie. Nutne jsou potraviny, drogerie, lekarny, a zbytek neni. Zbytek muze byt zavrene vcetne s hranicema.1 bod
-
Česká pošta nabídla své volné kapacity na rozvoz jídla. A pak, že se lidi nemaj zbytečně plašit.[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Fabia se normalne vyrabi, jeji kapacity nejsou zadnymi "prioritnimi modely" zasadne omezovane. I kdyby vyrobce chtel na ukor mene ziskoveho modelu uprednostnit napr. Kamik (ktery spolu se Scalou jede na lince Fabie), tak by narazil na radu omezeni. Ten nejdulezitejsi by byl napr. nedostatek dilu. Pri vyrobe se na lince stridaji take vybavene a mene vybavene kusy, aby delniky netrefil slak apod. To cos napsal bohuzel neni zadny nazor, ale nicim podlozena spekulace. Mozna trochu nechtene, ale pravdu bys mel, pokud se budeme bavit napr. o pridelech dilu na urovni koncernu. Pak se skutecne stava situace, kdy jsou motory a jejich kvoty smerovany podle potreby drazsim znackam.1 bod
-
Abych doložil co jsem tvrdil o spotřebě SIII 200kW, tak přikládám foto spotřeby Bregenz-Ženeva- Bregenz to je přes celé Švýcarsko a zpátky na Rakouskou hranici. Je ale třeba si uvědomit, že se velmi tvrdě kontroluje rychlost a na dálnici jsou radary snad každých 30 km. Maximalní rychlost je 120 km/h a u každé větší křižovatky, v tunelu a okolí měst je 100km/h a někdy i 80 km/h. Vlastně to celé jedu na tempomat, abych si nevydělal na pokutu a snažím se to přežít. pomocí audioknih a pozorování jak se předjíždí při rozdílu rychlosti do 5 km/h. foto 8295. Tento příklad je extremní, ale je to cesta s malými zastávkami tam a za několik dní zpět na jedno natankování a při takové spotřebě 7.2 l/100km je dojezd jak s naftou. Při cestě dále do Čech pak to vypadá samozřejmě jinak například Mnichov - okolí Prahy foto 8308. Ale i tak je velký kus silnice do Regensburgu omezená rychlost na 120 km/h a v okolí Mnichova až po odbočku na R je tak hustý provoz, že se nedá soustavně jet rychle. Jinak nejsem žádný ekojezdec na spotřebu, ale díky tomuto autu jezdím na adaptivní tempomat hodně po městě a na omezení rychlosti při opravách a to má možná i důvod proč se většinou vejdu do 9-9,5l/100km i při kratších cestách. Pořízení 2/2019 ujeto dnes 43 477 km1 bod
-
Ještě že vedle v JZD mají brambor dostatek a navíc za cenu 12,90/kg, brambory už v krámu nekupuji víc jak 5 let [emoji3]1 bod
-
1 bod
-
Motorova brzda brzdi kamion skrtenim vyfukovych plynov, retarder brzdi elektricky.(teda pusta sa tam napatie) Vysledok je ten isty spomalenie vozidla. Tak ze ziaden rozdiel. Len pri retarderi si to vies krajsie regulovat a neyrpi motor a turbo.1 bod
-
B má len jeden stupeň - maximálny, ale práve tým akcelerátorom to ide ovládať že koľko sa pri tom zaradenom B práve bude využívať. Uberiem "plyn" mierne - trochu to spomaľuje, uberiem ho úplne - plná rekuperácia a samozrejme polohy medzi tým. Jednoducho si len tým akcelerátorom v podstate ovládam tú silu rekuperácie v reálnom čase ako potrebujem... Mimochodom aj Electro Dad používa pokiaľ viem iba B, aj viacerí Tesla vlastníci čo už majú dačo ojazdené, kolega čo si to u nás skúšal taktiež chválil že s B je to paráda a reguluje si to akcelerátorom (jazdí na kamióne, tam sú motorové brzdy ktoré treba regulovať pákou, a tu to stačí tou jednou nohou, na nič nesiaha). Je to o zvyku a hlavne! o snahe ľudí naučiť sa dačo nové - ovládať "brzdy" uberaním akcelerácie (kde to kto kedy videl, nie ešte zažil pravda...). Chápem že 1/2 ľudí to nepôjde hneď, niekto to ani nechápe, lebo dokonca ani motorom nebrzdí na spaľovacom aute. Ale stojím si za tým že každý kto má na riadenie (elektrického) auta cit (a že ich je čím ďalej tým menej) sa s tým B naučí jazdiť k svojej maximálnej spokojnosti a komfortu a žiadna ďalšia činnosť okolo rekuperácie a brzdenia ho už nebude zaujímať. Asi treba väčšiu prax aby si človek zvykol, ja som si ale zvykol od prvého dňa.1 bod
-
1 bod
-
To jsi hrdina, najednou se k nám nehlásíš, ale jak jde o prachy to jsi s námi hned jedna ruka1 bod
-
1 bod
-
Vzal jsem starou Simku a na hranu jsem aplikoval trochu vteřinového lepidla. Potom jsem to strčil do slotu a čekal až lepidlo zaschne. Vytanul jsem to spolu s mikro sim, která zzam byla zasunuta. Pro radu jsem si zašel do jedný suprový nálevny piva. Už se těším jak tam bývalému kolegovi poručím štamprle za radu. J1 bod
-
Stane, chtel jsem tim rici, ze nejvic nakazenych je v Praze celych 50, zbytek po par kusech po vsech krajich. Vetsina to chytla v Italii. Nevadi mi Ti, co tam byli treba pred 3-4tydny, ale vadi mi ty, co kdyz uz vedeli jak to jde do prdele a pres vsechna doporuceni tam stejne jeli. To mi vadi. A bohuzel logicky nejvic takovych bylo z Prahy. Nevim proc to tak je. Obecne to ale myslim i na vsechny ne jen Prazaky. Kdyby takova zkurvena EU fungovala, resily by to zeme jednotne a hned na zacatku tipli spojeni s cinou mohla byt dnes situace jina. Na hranicich s Tureckem to zacina dost vrit, odstrelovaci na obou koncich, Turecka stihacka proletla nad reckym uzemim u hranic a co dela unie jako celek? Zase hovno, resi to nektere zeme kazda po svem, co Recku pomoct chteji. K cemu takova instituce je? Umi jen resit picoviny v dobe klidu. Ale v dobe problemu neresi vubec nic. Uz aby zafoukalo a cely ten domecek z karet spadl. Jsem nasranej, promin kamo, trochu asi i nepravem to odsrali Prazaci.1 bod
-
Republika je izolovaná, Teď stačí jen izolovat Prahu. A to zítra od rána :-)1 bod
-
Hele jako sorry, ale vyhlášená doporučení nevycestovávat byla dostatečně dopředu, to že někteří idioti na to serou je věc druhá, jenom co se dostalo do zpráv, jak tam někdo na FB psal že mu nemá co kdo kecat jestli bude nebo nebude v karanténě, takových kreténů je nespočet. Debil zůstane debilem a můžeš mu zakazovat a vysvětlovat co chceš...1 bod
-
No je fakt, že se lidi měli na ty lyže v Itálii vysrat, když hrozilo tohle. To má Plačka recht [emoji6]1 bod
-
Prazaci delaji to, ze musi za kazdou cenu do Italie na lyzovacku. Mimo prazsky platy pro Prazaky a ono by je to prirozene preslo..[emoji3]1 bod
-
Objednáno 31.1.2020 a už Vás nebaví čekat? U nového modelu, který se dal objednat tuším od 17.1.2020? Wow..... co ti lidi dneska nechtějí :-D Příště radím koupit skladovku modelu, který není zrovna nový, čekat budete jen týden, než Vám jí připraví....sorry za sarkasmus, admin snad pochopí, ale pro podobné komentáře nemám moc pochopení...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No hlavně ten jeden z mnoha co se divil, že mu nadávají do dementů zrovna nebyl z Prahy. Já jen že Petrr si myslí, že na lyže jezdíme jen my.-1 bodů
-
Vzhledem k tomu, že zde bydlí 1 desetina všech obyvatel ČR, mě to ani nepřekvapuje, nicméně mi to taky vadí, ovšem je to asi tak vše co s tím momentálně můžeme dělat. Když se podíváš na mimopražské případy, tak tam není místo nakažení jiné. Co mi teď vadí na slavné EU, jak si každá země hraje na svém písečku a maximálně si do Itálie kopne, že počáteční fázi nezvládli. O nějaké pomoci ani slovo, hlavně že se posílala do Číny, odkud to vlastně vzešlo....-1 bodů