Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/24/20 ve všech sekcích

  1. A jakou? Jako aby se neprášilo na postel?
    4 body
  2. 5. dveře - pokračování. Nedalo mi to a zkusil jsem vyloupnout ten krycí plast. Padařilo se a pod ním se ukrýval torx 30: Trocha hraní a světla jsou konečně tak, jak bych si představoval. A mezera mezi 5. dveřmi a nárazníkem je prakticky všude konstantní. Na wapku znovu nepojedu, ale zkusil jsem na problémová místa vložit papír a po zavření kufru jeho vytahování kladlo odpor - tak snad opět těsníme. Servis jdu tedy odvolat. Sranda je, že ta "základna" dorazu nemá pevně vymezenou polohu a jde s ní kolem osy šroubu lehce otáčet. Na levé straně je ten vysunovací kus nyní o několik zubů více venku než na pravé straně. Jestli to ve fabrice takto (ne)štelují, tak se nedivím že ty světla jsou všelijak - na to hraní si tam "po zoubkách" není tolik času.
    4 body
  3. [mention]Sabiza [/mention] Test zde:
    2 body
  4. Pokud se díváš jen na nejnižší cenovku a dál neřešíš, tak je to samozřejmě pak jiné rozhodování. Ale o tom to je, výběr je, stačí si vybrat, jen není dobré někomu něco vnucovat a "jásat" nad něčím co nemusí být tak uplně pravda. Prostě v nějaké výbavě je levnější jedno, v jiné druhé. Každý ať si vybere co chce...
    1 bod
  5. Chlapci, nesmíte to tak študovat a ideálně nečíst fóra, člověk si něco přečtě a hned to vidí, slyší, cítí. Nic není dokonalé, ano některé věci je třeba tvrdě vymáhat - sklápění sedačky, SW infotaimentu, protože to jsou vyložené boty.
    1 bod
  6. Osobně se mi Leon nelíbí ty zakulacené tvary takové zženštělé jako MB A a přijde mi, že ty tvary se rychle okoukají a zestárnou jako třeba nový Focus. Z koncernové čtyřky mi přijde nejvíce povedené a desing propracovaný u A3 i ten výdech u kapličky nemá jen tak někdo. Pár set kusů ze začátku nadšenci koupí a pak ....
    1 bod
  7. Co si o tom myslet? Že někde ty peníze co jsme zaplatili třeba za dieselgate, za přešlapy při překotném vývoji některých, né moc povedených motorů, za dosavadní ztráty při prodeji elektromobilů a nerozjetí výroby jiných elektromobilů atd., atd,, musíme od těch našich zákazníků získat. Co třeba nezkusit změnit výrobce některých dodavatelských dílů za toho lacinějšího, na tom přeci zase něco trhnem. Jo a závady na reklamaci? No to budem řešit , až se přeci někdo ozve, jinak to nemá význam, stejně to nejsou zásadní konstrukční vady, ne? Samozřejmě je to ode mne jen fikce toho, jak mohou manažeři automobilky uvažovat. Jen mám ale takový, čistě osobní pocit, že skutečnost od té fikce, není moc vzdálená.
    1 bod
  8. Tak ja mam 85KW a presedlal som s Felicie. Je pravda, ze brzdenie motorom je ine ako na starom aute ale je to podla mna lepsie a hned si sam najdes sposob. Trochu motorom trochu brzdy a ides . Ja s kopca idem na 3 ke a zatial som nepocitil nic co by asi motoru vadilo. Na 4 ke auto ide pekne rychlo s kopca. Ale budes spokojny sam si najdes sposob jazdy tie motory by uz preda len mali byt overene :)
    1 bod
  9. Ale ano, tak je tomu i u O3FL, předpokládám, že u O4 tomu jinak nebude. A to např. i přes větší kola u auta s DCC. Běžné auto bez DCC např. na 17" má tvrdší podvozek, než auto s 18" a DCC v normal režimu, to je moje zkušenost u O3FL. Myslím, že je to tak v pořádku.
    1 bod
  10. No právě, připadá mě to jako neuvěřitelná blbost, kdo ve Škoda autě od O3FL nepozná DCC, tak je to ignorant, který takové věci testovat nemůže... Neměla ta O4 náhodou ten druhý, jednodušší systém, který má 2 polohy, "měkčí a tvrdší"? Uvedená cena ale odpovídá DCC. Já bych se ani nedivil, když jsem viděl a četl některé recenze O4, kde "recenzenti" doslova blábolili o některých "nových věcech" na O4, které jsou již na O3, resp. O3FL. To byl případ i té první velké (později stažené, a opět uvolněné) recenze od "Videoblogy", kde jsem mu na Y.T. psal , že některé takové věci již má i O3FL, a on na to, že to neví, že Škodovky dlouho nesleduje, a že toto je jeho první test nějaké škodovky po delší době (!) Co dodat :-( Takže asi tak...
    1 bod
  11. Také se mi ta barva líbí. Pokud ve výběru vyhraje nakonec ten Golf Variant, určitě jej vezmu právě v téhle barvě. U Octavie je to u mě Race nebo Lava...
    1 bod
  12. Ok. V pohodě. Je to na každém co si koupi. Ja jsem už vyzkousel od Skody 120, Felicii, pitkina a H. A stejně jsem se vratil ke Skodovce. A to, ze se pár závad dostavilo a opravuje se v zaruce? Nu což. Nikdo neni dokonalý. Taky bych ocekával od auta za 800 000, ze se nebude kazit. Ale za ty prachy mám pohodlí, bezpečí a luxus, ktery v jinych autech neni. Nebo aspon ne za ty prachy. Člověk nesmi počitat jen naklady za pořízení, ale i za servis a udrzbu. A pak je to o něčem jiném. Nemyslite?
    1 bod
  13. @velkytom Jen je dobré upozornit, že Korando ve výbavě Style+ má pouze projektorová světla, Karoq 120let má LED s AFS. Korando má smímače tlaku v pneu, tedy k nové sadě + 1000 za každé kolo (http://www.pneumatiky-obchod.cz/tpms-senzor-cub-pro-ssangyong-korando-c-c200-08-2013-09-2019.html) Nechci propagovat Karoq, no ikdyž je cena na první pohled jiná, vždy si to chce spočítat, na kolik vyjde ta konkrétní nabídka na konkrétní výbavu co člověk požaduje a kolik bude finální částka, né jen to co říká ceník.
    1 bod
  14. Tuším som dal odkaz na starú ročenku a aj tak mám dva lajky, fajn, tak tu máte ešte na tú najnovšiu, sorry... :-) PC Revue - Ročenka elektromobility 2020
    1 bod
  15. U suchých spojek se opravdu olej nemění a mám dojem že ve skříni také není předepsaná výměna.Donedávna měly autorizáky info,že se nemění ani v mechatronice,na posledním školení byla změna,že se dá olej vyměnit i v ní.
    1 bod
  16. Zajímavý je, že u Scouta odpojení konektoru nevyvolá vůbec nic a u SuperBu to generuje hlášky v infotainmentu :-(
    1 bod
  17. Za těch skoro 50 let co jezdím, jsem měl vždycky na autě zástěrky a můžu jen doporučit. Investice minimální, funkčnost maximální.
    1 bod
  18. Souhlas. Stačí se projet po dálnici za děště a rozpoutá z peklo a to vše proto že nesjou povinné a výrobce by to zruinovalo. To nemluvím o zadním nárazníku přímo za zadním kolem, mám ho celý otřískaný od kamínků. Máš li auto za své a na delší dobu jednoznačně ano...
    1 bod
  19. Po kvalitně odvedené práce v AS kdy my měnili na záruku zadní reproduktory byla noční můra. Chyběli šrouby, drnčelo vše co na těch zadních dveří bylo. Až na podruhé to dali vše do původního stavu, jen to drnčení nepřestalo. Tak jsem se rozhodl vyměnit zadní reproduktory a můžu opravdu říct že oproti orginálu se to fakt nedá srovnat, zvuk je čistý a hlavně nikde nic nerezonuje. Pokusím se nahrát i video.
    1 bod
  20. Chtělo by to design Leonu a interiér Golfu :-)). Interiér u Leonu je pro mě už od zavedení Leona na trh nezkousnutelný.
    0 bodů
  21. -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...