Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/15/20 ve všech sekcích

  1. Hej, volant rovno,pevna sedacka, suche svetla.
    7 bodů
  2. Pokud to není ten samý problém https://www.aktuality.sk/clanok/791087/volkswagen-pre-softverovu-chybu-zastavil-dodavky-golfu-8/
    2 body
  3. Ve Felicii to vyskakovalo taky cely. Zadna tahle mrizka neni delana na to, aby se do ni cpaly tyhle nesmyslny drzaky. Pokud by se pouzivala k tomu k cemu je urcena, slouzila by roky bez problemu.
    2 body
  4. Ono to přece nebylo jen tak, ale po zápase s držákem telefonu do mřížky. A takhle je to se všema zprávama vytrženýma z kontextu...
    2 body
  5. A chystají variantu Cabrio, prý tak konečně eliminují problém 5. dveří.
    2 body
  6. Fotky HB, ten zadek je divný ....
    2 body
  7. eCall i karosérie zafungovali https://tydenikpolicie.cz/kamiq-narazil-v-praze-celne-do-betonove-zdi-vazne-zranenemu-ridici-privolal-pomoc-automaticky-system-ecall/
    1 bod
  8. Pořídil jsem přední DVR kameru, která je v celkem zdařilé kopii plastového krytu zrcátka, resp. asistenčních snímačů. Výhodou je tedy na první pohled originál zástavba výbavy auta, tzn. třeba při jízdě třeba v Rakousku nemusím nic sundavat. Jednoduchá montáž, připojení do pojistkové skříně. Jelikož v sadě byly micro pojistkové mosty, použil jsem pro pro trvalé napětí 12V pozici 9=napájení USB zásuvky, pro spínaných 12V pozici 37= levý světlomet.
    1 bod
  9. Už jsem tady párkrát registroval, že se zadní roletka kufru sama strašně pomalu (slabě) otvírá. Ta moje v SIII kombi na tom nebyla o nic líp. Po klepnutí na ni aby se otevřela, se do první poloviny tak nějak lemrácky posunula, ale druhá polovina bez pomoci ruky, se k sedačkám sama nedostala. A v zimě to bylo ještě horší. Tak jsem se konečně dokopal se té roletce podívat na zoubek. Roletku jsem vyndal a dal na stůl. Na straně řidiče (u mého kusu a předpokládám, že to škoda dělá všude stejně, je potřeba to rozebrat ze strany řidiče, kde je napínací část roletky, na druhé straně je pevný plastový čep tvaru torxu) jsem ze spodní strany dvěma šrubováky z vnitřní strany proti sobě směrem nahoru odjistil pojisky, které uvolní ten pohyblivý kryt, sloužící na zajištění roletky v autě. Ty pojistky jsou na těch podélných páscích. Sundal jsem kryt, vykoukla pružina která je pouze nasazena v protikusu, který zajišťuje samotnou roletku v pouzdže. Po sem to bylo snadný. Sundal jsem i druhou stranu (pohyblivý kryt) pro lepší zpětné nasazování roletky do pouzdra. Následně jsem na straně řidiče sundal kryt/ zátku, která drží tu samotnou roletku v tom pouzdře tvaru U. Drží tam přes tři dobře vyditelné západky. Jen je potřeba to vytahovat opatrně směrem (rovnoběžně) ven z toho pouzdra. Protože je tam takový kolík cca 3cm dlouhý, který zajišťuje proti pohybu tu obrácenou pevnou část roletky směrem k zádům sedaček. Takže žádný kroucení a viklání. Jinak to ulomíte jako já :-). ( pokud se to ulomí, stačí to tam jen dát zpátky a ten kryt to pak podrží). Jak to vyndáte, tak se ozve zvuk napružené (natočené) pružiny, která se jak jinak uvolní. Celá roletka je na trubce o průměru cca 20mm ve které je vinutá pružina. Ta pružina je napevno ze strany spolujezdce pod takovým plastovým torxem, který následně zapadá do zátky. Takže tam není potřeba nic rozdělávat. Druhá strana od řidiče je ukončena pohyblivou kulatou zátkou s drážkou, která pak zapadne do protikusu krytu, který drží předpětí té pružiny po seskládání a vlastně i zajišťuje celou tu roletku v celém tom pouzdře. Takže celá roletka ležící vrchní stranou na stole, z ní jsem trochu cca 5cm povytáhl tu trubku z pouzdra ve kterém ja celá ta roletka a tím krytem, který jsem nasadil do drážky té pohyblivé zátky, jsem začal otáčet proti směru hodinových ručiček. Je potřeba trochu i tlačit proti té drážce, jinak se to při tom otáčení může vyšprtnout a vše znova. Bohužel jsem to opomněl spočítat, kolik otáček to bylo. Hádám tak 30, prostě až to vytvářelo dostatečnou sílu navíjení, tak jsem celou tu trubku s už navinutou roletkou zasadil zpátky do toho pouzdra a zacvakl. Následně se nasadí ty pružiny a zacvaknou se zpátky ty pohyblivé kryty. Zní to složitě, ale jednodušeji se mi to vyjádřit nepodařilo. No a roletka se otvírá jako blesk a sama :-).
    1 bod
  10. Beztak že jo, bude to totéž.
    1 bod
  11. @Limonadovy_joe zkus ,instalovat přes LP. Carista.v.5.1.beta-1.b.510001.crk.Support.apks
    1 bod
  12. Zdarec,ohledně dotazu Michal T.:napětí baterie pár foto: Po jízdě 20km,teplota okolo 9° stav aku po 2 hodinách klidu druhý den před odjezdem do práce cca 11 hodin klidu po příjezdu do práce 20km,telpota 6° nezapnuta klima,výhřev sedadel,skla,zrdcátka. nejedná se o scalu,ale u modelů se stop-startem,intel.dobíjením a rekuperací bude řízení dobíjení obdobné ne-li stejné.PS mám pouze trvale deaktivovaný stop-start.
    1 bod
  13. Dnes jsem zrovna zahlédnul nové Leony (sice jen na přepravním návěsu) zrovna v těch barvách co jsou oficiální prezentační fotky. Tedy modrá, červená a šedá metalická barva a za mě je Leon více šik než O IV. Ta pro mě vypadá lépe jen ve verzi RS, u ní se mi líbí i předek.
    1 bod
  14. Už vím, co myslíš, může to souviset s koženými sedadly se zjistí časem.
    1 bod
  15. Neviem aka je situacia v Cechach, ale podla info od viacerych slovenskych predajcov je od vcerajsieho neskoreho poobedia s okamzitou platnostou zakazane odovzdavanie vsetkych novych vozidiel Octavia IV. Dokonca su az do odvolania zakazane predvadzacie jazdy a pouzivanie vozidiel zamestnancami predajcu na vsetky ucely. V konfiguratore Octavia zostala, z okamzite dostupnych aut k odberu uz sa da vybrat len stara Octavia III. Asi to bude nieco vazne, ked je zakazane aj pouzivanie predvadzacich!
    1 bod
  16. 1 bod
  17. Asi se nepleteš. Resp. místa tam volná jsou, ale nejsou osazená.
    1 bod
  18. xtrack: obávám se, že Škodovka řekne, že to je způsobené používáním a tím to pro ní hasne... Patrik1971: ale za zkoušku nic nedáš, beztak se u nich budeš ptát na číslo barvy té kůže...
    1 bod
  19. To ti dělá na 70% rozdělovač paliva a na 29% to může být i čerpadlo co vytváří tlak - po nastartování nestíhá hned vytvořit požadované tlaky a proto motor "traktoruje" Od 200K km kde se nesáhlo na palivový systém to dělá hodně TDIček, hlavně 1.6 TDi ale u 2.0 TDi je to taky i když v menší míře. Obvykle stačí při rozjezdu trochu vytočit jedničku, pak dát dvojku a jak překročí 2K otáček tak se to jakoby přepne a motor se uklidní a utiší...
    1 bod
  20. Ahoj, zamítnuto, jedná se prý o "produktový standard". Nyní chci řešit s jiným servisem. Poté už asi jedině nějaký odborný posudek (soudní znalec) nebo se s tím smířit a auta se dříve zbavit. O tom řazení 3s jsem také slyšel, nicméně myslím si, že to je pouze taková "berlička" aby nemuseli měnit každou třetí převodovku. U 7 let starého Peugeota 508 s 200t km tam fouknu Z za 0,5s a jde to naprosto hladce :) Dovolil jsem si oslovit ještě nejpovolanější osobu přes koncernové převodovky s názorem, že musí být v rámci záruky opraveno po shlédnutí videa.
    1 bod
  21. A rocnik auta?Ano,pri lavostrannom je funkcia SLA deaktivovana.
    1 bod
  22. Mel jsem kabel asi pul roku rozpojeny. Ted jsem ho na zkousku zapojil nazpatek a sleduju hodnotu napeti baterie. Jezdim spise kratke trasy. Mam zapnutou pouze klimu. Cca prvnich 10min po nastartovani se drzi hodnota na 14,5 az 14,7. Po uplynuti teto doby pada napeti k cca 12,5V. Myslim, ze kdo jezdi krate trasy, je rozpojeni kabliku skoro zbytecne (krom vypnuti S/S). Jeste ale vyzkousim, jak se bude dobijeni chovat, az budou teploty vice nad 20°C.
    1 bod
  23. @xtrack Třeba včera jsem měl víc popojížděk kvůli vyzvedávání nějakých věcí a svítilo tam relativně konstantně 14.2V. Teď mě bude čekat jedna delší cesta, tak to omrknu jak se to chová a co to udělá po spuštění klimy atd. Vzhledem k počasí jsem poslední dny jezdil "bez spotřebičů", tedy ventilace a klima vyp, maximálně zaplé audio + jede autokamera,
    1 bod
  24. To Ledercentrum mame aj u nas,skusim sa tam zastavit.Chcem to hlavne podchytit v zaciatku,nech sa to nesiri dalej.
    1 bod
  25. @vormen tak zivotnost baterky 3-4 roky je tiez na hlavu z hladiska zakaznika a ziv. prostredia. Ako toto by mala EU postihovat, nie tlak v pneu.
    1 bod
  26. Ja jsem skoncil na optimalizaci Ridic misto Vse, mozna jen o chlup posunute dozadu. Dle meho subjektivniho vjemu to dela rozdil. Jinak jsem stredy nechal a vysky o chlup a basy o vetsi chlup vyraznejsi. Taky dela rozdil zdroj zvuku. Napr. pres Spotify to hraje lip nez DAB radio. Dokonce i nektera radia hraji podstatne lip nez jina.
    1 bod
  27. Problem vyrieseny. Stiahol som si navod pre interier a jeho montaz/demontaz. Pomocou torxu T15 som zhodil bocny kryt pod stredovym panelom od strany vodica. Prvykrat neuspesne hladanie, nic som nenahmanatal a ani nevidel v oblasti pod panelom, zlakol som sa, ze karta spadla hlbsie do utrob karoserie. Vcera som sa siel trosku dynamickejsie povozit a napadlo ma opat pozozriet pod kryt. Po opatovnom odmontovani bocneho krytu, karta vypadla. Konecne mozem kludne spavat. Hadam niekomu pomoze navod, ak sa dostane do podobnej situacie.
    1 bod
  28. Ahojte, takto se me drzela vlhkost v levem zadnim svetlometu. I kdyz cele odpoledne sviti slunce, vlhkost zustavala vzdy cca 10dni. V autorizaku nafotili, poslali k vyjadreni do SA. V pondeli me vymeni cely svetlomet. Pokud se s necim podobnym setkate, tak urcite reste
    1 bod
  29. takže zkusit sehnat typový list k jiným kolům, co jsou podobné. Tacho mám rozhozené nejspíš i teďka na 16tkách (přes městské radary o cca 10km/h). Kterých gum je tedy více ? 225/40 nebo 225/45 ? většinou kupuju každý rok jeté, vychází to dlouhodobě levněji.... Kdo použivá tedy jaké ? :-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...