Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/09/20 ve všech sekcích

  1. Tam bude @PANCHO klátit holky?
    2 body
  2. @ben06 Pořád dokola? Scala používá olej VW 504.00/507.00 a 508.00/509.00 Na značce až tak nezáleží. Třeba já jsem případ? První olej do 4000km, pak 10tis a pak každých 10tis. Filtry 15tis, palivový 30tis +olej DSG spolu s haldexem a brzdovkou, voda 60tis. Stojí to pár kaček a vím že mám pořád kvalitně aditivovaný olej, u TDi bez sazí. Prostě tomu dopřeju?? Problém mimo jiné dnešních moderních TDi a TSi je, že dochází k ředění oleje palivem. U TDi při regeneraci DPF i TSi za studena. Tím olej silně degraduje a vyčerpávájí se aditiva. U turbo motorů je i hodně důležitá výměna vzduchového filtru, projde přes něho mnohonásobně více luftu než u atmosféry?
    2 body
  3. To je tak u všech aut. Podívej se na Cupru předohrab krátká 5.7 vs kombi o 100kg těžší 4x4 ... 4.9s. Ale nad 100 se to obrátí. Zajímavější je porovnávat třeba ze 100 na 180. http://www.zeperfs.com/duel6528-7130.htm
    1 bod
  4. Hm, tak nám to cenzura pěkně promazala, asi se to fabrice moc nelíbilo. Tahle reakce bez vysvětlení je taky odpověď.
    1 bod
  5. Tak nějak bych si ji představoval stříbrná a 18”. Zadek v tom světlém vypadá masivně oproti combi.
    1 bod
  6. Ne, ke konci týdne budu vědět více
    1 bod
  7. @Rapid1.0 @ben06 ve vašich případech už mi ty výměny dávají smysl, auto na 10 let a zůstane v rodině. Já se ho chci zbavit před koncem záruky a nechat v salónu na protiúčet, takže určitě mi dáte za pravdu, že přehnaná péče je v tomhle případě zbytečná. Proto se nedá paušálně říct, kdy měnit a co je nejlepší pro uživatele, ne pro motor.
    1 bod
  8. @bobanHTP ...a jak bys takové zklidnění motoru měřil? Jen pro mou představu.
    1 bod
  9. @vormen 1) samozřejmě - asi ti nebudu vypisovat jak třídíme plasty, papír a že mám na zahradě kompost, ale co se oleje týče - něco spotřebuji na mazání řetězu mot. pily, a co ani tak nespotřebuji, odevzdávám ve sběrném dvoře - pro občany města zdarma. 2) Určitě déle než 5 let vzhledem k záruce, poté se uvidí kolik bude stát provoz auta. Předpokládám, že tak 10 let, byť časem se bude jednat o druhé auto v rodině - ne tak využívané. 3) Souhlasím, ale není můj případ. Můj roční nájezd je 10-12 tis, takže měnit olej budu zhruba stejně často jako ty. Co se ekonomiky týče - taky záleží, jestli si necháš vyměnit olej v servisu, nebo si za stejné peníze uděláš doma sám 3 mezi výměny.
    1 bod
  10. Stejně u mě - první výměna ve 2.800 km, další pravidelně po 10 tis. km a mám klid na duši, že nic lepšího jsem pro ten motor udělat nemohl. Teď už ukáže jen čas, jak to v kluci inženýři poskládali.
    1 bod
  11. Neni potřeba original karta. Já normálně nahrávám z usb viz můj příspěvek někde trochu víš
    1 bod
  12. No jo, ale u Škody 105/120 byl ten volant krásný vůči ostatnímu interiéru, zvláště, když si ho porovnám s volantem z předchozí řady 100/110. Dnes mi ten dvojramenný volant připadá jako nějaký krok zpět, spíše tedy krok k finančním úsporám. No a komu se tedy nelíbí (a že jich podle mne tedy bude), tak ať si připlatí za ten tříramenný, budeme ho v budoucnu vydávat za sportovní a něco extra. Co na tom, že to doposavad byla běžná výbavová verze.
    1 bod
  13. @csabac pro kódování jsem použil OBD11 - je to celkem easy :) - dalo to chvíli hledání, ale ne diskuzním fóru OBD je i sekce věnovaná SCALE - s vyzkoušeným funkčním kódováním. Není tam sice všechno ale jako základ pro hraní stačí :) . Použil jsem a funguje :). Na některé drobnosti je tam i nachystaná apka - že se nemusíš moc štrachat v názvech registrů a hledat kde co nastavit. @Luboun Přepínání dálkových světel (dokódováno) mohu potvrdit - funguje. Co jsem nevěděl je, že snad všechny? koncernový auta mají ve výbavě i alarm (též jsem na scale dokódoval) - sice nemá ultrazvukový čidla, ale na otevření/vyháčkování dveří funguje :) )
    1 bod
  14. Limuzína dorazila, tak hurá do práce..
    1 bod
  15. @cajky však jasně, záleží na Tobě . Ale intervaly servisu zde nepatří, ať nás Pawouk nezařízne? Intervaly se řeší tady:
    1 bod
  16. Tak zatím dobré, tak doufejme, že to byl jen jeden z občasných nevysvětlitelných projevů mého embéčka ...
    1 bod
  17. tu je ta medzera pod budikmi, je iba na jednej strane, takze tipujem ze to tak nema byt. podlozil som gumou, takže toto miesto som eliminoval ?... problém je podla mna cela ozdobna strieborna lista vid. obrazok, ktora uz na dotyk vrzga. Astlpik som podlozil gumou ale on na dotyky a rozne tlaky vobec nevydava zvuky, tak uvidíme pocas jazdy.
    1 bod
  18. Tak já mám třeba 194 cm a přes 100 kg živé váhy ... a karoq je pro mě jako dělaný, sedačky ve style maj dobré boční vedení. Ta mazda vypadá zajímavě, minimálně jako varianta, až budu za dva roky hledat náhradu za embéčko. Před rokem jsem ji v hledáčku neměl. Pokud jde o Tucson vs Karoq ... ten jsem v hledáčku měl, poměr cena/výkon určitě lepší než embéčko. Problém je praktická nemožnost konfigurace výbavy ... prostě ber co je, nebo máš smůlu ... embéčko jsem si nakonfiguroval, jak jsem chtěl. Moc nechybělo a měl jsem Tucsona, ale prodejce neprojevil o zákazníka zájem, tak jsem šel naproti přes ulici a koupil embéčko. Pro embéčko rozhodl i varioflex, sklopné origo tažné a hlavně nepřímé měření tlaku pneu, jakožto i předchozí kladná zkušenost s embéčky. Na druhou stranu, pokud bych se rohodoval dnes, šel bych i přes některá negativa (vyšší spotřeba, nepraktický kufr a nevyjímatelné zadní sedačky, nebo TPMS) do Tucsona, nebo do cokoliv jiného, než embéčka. Prostě současné embéčko mě nějak nesedlo ... motor pořád nic moc, občas pořád při rozjezdech klokaní, asistenti varující před překážkou občas asistují na ránu pěstí a pokaždé v obdobné situaci jinak, tedy nepředvídatelně, sem tam při jízdě různé pazvuky. Kdyby to byl duster, tak bych to neřešil a bral bych to jako adekvátní projev za tu cenu. Embéčko bylo ale o poznání dražší a kvalita ceně neodpovídá. Kdyby bylo v těchto ohledech dotažené, bylo by to jinak výborné auto.
    1 bod
  19. Cena za mojí výměnu v autorizáku, olej vlastní:
    1 bod
  20. Veľmi to prežívate , zo začiatku chodilo všetko na UFI 5Q0127177 - modrá gumička , dlhý filter ... potom sa začali od cca 2016 objavovať autá kde bol Mann 5Q0127177B s červenou gumičkou a bol kratší , ten sa vyrábal cca dva roky a dnes už je nahradený Mannom 5Q0127177D s červenou gumičkou a je dlhý ako pôvodný UFI filter ... Takže dnes sa môžem vykašlať niečo okolo toho riešiť a dám tam rovno UFI ktorý má najväčšiu plochu a je s tým pokoj ... a to ešte je varianta 5Q0127177C s vyhrevom a ten som ešte nikdy nepoužil /mám ich skladom 4ks od 2013 ako prišli prvé OIII/
    1 bod
  21. Se ti divím, že tady plácáš takové nesmysly ohledně FL světel... To musíš vážně komentovat úplně všechno a ještě takovýmto způsobem? Ohledně denního svícení v mlhovkách - je to určitá nevýhoda mít ta světla tak nízko. Například na horizontu.
    1 bod
  22. Si můžou nastavovat co chtějí. Předlužené evropské země, know how kupují zahraniční investoři hlavně čína, brzy přestanou mít papírky zvané euro hodnotu, pravděpodobně to ted vypadá že ještě dřív ztratí hodnotu česká koruna, kterou aktuální vládá extrémně rychle zadlužuje. Nějak se jim ta jejich zelená Evropa začíná hroutit. Je to vidět na pozemcích a nemovitostí, kolik prachů je natisknutých mezi lidmi, to nemůže dopadnout jinak než měnovou reformou. Reálná inflace je za posledních 10 let někde kolem 200 % ne 20 % jak je prezentováno. V oběhu je nahnaný 4x větší objem peněz než byl v roce 2010. To je katastrofa jen si to běžní lidé neuvědomují. Předlužený systém padá na hubu tohle už je jen šlapání po mrtvé dojnici, které odkapávají posmrtně poslední kapky mléka z modrého vemena. 80% propad trhu s automobily v evropě značí vše. Je to problém čistě evropy v USA ani v Asii tak prudký pokles nebyl a už jim to i roste.
    -1 bodů
  23. Mooooc by mě zajímala pevnost volantu :D Jestli se to kroutí jak tenkrát u Feliny tak to hodně štěstí ...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...