Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/01/20 ve všech sekcích
-
3 body
-
3 body
-
Víš co? Můj názor je, že kola dělají auto. Nemám na svém sice nějak echt, ale na takovým pěkným autě mít takové papuče! co už.2 body
-
Za mě: aut.světla - vcelku fungují dobře, kromě dálnice, kde to občas blbne díky keřům apod.ve dělícím pruhu DCC - zkoušel jsem auto s ním i bez něho a nakonec neobjednal neb jsem nepoznal rozdíl. Raději jsem vzal tažné zařízení...., nechal jsem však volič jízdních režimů, hlavně kvůli změněn nastavení posilovače řízení na dálnici. Varioflex - za mě super věc, kdy jde udělat z auta dodávka :-), jinak jezdíme karoqem i ve 4 dospělých po Evropě a zatím si nikdo ani vzadu nestěžoval, takže to asi nebude tak hrozný. Navíc prostřední jde nechat doma, což pro "nomádování" po kempech v Evrope je další plus - každý prostor navíc se hodí... Když jsem já objednával 2/2018, tak navíc normální sedačky neměli průvlak na lyže, což byl pro mě problém, varioflex to řešil sklopnou/vyndavací střední sedačkou Asistent parkování - to jsem nebral, parkovat umím sám.... Columbus/Amundsen - bral jsem Columbus ve spojení s virtual cocpitem a je to super, po pravdě v OIII jsem nechal Amundsen a ten je zatraceně "zabrzděný". Dneska u nové verze je to snad už lepší, ale tenkrát jsem litoval že jsem si nevzal Columbus. Opatlaný displej mám u obou aut jak Amundesen v OIII tak Columbus v Karoqu. V Karoqu je ale pod sklem, které se dá snadno čistit a většinu věcí stejně ovládám na volantu. El.sedačky - to jsem volil z důvodu používání auta manželkou, kdy nemusím pořád hledat polohu. Navíc zvyk z OIII, která je L&K a má el.obě přední sedadla. suedia/kůže sedačky - když jsem objednával nebylo to v nabídce, takže mám látka/kůže, ale je to OK, ta látka je velmi pevná a sedadla drží tvar OK. Dnes bych bral suedia/kůži, mám v OIII Alcantara sedačky a jsou super na údržbu. Po 120 kkm vypadají OK Vyhřívání předního skla - drátky mi trochu vadí, zejména v přímém slunci. Asi bych to příště oželel, pokud by to nebylo řešeno folií, jako má Kodiaq ACC - za mě super věc a auto bez toho bych už nechtěl. Pro někoho kdo jezdí delší trasy je to podle mě jasná volba. Canton - není to nic moc kvalita, ale rozhodně lepší jak základní audio, které bylo hrozné (tedy tenkrát když jsem objednával 2/2018) Kessy - zvykne se na to rychle, snad už dneska budou senzory i na zadních dveřích, to mi trochu vadí. Pozor však na to, že dle chlapíka od operáku, odkud mám auto, je to jedna z velmi poruchových částí (senzory v klikách) na autech koncernu. Kamera na značky - blbost ale docela funkční, využívám zejména když nevím jestli jsem náhodou nepřehlédl značku :-) za mě ještě rezerva - nikdy bych nejezdil po Evropě jen s lepící sadou, ta je na nic2 body
-
Dušane, nic ve zlém. Ale ty vážne nerozeznáš jízdně 18 a 16? Ok. 16-19 uz byl predpokladam tutove vtip.2 body
-
Průměr disku resp. profil pneumatiky byl a vždy bude korespondovat s tvým sociálním postavením, bohužel se s tím musíš smířit :-) :-) P.S. neboli, velikost pneu je přímo úměrná žádané nasranosti tvých sousedů2 body
-
A ona měla Octavia I stejně velká kola jako 4. generace? Ta OI na 185/70 R14 měla celkový průměr kola 615mm, OIV má 205/60R16 s 653mm, k tomu je uzpůsoben "výřez" podběhu a daůší věci na autě. S těmi R16 to vypadá takto: Někomu se to líbí, někomu ne, to ať si každý rozhodne sám. Za mě nejde ani tak o vzhled, no jak se to bude chovat s tak vysokou bočnicí ve vyhýbacím manévru, to chce vyzkoušet. No vzhledem k ceně by ty kola opravdu mohli být větší (na druhou stranu ano, je to základ, a pokud to po slevách vyjde na nějakých 440tis, tak asi proč ne) a ten Golf na R15 bude asi celkem loď...2 body
-
Tak změna.Budu jezdit touhle: https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBAJ7NX7LY0254492 body
-
A co bys chtěl od modelu který je akční jen proto, aby Škoda dodržela slibovanou cenu "již od", když teď přišla s ceníkem kde je nejlevnější verze Active s 1,0 Tsi za 493 900,-Kč....1 bod
-
Disk při nehodě praskne jak nic, stačí se podívat na small overlapy od IIHS. Ale ano, nějaký vliv to mít bude, no raději nabourat [emoji846] .1 bod
-
Původně jsem na RS čekal moc se mi líbí ale s cenou kolem 1milionu jsem to vzdal a pořídil benzinový čtyřoko v Laurinu téměř za polovinu ceny.1 bod
-
@DušanV A o to jde, s velikostí disku se mění i další parametry pneu a to jde mnohdy dost poznat (a nemusí jít jen o zatáčky, už jen třeba stabilita v rychlostech kolem 120-130 na dálnici). Ale je to o preferencích, kdo chce a vyhovuje mu to, ať má R16, souhlasím, nemá cenu to rozvádět, každý má jiné preference (prostě od té doby co jsem na FI s 165/70 R14 při vyhýbání zající "shrnul" bočnici pod disk a auto přestalo zatáčet mám jiné priority na pneu a kola než je komfort).1 bod
-
Měl jsem teď na hodinu půjčený LB Ambition nafta manual, sepíši pak své dojmy do svého téma1 bod
-
Pokud mluví o jizdních vlastnostech , a ne komfortu, tak to nepozná 99% řidičíů. Stejně jako 99% řidičů nepozná rozdíl mezi multilinkem a jednoduchým zadkem.1 bod
-
Tak tohle vypadá pánové opravdu hrozně. Hůř, než jsem si myslel. A jízdní vlastnosti budou opravdu také paráda.1 bod
-
Tak jasně, že jsou v tom i trendy. Co Octavia 1. Vzpomeňme si na čem jezdila 120tka. Vše se vyvíjí. Pravda, že já osobně bych obecně za půl milionu aspoň ty 17tky taky čekal. Na druhou stranu je tento konkrétní příklad takový sociál, že by to možná působilo trochu směšně.1 bod
-
Hm, asi úhel pohledu, na konfigurátoru to nevypadá tak zle s těmi 16" koly. Nebyla kdysi Octavia I se 14" koly v základu? A že by to auto, oproti Octavii IV bylo o tolik menší? Ony i obecně zavedené módní trendy asi ovlivňují náš názor, co je a co není hezké, nebo škaredé. Jinak, každému se samozřejmě líbí něco jiného, to není nic zvláštního, jenom se ptám, proč se někdo tak moc diví, že Octavia IV 125 má v základu 16" kola. Co na tom je tak hrozného? Někdo si to koupí, druhý ne.1 bod
-
No mozno to budu mat prve vyrobene. Moje vrzgaju teda kvalitne. Vyrobena 5/20191 bod
-
Bych to nazval co by kdo chtěl v době zdražování za novou generaci vozu, 600l kufr, vyjde to celé levněji jak koncepčně 10let stará O3 po slevách 125 Plus jste na 434tis. I 17 vypadají na autě opticky malé. Něco za něco [emoji1360]1 bod
-
Ta ikona ECO je hlasenie dvojvalcoveho rezimu, ked si das na maxidot aktualnu spotrebu alebo priemernu spotrebu tak tam je vypisana hlaska o dvojvalcovom rezime1 bod
-
Parkrat prerusis regeneraciu a vyhodi ti zavadu. Ak ani tak nezareagujes, ides do nudzaku.1 bod
-
Mám 2.0 TDi 4x4 man 110 kW již skoro 2 roky, najeto 36 kkm. Průměrná spotřeba 6,8 l při nájezdu cca 1/3 Praha, 1/3 mimo město a 1/3 dálnice (to většinou 160 na ACC). Okresky se dají jezdit i za 5l, dálnice při 160 je již tak za 7,5-8 l (hodně to ovlivňuje vítr, to auto je trochu krabice). Srovnání s benzínem nemám, 1,5 TSI jsem neřídil. Pokud to porovnám s mojí OIII se stejným motorem, tam OIII má průměr 5,8 l (OIII nemá 4x4 takže vcelku v normě bych řekl). Karoq je trochu línější, což je ostatně vzhledem k váze očekávané. Občas mám půjčenou model s DSG a vadí mě tam trochu prodleva při rozjíždění, kdy to občas neví co zařadit při rychlostech 20-40 km/h. Jinak se na to zvyknout dá, nicméně pro mě je to řízení pak trochu nuda. Jen nevím jestli se vůbec ještě dá 4x4 v kombinaci s 2.0 TDi a manuálem pořídit. Myslím, že to už pro rok 2019 vyřadili z nabídky (můj Karoq byl dodán 10/2018, ale objednán už 2/2018 - čekal jsem na něj 3/4 roku....)1 bod
-
1 bod
-
Nie,urcite vacsina z nas to neriesime.Davame sem iba realne cifry na porovnanie,nech si pripadny zaujemca dokaze pozriet,ako sa to asi zhruba hybe pri tejto motorizacii.Samozrejme,ze sem obcas zabludi nejaky ustrelar a bude tu flakat spotreby 3,8...4,2 a podobne,tomu sa ale zabranit neda. Kazdopadne ale pisat,ze ci jazdim za 7,alebo za 12 je putna mne skor zavana chvastanim.Kto totiz natoci rocne riadnu porciu km,toho bude uz 5 litrovy rozstrel v spotrebe zaujimat.1 bod
-
Problém těchto řešení je, že když odejde napájecí adaptér kamery, nebo se koupí nová kamera s jiným konektorem (některé mají mikro a jiné mini USB) tak se celé kabelování musí znovu opakovat. Já jsem si domontoval USB konektor do krytu u zrcátka jak to má Octavia. U pojistek jsem dal pojistkovou zlodějku s auto zásuvkou. Do auto zásuvky 5V napáječ s USB A konektorem. Sloupkem a střechou jsem protáhl 2m A-A USB prodlužovák. Do krytu u zrcátka jsem namontoval USB vývod ze starého počítače (bylo třeba mu vyměnit konec z původního 5ti pinu na klasický A konektor. Když odejde napáječ tak ho snadno vyměním. A když budu mít jinou kameru tak vyměním jen ten 20cm kablík mezi krytem u zrcátka a kamerou. P1 bod
-
Kdo se v tom litru neprojede, tak většinou nevěří, jak dobře ten motor jede, a to jak 70, tak i 85 kW (potažmo 81kw v Rapidech a v nových modelech s "novým" 1.0 TSI EVO). Drtivá většina TSI motorů má stejně o pár kW víc a tím, že jsou lehké a točivé, tak pocitově se s nimi jede líp než s podobně výkonnými TDI. Když vzpomenu na služební Yeti 2.0 TDI s 81kW, která papírovými hodnotami (kW i krouťák) 1.0 TSI 70 kw předčí, tak v reálném provozu byla určitě línější, než tento slabší litr.1 bod
-
V době, kdy si lidé dávají do RS naftový motor, mě plug-in hybrid u tohoto auta nepřekvapuje. Že s ním jdou jako s první motorizací na trh také tak překvapivé není, zvlášť v kontextu toho jak se všude vyšiluje s emisní zátěží. Škoda jen, že se s benzínovým motorem s novou generací neposunuli ještě výše. A nemyslím tím zrovna 228kW u Cupry Leon či u Golfu, který by měl v nové generaci mít snad ještě větší výkon než těch současných 228kW. Jsem však docela zvědavý na ceník benzínové verze.1 bod
-
Jsem rád, že se to vyjasnilo. Jak jsem psal na začátku, tak tažení přívěsu se řídí dvěma částmi. Jedna je řidičské oprávnění - berou se pouze maximální hmotnosti vozidla a přívěsu. Druhá je spojitelnost soupravy - maximální hmotnost přívěsu se ponižuje na hmotnost na kouli. Berou se v úvahu okamžité hmotnosti. Jak píše Wittmann - co táhneš nesmí být těžší než vozidlo, které to táhne, atd. (viz. vyhláška 341/2002 Sb.)1 bod