Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/22/20 ve všech sekcích
-
Nic proti preferencím každého člověka, nicméně nefunkční infotainment u auta, kde je jeho hlavním ovládácím prvkém je docela problém. Můžeš je hájit jak chceš, ale tohle je prostě průser. Kdyby to nebyl průser, tak by se o tom ostatně už nepsalo ve velkém i ve Škodováckém odboráři apod. Nevím, jaké informace od lidí chceš, když to auto je venku defacto teprve chvíli, díky koroně, zpoždění a chybám s e-call, se první produkční kusy ani dlouho prodávat nemohly, předváděčky musely být zamčené ve skladech dealerů atd. atd. Jinak lidem křivdíš, minimálně na tomto fóru se dost jedinců ozve i z pozitivními zkušenostmi, jen to bohužel aktuálně není záležitost Octavie IV. Věřím ale v to, co píšeš, snad se to brzy odladí a bude to ok.2 body
-
2 body
-
Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
a značení této křižovatky je také skvělé 17210054 00_00_52-00_01_03.mov1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pro zájemce Active, 125 let ( akce prý končí na konci září) jsem našel skladový kus. Světelný senzor má ( nikde to není dohledatelný). Měkčené tapece i syntetická kůže jako výplň, vzadu v podbězích ,,koberec” zůstali z Ambitionu. Místo loketky a zadních výdechů vysoký tunel a vzadu dvojitý držák na pití. Grafiku budíků jsem nezkoumal jestli jsou z Fabie nebo O3 FL.1 bod
-
1 bod
-
Tento tyzden som si konecne prebral svoje nove sluzobne auto (Style, 1,5 TSI, 6st.manual) a hoci mam zatial najazdenych len nieco vyse 700km,musim bohuzial potvrdit,ze SW nie je 100%-ny.. asi 3-4 krat mi zazmatkoval pri Carplay,bud ho vyplo uplne alebo hudba cez Spotify isla,ale na displeji neboli ziadne ikony,skratka “tma”.. pomohol az restart systemu. Lane assist je velmi aktivny a zasahy do riadenia su pomerne agresivne,co v zuzeniach na dialnici naozaj nemusi byt kazdemu prijemne a rozumiem tomu,ak to niekto vypne. Osobne ho zatial mam pusteny a davam mu sancu. Celkovo,to auto je ako zena (pri vsetkej ucte k neznejsiemu pohlaviu) na vsetko ma nazor a povie vam ho,resp.zobrazi na displeji virtual cocpitu v mieste beznom pre otackomer,obcas aj za doprovodu pipnutia. Napr.aj ked si vypnete tie otravne “eko tipy” a chcete si vpustit pri zapnutej klime na minutku cerstvy vzduch pri jazde lesom,tak to mate o par sekund pred sebou,aby ste ich zavreli,pretoze ide klima.. a pod. BTW klima.. za mna je to oproti O3 FL velky posun k lepsiemu,mam stale pustenu klimu v rezime auto na 22st. s nastavenym jemnym fukanim a nemam vobec potrebu do toho sahat. Stredne vyduchy vzduchu mam nastavene hore,ten lavy otvoreny len ciastocne a nefuka mi ani na ruku,ani nikam inam. Osobne som spokojny ovela viac ako s autami v minulosti. Inak prve dojmy su velmi pozitivne,auto je velmi tiche (ok,na nekvalitnom asfalte pocut pracu podvozka,ale to skor kvoli tomu,ze zvysok rapidne stichol a nie kvoli tomu,ze by bol podvozok viac hlucny). Podvozok je fakt komfortny aj na 18-kach,ale pritom drzi stopu a poslusne ide kam natocite volant (da sa zvyknut aj na jeho tvar aj na nove ovladanie na volante). Z auta citit tuhost a istotu,ale pritom je uzivatelsky prijemne,povedal by som,ze take “makke”,nastavene na pohodove hltanie dlhych kilometrov. Nenuti vas ist rychlo,ale ked idete,zvladne to s istotou a navyse celkom maskuje realnu rychlost. Ak niekoho zaujima spotreba,tak pri este surovom motore mam za tych 700km priemerku 6,5 l/100km (40% dialnica,10% mesto),co je velmi dobre si myslim. Casom pridam viac skusenosti,kazdopadne ak niekoho nieco konkretne zaujima,pytajte sa ?1 bod
-
Kdybych měl shrnout obojí tak asi takto: Pozitiva: 1) Aerodynamika, hluk, komfort a spotřeba 2) Kvalita audia, podle mě velký posun (Podle mého názoru základ lepší jak Canton v Kodiaqu) 3) Sedačky 4) Matrix světla (i když mají své chyby) 5) Adaptivní tempomat Negativa: 1) Klimatizace 2) Pomalý start infotainmentu + občas blbne AppleCar 3) Matrix světla jak jsem psal už, na dvouproudové cestě, která není oddělená svodidly vypne levé světlo (dalkové) 4) Po výjezdu z delšího tunelu (1 km +) během slunečného dne, přestane na 30-45 sekund fungovat Lane Assist, Front Assist (Kamera se pomalu adaptuje na světlo) 5) Kvalita couvací kamery 6) Lane Assist (Pro mě nevyhovující, ale na dálnici ok.) Já jsem i přes vše velmi spokojený a věřím, že až to vše vyladí, tak to bude úplná pecka.1 bod
-
Chtěl bych doplnit informace ohledně mých ostřikovačů. Prudil jsem škodovku tak dlouho, až tvrzení o agresivní kapalině vzali zpět a problém opět řešili, jen mě požádali to řešit tam, kde se to začalo, to mě dost štvalo, protože je to banda lhářů, kteří tvrdili jak se vyměnilo kompletně potrubí, trysky atd., ale pravda to není. Problém s pliváním na konec odstranili, ALE! Pravděpodobnou příčinou, byl zpětný ventil u levé trysky v kapotě. Ten zrušili (je na to i TPI) a tím plivání přestalo. Jenže nastal nový problém, voda padala zpět do nádržky a než začala stříkat, tak se rozjížděli stěrače na sucho. Další reklamaci jsem již vzdal a věc vyřešil sám. Koupil jsem pár drobností tak, aby bylo vše vratné viz. příloha a nainstaloval k nádržce zpětný ventil. Měl jsem neorigo motorek, tak raději test s ním, ale po 1/4 roce používání vše v naprostém pořádku.1 bod
-
1 bod
-
Tak musím říct, že poslední dobou mě tenhle motůrek ze sekačky začal dost bavit, minule jsem se nestačil divit, když jsem do celkem prudkýho kopce na dvojku sešlápnul plyn až na podlahu, tak auto úplně vystřelilo. A i přes zkušenosti lidí, že naložený auto vůbec nejede, tak minulý týden 5 lidí + bagáž v kufru a nemůžu říct, že by to bylo nějak extra na autu znát. Nedávno jsem zase naložil plnej kufr (nechtěl jsem, ale nebylo na výběr) betonovýma dlaždicema na zahradu, řekl bych nějakých 200 kg. Až na to, že si auto trochu sedlo, tak jsem skoro necítil, že něco vezu.1 bod
-
Tak po pul roce s vytazenym konektorem jsem dal autobaterii na svou modelarskou nabijecku,ktera sleduje dodane amper hodiny do baterie-mame pred dovcou. K memu udivu, jsem zacal nabijet 3A v 10h rano a skoncil v 8h vecer s odberem 0,6A. Dle zkusenosti, by to jeste dalsich 6h nabijelo dokud by proud neklesl pod 0,1A Ale i tak si to vzalo 10Ah. Dalsich 3-5A do rana by to dalo. Coz jsem prekvapeny,ze s odpojenym konektorem baterka ztrati 15Ah! Myslim si,ze co ma nejvetsi vliv na baterii jsou proste kazdodenni vzdalenosti. Pred octavii jsem mel Fusiona a Corsu a pri mereni baterky,jsem je take musel obcas proste nabit. Ted zkusim naopak do konce leta jezdit se zapojenym konektorem a na podzim dobit abych porovnal rozdil. Je to fakt zajimave. Kdyz jsem auto koupil, mesic jsem jezdil se zapojenym konektorem, dobil a pak s rozepnutym a take dobil po mesici. Rozdil minimalni... Uvidime.1 bod
-
Prostě každý jezdíme jinde, u nás pokud je zima sypou inertem. Zástěrky mám a budu mít, protože auta mám v průměru na 10 let. Na O1 i F1 mám prahy a boky pořád jako nové, navíc tahám vlek a bordel mi neletí přímo na něj a dovnitř. Jsem praktik, ne esterický pozér.1 bod
-
Nojo, ale toho bordelu co chytily který měl být na laku. Ti co mě znají, vědí, že mám zástěrky Na Superbu, Arteonu i Scale. Osobně na vzhled kašlu, hlavně nemít dotlučené auto od kamení?1 bod