Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/12/20 ve všech sekcích

  1. Objednávky se neřadí podle data přijetí, ale podle spousty parametrů (motorizace, výbavový stupeň + mimořádná výbava, případné zvláštní lakování atd.) včetně kvót prodejce. Může se stát, že dvě prakticky shodná auta mají diametrálně odlišné datum dodání. Může být například nedostatek některého typu kol apod.
    3 body
  2. To je normální, pokud je to mlha už za světla, tak se senzoru zdá, že je dostatek světla a světla nesepne, nechá jen denní svícení. Dělala mi to i O3, přitom jsem měl nastavené časné spínání světel atd. Jak tu někdo uvedl, asistenti jsou jen asistenti, odpovědný je hlavně řidič, který by měl adekvátně reagovat vzniklé situaci 🙂
    2 body
  3. Bez snahy rozpoutávat flame - sleduješ to natolik podrobně, že to můžeš spolehlivě tvrdit? Včetně právě mlhy, deště atd.? Jak říkám, s časným spínáním problém není, protože stačí řádně zatažená obloha. Ale kolik uživatelů to vůbec má nastaveno a tuší o tom. Technokrati tady budou mínusovat jako o život, že se jim člověk otřel o modlu. Ale když jim to dělá dobře..
    2 body
  4. Já si myslím, že Ratikony nejsou špatné, ale ty Tritony ve stříbrné jsou hezčí a sedly by ti asi lépe. Akorát jsem je bohužel už ve Škoda E-shopu neviděl jako komplety - což není na škodu, můžeš koupit samostatně a třeba se bude dár ušetřit. Cenu zkus se svým prodejdem, který ti rpodal auto, vyhandlovat, mně šli dolů o 1200,- na jednom kole, což není k zahození.... Jinak samostatné disky tam mají a podle mě by se ti tam šikly zmiňované 17"Tritony - stříbrné, případně 18" Trinity - stříbrné. Na zimu však také dávám přednost max. 17" kolům...
    1 bod
  5. No mě taky lákají, akorát mám auto ve Style - chromové lišty atd - a k tomu se ta černá tak dobře nehodí (k tomu tvému to sedne parádně!!). Už mě lákaly Ratikony(stříbrné) nové nebo i z bazaru, ale zase ty GoodYeary co dává Škoda na na Tritony jsou podle testů a štítků výrazně lepší..
    1 bod
  6. no vyzerá to ako moja 1,8 po 230000km , a to jazdila len N95 štandard a ku koncu na tom jazdil kde kdo ... iné ako mechanické čistenie nepomôže ...aditíva maximálne zachovajú "čisté" dierky vo vstrekoch , a aj tomu netreba bezhlavo veriť ... pár motorov som rozobral , a iné ako jazdiť a jazdiť a nepodtáčať ma nenapadá ... treba to zohriať a dávať mu pravidelne napiť inak to zarastie všetko 3,6 som mal dve , pár som ich servisoval a trochu ten motor poznám , a rozhodne by som netvrdil že mu 95 ubližuje ... poznám autá kde bol pridelený šofér a 400tis km bez problému ,a poznám autá čo kľakli po 30tis km na motor ...
    1 bod
  7. Pozdravujem. Ja som tu skoncil po ceste na dialnici na 7,5 . Co si myslim ,ze je super na to ze som tahal 1,5 tony. Ci ??
    1 bod
  8. No a platí to tedy nakonec viník nehody nebo pojišťovna ?
    1 bod
  9. @jurdadavid zober si, že RS verzie bez 4x4 zoberie v priemere 6l tak si pripočítaj 4x4 čo je 0,5-1l. Takže výsledna spotreba bude tak okolo 6,5-7l. Ale podľa mňa ak budeš jazdiť nejak tak normálne tak za tých 6l by si to mohlo brať. Ja s 135kw + predný náhon viem v priemere aj 5,2-5,5l aj dialnice ak idem podľa predpisov. BiTDi 240k žerie 7-7,5l proste koníky + 4x4 si vypýtajú.
    1 bod
  10. Stačí přiohnout stěrač na správnou stranu. S hadicí v ruce práce na 5 minut, než trefíš správný úhel.
    1 bod
  11. Odpověděl sis víceméně sám, tohle se opravdu na TK neřeší, ale v případě nehody (která má v zimě vyšší pravděpodobnost, než v létě), k tomu může pojišťovna přihlížet a pokrátit pojistné plnění podle míry toho, jak nesprávná velikost kol ovlivnila onu nehodu. Neplatí to např. u použití pneu s vyšším hmotnostním či rychlostním indexem, než jaký je vyžadován dle TP, protože tam to logicky nemůže být ku škodě.
    1 bod
  12. Spiatočka s LED ovela lepsie svieti. Obycajne smerovky ludia zostranut a zacne opadavat farba so ziarovky co znamena ze z oranzoveho svetla sa postupne stane zlte, ktore je dost biedne vidno napriklad v lete na priamom slnku sa moze zdat ze sa to len odraza slnko od svetla a pritom chce auto odbocit. ked je blinker oranzovy tak si to s odrazom clovek nemoze pomylit
    1 bod
  13. Nicméně tohle je téma o Caristě a zbytečně to tady sk0d@ plevelíte. Zkuste se přesunout do vláken 'Baterie a nabíjení', tam se probírá už léta i ten konektor, který je mmch na mínus pólu. Tečka.
    1 bod
  14. Parkovací kamera není nutná, ale musí v autě bejt mrtvý úhel. To jsou ty zadní radary pod blatnikama někde.
    1 bod
  15. Ja uz mam zalobu na snizeni hodnoty vozidla za sebou. Musis zazalovat vinika DN ( u me byl i provozovatel vozidla), druha vec je udelat znalecky posudek. Obratit se na nej, at to uhradi, coz neudela. Tak podas zalobu a jako vedlejsi ucastnik je pojistovna. Das k zalobe nalez ustavniho soudu. U me to okresni soud nebral v potaz. Bylo to cca mesic po vydani rozhodnuti ustavniho soudu. Krajsky soud mi to prirknul:-) dostal jsem 20tis. Vc. Proplaceni znaleckeho posudku!!
    1 bod
  16. No a teď se ve výrobě potýkají s problémem nových volantů zapneš výhřev a on ti vyruší front assist ale vše se tváří normálně, ale nefunguje. Tak prostě na nic 100% nespoléhejte jsou to jen asistenti a plně se věnujte řízení!!!!!!
    1 bod
  17. Moja SCALA je 04/2020. Operadlo mi padalo asi tak 1 mesiac, odvtedy akosi drzi. Nechapem ale prestalo padat... Volant mam rovno. Od A stlpika nepocujem zatial ziadne drncanie ani ine pazvuky. 5-te dvere su zlicovane relativne OK. Nic, co by mi vadilo. 5-te dvere sa zo zaciatku zatvarali ozaj zle. Ale, akosi si sadli teraz je to OK. Vodu v zadnej hmlovke nemam, ale ak je po dazdi, vidno tam kvapky nazrazanej rosy. 5- te brzdove svetlo som ani nepozeral. Infotainment funguje ako ma, ani raz mi este nezamrzol. Toto pisem, len ako reakciu na nedostatky, o ktorych som tu doposial cital. Ale este zdaleka nemam precitane cele toro vlakno 😀
    1 bod
  18. Pokud je nastaveno na pozdní, tak už pro sepnutí musí být řádná tma. Pak v mlze a dešti jezdí spousta neosvětlených.
    1 bod
  19. Třeba proto, že za mlhy, šera, etc, jezdí spousta moderních aut jen na denní svícení (kdyby alespoň s ním bylo povinné svícení i zadních světel), jen proto, že si automatika jeho auta řekla, že ještě není nutné svítit a řidič se na to evidentně spoléhá? Za řádné osvětlení vozu je zodpovědný řidič, jenže když mu marketing nakecá, že se nemusí o nic starat, tak to podle toho taky vypadá. Vidím to dnes a denně na silnicích, teď na podzim a v zimě tuplem.
    1 bod
  20. Pánové nechtěli byste také tolerovat názor někoho, kdo třeba není zrovna spokojen ? To žijete v nějaké bublině že jsou se škodovkou všichni naprosto spokojeni ?
    1 bod
  21. Nie je to vzdy tak pri tom navrhu. Casto sa stava, ze diel navrhuje dodavatel. Potom navrh schvaluje automobilka, pricom sa riesia aj naklady na toolingy/formy/balenie/mozne odchylky/chyby atd. Po zavedeni do vyroby a reklamacii sa overuje, ci je diel vyhotoveny v sulade so standardom. Moze sa totiz stat, ze sa nevhodne stretnu dve a viac tolerovanych odchylok a hoci je podla vykresov vsetko ok, porucha je na svete. Pokial sa ukaze, ze problem je v nevhodnej konstrukcii/vykrese - spolupracuje automobilka s dodavatelom na zmene vykresu. Ak je zmena draha (treba nove nastroje napr.), tak sa na to kasle a zmena sa urobi az pri facelifte, alebo vobec. Ide len a len o peniaze, nejaky zakaznik je na poslednom mieste - a je jedno, ci mate auto za 10k€ alebo 100k€.
    1 bod
  22. Je mi líto, že příznivcům škodovky kazím jejich idol. Ani já jsem neměl nic proti a to jsem jezdil od stodvacítky po O3 prakticky vším. Ale ani u jednoho modelu jsem neměl chuť něco zásadně nenávidět. Výjimkou je jen O4, u které mám někdy opravdu chuť ten přerostlý nefunkční displej utrhnout a zahodit.
    1 bod
  23. Že tohle bude někoho trápit a dokonce to bude "sprostost, ktora ma utvrdzuje v tom, ze som sa odrbal riadne ked som pristupil na Scalu."? To jsou věci. Ostatně, která auta to mají tak, že zapnutím vyhřívání zadního skla se zapne i vyhřívání zrcátek?
    1 bod
  24. Sleva pro zaměstnance Škoda auto.
    1 bod
  25. Fyzická osoba, na RČ, 15%, z ceny 874000,- . + případně další sleva 20000,- při financování se Škofinem (nevyužiji).
    1 bod
  26. Jako ze kdyz ji utahnes o pul zavitu min nebo vic tak nebude chlazena jo? To slysim prvne. Cely zivot menim svicky sam podle citu abez momentoveho klice a nikdy nebyl problem.
    1 bod
  27. Ale vždyť o tom tdy již dobrou čtvrthodinu hovoříme, Mlho :-) Např. kritika Lane Assistu - vemte si, že dost často pruhy nepozná ani řidič. Na dálnicích je často přechodné značení zcela blbě. Co s tím tk udělají asi algoritmy. Prediktivní tempomat ještě horší situace. Polovina značek zcela nesmyslných. Mlha je oproti tomu brnkačka a ani tu nezvládá.
    0 bodů
  28. Dakujem za info. Je to dalsia sprostost, ktora mohla byt vyriesena inak. A dalsia sprostost, ktora ma utvrdzuje v tom, ze som sa odrbal riadne ked som pristupil na Scalu. Co uz.
    -1 bodů
  29. Tema jsem skryl ja. Nevim proc umyslne chces zesmesnovat ostatni uzivatele. Pokud mas s nejaky uzivatelem problem, nemusis ho resit timto zpusobem.
    -1 bodů
  30. to mas sice prqvdu, ale zrovna v pripade skodovky prepinani funguje velmi spolehlive
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...