Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/12/20 ve všech sekcích
-
Objednávky se neřadí podle data přijetí, ale podle spousty parametrů (motorizace, výbavový stupeň + mimořádná výbava, případné zvláštní lakování atd.) včetně kvót prodejce. Může se stát, že dvě prakticky shodná auta mají diametrálně odlišné datum dodání. Může být například nedostatek některého typu kol apod.3 body
-
To je normální, pokud je to mlha už za světla, tak se senzoru zdá, že je dostatek světla a světla nesepne, nechá jen denní svícení. Dělala mi to i O3, přitom jsem měl nastavené časné spínání světel atd. Jak tu někdo uvedl, asistenti jsou jen asistenti, odpovědný je hlavně řidič, který by měl adekvátně reagovat vzniklé situaci 🙂2 body
-
Bez snahy rozpoutávat flame - sleduješ to natolik podrobně, že to můžeš spolehlivě tvrdit? Včetně právě mlhy, deště atd.? Jak říkám, s časným spínáním problém není, protože stačí řádně zatažená obloha. Ale kolik uživatelů to vůbec má nastaveno a tuší o tom. Technokrati tady budou mínusovat jako o život, že se jim člověk otřel o modlu. Ale když jim to dělá dobře..2 body
-
Já si myslím, že Ratikony nejsou špatné, ale ty Tritony ve stříbrné jsou hezčí a sedly by ti asi lépe. Akorát jsem je bohužel už ve Škoda E-shopu neviděl jako komplety - což není na škodu, můžeš koupit samostatně a třeba se bude dár ušetřit. Cenu zkus se svým prodejdem, který ti rpodal auto, vyhandlovat, mně šli dolů o 1200,- na jednom kole, což není k zahození.... Jinak samostatné disky tam mají a podle mě by se ti tam šikly zmiňované 17"Tritony - stříbrné, případně 18" Trinity - stříbrné. Na zimu však také dávám přednost max. 17" kolům...1 bod
-
No mě taky lákají, akorát mám auto ve Style - chromové lišty atd - a k tomu se ta černá tak dobře nehodí (k tomu tvému to sedne parádně!!). Už mě lákaly Ratikony(stříbrné) nové nebo i z bazaru, ale zase ty GoodYeary co dává Škoda na na Tritony jsou podle testů a štítků výrazně lepší..1 bod
-
no vyzerá to ako moja 1,8 po 230000km , a to jazdila len N95 štandard a ku koncu na tom jazdil kde kdo ... iné ako mechanické čistenie nepomôže ...aditíva maximálne zachovajú "čisté" dierky vo vstrekoch , a aj tomu netreba bezhlavo veriť ... pár motorov som rozobral , a iné ako jazdiť a jazdiť a nepodtáčať ma nenapadá ... treba to zohriať a dávať mu pravidelne napiť inak to zarastie všetko 3,6 som mal dve , pár som ich servisoval a trochu ten motor poznám , a rozhodne by som netvrdil že mu 95 ubližuje ... poznám autá kde bol pridelený šofér a 400tis km bez problému ,a poznám autá čo kľakli po 30tis km na motor ...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@jurdadavid zober si, že RS verzie bez 4x4 zoberie v priemere 6l tak si pripočítaj 4x4 čo je 0,5-1l. Takže výsledna spotreba bude tak okolo 6,5-7l. Ale podľa mňa ak budeš jazdiť nejak tak normálne tak za tých 6l by si to mohlo brať. Ja s 135kw + predný náhon viem v priemere aj 5,2-5,5l aj dialnice ak idem podľa predpisov. BiTDi 240k žerie 7-7,5l proste koníky + 4x4 si vypýtajú.1 bod
-
Stačí přiohnout stěrač na správnou stranu. S hadicí v ruce práce na 5 minut, než trefíš správný úhel.1 bod
-
Odpověděl sis víceméně sám, tohle se opravdu na TK neřeší, ale v případě nehody (která má v zimě vyšší pravděpodobnost, než v létě), k tomu může pojišťovna přihlížet a pokrátit pojistné plnění podle míry toho, jak nesprávná velikost kol ovlivnila onu nehodu. Neplatí to např. u použití pneu s vyšším hmotnostním či rychlostním indexem, než jaký je vyžadován dle TP, protože tam to logicky nemůže být ku škodě.1 bod
-
Spiatočka s LED ovela lepsie svieti. Obycajne smerovky ludia zostranut a zacne opadavat farba so ziarovky co znamena ze z oranzoveho svetla sa postupne stane zlte, ktore je dost biedne vidno napriklad v lete na priamom slnku sa moze zdat ze sa to len odraza slnko od svetla a pritom chce auto odbocit. ked je blinker oranzovy tak si to s odrazom clovek nemoze pomylit1 bod
-
Nicméně tohle je téma o Caristě a zbytečně to tady sk0d@ plevelíte. Zkuste se přesunout do vláken 'Baterie a nabíjení', tam se probírá už léta i ten konektor, který je mmch na mínus pólu. Tečka.1 bod
-
Parkovací kamera není nutná, ale musí v autě bejt mrtvý úhel. To jsou ty zadní radary pod blatnikama někde.1 bod
-
Ja uz mam zalobu na snizeni hodnoty vozidla za sebou. Musis zazalovat vinika DN ( u me byl i provozovatel vozidla), druha vec je udelat znalecky posudek. Obratit se na nej, at to uhradi, coz neudela. Tak podas zalobu a jako vedlejsi ucastnik je pojistovna. Das k zalobe nalez ustavniho soudu. U me to okresni soud nebral v potaz. Bylo to cca mesic po vydani rozhodnuti ustavniho soudu. Krajsky soud mi to prirknul:-) dostal jsem 20tis. Vc. Proplaceni znaleckeho posudku!!1 bod
-
No a teď se ve výrobě potýkají s problémem nových volantů zapneš výhřev a on ti vyruší front assist ale vše se tváří normálně, ale nefunguje. Tak prostě na nic 100% nespoléhejte jsou to jen asistenti a plně se věnujte řízení!!!!!!1 bod
-
Moja SCALA je 04/2020. Operadlo mi padalo asi tak 1 mesiac, odvtedy akosi drzi. Nechapem ale prestalo padat... Volant mam rovno. Od A stlpika nepocujem zatial ziadne drncanie ani ine pazvuky. 5-te dvere su zlicovane relativne OK. Nic, co by mi vadilo. 5-te dvere sa zo zaciatku zatvarali ozaj zle. Ale, akosi si sadli teraz je to OK. Vodu v zadnej hmlovke nemam, ale ak je po dazdi, vidno tam kvapky nazrazanej rosy. 5- te brzdove svetlo som ani nepozeral. Infotainment funguje ako ma, ani raz mi este nezamrzol. Toto pisem, len ako reakciu na nedostatky, o ktorych som tu doposial cital. Ale este zdaleka nemam precitane cele toro vlakno 😀1 bod
-
Pokud je nastaveno na pozdní, tak už pro sepnutí musí být řádná tma. Pak v mlze a dešti jezdí spousta neosvětlených.1 bod
-
Třeba proto, že za mlhy, šera, etc, jezdí spousta moderních aut jen na denní svícení (kdyby alespoň s ním bylo povinné svícení i zadních světel), jen proto, že si automatika jeho auta řekla, že ještě není nutné svítit a řidič se na to evidentně spoléhá? Za řádné osvětlení vozu je zodpovědný řidič, jenže když mu marketing nakecá, že se nemusí o nic starat, tak to podle toho taky vypadá. Vidím to dnes a denně na silnicích, teď na podzim a v zimě tuplem.1 bod
-
Pánové nechtěli byste také tolerovat názor někoho, kdo třeba není zrovna spokojen ? To žijete v nějaké bublině že jsou se škodovkou všichni naprosto spokojeni ?1 bod
-
Nie je to vzdy tak pri tom navrhu. Casto sa stava, ze diel navrhuje dodavatel. Potom navrh schvaluje automobilka, pricom sa riesia aj naklady na toolingy/formy/balenie/mozne odchylky/chyby atd. Po zavedeni do vyroby a reklamacii sa overuje, ci je diel vyhotoveny v sulade so standardom. Moze sa totiz stat, ze sa nevhodne stretnu dve a viac tolerovanych odchylok a hoci je podla vykresov vsetko ok, porucha je na svete. Pokial sa ukaze, ze problem je v nevhodnej konstrukcii/vykrese - spolupracuje automobilka s dodavatelom na zmene vykresu. Ak je zmena draha (treba nove nastroje napr.), tak sa na to kasle a zmena sa urobi az pri facelifte, alebo vobec. Ide len a len o peniaze, nejaky zakaznik je na poslednom mieste - a je jedno, ci mate auto za 10k€ alebo 100k€.1 bod
-
Je mi líto, že příznivcům škodovky kazím jejich idol. Ani já jsem neměl nic proti a to jsem jezdil od stodvacítky po O3 prakticky vším. Ale ani u jednoho modelu jsem neměl chuť něco zásadně nenávidět. Výjimkou je jen O4, u které mám někdy opravdu chuť ten přerostlý nefunkční displej utrhnout a zahodit.1 bod
-
Že tohle bude někoho trápit a dokonce to bude "sprostost, ktora ma utvrdzuje v tom, ze som sa odrbal riadne ked som pristupil na Scalu."? To jsou věci. Ostatně, která auta to mají tak, že zapnutím vyhřívání zadního skla se zapne i vyhřívání zrcátek?1 bod
-
1 bod
-
Fyzická osoba, na RČ, 15%, z ceny 874000,- . + případně další sleva 20000,- při financování se Škofinem (nevyužiji).1 bod
-
Jako ze kdyz ji utahnes o pul zavitu min nebo vic tak nebude chlazena jo? To slysim prvne. Cely zivot menim svicky sam podle citu abez momentoveho klice a nikdy nebyl problem.1 bod
-
Ale vždyť o tom tdy již dobrou čtvrthodinu hovoříme, Mlho :-) Např. kritika Lane Assistu - vemte si, že dost často pruhy nepozná ani řidič. Na dálnicích je často přechodné značení zcela blbě. Co s tím tk udělají asi algoritmy. Prediktivní tempomat ještě horší situace. Polovina značek zcela nesmyslných. Mlha je oproti tomu brnkačka a ani tu nezvládá.0 bodů
-
Dakujem za info. Je to dalsia sprostost, ktora mohla byt vyriesena inak. A dalsia sprostost, ktora ma utvrdzuje v tom, ze som sa odrbal riadne ked som pristupil na Scalu. Co uz.-1 bodů
-
Tema jsem skryl ja. Nevim proc umyslne chces zesmesnovat ostatni uzivatele. Pokud mas s nejaky uzivatelem problem, nemusis ho resit timto zpusobem.-1 bodů
-
to mas sice prqvdu, ale zrovna v pripade skodovky prepinani funguje velmi spolehlive-1 bodů