Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/14/20 ve všech sekcích
-
To je normální, pokud je to mlha už za světla, tak se senzoru zdá, že je dostatek světla a světla nesepne, nechá jen denní svícení. Dělala mi to i O3, přitom jsem měl nastavené časné spínání světel atd. Jak tu někdo uvedl, asistenti jsou jen asistenti, odpovědný je hlavně řidič, který by měl adekvátně reagovat vzniklé situaci 🙂2 body
-
Mě to tedy vždy vyšlo, kde bylo předváděcí, bylo určené k jízdám. Ale psal jsem, ať jim pošle email, třeba bude štěstí.1 bod
-
Dovolím si připojit lehký "insider" náhled. ŠA nic nezakazuje. Obchodník teoreticky může mít předváděcí vůz jaký chce. Problémem je, že ŠA udává modely, na které obchodník dostane nemalou podporu. Restrikce na předváděcí vozy byly vždy, v poslední době se týkají většinou motorů. Někdy jsou "omezené" motory, které jsou "nedostatkové" a upřednostňují se tak vozy zákazníků ve výrobě, a často se poslední dobou omezují motory, které nejsou úplně "emisně přívětivé". ŠA, stejně jako jiné značky, se snaží prosazovat motory, které mají dobré emisní hodnoty a naopak neupřednostňovat motorizace, které mohou značku zatížit emisními pokutami. Je tedy na libovůli obchodníka, které motorizace zvolí, ale u některých nemůže počítat s podporou značky. Logicky si tedy obchodník volí ty motorizace, které jsou podpořené. Mimochodem stejná pravidla platí také pro služební vozy ŠA. Některé motorizace jsou úplně zakázané. Lidsky chápu, že je to trochu na hlavu, protože když si chce člověk vyzkoušet například výše zmíněnou variantu 200 kW, de facto jedinou možností je najít auto ve ŠKODA Plus a tím se svézt.1 bod
-
Tohle je stejne v celem koncernu, nejen u skody.. navic mam pocit ze i u jinych automobilek (minimalme MB) se to chova naprosto stejne. Po pripojeni ten mobil "pretizi" vsechno. Obraz, zvuk.. vse jde skrze ten pripojeny mobil, bohuzel1 bod
-
něco o AA v 10ce: https://www.svetandroida.cz/android-auto-android-10/1 bod
-
U androidu 10 se to AA nainstalovalo jako služba, takže pak není vidět ikona mezi aplikacemi atd. Lze vyvolat nastavení AA až po připojení kabelem k autu nebo simulátoru na PC.1 bod
-
Tak dnes jsem vymenil obehove cerpalo za nove a vse funguje tak jak ma. Stare cerpadlo jsem rozebral abych zjistil co je spatne a asi stacilo ho jen vycistit. Bylo v nem spoustu usazenim z chladici kapaliny. Po vycisteni cerpadlo bezi bez problemu. Takze jestli se vam nekomu stane stejna zavada zkuste cerpadlo rozebrat a vycistit a myslim ze bude zase makat jak ma.1 bod
-
1 bod
-
@pluribuswiggum jasne, to sa zistit neda. Tak tragicky by som to nebral. Sice osobne s takym autom skusenost nemam, no rodicia brali takto rok stare auto vo vypredaji. Po kupu od vyroby presiel tiez 1r. A nebol s nim ziaden problem. Az sa hanbim napisat, ze odkrutilo 20r to auto a stale ho drzia v domacnosti. To je proste 50/50. Aj s novym autom mozes stupit do hovna. Vid i moju predvadzacku. 304km je podla mna nic na predvadzacku, no asi vsetky chyby co scala mala na zaciatku vyroby do mojho implementovali :D1 bod
-
Možná kotouče. Nám takhle dlouho stal G7 Alltrack a už jsme je neobrzdili.1 bod
-
jj, jak rikam, nasel jsem. ale i podle toho, co je v infotainmentu to bohuzel nezapne vyhrivani na zaklade teploty na zacatku jizdy, ale jen pri recirkulaci vzduchu apod za jizdy :(1 bod
-
1 bod
-
to mas sice prqvdu, ale zrovna v pripade skodovky prepinani funguje velmi spolehlive1 bod
-
Ta kontrolka na světla není na štítu už u OIII.1 bod
-
1 bod
-
Zdravím klubáci... Protože jsem tu hledal ale nic moc nenašel (celkově je tu hodně málo návodů), tak bych tu chtěl dát postupem času nějaké info pro dodělání nivelace xenonů pro O2 předFL ... Hlavně bych chtěl zmínit, že uvedu jen informace a rady jak budu postupovat já a co nejlevněji... Vy si to udělejte klidně podle svého v lepším provedení. Dám zde i postupně el.zapojení z ELSY (nebudu to vysvětlovat, musíte si to nastudovat sami). Čísla dílů se mohou lišit. SEZNAM POTŘEBNÝCH DÍLŮ Doporučuji sehnat z jednoho auta které je na díly a také se dohodnout s prodejceM, aby vám k tomu dal i konektory s kouskem kabeláže: Nivelační senzory pro přední a zadní nápravu. Obě nápravy mají stejné čidlo 1T0 907 503 . Jiné jsou pouze ty uchycení (i 4x4 má jiné). Konektory do čidel 4B0 973 712 . Komplet zadní 1K0941273N / Komplet přední 1K0941274C Jednotku náklonu senzorů 1T0 907 357 s konektorem 4E0 972 726 Tlačítko pro změnu intenzity podsvícení (je bez kolečka pro manuální náklon světel) 1Z0 941 333 A Nějaké ty vodiče, pokud si neseženete komplet kabeláž z vrakáče... Určitě budete potřebovat diagnostiku Cena za kterou jsem tyto věci sehnal: 2500Kč _____ INSTALACE SNÍMAČŮ NA NÁPRAVY Pro instalaci není nutné žádné speciální nástroje a přípravky. Otvory pro šrouby jsou připraveny. Na zadní nápravu by se měly dát tzv. nýtovací matice N10597701 na které si musíte ale sehnat i nýtovací kleště. Já to vyřešil podložkou, pérovkou a matkou. Nevidím v tom problém. Originál šrouby by měly mít označení N10430104 Tady není nutný žádný návod. Když se podíváte na fotku jak to tam má zhruba být, tak už to zvládnete. Není tam žádný zádrhel. Přední náprava Zadní náprava KABELÁŽ Nyní potřebujeme dostat od předních světel a snímačů kabely pod palubovku (řídící jednotka náklonu by měla být umístěna za kastlíkem spolujezdce) Vodiče od světel a předního snímače Od snímače potřebujeme 3 vodiče protáhnout do interiéru. Nejlépe použít vodič, který je izolovaný a má 3 žíly. Začneme od předního kola... Protáhneme vodič průchodkou kde je trubka brzdové kapaliny. Aby jsme se k němu dostali je třeba odmontovat baterii a její držák. Nyní musíme najít průchodku do interiéru. Pod palubovkou jděte po hlavním svazku k dělící stěně a šáhněte tam prsty. Ucítíte tam gumové cecky :-D , které musíte prorazit. Tak to by byl kabel od snímače. Nyní potřebujeme z obou konektorů světel, pinů 1 2 3 4 dostat vodiče do interiéru. Piny 1 2 3 byly použity pro motorek halogenu a proto jsem je přestřih a napájel svůj vodič, který tedy musíme dostat stejnou průchodkou do introše. Pin 4 je u halogenu neobsazený, tudíž tam musíte dodat svůj pin. Suma Sumárum - od světel vám půjde celkem 8 vodičů do kabiny. POZOR: možná je není třeba tahat a našli by jste je někde v hlavním svazku. Pro mě bylo ale jednodušší je natáhnout. Záleží na vás. Zde není co fotit. Dám tu jen schéma zapojení. Pokud se v tom nevyznáte svěřte to elektrikáři. Přední levé světlo Přední pravé světlo Přední i zadní senzor Vodiče od zadního snímače tak teď potřebujeme dotáhnout 3 vodiče od zadního snímače pod přístrojovku. Do kabiny ho dostaneme průchodkou, která je pod podběhem levého zadního kola... Je to průchodka pro kabel od ABS nicméně stačí vedle propíchnout dirku a můžete protahovat. Nezapomeňte potom kolem dát pro jistotu silikon. Aby jste se dostali k té průchodce zevnitř, tak musíte oddělat boční čalounění (prohnete ho uprostřed směrem k sobě a vrch tlačíte dolů). Teď kabel veďte podél prahu až dopředu. Není nutné sundávat plasty, stačí to pod plasty zasunout. Nicméně pokud si chcete vyhrát to je už na vás. ZAPOJENÍ ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY Nyní už máme pod přístrojovkou vodiče od světel a senzorů. Je tedy čas je zapojit do řídící jednotky podle schémat výše. Zde je opravdu ulehčující mít už konektor s kouskem kabeláže a jen pájet. Jako první bych doporučil zapojit napájení (jednotka pin 23 na pojistku č.5) a kostru (jednotka pin 24 kdekoliv na kostru) . Dále musíme připojit CANLow a CANHigh (jednotka piny 3 a 2) . CANL a CANH najdeme na modrém konektoru Gateway na pinu 6 a 16 (po zapojení těchto věcí a nakódování gateway viz níže se už na jednotku dostanete přes VCDS ) Nyní zapojíme vodič 56bR (jednotka pin 8) . Tento vodič najdeme na černém konektoru A pin 2 centrální jednotky (pod relátkama, je tlustší a žlutý, nelze si splést) Tak a teď nám už zbývají dopojit naše předem natažené vodiče od předního a zadního senzoru A nakonec 8 vodičů od světlometů Pokud jsme zapojili vše správně, stačí nakódovat a máme hotovo. KÓDOVÁNÍ Připojíme se na VCDS a v Gateway zaškrtneme Xenon Range Control. Já mám novější Gateway a tak to mám trochu jinak. Ale to snad u vás nebude problém najít. Uložíme -> Vypneme VCDS -> Na minutku i zapalování a připojíme se znovu Teď už by jste v hlavní nabídce měli mít 55 Xenon Range Control, tak tam vlezem. Tato jednotka se nijak zvlášť nekóduje, jen je potřeba v Coding nastavit jaké máme auto -> Uložíme hotovo. Ještě je třeba nastavit si "výchozí hodnoty" v Basic settings, jinak to bude házet chybu a nebude fungovat. Pokud nemáme ve výpisu žádný error, můžeme si pomocí testu vyzkoušet jestli to funguje. Xenony vždy po nastartování "sjedou" dolů a pak se vrátí do výchozí pozice. Není to nic složitého, pokud aspoň trochu rozumíte elektrice, tak to zvládnete. Při montáži mě nic nepřekvapilo. A pokud tomu nehovíte, tak každý elektrikář by to podle schémat měl zapojit za chvilku. Doufám, že vám to někdy pomůže. Plno užitečných fotek a informací najdete i na stránkách: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3552517-Golf-V-GTI-OEM-Xenon-Installation-Completed http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t208929.html1 bod