Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/15/20 ve všech sekcích

  1. A nebylo by lepsi, nez bastlit dusledky odstranit pricinu? Selsky rozum by me vedl k cidlu nee 😁.
    2 body
  2. Rekl bych ze je to zpusobeno prepalovanim nevhodne originalni chladici kapaliny Haertol. Dost se tu ruzne probiralo a resenim je proplach chladiciho systemu a vymena za BASF:
    2 body
  3. A návod jsi četl? Tlak v pneumatikách se u Škodovek měří nepřímo pomocí snímačů ABS, resp. podle otáček. Ventilky žádný měřič tlaku nemají. Po výměně pneumatik máš postupovat podle návodu: "Uložení tlaku pneumatik na infotainmentu". To, co jsi v infotainmentu nastavil, se provádí v případě, že zimní pneumatiky mají nižší rychlostní index a tedy má být zobrazováno upozornění na tento stav.
    1 bod
  4. Problémy s kvalitou chladící kapalinou G 13 se řešili třeba i u OIII - viz. motor 2,0 TDi motor 1,6 TDi a koneckonců to postihlo i mě - tedy motor 1,8 TSi
    1 bod
  5. O předchozí generaci jsem také chvíli (opravdu jen chvíli) uvažoval (verze R-line), ale tady u nové generace by jsem nikdy neváhal a sáhl zase po Karoqu Sportline. 🙂
    1 bod
  6. 121552916_138998544626666_3462453899114531367_n.mp4
    1 bod
  7. Zkusil bych ještě dát novou baterku a potom odemknout / zamknout čistě klíčem ( i několikrát) ne dálkou! Taky jsem měl problémy s klíčem, baterka vydržela 1 den a potom co jsem odemkl a zamkl několikrát jen klíčem už to bylo OK.
    1 bod
  8. Zkus se zeptat https://www.facebook.com/svitlip dělají renovace a prodávají i kryty na některé modely.
    1 bod
  9. @Yodiak Myslím, že to bude na kompletní výměnu. Nicméně, pokud máš auto od novoty, jakou kapalinu do ostřikovačů jsi tam dával? Některé kapaliny jsou agresivní a způsobují tyto mikropraskliny.
    1 bod
  10. Za mě taky ne. Předchozí byl ok a dost vážně jsem o něm přemýšlel,ale tenhle je až moc kosmickej. To auto má dyzain,že se k němu bude opravdu hodit to přísloví-kdo si koupí hyundaje nadosmrti kun... je :-)
    1 bod
  11. Od včera naváží po Praze do showroomů, zajímala mě realita Většinou má nad Karoqem navrch, ale je to až moc extravagantní, ten Karoq hlavně ve sportlinu mi přijde stylovější. Materiály, provedení palubky, tapece v tom navrch má, ale některá řešení - kamera bez ostřiku a moc velku, zadní stěrač zvrchu, kufr opět plastový, ten klavírovaný plast na dveřích jak bude vypadat po 5.ti letech, madlo nahoru je více ergo, pod dnem žádný organizér rezerva a malý prostor .... Jo ten displej na správném místě mírně natočený k řidiči je fajn, za poslední dva měsíce 4 novinky a displej dole, snad už to výrobci pochopili). Za mě ne
    1 bod
  12. ScaloRapid na videu: Za pozornost stojí ovládání klimatizace a má i průvlak (ale je o chlup delší) :)
    1 bod
  13. No zase som v servise tentokrat vymienaju Pas ale to uz som pisal ze to pojde do servisu .Co chcem vsak napisat dostal som ako nahradu skodovky teda mojej scaly SUZUKY swift .v zaklade .No pan boh potes ak si toto auto naozaj niekto dokaze kupit . Ododnes sa nebudem stazovat ani keby sa mi rozpadala scala pod nohamy . Takze suzuky swift je proste male auto ako fabia ,a dnes sa uz necudujem preco ma fabia vsade na zapade taky uspech to je proste umelecke dielo oproti tomu v com som dnes sedel .Ako priznam sa vo fabii som naposledy sedel niekedy v roku 2008 ale kedze mam Roomster tak mozem porovnavat ten isty interier co fabia . No swift prekonal vsetky moje ocakavania ako moze byt auto nepohodlne zle navrhnute po soferskej ci ergonomickej stranke . Ked si do toho clovek z priemernou postavou 185 cm sadne ma pocit ze si sadol do dodavky vysoky posed sedacka sa sice da nastavit v troch smeroch ale to vam nepomoze nakolko nenajdete vhodnu polohu za volantom ani ked si nastavyte nastavytelny volant . A teraz to zacne .Mekcene plasty zabudnite inetrier z tvrdych nie ze nekvalitnych ale priamo pred ocami sa rozpadajucimi plastmi . nicoho sa radsej nechytajte lebo okamzite na tom ostanu skrabance . sedacky su ako sen su tak tvrde a neergonomicke ze po pol hodine sofreovania vas boli vsetko aj to co ste nevedili ze mate . Prevodovka je katastroficky nepresna a motor asi trojvalcek slaby ako caj musite ho teda poriadne vytacat aby sa objavil sportovejsi duch ktory naznacuje trojrameny volat sportoveho vzhladu .Infotaiment zabudnite klasicke radio z digitalnym displejom sice z BT ale ako po pol hodine sa mi knemu nepodarilo pripojit ani Iphone ani android . V predu su este dva usb len nabijacie a zasuvka na 12 V klimatizacia bud kury alebo chladi nic medzy nevie . Interier je proste katastrofa ,ale podme dalej auto sice dlhodobo vykazuje spotrebu 4,9 litra ale na vahu a silu motora a to ze zavadziate absolutne kazdemu je to ok . Ale to este nie je vsetko podvozok sice celkom slusne fitruje nerovnosti ale je taky tuhy ze na kazdej diere si vybijete zuby minimalne dostanete taky opanec do chrbta ze ked uvdite dalsiu dieru tak skocite na brzdy ktore na pocudovanie aj brzdia ,dobre nie je to nejaka sila ako naprilad ze sa brzdy zahryznu a vy citite ako spomalujete rychlostou blesku skor take lenive brzdenie ked vsak pritlacite na pedal brzdy sa zahriznu kvalitne az mate pocit ze sa gumy pretocia na diskoch .ABS ani pri prudkom brzdeni zezareagovalo ani raz ani na mokrej vozovke . ale to bude tymi galuskami co to ma obute. Tie sa skor zarezu do asvaltu ako by sa spustilo ABS . Inak nema to nic ani line asist ano front asist ani dazdovy senzor no proste nic uplny zaklad co vas prekvapy pri pohinani je cukajuci motor je jedno ci je motor studeny alebo teply cuka snim furt . Dalsou ceresnickou je hluk 4 krat som sa obzrel za seba ci nemam otvorene 5 dvere ,nemal som .Hluk ako areodinamicky ci motora alebo od zadu z napravy alebo od kolies uz je neznesitelny v rychlosti 65 km /h v 100 to je randal . No proste auto na zaplakanie a oni tu za to chcu 24000€ . v Zaklade .Pre porovnanie moja scala tu stoji 38000€ .Takze ja sa uz nestazujem ,mam v podstate luxusny kusok auta z nejakymi chybyckami ktore sa dali ocakavat kedze auto bola novinka a zisla z pasu mesiac pred tym ako som si ju kupil .
    1 bod
  14. https://www.auto.cz/ojeta-skoda-rapid-2012-2018-jednoducha-a-temer-bez-problemu-136572
    1 bod
  15. Rozumím je to věc názoru, stačí se jen zaposlouchat, přeji mnoho šťastných vibračních kilometrů ?
    1 bod
  16. Výměna LEDek podsvícení tlačítek za LED 3 mm zelená rozptyl.100mCd/20mA 570nm 80° z webu www.hadex.cz. Teď je to teprve to pravé ořechové a svítí to stejně, jako ostatní tlačítka na palubě.
    1 bod
  17. Zdravím. Chci se zeptat. Bohužel už hodně dlouho nás na mojí fabii štve jedna věc. Jedná se o kontrolku s olejem. Po nějaké době jízdy (většinou až se zahřeje motor) tak začne v intervalech blikat a řvát kontrolka s olejem. Slyšel jsem, že jde vypnout "bzučák" co je v palubové desce.. jenže, aby jsem to mohl udělat tak musím po této úpravě provést opětovné zakódování palubovky. Jenže nechci kvůli tomuto hrabat. Potřebují ať auto ještě nějaký pátek funguje. Proto jestli je nějaká možnost třeba přes diagnostiku vypnout kontrolu oleje nebo ten bzučák systémově vypnout. Díky
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...