Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/16/20 ve všech sekcích
-
3 body
-
Ahoj pánové. Tak mám ponaučení, že mám sebou vozit i druhý klíč od auta. Byl jsem si zabruslit a v tom chladu se totálně vybila baterka v klíči. Přijdu k autu a nic, Odemkl jsem dveře přes krytku a zkouším startovat tlačítkem a klíč není v dosahu! Ještě, že syn byl doma a dovezl druhý klíč. Kdyby byl všední den, tak koupím novou baterku do klíče. Ale jsou svátky. Myslím si, že by to mohlo fungovat na nějaký nouzový režim. že by se přiložil klíč k tlačítku a nastartovalo by to. Syn má Oktávku a šlo mu to. Ale asi jsem měl baterku totálně mrtvou.1 bod
-
Assistent je takto úplně deaktivovaný. Fungují základní povely navigace a hledání Google. Zkus třeba: Navigovat do nemocnice Motol Navigovat do ...adresa... Navigovat na čerpací stanici Ukončit navigaci. Kolik je hodin? Kolik stojí benzín? Jak dlouho trvá cesta do...? Přehraj Queen We will rock you apod.1 bod
-
1 bod
-
Co je a není lepší bych nechal na každého vlastním uvážení, někomu vyhovuje to a někomu ono. Další je využití auta, kdy určitá sorta do Lídlu nebo na hřbitov ten climatronic moc nevyužije, naproti tomu nějaký denní letec určitě. Každé ovládání má svoje a byť manuál je sociál vzhled, tak mě v Rapidu max vyhovuje. Opačně v Kamiqu ženy s climatronicem je ovládání za jízdy o rozbití držky, ale zase to dobře vypadá. Ať si každý pokud bude mít možmost vybere sám dle svého uvážení, potřeb, popř.zkušeností.1 bod
-
Pro informaci. Reklamace mi byla nakonec uznaná. V rámci diagnostiky zjištěn vadný vstupní modul přijímače. Po výměně modulu rádio v DABu opět hraje tak jak má.1 bod
-
100x denně to je celkem masakr. Pokud se podívám do historie tak family auto odemykání 1éx za den, baterie bez ohledu na značku vydrželi 5 let. Bezklíčky, tam i při běžném family užívání řádově rok. A jako zajímavost, auto bezklíček, vybitá baterie v klíči, hláška auta "Přiložte klíček na palubní knihu" (Octavia III). Manuál a tam popsáno a není to nic jednoduššího, jak už bylo výče popsáno, přiložit klíček ke startovacímu tlačítku a pomocí něj tlačítko zmáčknout. Samozřejmě provlém 2 nastane po ukončení jízdy, tam nezbude než zamknout klíčem, oddělání záslepky na klice a zamknout. Po výměně baterie klíček nefungoval, ale stačilo mechanicky odemknout změt auto a pak se chytil .-). V každém případě, jsou to zajímavé zážitky jede / nejede ú nepojede apod. :).1 bod
-
Problem climatronicu v F3 je, ze oproti Climatronicu v S3 je neskutocne hlupy :) To znamena, ze tepelna pohoda sa dosahuje divnym sposobom, kedy niekedy je v aute prilis teplo a niekedy prilis zima. Jednoducho pri automatike som v F3 nuteny castejsie tocit koleckom teploty.1 bod
-
Tak konečně se mi podařilo sehnat nový díl a provést výměnu. Pokud by někdo potřeboval, tak návod jsem umístil sem: Výměna zadního výdechu topení Superb 31 bod
-
Taky se přidám. YETIna 6 a 1/2 roku. 1) dveř všechny 4. Řešeno reklamací ve stáří 4 let oprava lakováním. 2) obě zadní postranice ve spoji se zadním nárazníkem. Řešeno reklamací nyní oprava lakováním. 3) páté dveře kolem lampiček spz a madla zámku. Řešeno reklamací nyní zamítnuto důvod dal jsem si tam lampičky spz s ledkama. Pořeším soukromně v nějaké lakovně.1 bod
-
Tlačítka na pravej strane sa dajú rozchodiť. Mám volant z O2 RS aj radením pre DSG a viacmenej to funguje komplet. Niekedy sa stáva, že musím použiť namiesto tlačítka na vrátenie do hlavného menu tlačítko na páčke stieračov, ale evidentne to ide nakódovať.1 bod
-
Tak byl jsem teď na podzim na jedné svatbě, kde to bylo k dispozici pro hosty , aby se sami vyfotili a fotku s věnováním nalepili do vzpomínkové knihy pro novomanžele. Měli tam foťák na ten malý formát a je to opravdu miniaturní, skoro něco jako fotka do občanky a skupina osob, nebo krajinka je tam miniaturní a není skoro pořádně vidět. Spíše bych si pořídil, ten největší formát, aby tam člověk něco pořádnějšího viděl. Ty fyzické rozměry takového foťáku jsou samozřejmě větší než dnešní digitály, je to tak na úrovni dřívějších analogových zrcadlovek, ale do batohu na výlet se to vejde. Jinak na automatické zaostřování a nastavení clony jsou ty přístroje na takovéto amatérské používání celkem solidní. Samozřejmě cena za fotku není malá, ale aspoň se člověk donutí nefotit každou blbinku a má fotku ihned. Ta fyzická fotka je pro staromilce na prohlížení rozhodně lepší, než čumění na monitor PC, tam si rodinná sešlost stejně fotky moc neprohlíží. Jako dárek je to v pohodě, doporučuji.1 bod
-
1 bod
-
v zimnim obdobi je vhodne nechat konektor zapojeny. u teplot po 4 stupne a teplem akumulatoru , do nej elektronika pere 15.8V pri rekuperaci a 13.6V pri jizde pod zatezi.( to same napeti, jako pri odpojenem konektrou) Pri nizsi vnejsi teplote tam pere 15V konstantne. mam cca vypozorovany tyto kombinace vnejsi teploty a nejake teploty akumulatoru: studeny aku teply aku od 7 stupnu nahoru klasicka rekuperace 12.1V a 15V rekuperace 4- 7 stupnu 13.6V rekuperace 15V 13.6V rekuprace 15.8V 4-1 stupnu 13.6V rekuperace 15V 14.1V rekuperace 15.8V 0 a niz 15V stabilne1 bod
-
Vždyť Ti to chybu napsalo, RAW Code 00353B, bohužel však nevím co to znamená https://octaviaclub.cz/chybove-kody-obd2-vw-skody-octavia-i-fabia Ještě jsem tam našel kódy motoru a tam našel jen P0353 popsanou jako Zapalovací cívka C Primární / Sekundární Porucha obvodu1 bod
-
1 bod
-
Myslím cenový rozdíl mezi tím, když někdo jede za 2 roky jednou do servisu a mnou, když si v polovině intervalu vyměním doma olej sám. A ta domácí výměna mě právě vyjde na 1000,-1 bod