Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/11/21 ve všech sekcích

  1. podle mého je stejně nejlepší koupit origo a mit to bez potíží a starostí. Sice to stojí víc, ale i na bazaru se dá něco najít https://www.sbazar.cz/kurunos/detail/132905853-skoda-karoq-superb-kodiaq-19-5x112-tmave-nove
    2 body
  2. Jak už bylo řečeno, záleží, co od auta očekáváš ... Kamiq i Karoq jsou dobrá auta, ale Kamiq je v podstatě pořád jen "nafouklá a nadzvedlá" Fábie, při přesednutí z octy bys mohl zaplakat (ono ani ne tak interiér, ten je prostorný, ale kufr je jako krabice od bot u octy versus krabička zápalek u Kamiqu). Prostě se s oběma projeď u uvidíš. Já ještě před pár dny o Kamiqu uvažoval jako o případné náhradě Karoqa, i jsem se v tom projel a vyzkoušel, ano stačilo by to, uchvátil mě litrový motor s šestikvaltem ... ale byla by to cesta zpět do pravěku, bo bych v tom nemohl mít výbavu co mám teď, tedy pokud bych zůstal u embéčka, musím zůstat u Karoqa, případně se přesunout výše do Kodiaqa. Místo Kamiqa i Kodiaqa mám vyhlédnutou alternativu jiné značky ... ale na žádnou adekvátní náhradu Karoqa jsem nenarazil ... takže za mě, pokud máš dostatek love, a nemusíš za každou cenu šetřit, Karoq :-)
    2 body
  3. Tak jsem se konečně dočkal ... v pátek dorazila zásilka z Číny. Všem tady děkuji za inspiraci. Luxus! Dokonce i žena to pochválila.
    2 body
  4. Ahoj všem, tohle jsem si udělal do Octavia III combi a funguje suprově už asi 3 roky, už mnoho nocí vydržela ;-). Výroba trvala cca 3-4 hodiny v běžných domácích podmínkách s běžným nářadím (mafl, vrtačka, dremel bruska). Není nutné na autě nic vrtat šroubovat, pouze se položí do kufru. V autě jí vozím víceméně na stálo, vyndavám pouze pokud potřebuji zvětšit kufr kvůli velkému nákladu. Vyndat a nandat se dá v jednom člověku za minutku, bez jakéhokoliv nářadí. Jen bych už nepoužil dřevotřísku. Mám v plánu udělat si novou, krapet vylepšenou s aretovanými panty (ať drží otevřená a nepadá mi dolu při nakládání), a určitě z nějaké pěkné desky. Jinak šířka kufru je cca kolem 100cm, tak používám samonafukocí matrace 50cm široké a cca 5cm vysoké a je to na spaní vážně super komfortní a navíc při sbalení ležení maximálně skladné 😉. Tady posílám odkaz na fotky ;-) : https://photos.app.goo.gl/CxsWjBtcmot4nxp78
    2 body
  5. Nebude to nikoho zajímat, odmažou to a hotovo. Taková má zkušenost. A i kdyby, tak nic nevíš...a nemůžou nic.
    1 bod
  6. @pritel5 v tom případě koukni do tématu rapid nebo fabia III. Ve fabii 2 je řetězová varianta EA111, ty máš řemenovou EA211. U Rapida se vyskytovaly obě varianty, ve Fabii III už jen ta co máš ty. Jinak na foru si všichni tykají.
    1 bod
  7. Ahoj já jsem dával 340 na auto už před rokem a půl. A nečekej zázrak. Teď pravé shanim brembo Kit 4 nebo 6- ti pístek. Pokud nespechas tak do jara budou k dispozici. Myslím ty rs340mm. 😀😀
    1 bod
  8. Dle posledního testu z minulého týdne stále stejné.
    1 bod
  9. @Rapid1.0 ocividne plus minus stejne https://www.auto.cz/start-dlouhodobeho-testu-vw-golf-1-5-etsi-evo-mhev-110-kw-dsg-r-line-137475
    1 bod
  10. Hm zajímavá sleva, u toho akčního modelu, o co má nižší cenu, tak o to má menší výbavu. Přeci nebudeme dávat slevu zadarmo!
    1 bod
  11. @paepass takze je to na vymenu mobilu 😄
    1 bod
  12. Zdravím, myslím že to pomohlo, olej na měrce nepřibývá, cítit po benzínu to prý podle názorů druhých bude trochu vždy. Mě žádná kontrolka předtím nesvítila a na diagnostice jsem taky nebyl, těžko jako laik posoudím zda-li se jedná o stejný problém. Nicméně můj problém byl podle všeho v tom čerpadle. Omlouvám se za pozdní reakci a přeji hezký den.
    1 bod
  13. názor bude mít asi každý jiný, pokud bych měl krásné disky k dispozici, mohl bych do toho jít. Na druhou stranu rozšířením budou kamínky odírat boky a víc se špinit. V případě dopravní nehody může nastat problém s pojištovnou. Jinak proč měnit rozteč, když origo pěkných disků je dostatek.
    1 bod
  14. Eletrické páte dveře jsou dobré mimo jiné už jenom proto,že se člověk pří otevírání neumaže.Zvlášť v zimě.
    1 bod
  15. @udo Kamiq se mi líbí, ale ... ... nemyslím si, že je to úplná náhrada za Octavii (spíše za Fábku), ... trochu vyšší posez tam mít budeš, ale pořád budeš sedět v malém autě, ... to co ušetříš nevyváží to, v čem se budeš muset omezit. Kamiqa s litrovým motorem bych bral jako druhé auto do rodiny (pro manželku, syna, ....). Pokud můžeš, vezmi Karoqa a trochu si připlať za výbavu. Stojí to za to. Dívám se na to z pohledu člověka ve věku 50+. Také jsem chtěl něco vyššího. Určitě ale začni tím, že se do obou aut posadíš a projedeš je. Alespoň kousek. Uvnitř autosalonu vypadá i malé auto větší než ve skutečnosti je.
    1 bod
  16. u DSG bez problému, bez cuknutí, plynulý rozjezd, prostě paráda
    1 bod
  17. Zdravím. Mám 2.0 140kw manuál. Nechal jsem si to přehrát u MOTORPOWER. Naprostá spokojenost. Chipovani proběhlo ve 110tis a teď mám 165tis. Bez jediného problému. Po úpravě mám 170kw a 476Nm. V ceně bylo jakékoliv kódování na ŘJ. Mě dělal vypnutí start-stop, rozsviceni zadních světel k denimu svícení, uvolnění autohold při prvním záběru spojky. Takže to ani necítíte při rozjezdu ze povolila ta brzda a při zatažení ruční brzdy jdou úplně zhasnout všechna světla. Zadne brutálně turbo efekt ve 2tis/min - ale silný zátah. max Nm někde 2700 a táhne to jak atmosféra. Až někam 4500-4600 ot. na okrese 3,4,5 moc velká paráda. Téměř jak benzin. Když jedu fakt na debila brzda plyn akcelerace 70-160 okresky tak max 8,5l/100 po ČR jezdím 6,0-6,3 holandsko 4,6-4,8 Švýcarsko 5,0-5,5
    1 bod
  18. @dafro @velkytomtak to skubnuti se mozna tyka jen DSG? u manualu se to odbrzdi kdyz se dostanu do konkretni polohy spojkoveho pedalu kdyz poustim spojku. Takze bych cekal ze bude zalezet na praci se spojkou a plynem, coz u DSG se moc neda ovlivnit. U manualu skubnuti nepozoruju. Mimochodem pri zastaveni treba na krizovatce nebo v zacpe to vzdy nepada do auto-brzdy, zalezi jak moc se na brzdu tlaci (jestli je auto-brzda zrovna zabrzdena se pozna na displeji), aspon u manualu to tak je. Kazdopadne pro me je kvuli pravidelnemu couvani do kopce (kdy potrebuju mit jistotu ze se nepohnu dopredu) ten Autohold nutnost.
    1 bod
  19. Odře se to hlavně nehtama, pak to vždy vezmu měkkým hadříkem a leštící pastou a je to. Ty folie jsou některé docela nevzhledné na jejich okrajích se drží prach a nejde to moc očistit, vypadá to jak obkreslené.
    1 bod
  20. Možná zkusit sehnat dobrovolníka :-)
    1 bod
  21. Mal som možnosť počúvať hudbu cez štandardné repro, keď som mal na víkend požičanú predvádzačku a čiastočne potvrdzujem slová @kacer1, ALE: nastavenia ekvalizéra daného auta boli pre basovú zložku značne zvýšené a bez nich to hralo podľa mňa lepšie, basová zložka už taktiež nebola taká výrazná a hlavne už pri stredných hlasitostiach začínal byť zvuk skreslený, ale pre bežného človeka v pohode počúvateľný.. Som rád že som za CANTON priplatil a popravde neviem prečo sa pri ňom toľko ľudí sťažuje na basy.. Uznávam že pri veľmi nízkych hlasitostiach je basová zložka trošku poddimenzovaná, ale na druhú stranu to vnímam ako plus keďže to pri nižších hlasitostiach menej ruší spiace deti v aute :) pri pridaní hlasitosti je však zvuk a hlavne jeho kvalita výrazne lepšia od sériových reproduktorov.. taktiež sa zvýraznia hĺbky a hrá to prihliadnúc na výšku doplatku obstojne a výrazne čistejšie aj pri veľmi vysokých hlasitostiach.. *ešte som nemal veľa času na podrobnejšie nastavenie ekvalizéra, no po prvotných (nie veľmi úspešných) pokusoch som sa na zatiaľ vrátil k predvolenému CANTON profilu ekvalizéra, ktorý mne osobne zatiaľ veľmi vyhovuje a lenivosť možno zaúraduje a k individuálnym nastaveniam sa už ani nevrátim :D
    1 bod
  22. Nulování ukazatele „Olejový servis“ – Stisknout a držet tlačítko -1- 0.0/SET na panelu přístrojů. – Zapnout zapalování. – Uvolnit tlačítko -1- 0.0/SET , na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: Vynulovat olejový servis? – Potvrdit vynulování tlačítkem -1- 0.0/SET . Na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: Servis vynulován Ukazatel „Olejový servis“ je vynulován. Nulování ukazatele „Prohlídka“ Poznámka ♦ Hlášení „Vynulovat olejový servis“ a „Vynulovat prohlídku“ následují bezprostředně po sobě. ♦ Pro vynulování je třeba vybrat správný ukazatel. ♦ Je-li třeba pro vybrání správného ukazatele postup znovu opakovat, je nutné po vypnutí zapalování počkat cca 60 s, než zhasnou údaje zobrazené na displeji -2-. Pak znovu stisknout tlačítko 0.0/SET. – Stisknout a držet tlačítko -1- 0.0/SET na panelu přístrojů. – Zapnout zapalování. – Uvolnit tlačítko -1- 0.0/SET , na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: Vynulovat prohlídku? – Potvrdit vynulování tlačítkem -1- 0.0/SET . Na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: Servis vynulován Ukazatel „Prohlídka“ je vynulován. POZOR! ♦ Vozy s proměnlivými servisní intervaly (QI6) z výrobního závodu se tímto postupem automaticky překódují na pevné servisní intervaly. ♦ Zpětné přékódování na proměnlivé servisní intervaly (QI6) je možné pouze pomocí -VAS • V případě výměny oleje je nutné vynulovat ukazatel servisních intervalů pro Olejový servis. • V případě Prohlídky je nutné vynulovat ukazatel servisních intervalů pro Prohlídku . • V případě Prohlídky spojené s výměnou oleje je nutné vynulovat oba ukazatele servisních intervalů. U vozů vybavených systémem KESSY: • zavřít všechny dveře • zavřít víko zavazadlového a motorového prostoru
    1 bod
  23. :-) ja taky menil rozvody :-) ve stejny dobe. Tak proste to je asi tak, ze nekomu to blbne a nekomu ne. Mir a spoustu fajn kilometru. Ahoooooj.
    1 bod
  24. Pro zajímavost Kodiaq ve fólii (upraveno pro prodejce v Estonsku)
    1 bod
  25. 1 bod
  26. Riesim teraz ten isty problem mne odporucaju za cca 300€ deaktivovat cely system ad blue a tym to bude vyriesene udajne to nema vplyv na KO ani STK ani funkcnost motora.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...