Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/14/21 ve všech sekcích

  1. Tak to mám konečně za za sebou. Auta vyrobené po KT 44/2019 mají již namontované snímače 04C 907 601K - funkční. Servis kontroluje čísla dílů namontovaných snímačů otáček vačkových hřídelů G40 a G300. Pokud má auto namontované snímače 04C 907 601A - vadné, vymění se za ty novější. Prý může nastat i varianta, kdy má auto již správné snímače, potom se prý volá do Škodovky a konec pohádky už neznám :). V evidenci to mají pod kódem závady 2866 / T040. Moje Scala je vyrobená v srpnu 2019, tudíž jsem před "čárou". Teoreticky by se nikdo s autem vyrobeným po 28. 10. 2019 něměl s tímto setkat. Pevně věřím, že jako ostatní jsem se toho již zbavil, uvidíme časem.
    2 body
  2. Jo je to stary model. Novy model jsem jednou projel a vadi mi to slozite ovladani vseho. Activu zase chybi destovy senzor a loketni operka. Plus ty problemy co to auto ma mne odradily. Taky ten lane assist mne tam vadi, nejhorsi je ze ho nejde vypnout naporad. Tak proto jdu uz podruhe do III.
    1 bod
  3. Pokud tam to čidlo nebude, tak bude třeba změřit jestli jde z ŘJ napětí na motorek.
    1 bod
  4. aj do Sedliště do okýnka bych to protáhl pro jídlo do krabičky , však už je to kousek z tama
    1 bod
  5. Malta zajede alespoň pro frgál do automatu a hodí foto, aby bylo na co se těšit :-)
    1 bod
  6. no já nevím jestli je to paranoja s tím preventivním měněním ... nevím jaká je současná kvalita převodovek, ale u své jedničkové haťapy, jsem se pořád chystal po překonání 200t km k výměně oleje v převodovce, až fábča přešla do stádia "na dojetí"a už jsem si říkal že to nemá smysl. Jenže to stádium se pořád prodlužovalo, takže na něj, ten olej, došlo až když v 388t km klekla origo spojka, tak jsem si říkal, když už se bude dělat ona, tak se rovnou udělá ten olej, těch 800 za 2 litry oleje už mě nezabijí, protože jsem v té době nevěděl, jak ještě dlouho bude trvat to období "na dojetí". Nicméně musím podotknout, že ani těsně do předvýměnného období, jsem neměl sebemenší problém s řazením jakéhokoli rychlostního stupně. Období na dojetí skončilo v naší rodině s hranicí 400t km, ale fábča slouží dál jinde. Na současné F III mám v tuto chvíly 128t km, ale olej v převodovce mě teda zatím nenapadlo měnit
    1 bod
  7. Ahoj, tak jsem to zkusil podle internet-navodu, 50:50 aditiv+nafta namichano primo do nadoby na palivovy filtr (strikackou vytahana nafta z objemu nadoby palivoveho filtru). Potom Volnobeh cca 15min, trosicku motor prskal nez tu smes prohnal cerpadlem a tryskama, ale sezral to v pohode, a vysledek: Stabilni chod studeneho motoru potvrzen hned po procedure 50:50. Podezrelou naftu v nadrzi jsem jeste aditivoval +150ml, a spotreboval na dalnici... Dotankoval Premiovou Naftu. Motor opet v plne kondici. Zabralo to.
    1 bod
  8. Taky by mě to zajímalo. Mám v O3 2.0TDI DSG jen 45l nádrž. Taky mě napadlo, jestli někdo neprodává z druhovýroby nějakou větší. Tohle je fakt naprd, tankuju co 500km.
    1 bod
  9. Áno, viem ze sú to "ORIGINAL CHINA CANTON" :-) Dlho už v aute nebudú,uvažujem o výmene všetkých repro a hlavne vytlmeni...
    1 bod
  10. @Kuolematon Problém je, že ŠA by i třeba chtěla to takto nastavit, aby si to pamatovalo stav (třeba u toho LA to tak ještě do nedávna bylo). Ale emise a NCAP se testují ve "standardním" režimu. Tedy auto co má vypínatelný LA a pamatuje si to získá méně bodů a vysvětluj to potom zákazníkům. To samé StartStop, není problém aby zůstával vypnutý z výroby, ale kdo bude platit emisní pokuty, no ŠA ani koncern to nebude...
    1 bod
  11. Ahoj všem, tohle jsem si udělal do Octavia III combi a funguje suprově už asi 3 roky, už mnoho nocí vydržela ;-). Výroba trvala cca 3-4 hodiny v běžných domácích podmínkách s běžným nářadím (mafl, vrtačka, dremel bruska). Není nutné na autě nic vrtat šroubovat, pouze se položí do kufru. V autě jí vozím víceméně na stálo, vyndavám pouze pokud potřebuji zvětšit kufr kvůli velkému nákladu. Vyndat a nandat se dá v jednom člověku za minutku, bez jakéhokoliv nářadí. Jen bych už nepoužil dřevotřísku. Mám v plánu udělat si novou, krapet vylepšenou s aretovanými panty (ať drží otevřená a nepadá mi dolu při nakládání), a určitě z nějaké pěkné desky. Jinak šířka kufru je cca kolem 100cm, tak používám samonafukocí matrace 50cm široké a cca 5cm vysoké a je to na spaní vážně super komfortní a navíc při sbalení ležení maximálně skladné 😉. Tady posílám odkaz na fotky ;-) : https://photos.app.goo.gl/CxsWjBtcmot4nxp78
    1 bod
  12. Úprava určitě životnost motoru neprodlouží, ale je jedno jestli najede 300tis. km, nebo 290, a tak mi to i dlouhodobě zprůměrováno vychází. Auta navíc mají mnohem dříve, úplně jiné problémy. Např. nevhodné zacházení / příliš opatrná jízda na spotřebu/, nevhodná nebo nekvalitní paliva, a agresivnáí zvířátka. Úprava vozu je v podstatě / pokud je provedena správně, a to často není/, pro auto nezatěžující. A proč to nedělá automobilka?? Na to je odpověď , že právě automobilka toto dělá. Nejkrásnější ukázky jsou u předchozích generací, a to jak u benzínových tak u naftových verzí se dělaly na jeden motor 3 až 4 sw verze s minimem úprav ... u benz 55, 66 a 77 kW a u nafty 81, 103, 125, a 130kW kde verze 125 a 130kW bylo větší turbo od jiného výrobce. Spodek motoru stejný. Mercedes má u modelu 2,2 nafta řadu 4 modelů od 66kW a 5 modelů s větším turbem které končí na 152kW. základ motoru stejný. Takže se vlastně dá říci, že úprava je tím potřebnější a tím bezpečnější , čím máte slabší motor. Pochopitelně úpravce musí ctít nájezd km, zaplnění DPF, zda jde o DSG, automat, či manuál. Dále zda jde o 5 či 6rychlostní převodovku, a velikost brzd. Úpravy od některých firem mají na spojkách životnost, někdy i 14 dnů. Spotřeba někdy dolů jde, ale není to pravidlo. To už je , ale na delší článek. Pokud jsem někomu upravoval vždy jsem vysvětlil, že snížení spotřeby by nemělo být něčím co by rozhodovalo, zda upravit či ne. Zvláště pokud některé firmy mění kalibrace tak, aby toho dosáhly. Snížení spotřeby je maximálně argument pro manželky, při schvalování rozpočtu. MPR
    1 bod
  13. Plácáš hlouposti. Sleva 50% je naprostý nesmysl.
    1 bod
  14. Zadání tématu je jasné - výměna nádrže za jinou, ta omáčka okolo sem nepatří.
    1 bod
  15. Výměna by byla složitá drahá. Potřeba by bylo i další čerpadlo. Jinak souhlas. Ta malinká nádržka v O III je k posrání. Asi nás výrobce připravuje na příchod elektromobilů. Přitom, koukni pod auto u zadní nápravy. Je tam neuvěřitelně místa. Vešel by se tam migrant, nebo klidně dalších 40 l paliva. Nepochopitelné. Bral bych větší nádrž klidně za příplatek.
    1 bod
  16. Tak pokiaľ viem, aspoň u nás na Slovensku sa neschvaľuje výkon alebo farba žiarovky, ale samotná žiarovka, ktorá by mala mať homologizačnú značku. Čiže ak táto žiarovka nie je oficiálne homologizovaná (na obale spredu/zozadu som značku nenašiel), nemala by sa v aute v našich končinách používať a auto s touto žiarovkou by správne nemalo prejsť ani cez STK.
    1 bod
  17. Sa čudujem že to riešite ferda25 to napísal jednoducho ak Škodovka neumožňuje aktiváciu tak tu všetky debaty končia.
    1 bod
  18. Nechal jsem si kompletne odhlucnit jiz 2 auta ve spolecnosti aHifi. U soucasneho to jiz delat nebudu, vysledek neodpovida vynalozenym prostredkum.
    1 bod
  19. hlavně když si prdneš, tak to provoní krásně celý auto
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...