Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/09/21 ve všech sekcích

  1. Tak jsem si dneska přebíral nové auto... (nuda, 1.5 Style, navíc jen tažné). Hned mi udělali radost tím, že prý právě dnes vyběhla nová svolávačka... takže přijedu v pátek na přehrání... Sedl jsem si na hodinu a půl do auta a nastavoval a objevoval. Vše ok, nic nezamrzlo, nic neblblo. Po přezutí na zimáky asi zapomněl technik nastavit tlaky a po cca 20km levá přední křičí že chce kontrolu... vše ok, tak odmáznuto. Po cca 5km na mě auto křičí ať jedu prostředkem pruhu... byl jsem v něm, tak snad jedině že ty rozsolené sračky ho mátly... Takže první den a prvních 50km hodnotím kladně. Uvidíme jak to bude dál. Držte nám pěsti.
    5 bodů
  2. regulace hladiny moře Regulace_hladiny_more.mp4
    3 body
  3. @rarach89 Mám to přes 3 roky, a měl jsem i na přechozí O2FL (tam to bylo dodělávané, verze 1, jen podélné), a naopak si myslím, že je to velmi užitečná věc. Ale nikomu nevnucuji svůj osobní názor na to :-( Nemyslím, že se ve svém dotazu @OctavianusII ptal na naše názory, a pokud to tam chce dodělat, tak v tom asi mám jasno, co myslíš?
    2 body
  4. Otázka je, co je míněno Superbem 3 po FL. Do modelového roku 2021, tedy do nasazení MIB3, slot byl, případně u navigací i 2. Pro navi Columbus pak i DVD a slot na SIM. Tedy stejně jako u před faceliftu s MIB2.5. Nic z toho u MIB3 už není, jen 2xUSB-C a jeden klasický USB v loketní opěrce. Před modelovým rokem 2018 pak byla možnost i TV tuneru, to byl tuším infotainment MIB2. Myslím od onoho MR2018 TV tuner zmizel z nabídky, ale zase přibyly online služby a přístup k autu přes aplikaci. Sám mám v OIII MIB2 - Bolero, měl jsem v Superbu III před-fl Amundsen MIB2.5 a teď mám v Kodiaqu Amundsen MIB3 a nejvíc mi vyhovoval systém v Superbu. MIB3 mi přijde neodladěná a oproti MIB2.5 očesaná - nejdou poslat cíle z mobilu, zmizela informace o nadmořské výšce, zmizela aplikace o počasí, čtečka RSS taky... A třeba obraz z parkovací kamery nabíhá pomaleji a i se občas cuká.
    2 body
  5. Tak jsem se začal dívat po nějakém střešním boxu a vyhrává to Thule Motion XT XL 500l . Podle mě se na Karoq hodí nejvíc a něco se tam i vejde. Taky není špatný Nordline Tirol 420 ale je nízký a nemá rychloupínání. Protože je Karoq černý tak i box v lesklé černé.
    2 body
  6. @JasteR Bohužel si mi neodpověděl na otázku, jaké oleje si vyzkoušel. A taktéž teda nemáš špatnou zkušenost s olejem Castrol, nýbrž s jeho padělkem. Origo Castrol v motoru v sériovém stavu rozhodně žádnou neplechu neudělá. Extrémně vyhoněnou 1.9 TDI s 200kW bych sem vůbec netahal, neboť nesouvisí s tématem a ani s použitím běžných kvalitních olejů v běžných motorech.
    2 body
  7. Hasící sprej ti je na hovno. Mám ověřené. Neuhasíš v autě s ním nic. Dej ho do kuchyně a kup si malý práškač. Praxe hasiče.
    2 body
  8. Jelikož dorazily nějaké dotazy na zapojení/info ke kameře a určitě to časem bude zapojovat i někdo další, dávám sem pár obrázků: Vybraná pojistka 43 (velikost MINI), spíná po zapnutí napájení a jede na 12V: Zapojení do pojistkové skříně - ukostřeno je na šroubu vlevo dole. Koupena 12V autozásuvka rovnou s pojistkovým pouzdrem s odbočkou. Stahovacími pásky pak přitáhnuto ke kovové konstrukci. Krycí plastový panel je uchycen celkem poctivě, takže jsem se pod něj dostal starou bank. kartou a posléze dřevěnou obracečkou a pak to chce lehce páčit aby se to dostalo ze zámků. Ideálně nic tvrdého a ostrého. . Kamera zevnitř a zvenčí + znázorněné vedení kabelu, v A sloupku. Jak ho dostat dolů je popsáno tady. Na fotce je ještě volný kabel, který byl posléze několika zip páskami připevněn ke zbývající kabeláži. Chtěl jsem malou a nenápadnou kameru, která by v základu uměla trošku větší rozlišení jak FullHD, byla malá, měla slušnou kvalitu výstupu, rozumný zorný úhel, WiFi, hlasové ovládání a už v základu měla GPS. Splňovala to Garmin Dash Cam 56, se kterou jsem veskrze spokojen. Umí to i Timelapse, má bezp. asistenty (nepoužívám krom pípání na rozjíždějící se kolonu - ideální na D1 :D) a celkově je tam fajn podpora (aktualizace). Z pohledu řidiče je kompletně skryta za zrcátkem a umí vypnout obrazovku, takže o ni ani večer vůbec nevíte. Jde k ní i přikoupit polarizační filtr, takže dost redukuje odlesky na čelním skle. Berte to jako inspiraci - za případné škody na Vašich autech neručím :P
    1 bod
  9. Já to taky opucoval a nic. Teď se snažím ve VCDS najít data z těch dvou snímačů. Zatím jedinou věc ohledně virtuálního pedálu/easy open co jsem našel je v 09-centralní elektronika. Ale to je ohledně profilu a virtuálního pedálu. Takže hledám dál.
    1 bod
  10. Ak mas webasto,nastav pred vypnutim motora vyssiu teplotu a ofuk na celne okno.NT vtedy rozmrazi okna a vyhreje interier ovela rychlejsie a efektivnejsie. Ohrev celneho sa s NT samo nespusti.Predpokladam,ze vcera bol extrem zima a namraza a tam je 15min na NT ozaj malo
    1 bod
  11. No ono nezapůjčovat automobily na testování apod., nejčtenějšímu motoristickému časopisu v ČR, by nebylo mediálně asi dobře stravitelné a ještě k tomu u tzv. domácí automobilky. Tohle u nás dříve dělalo české zastoupení Hyundaje, když o něm nepsali zrovna chvalozpěvy, ale všichni víme, že to bylo o choleričnosti jednoho jejich šéfa. SM i do té Škodovky častokrát rýpe, samozřejmě každému se to může jevit jinak, mě to připadá v jejich článcích celkem vyvážené na všechny strany. PS- Teď jsem někde četl, že i ta Dacia v hlavní fabrice v Rumunsku poslala v pondělí 8. 2, přes 8.000 zaměstnanců domů, asi zase ty chybějící čipy?
    1 bod
  12. Taky vnímám, že je sponzorován Škodovkou. Vždy zapůjčená auta na testy, na dovolené, na rozbory... Takový výměnný obchod za chvalozpěvy..
    1 bod
  13. Zde se něco řešilo a jsou tam i další odkazy, ale mam pocit, že vše k 1.2 EA111. https://forum.skodahome.cz/topic/138799-ptc-v-rapidu/
    1 bod
  14. Co mam info. Ferda to vyresil...
    1 bod
  15. Montoval som kedysi/teda bol som pri tom/ original spoiler na moju,3kovu octaviu.Vobec ziadny problem.Spravne vymerat,naniest lepidlo,nalepit a zafikovat paskou.
    1 bod
  16. 1 bod
  17. Dám ti zpět orig, a případně upravím. Pochopitelně na brzdě. Moralles, přijeď změřit...zdarma , aspoň srovnám Jarov. Po telefonu vysvětlím.
    1 bod
  18. Jak jsem před časem slíbil, tak činím. Pro představu sem dávám pár fotek, jak na Karoqu vypadá a sedí Thule Motion XT XL - titan (500 litrů). Pohodlně se dá s boxem na příčníkách předozadně posouvat a najít optimální umístění hlavně s ohledem na otevíraní pátých dveří. Přecijenom už ten box nějakou váhu má, takže je určitě pohodlnější, když ho na auto dávají dva. Ale i v jednom se to s trochou šikovnosti zvládne. Spotřeba se podle mne odhadem zvýšila tak o 0,5 litru / 100km při dálničních rychlostech tak těch 110 - max 120 km/h. Při vyšších rychlostech to pak bude asi výrazně růst. Určitý hukot při jízdě samozřejmě od boxu je, ale není to nijak výrazné nebo otravující.
    1 bod
  19. Když víš, že budeš druhý den škrábat čelní sklo, tak po vypnutí zapalování (klíček nevytahuj ze spínačky) stlač páčku stěračů dolů. Stěrače vyjedou do pohotovstní polohy a druhý den se okno líp čistí a nepoškrábeš si hranu kapoty jako 90% lidí... ?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...