Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/27/21 ve všech sekcích

  1. Tak kryty nainstalovány, pěnovky deinstalovány. Cestou do Prahy přes Německo otestováno vyšší rychlostí, výraznější hluk nepozorován. Molitan nasáklý vodou. Hlouchymu děkuji za inspiraci. P.S. Jestli to pomůže napíšu sem na fórum po desetileté zkušenosti.
    2 body
  2. 1 bod
  3. Ahoj, nevím jestli pomůžu, ale před dvěma měsíci jsem dával potahy od fa MAD, mám Karoq Style, březen 2019. Při instalaci jsem sundával obě přední opěrky hlavy. Jak je to vybrání v opěradle pro hlavovou opěrku, tak se musí ze zadní strany opěradla v jeho střední části asi tak 10 - 15 cm pod horním okrajem toho výřezu zamáčknou, nejlépe palcem ruky. Lehce tam jde i cítit, že je tam nějaká pojistka. Po zmáčknutí této pojistky lze celá opěrka vytáhnou i s těmi vodícími kulatinami. Zpět je jenom zasunete.
    1 bod
  4. Pokud má někdo problém jako já - jen 16GB kartu, tak jednotka Mib2Std (Amundsen) jde poměrně jednoduše odemknout aby brala jakékoliv karty bez kontroly CID, dokonce i s formátem exFAT, viz.: https://github.com/olli991/mib-std2-pq-zr-toolbox
    1 bod
  5. Zdravice Všem již delší dobu pročítám fórum a nyní jsem se rozhodl přispět trochou do mlýna ohledně řádného zapojením kamery. Jelikož zatím jsem asi jediný kdo řešil na O IV kameru „na fůl“. Hledal jsem do svého nového vozu kameru, která bude umět nahrávat dobře i ve tmě a bude mít solidní zadní kameru přes tónovaná skla s propustností 20% - docela oříšek. Dále PLNÝ Parkovací režim. Pořídil jsem tedy kameru Mio 846, zadní kameru mio A50 a Mio smartbox III. Začnu postupně: Přední kamera má příjemný zápis 60 snímku a funguje bezvadně. Zadní kamera A50 nádherně nahrává i za tónovaným sklem (stačilo v nastavení nastavit vyšší jas a vypadá to, jako kdyby žádné tónované sklo nebylo). No a teď se dostanu k tomu důležitému a tím je smart box III. V dalším odstavci vysvětlím pro úplné začátečníky o co kráčí, ten kdo to zná ať následující odstavec přeskočí :-). Mio smartbox III je šikovná krabička, která se zapojuje do pojistné skříně vozu tak, aby kamera i po vypnutí start/stop nahrávala, respektive se přepla do PLNÉHO parkovacího režimu, který hlídá vůz jak před nežádoucím pohybem kolem vozu a nárazy. Pokud nastane jedna z těchto věcí, kamera začne nahrávat video do speciálního složky na sdkartě s názvem „Parking“. A chrání Váš vůz klidně nonstop, i když v něm nejste. A dále hlídá i Vaší autobaterii, aby se nevybila a vy třeba další dny v klidu nastartovali auto. smartbox má tři kablíky na svém konci. 1.kabel se zapojuje do pojistné skříně na pojistku, která MUSÍ být stále pod proudem, i když auto zamknete. 2.kablík se dává do pojistky, která je pod proudem až po máčknutí start/stop - nastartování vozidla. 3.kablík upevníte na kostru auta, aby bylo vše řádně uzemněno a smartbox řádně fungoval. Zdá se to složitý ale i já kancelářská krysa jsem to nakonec zvládl :-). A teď můj problém který jsem nevěděl jak řádně vyřešit. V servise jsem si zapůjčil zkoušečku, abych zjistil které pojistky jsou pod stálým proudem a které až po nastartování. K mému údivu VŠECHNY pojistky ve standardním rozměru furt pod proudem??? Dokonce i vyhřívání sedaček? Říkal jsem si, že když na rádiu nejdou zapnout, až po nastartování, tak že pod proudem nebudou ale ono jo. tato pojistka je tedy stále pod proudem. Vysvětluji si to tedy tak, že cokoliv se ovládá přes „infotejment vozu“, tak je stále pod proudem a někde tam pak dál je pojistka „infotejmentu“ , která pouští šťávu dál až po nastartování… Nevím nerozozumím tomu samozřejmě:-). ...Vybral jsem tedy pojistku na tažné zařízení……. Následně jsem našel pojistky tipu mini 7,5, která je pod proudem až když se „otočí klíčkem“ … v mém případě jsou hnědé a zde jsem vybral pojistku na USB-C ve voze. No a kostru (uzemňovací káblík) jsem zapojil k nejlépe dostupnému šroubu a bylo zapojeno. Smartbox se rozsvítil zeleně a vše funkční :-). ……Bohužel týden jsem nevěděl co se děje: Kamera nahrává po opuštění vozu pouze cca 5 min a pak nic nenahrávala. Vůbec jsem nevěděl čím to je, kameru jsem dával do továrního nastavení, formátoval kartu jak blázen. smartbox byl nastaven dle manuálu a furt jsem netušil.. A pak to přišlo. V manuálu jsem si našel, že přední kamera má tlačítko reset. Čili nastartoval jsem auto, vše zapojené, kamera se spustila, začla nahrávat, a já jsem držel cca 10s špendlík v resetovacím místě kamera velmi divně problikávala až do bílého pozadí, poté jsem taličtko pustil kamera problikla (I KONTROLKA NA SMARTBOXU BROBLIKLA) znovu naběhla, já vypnul motor a kamera frčí, nahrává parkovací režim, sama se zapne když nastartuju. Opravdu parádní. :-) Ještě dodám mé nastavení kamery, které je taky velmi podstatné a mám odzkoušeno, že takto je to nejlepší. Jinak to taky nemusí fungovat. - G-senzor - přesně na střed (když jsem dal citlivý tak nahrávala i při zabouchnutí dveří ) - Citlivost pohybu - střed (při vysokém nahrávala i hýbací větve na stromu :-) ) - auto zadání - střed - Uspání displeje - vypnuto (není se čeho bát že by displej furt svítil při parking modu v noci, on totiž v parking módu nesvítí a nepřitahuje pozornost) - Kontrolka parkovacího módu jde taky vypnout aby nepřitahovala pozornost - Oblast snímání parkovacího režimu na pohyb - hlavní oblast (pokud dáte vše, tak nahrává i ptáka v nebi :D) Byl to boj, asi né tak kvůli výrobci, ale spíše naše Octavie 4. jsou už DIGI auta a ta elektronika/pojistková skříň si dělá co chce a chce to mít prostě trpělivost a vyzkoušet - Někde tady na fóru jsem očima přejel téma „duchové v reprodukturech“ - To je takovéto když sedíte v autě „vypnutém“ tak po pár minutách uslyšíte ty lehké duchy v repro a auto se jakoby uspí a vypne vše nemožný dokonce i vnitřní osvětlení auta a nezapnete si ani osvětlení ve voze :-). Dále všem amatérům jako jsem já doporučuji zakoupit za pár korun redukce do té pojistné skříně a nemotat ty drátky prasácky na stávající pojistku vozu. Smart box má sice jištění, ale nikdy nevíte co to udělá s vozem, kdyby došlo v dané pojistce ke zkratu. Auto máte(me) v záruce, tak ať to má nějakou kulturu trochu. Připojuji foto mého zapojení, které ovšem kulturu žádnou nemá jelikož foto jsem dělal ve chvíli kdy jsem to úspěšně zapojil - čili před srovnáním přebytečné kabeláže - BTW: na pravé straně blíže k volantu je na smartbox krabicčku krásné místo a nic někde nedrnčí při jízdě. Kdybych byla potřeba něco doplnit/poradit určitě pište SZ a rád pomůžu.
    1 bod
  6. Ještě taková zajímavost. Zatímco předchozí verze motoru 2.0 Tsi 140kw (DKZA) s duálním vstřikováním má objem olejové náplně motoru 5,7 litru ta nová (s přímým vstřikem) 6,6 litru. To je i docela hodně :-)
    1 bod
  7. Urcite to reklamuj. Jdi do toho. Omlouvam se za ironii, ale takoveto dotazy jsou snad z chore hlavy.
    1 bod
  8. Já zase nafotím fotky, spanilku pojedu dám fotky pak na rajče k nakouknutí.
    1 bod
  9. Ahoj. Tak jsem to nevydržel a vyrval ty molitany a dal tam ty plasty. Investice za 300 kč i s dopravou a vyzvednutím na poště. Molitany ve spodní části pěkně nacucaný... Práce i s pitím kávy a cigarety do 60ti minut. Instalace plastů jednoduchá. Přimáčknutí a zacvaknutí 5ti zobáčků nic víc. Stačí se držet těch plastových výstupků a trefit je do dírky....
    1 bod
  10. Kdo ti řekl takovou kravinu,to snad není možné že někdo takovou ptákovinu vypustí z papuly. Další kravina,že motory jsou neopravitelné.Hlava jako taková se dá přímo zakoupit ve škodovce,jakožto i dělat normální GO. Děláme to u nás běžně,nikdy nebyl žádný problém.Hlavy nám dělá Sťudent z Ostravy.
    1 bod
  11. Petre, takovy servis je jako zlato. Malo kde muze divat co dela mechanik. Vsude je to zavrene nebo v jiny zpusob zakzane.
    1 bod
  12. jj , origo canbus modul kde je dnu 6 relátok , nefungujú hmlovky , spiatočky a sú s tým večne problémy ... treba tam jednoznačne originál elektriku , všetko ostatné je poukážka na prúser
    1 bod
  13. a v ceně je originální elektrika která spolupracuje s esp? parkovací senzory? hlídání žárovek? vypínání mlhovky?.. pokud tam bude nějaká jiná elektrika tak bych to hodil do koše
    1 bod
  14. Nepochopili ste moj prispevok.Nikoho neurazam len sa treba zmierit s tym ,ze tieto motory sa vyrabali s cielom usetrit co i len jeden obrabaci ukon naviac.Takze blok s hlavou su srovnane a to iste kluka.Takze na tvoj blok ti na stotinu mm pasuje takmer len tvoja kluka a tvoja hlava.Ak by ti ju zrovnali nesedela by na blok.Tak ako sa niekedy vyrabala JAWA ,ze zlozili kartre a vyfrezovali na kluku podobne je to aj u HTP.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...