Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/21/21 ve všech sekcích

  1. na můj vkus mají poslední dobou ti korejci (sportage, tuscon,..) ten design až moc divoký
    2 body
  2. @Petr.gr Něco cituješ, asi si to pořádně nepřečteš a hodnotíš to jako blud a pak tu píšeš nějaké obecné pravdy, který takto ale výrobce nepoužil na BZB a CDAA motory. Pokud tě to zajímá více, zkus si k přesně k těmto dvěma motorům něco přečíst, nastudovat ;-)
    1 bod
  3. ja mam 1.5TSI s DSG, takze nekdo takovy tu je :-) Za me naprosta spokojenost, jak s motorem, tak s prevodovkou, mam auto treti mesic, najeto necelych 4 000km. Nemenil bych.
    1 bod
  4. Pokud máš ověřené km (přijde mi na 8 let staré auto 100tis málo km), tak klidně. Nech si stranou 10 na DPF a neřeš. Já teď koupil SII combi manželce vyloženě na ježdění kolem komína - bylo za super cenu, tak neřeším. Mám už 3. superba, měl jsem teď passat B8, teď tiguana - se vším jezdím denně do práce 3km a z práce 3km. Pak nějaké delší pojížďky. DPF se vypaluje častěji, ale zatím jsem s ním problém neměl. DSG pokud se mění olej pravidelně po 60k taky není problém, pokud jezdíš vyloženě extra město, doporučuje se akorát zkrátit interval.
    1 bod
  5. Tohle by platilo, pokud by všichni jezdili s auty stejným šetrným způsobem. Pokud někdo najezdí těch 30 tis. po městě, s hodně km za studena, vytáčí studený motor, jezdí s naloženým autem atd., tak ten olej bude vypadat diametrálně odlišně než např. u auta, které najezdí drtivou většinu km po dálnicích a na jeden studený start ujede desítky či stovky km. Nelze takhle paušalizovat.
    1 bod
  6. 100 právníků, 100 výkladů. Znalecký posudek si hradí žadatel sám a pak se může soudit. Víme jak zdejší soudy pracují a výsledek bude stejně hodně nejistý. Já jako klient z ulice mám víc jak 12 let s AS korektní vztahy a nějaké prasárny od nich nečekám. Když chci vyměnit vlastní olej předepsané normy VW mimo předepsaný interval není problém, zaplatím pár peněz a za cca půl hodiny i s kávou odjíždím s výpisem servisky. Se 30 tis. km na "kvalitní olej" se ti tady každý majitel soukromého vozu vysměje.
    1 bod
  7. @Jan R. hezký materiál, děkujeme 👍
    1 bod
  8. Ono jde o zvyk. Když si sednu do nového Tusconu a pak do Karoqa, tak v kvalitě materiálů a zpracování interiéru je to jako když přesednu z Karoqa do Dusteru. Prostě embasofirmě začíná nějak ujíždět vlak, to je samá konektivita (věčně nefunkční) a elektrowageny, ale u klasických wagenů je konkurence jinde, třeba za pár let bude embaso na elektrovýsluní a konkurence v zadeli ... ale mě zajímá auto dnes a ne za 5, nebo 10 let. Počkám si ještě na facelift karoqa, prostě nevýhoda těch korejců a japonců je jen jedna ... není do škodovka :-). Na druhou stranu, pokud bych měl potřebu kupovat aktuálně, Tuscon 1.6 s MHEV, 4x4 v plné palbě, jen bez prosklené střechy, za 900t by byl jasná volba. Moje poslední konfigurace Karoqa 1.5 skončila na 960t (dobrá, u embéček je velký prostor pro snížení ceny prodejcem) ... ale to jsem tam zdaleka neměl všechny hightech pakety. Dnes jsou všechna nová auta stejné popelnice na pár let, takže mě na těch pár let zajímá jen poměr cena/výkon a to se obávám přestávají embéčka, minimálně na českém trhu, splňovat.
    1 bod
  9. No, jen mě zaskočily ty reakce, že to všichni mají daleko, tak jsem se chtěl ujistit 😄 A i když pocházím z Kopřivnice, tak se přiznám, že jsem Sedliště u FM ani neznal... Tak třeba někdy příště, až budu u našich 😊
    1 bod
  10. A potom se někteří diví, že byli neúspěšní když šli reklamovat nějakou hnilobu karoserie, typicky zadní dveře F3. Početl bych si tam.
    1 bod
  11. Kdyby moji ženě nějakým nedopatřením odjelo sedadlo na moji pozici, tak nedosáhne na pedály. Toto nastavení je opravdu nebezpečné.
    1 bod
  12. @Dixik2Takže jenom pozitivní názory a zprávy? Nechceš zde doufám zavést cenzuru?
    1 bod
  13. Tady je pěkný materiál, jak škodovka řeší brzdy, třeba pomůže @PetriCZECH
    1 bod
  14. Je na každém jak se svými penězi naloží. Když člověk chce, najde si AS kde mu udělají prohlídku s výměnou za 3,5 tis.
    1 bod
  15. Sedliště u Frýdku - Místku @xmenadis nebo si snad myslíš, když jsi ve složce o MS kraji, že sraz bude v Čechách?😉
    1 bod
  16. 15000 km má auto za sebou a aktuálně jsem na spotřebě 7,2 l/ 100 km. 80% cest je dálnice Přerov - Brno....já jsem spokojen 🙂
    1 bod
  17. Ano máš pravdu jde to vypnout stiskem.. Ale jenom když je páka na P pokud je v neutrálu tak pípe pořád :-) :-) Jinak jsem zjistil že jde nakódovat automatické zavření okem po zamknutí ( nemusí se držet tlačítko po dobu zavírání) a Nastavení odklopení zrcátek až po zapnutí zapalování ne hned po odemčení.... pokud už to tu někdo psal tak sorry :-) :-) OPEN AUTOMATIC MIRRORS ONLY AFTER CAR TURN ON CONTROL UNIT 09 – CENTRAL ELECTRICS SECURITY CODE 31347 ADAPTATION SPIEGELVERSTELLUNG FUNK SPIEGELANKLAPPUNG MODUS -> BY LOOK COMMAND VIA REMOTE CONTROL KEY" FUNK SPIEGELANKLAPPEN -> ACTIVE MENUSTEUERUNG FUNK SPIEGELANKLAPPEN -> ACTIVE SPIEGEL_AUSKLAPPEN_UEBER_FFB_AUF -> NOT ACTIVE WINDOWS CLOSING AFTER LOCKING CONTROL UNIT 09 – CENTRAL ELECTRICS SECURITY CODE 31347 ADAPTATION ZV KOMFORT (FENSTERHEBER) KOMFORTSCHLIESSEN_BRASILIEN -> ACTIVE BAP_KOMFORTSCHLIEßEN -> ACTIVE
    1 bod
  18. Tak ako, máte už aktualizované mapy v Amundsenoch? V mojom prípade pôvodná verzia 1310, aktuálna najnovšia verzia 1730, vydaná 12.05.2021. Osobne mi viac sedí sťahovanie zo serverov VW, navyše mapy sú vydané/zverejnené skôr. Snáď som to napísal správne a kompletne :) Môj pokec: https://wirer.sk/f3_amundsen-update/
    1 bod
  19. Ahojte, od prvej nočnej jazdy s Fabiou som bol trochu nemilo prekvapený z tlmených svetiel. Samé o sebe svietia v tých projektoroch fajn, ale jas mi prišiel výrazne slabší v porovnaní s inými autami. Narazil som ale na stránkach drive2.ru na zaujímavú vec v kódovaní. Od výroby sú nastavené na 100% jas, čo pri meraní dáva napätie len niečo nad 11V. Prostredníctvom diag. sa dá jas zvýšiť až na nejakých 125% čo priamo zvyšuje aj napätie na zhruba 13,5V. Ide o to, že pri klasických H7 žiarovkách sa tak aj zvyšuje svietivosť na štandardné hodnoty. Určite sa do toho pustím a budem skúšať výsledky, avšak chcem sa opýtať, či už niekto na fóre si prešiel tiež týmto a má nejaké skúsenosti po takejto úprave. Prikladám aj odkaz na fórum drive2 kde to riešia chlapi z východu. https://www.drive2.ru/l/490534469422285070/ Update: vyskúšané a funkčné ale iba z časti na mojom aute. Vysvetlím nižšie: U seba na fabii som zmenil hodnoty a bol vidieť rozdiel v jase ihneď. Netreba očakávať hotový zázrak, ale odhadol by som zmenu jasu zhruba o 10-20% pri obyčajných žiarovkách, ktoré mám v súčastnosti. Pri použití nejakých nightbraker žiarovkách alebo iných, by mohol byť rozdiel ešte viditeľnejší. Lenže, neskôr som si všimol u seba negatívny vplyv inteligentného dobíjania, kedy pri brzdení motorom som badal skokove zvýšenie jasu žiaroviek oproti jazde pod plynom. Celý problém v mojom prípade bol v klasickej olovené batérií, ktorú tam nechal minulý majiteľ namontovať miesto vhodného typu pre rekuperačné dobíjanie. Po odpojení inteligentného konektoru na batérií všetko funguje korektne. Toto bol ale iba môj prípad a pri iných autách so správnou batériou by to nemusel byť problém. Na overenie som úpravu urobil aj na jednej Octavii III, kde všetko funguje na 100% bez nejakého zvyšovania jasu svetiel pri rekuperacií a zmena jasu na Xenarc žiarovkách bola viditeľná ihneď. Verdikt: úpravu odporúčam, pri svietivosti aká je od výroby pomôže hoc aj malé zvýšenie v rade niekoľkých %. Jas na vozovke nieje na rozdávanie v sérii. Životnosť zatiaľ neviem posúdiť, keďže úpravu mám zatiaľ len niečo viac ako mesiac. Do budúcnosti zvažujem prechod na LED, v úvahe bola ešte alternatíva a to prechod na žiarovky H18, ktoré po malej úprave sadnú na miesto H7 a sľubujú vyššiu svietivosť pri dlhšej životnosti.
    1 bod
  20. https://www.kinkato.cz/Matna-ochranna-folie-upscreen-Matte-pro-Skoda-Infotainmentsystem-Columbus-Karoq-2017-d811975.htm# Som spokojný za pol roka používania žiaden problém, aj dotyk bez problémov
    1 bod
  21. u jednoho se mi to také stalo už před takovými 100t km a jezdím stále, neřešil bych to. Umístění cívky konektoru a kabeláže je tak těsné, že se opravdu nemusíš bát nějakého samovolného vysunutí, nemá kam
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...