Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/05/21 ve všech sekcích
-
To teda. Ikdyž je to neštěstí, kolikrát ten černý humor dokáže pobavit. Mě se jednoho času dost líbil vtip: Přijde žena ke kadeřnici. Kadeřnice se ptá: "Tak jaký dneska účes?" Žena odpoví: "Na Ivetu Bartošovou" Kadeřnice: "A to je jak?" Žena: "Jen tak lehce přejet mašinkou."4 body
-
Akce skončily, protože defacto v současné době není potřeba lákat kupující. ŠA bude ráda, když uspokojí současnou poptávku. ”Nové je nové…” … v současné situaci je otázka, jestli lze vozidlo, které stojí několik týdnu/měsíců nedodělané někde na letištím betonu či trávě, považovat po dodělání za nové. Podle mě jsou aktuálně lepší skladovky či předváděcí vozy. Ty však také zdražují…1 bod
-
1 bod
-
Ne, aditivum má obvykle fungovat tak, aby postupně rozpouštělo úsady tam, kde je benzín. Tohle je nepřímovstřik, takže omyté má být všechno včetně sání za vstřikovačem a i sací ventily atd. (což je dost velký rozdíl od motorů kde se vstřikuje přímo = do válce). Pak ještě má teda být vliv na stabilizaci benzínu atd. co inzeruje třeba VIF. V jiném tématu se vedou vášnivé diskuse. Vám bych radil na nějaké aditivum po vyřešení najet. Seznam "top" třeba na heurece může napovědět. Zhruba tak nějak. Pokud člověk není šíbr, hlavonožec se žvejkou nebo hodně neodbytný, nehnou prstem víc než musí. V tomto případě i využití situace. Benzín se analyzovat nedá - ne za lidské peníze. Jakože by tam byla zakódovaná značka, kor při mixu - nereálné. Teď hlavně vypustit a pořádně vyšplouchat celý systém. Na archivaci auta mi doporučili třeba Aspen 4T - litr stojí 130 Kč :) - ale zase to můžete startovat i v obýváku a nemá to biosr*. Svíčky dle VIN, nevymýšlet voloviny - sice to člověk neovlivní, ale za 800 jsem tam dostal NGK nebo Bosch patřičného typu. Ten palivový filtr jsem předpokládal, ale u benzínu něco vydrží, snad byl v historii měněn.1 bod
-
Černý humor bezvadně pomáhá ventilovat stres. Docela se mi líbí ta naše česká povaha, kdy i v nejhorších chvílích a z nejhorších věcí si umíme udělat "prdel". Možná právě díky tomu se obvykle hned ze všeho nehroutíme. Abych přispěl svou trochou do mlýna, tak v listopadu 2015 mě rozsekala nádherná jazyková hříčka, kdy se spolu baví dva pařani: "Co Paříž?" "Counter-Strike" Jo a kontrolní otázka: Jestlipak víte, jaký je rozdíl mezi černým a morbidním humorem? Černý humor, je deset malých dětí v popelnici, morbidní humor je jedno malé dítě v deseti popelnicích. ;)1 bod
-
Tak se ani nedivím, že se jim do toho nechce. Víc vám neporadím. Zkuste ještě zadat poptávku na https://dieselpower.cz/forum Jinak se počítá se od rozvodů 1-2-3-41 bod
-
kolik už ta sranda stála? Možná bych volil i AS servis. Minimálně konzultaci kolik by stálo určení závady.1 bod
-
Kontrola rozvodů je velice jednoduchý úkon. není myšleno na opotřebení, ale na správné časování, tím spíš co vše se už s motorem dělalo. Zjistí se tím správné postavení mechanických částí motoru navzájem k sobě. Kliková hřídel, vačková sací a vačková výfuková musí být u každého motoru v přesném mechanickém časování vůči sobě navzajém. Pokud tomu tak není tak motor nebude správně fungovat už z principu čtyřdobého motoru. Vám potom všem popsaném se hlavně zaměřit na tlak paliva během startu a běhu motoru. Tato hodnota cca 4bar se dá zjistit pouze změřením manometrem. Nijak jinak se to ověřit nedá. Motor se samozřejmě vytahovat nemusí. A při takových problémech se nic nepřehazuje, protože pokud mám např. jednu svíčku-vstřik....vadnou, tak přehozením v rámci motoru poruchu neodstaníte. Pokud mám vadnou svíčku např. v prvním válci, tak když ji vyměním třeba z druhého válce tak se nic nezmění. Ideál je přehodit z jiného 100% funkčního motoru. To pak ano. Ještě jedna poznámka, ale tam si jistý nejsem-neživím se tím. Určite máte motor 1,4 16V 63kW !! z roku 2007? Tedy 63kW a ten motor má zapalovací lištu? Protože tyto motory pokud vím mají zapalovací cívky na svíčkách. Ale toto berte s rezervou.1 bod
-
Nevymyšlejte kraviny s rozborem benzínu. Akorát vyhozené peníze. Změnit servis-mechanika. 1,- jako první potom co je zde psáno bych dělal rozvody na přípravek-kontrola 2,- svíčky -kontrola a vyčištění 3- výměna palivového filtru nikde jsem neslyšel že by ho někdo řešil 4- profouknutí potrubí do motoru při výměně filtru 5- změření tlaku paliva před startem a připadně při startu Potom bych teprve startoval a pochopitelně nový benzín Aditivum vám zaprasený system neopraví a ani filtr nevyčistí, Vzal bych v potaz poškozenou kabeláž od zvěrě, vysypaný výfuk taky umí pěkně potrápit. zaoxidované konektory.... ale to až v dalších krocích.1 bod
-
V tom případě to jde za ním. Nechat úředně změřit množství benzínu, které tam zbylo, a srovnat to s tím, co on údajně vypustil. On se bude vymlouvat, že te benzín už je zlikvidovaný - na což má povinnost vést evidenci; PHM a další odpady jsou nebezpečný odpad, za který oni musí platit a evidovat. No a dále vést argumentaci, že vlivem jeho lži došlo na nevědomému poškození součástí motoru pod dojmem, že špatný stav vlivem odstavení byl napraven. "Naředit" místo vypustit a vypucovat (když ne jinak, tak dalším benzínem) je běžná praxe - je to rychlé, levné (dokonce velmi výdělečné) a ve valné většině případů nikdo nic nepozná, protože benzín obvykle netrpí na nečistoty, nebo separaci tuhých složek. Jen je dole v nádrži voda, s lihem... Nejsou na to potřeba žádné nástroje, ani diagnostika. Víc už bych se s tím servisem bavil jen přes právního zástupce. Radši dár 30k jemu, než 2x servisu. Kromě toho výlohy bude platit viník. S rvaním vypnutého motoru přes rychlost - bylo to tu někde psáno, že nějaký dobytek někomu rval jeho zamčenou a rychl. stupněm zajištěnou Fabii TSI přes (svoje) parkoviště (možná je to někde v sekci FII/III motor TSI). Dotyčný měl auto jinde a odřené pneumatiky. Vyjádřil jsem pochybnost takové auto vůbec startovat, protože stačí natažený řetěz, nebo skočený řemen (ten je v FII 1,4) a je konec - buď traktorový zvuk, nebo ani nenastartuje, mezitím už se likviduje motor (potkané písty, zničené rozvody a třeba i hlava na vyhození). Tohle neberu na lehkou váhu, údajně se stalo, že TDI (jiná koncepce, rozvod podobný) neodjelo z hor, když se "pohoupalo" na kvaltu bez ruční brzdy ve svahu. Aspoň je to naučilo začít používat tu páku mezi sedadly... Podle mě zrovna toto je nesmysl, ale tahání o x metrů je problém. Nesmysl, pokud rozvody jsou OK a nedrží na dobré slovo (a v tom může být trocha pravdy). Pro info - ruční brzda působí na zadní kola, neřeší to všechny pohyby, "socka odtah" je vždycky navijákem po kolech, rameno používá snad jen MP a jejich asistence. Už jsem viděl rvát na plošinu auto bez kol(a), nebo s kolem do pravého úhlu. Servisy si vymýšlí různé pohádky, u sebe jsem na "pokusu" o repas (kdyby něco) domluven. Proti kvantům dieselových motorů, co jezdí, je to prkotina, kterou ne každý musí/chce dělat. Když nic, 4x vstřikovač stojí odhaduji 6000 a je nový. Když dělat rozvody, tak důkladně - značky vám doporučí někde v tématu FII motor - rozvody, určitě i s vodní pumpou a dalšími částmi. Motor se musí vyvěsit. Rozvody jsou spotřebka, servis tohle zvládne. Nechat si ukázat ty staré. Tlaky válců - otázka, jestli je teď vhodné točit motorem (naprázdno).1 bod
-
Dnes bylo ukončeno objednávání Karoqu, původní verze. Rozjeté obchody ještě týden, pak čekání na FL.1 bod
-
1 bod
-
S traktorovitým zvukem neporadím - příčin může být asi víc, rozvody v nejhorším, ale co ty vstřiky... Kdoví jestli tam (po vypuštění) nalili nový benzín? To by bylo asi to první, co by měli udělat, když měli info, že auto rok stálo. No nejspíš ne - když to léčili aditivem. U rozvodů nemusí hrát roli jen počet najetých kilometrů, ale i stáří a zacházení. Doufejme, že nikdo nikde v servisu to auto nerval po asfaltu se zařazenou rychlostí a podobně. Jestliže dělali celkovou údržbu, měli zkontrolovat i prověšení řemenu. Co s tím? No těžko říct. Spíš to vidím na pokusy výměnářským způsobem, než opravu skutečné příčiny. Ano, vstřiky mohly nasát bordel (ono kdo ví, co a jak se má udělat, musí-li se vyměnit palivo, tak určitě i včetně vstřikovačů), v 95 tkm by rozhodně neměl být problém. Proč je neotestují na stolici, nezrepasují? Třetí věc, co může způsobit špatný zvuk motoru je předstih nebo dávka paliva - časování (vadné čidlo, el. instalace). Tohle je ověřený motor, problémy nemívá, pokud je o něj pečováno. Dovolím si navrhout přesunutí do sekce Fabia II, soudě dle r.v. a wattáže :) Chápu, že šlo o přerušení provozu ze dne na den, ale snad někdo to auto mohl 1x za měsíc projet, trochu dobít a občerstvit benzín - na dlouhé odstávky doporučuji N98, OMV Maxxmotion, nebo aspoň slušnou dávku aditiva (VIF, stabilizátory benzínu...). Já vím, ono se řekne... Dnes už paliva bohužel nejsou na dlouhodobé skladování - táhne to vodu, separuje se to, nezapaluje. Proto raději eliminovat biosložku. Navrhnul bych najít si garážníka, co ale umí dobře tipovat závady, třeba je to prkotina (repas vstřiků, vyčištění systému).1 bod
-
Já teda furt nerozumím tomu hejtu na olej 0w-20. To už někomu z Vás zničil motor? Ano, je to zase řidší olej než bývaly dříve, ale takový trend snižování viskozity už tu je hodně let. Koncern není zdaleka jediný, kdo používá takové oleje a dokonce někteří výrobci používají zcela běžně i 0w-16. Test ve světě motorů, motor (sice 1.0 tsi) na tento olej najel 100.000 km s výměnami po 30.000 km (takže za tu dobu "jen" 3x) a na motoru nebylo žádné měřitelné opotřebení. Pokud by dané motory nebyli s danými oleji kompatibilní, tak to do nich výrobci necpou.1 bod
-
JJ taky mě to zajímalo když jsem to koupil. Večer je vidět když se rozsvítí třetí brzdové světlo.1 bod
-
Scala je moje první nový auto, který nabývá na ceně :) Zjistil jsem, že po skoro roce a půl používání, bych ji prodal se ziskem 30-40 tis.1 bod
-
Tak nakonec je to 6kvalt ale má to šajtru z 5 kvaltu.. někdo to asi z důvodu poškození šajtry předělal a jinou než 5kvalt neměl..1 bod
-
0 bodů
-
-1 bodů