Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/07/21 ve všech sekcích
-
Tak jsem z Alíku objednal 2 ks LEDek do parkovaček. Svítí to monstrózně, tak jsem měl radost, že budu konečně vidět dozadu. Viz foto pro srovnání s levou LEDkou a pravou origo. Ve skutečnosti je rozdíl o dost větší, bohužel foťák nezachytí tak velký jas. Jenže nová LEDka vydržela svítit asi 20 vteřin a než jsem nachystal lepší záběr, zhasla. Tak jsem vrátil původní žárovku (bezproblému svítí) a jen jsem se utvrdil, že kupovat šmejdy z číny je vyhazování peněz. Až (jestli) se odnaštvu, zkusím třeba LED Osram koupený u nás...2 body
-
2 body
-
už vidím, jak v tom budou nahánět auta na polňačkách, s každým zhoupnutím budou točit kolečkem na sedadle a vracet ho zpět do sedící polohy :D2 body
-
Pro ty z vás, kterým vadí nízká světlá výška zejména při parkování předním nárazníkem k chodníku je možnost zvýšení podložkami. Osobně jsem zvolil +20mm přední a zadní část. (Na zadek se vyrábí i +30mm). Podložky se instalují vepředu mezi axiální ložisko a těleso tlumiče s pružinou, na zadek se dává podložka do misky nad pružinu (tlumič je zde samostatně).1 bod
-
Vdaka. Takze 7.5. zajtra to skusim. Zajdem aj do skody, nech mi povedia. Dam potom info.1 bod
-
Líbí se mi co napsal Denis-" Kdyby bylo auto o řízení a ne o nesmyslech, nemuselo nás to trápit.." Japonská Mazda pořád ctí"řidič-pedály-volant" ale bohužel je pod tlakem a musí tam ty nesmysly také montovat. Navíc,v takových masech ty čipy stojí pakatel a né 20% ceny vozů navíc.Já doufám,že na to pěkně dojedou.1 bod
-
Ahoj. Těžko poradit zkusil bych odpojit vše a připojit jen repro rovnou z rádia , bez SS . Mohlo se stát že byl zkrat na vystupu a Ss je v háji . Pokoje ti to bude hrát aspoň na jednom reproduktoru radio je ok . Je to vopruz ale jinak to nevyzkoušis .Další možnost je v jiným autě. Bez SS ale obávám se že to pak bude chtít kód .1 bod
-
Pokud svítí kontrolka ABS, tak VAG musí nějakou chybu hlásit. Pravděpodobně bude vadné čidlo ABS na jednom z kol. U aut s ABS je tachosignál odvozen z čidel od ABS.1 bod
-
Nechcem si zvyknut na to, ze toto ma byt vlastnost auta. Ze pri podradeni, to niekedy proste nejde na 1x. Ja napr. to budem opat reklamovat. Vezmi si, ze budes auto predavat o 5 rokov so 150. tis. km. Tazko potom vysvetlis novemu kupcovi, ze to je vlastnost, nevediet zaradit stupen na 1x, alebo ho tam rvat s tazkostami.1 bod
-
Toto mi dělá i O4 1.0 ( se Scalou, Kamiqem, Karoqem bude zřejmě stejná). Ve F3 TSi se to v 20tkm rozchodilo, tady po 17tkm stále vázne. Spojkou, převodovkou ani táhli to není, něco špatně řešeného v kulise. Už jsem si na to zvykl ( nazvou to vlastnost), dělá to ze 4 na 3. To 6st. převodovku považuji za jediný a nejhorší článek, co Boleslav opustilo.1 bod
-
🤣🤣🤣 ten kdo to ví, ti řekne jde nebo nejde 🤣🤣🤣 Víš jak to je... Tady je pamatovaní si poslední volbu LA: A5 - 07-kódování - Byte 14 - Bit 2-3 změnit na 08 Perso_HC,Last_setting Tolik toho v A5 neni ani v adaptacích. Tak zkus hledat a až to najdeš tak nám dej vědět. Ja osobně bych FA nikdy nevypínal. Je to dobrá věc. A vůbec to neobtěžuje. Navic máš v infotainmentu možnost výběru FA ze 3 citlivostí 😉1 bod
-
Skusit mozes, no nasiel som iba F3 a Rapid. Dokonca ani bezne pouzivana O3 tam nie je. Zapojenie sa da dohladat v schemach/dielenskej prirucke. Dokovanie nasledne pouzit z inych modelov, ale idealne priamo CitiGo s original hmlovkami, urobit vypis s/bez a porovnat. Nove CitiGo som nemal moznost si prezriet Pripadne skus briskoda.net alebo drive2.ru1 bod
-
Odkaz na komplexní článek o tom, že Elektromobilita, tak jak je myšlená a protlačovaná mimo jiné i EU, je dle autora jednak technicky, sociálně, ale i ekologicky nereálná. Stojí to za přečtení pro obě strany. Osobně s autorem textu tak na 95% souhlasím. https://neviditelnypes.lidovky.cz/ekonomika/analyza-opravdu-chceme-konec-automobilu-v-eu.A210901_184648_p_ekonomika_wag1 bod
-
OK, to chápu. Je třeba se s tím naučit pracovat, pak se člověku zautomatizuje, kdy má do tempomatu zasáhnout, aby nedělal zbytečný paniky, který popisuješ. Pak je ježdění s ním těžká pohoda, kdy se dá jet stovky km bez šlápnutí na pedály.1 bod
-
Škoda, že anketa neumožňuje uvést typ vozidla a jeho datum výroby. Zkoušel jsem dvě Octavie III 1.5 TSI, manuál, r.v. 2019. Motor v jednom případě studený (se systémem ACT), jízda 20 km město, okresky (celkový nájezd nepamatuji), v druhém teplý (bez systému ACT) 15 km město okresky (celkový nájezd 1700 km). Zkoušel jsem rozjezdy na 1 RS bez dodávky paliva, s dodávkou paliva, jízdu na 1 i 2 RS bez plynu, rychlé rozjezdy z místa, jízdu na všechny RS od otáček 1100 ot/min do 3500 ot/min, občasné prudké sešlápnutí dodávky paliva ... a nic ... ani náznak jakýchkoliv anomalit. Dále zkušební jízda 15 km se Škodou Scala 2019, 1.5 TSI DSG, celkový nájezd 200 km. Stejná jízda jako výše a ani náznak problému, včetně sportovního režimu DSG. Mám najeto s Rapidem 1.2 TSI, 77 kW, manuál, 8 ventil, 70000 km a občas se svezu s Octavií 1.8 TSI (celkový nájezd 25000 km), tak se snažím porovnávat. Oba motory zcela bez problémů. 1.2 TSI dlouhodobá letní spotřeba 5,4 litru (delší trasy a město), zimní 6,4 litru (městská a příměstská jízda). Motor 1.5 TSI v Octavii III 2019 je do 2000 ot/min velmi podobný (subjektivně) jako 1.2 TSI, ale 1.5 jede lépe na 1 a 2 RS bez plynu a lépe reaguje po sešlápnutí plynu. Nad 2000 ot/min je cítit rozdíl ve prospěch 1.5 a nad 3000 je znát vyšší výkon 1.5 velmi dobře. Spotřebu na krátké jízdy nehodnotím.1 bod
-
Tak jsem se konečně o víkendu odhodlal a dotáhl jsem ten návod jak na výměnu DSG voliče. Doufám, že je popis dostatečně detailní a v případě špatně použitých obratů či výraziv mimo automotive hantýrku se omlouvám, opravdu jsem neměl čas se psaním odborného článku. V případě, že by to někdo chtěl ve voze přemontovat a necítil se na to, mohu nabídnout své služby, mám za sebou čtyři výměny a už vím co a jak a kde na co šáhnout aby to povolilo Výměna voliče DSG.docx1 bod
-
Mě by nevadilo čekat. Ale ať stanoví termín, který bude platit. Třeba za 6 měsíců. Nebo za 9, to je jedno. Pak s tím můžu počítat. Nakoupím si na staré auto zimní gumy, vyměním olej, atd. A nebudu shánět kupce na stávající auto. Ale mít termín koncem čercna a ještě dnes nevědět kdy se uráčejí auto vyrobit je s prominutím sraní zákazníkovi na hlavu. A nejvíc mě štve, že dementním šmejdskejm policajtům dodali auta v termínu.-1 bodů