Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/05/21 ve všech sekcích
-
4 body
-
Pěkný odkaz na obrázek s životností autosedaček. Je jasný, že má nějakou životnost, ale vše se musí brát "rozumně." To, že je max. na 1 dítě a pak vyhodit jsou jen řeči prodejců, kteří chtějí vydělávat na prodeji dalších a dalších sedaček. Kdyby řekli, že je životnost "navždy", tak časem nemají co prodávat :-).1 bod
-
Tak dnes jsem osadil do LP dveří Rapida motorek 2Q2959881C, co se montoval do facelift Fabií 3 a napojil na příslušný spínač. Jednalo se o první krok plánované přestavby všech oken na dojezdy. Osazený motorek fungoval, vč. nastavení dojezdů po přidržení spínače v koncových polohách, ale naopak - při stlačení spínače jelo okno nahoru a při vytáhnutí spínače jelo dolů. Problém úplně ten samý, co řešil @wirer při jeho přestavbě na všechny el.okna, vč. toho, že horní dojezd okno o pár mm nedovře a musí se opakovaně stlačením spínače (tedy obráceně než by mělo být) ještě dovřít. Zkusil jsem napojit i původní Rapiďacký čtyřspínač, kde spínač LP okna má dojezdy a chovalo se to úplně stejně. Zkusil jsem i přehodit póly mezi spínačem a motorkem a furt to samé, okno reaguje na spínač opačně.1 bod
-
1 bod
-
Tohle je zcela určitě skrz. A díky vibracím se ta trhlina bude rozšiřovat a zhoršovat. Na funkci to úplně mít vliv nebude, tohle totiž není nárazník (to je ocelová traverza schovaná pod ním), ale plastový kryt nárazníku. I když si dokážu představit, že po plné manifestaci za dva, tři roky by nějakej jouda na technické s tím mohl mít problém. Na druhou stranu, pokud chceš auto pět let ujezdit a pak poslat dál, tak to asi nemá cenu řešit v tuhle chvíli. Pokud chceš mít leštěnku, tak to vyřeš výměnou za nový díl. A pokud jsi aspoň trochu šikovný a chceš šetřit, tak sežeň za tři litry na vrakovišti a vyměň si ho. Aspoň budeš mít představu, jestli třeba není poškozený ten vlastní nárazník schovaný pod plastem, a můžeš pořešit i tenhle problém.1 bod
-
1 bod
-
Nebo trochu humpolácké řešení, nalepit na to "ochranu nakládací hrany"...1 bod
-
1 bod
-
30 km je docela dost, ale ta prosklená střecha je fakt nesmysl. Uvidíme až to bude na showroomech.... Jinak jsem měl Enyaq (150kW) na víkend a za mě fakt super až na několik drobnosti: 1/ Zvuk blinkru, na prvním semaforu jsem hledal v menu kde se dá nastavit hlasitost. Je podstatně hlasitější než běžné blinkry, jde to z repráků. Zase někdo ušetřil 15Kč za auto. Kdyby to alespoň bylo nastavitelné.... Moc mi to teda k dávání blinkru nemotivovalo :-). 2/ Přihrádka na drobnosti mezi řidičem a spolujezdcem funguje jako reproduktor zesilující klepání čehokoliv co se do ní vloží. Nelze to použít. 3/ Kaplička je fakt malá, v kontrastu s tím 13,3" notebookem uprostřed je to divný. Ale zvyknout se na to dá. A pak samá pozitiva, 15...25kWh/100km dle jízdy, rekuperuje to i tam kde bych to nečekal. Dlouhodobý průměr 18,8kWh/100km a tam jsem se vešel i já. (SIII 2.0 TDI 147kW 4x4 mi žere 6,3 cca). Z dojezdu (za současných teplot s klimatizací) 535 nebo kolik uvádí Škoda je v reálu 430, co jsem projel odpovídalo očekávání palubního počítače +- 3km. V zimě to bude samozřejmě míň. Na cesty do ciziny asi zatím asi ne, ale pro každodenní cesty do práce a po ČR proč ne, zvláště pokud má člověk možnost nabíjet doma, ideálně ze solára. Za mě pokud takhle dobře dopadl hned první počin s tímhle pohonem, tak si myslím, že to spalováky brzy převálcuje. Ticho, sametový pohon bez cukání (zdravím DSG). Jakmile to výrobci rozjedou v množství, tak bude i cena, dojezd a rychlost nabíjení vyřešena. A to jsou technické problémy a technici to vyřeší. Navíc bych řekl, že si někdo v koncernu spočítal, že to jednou vyrobí laciněji a proto to tak tlačí. Použitelné je to za mě už teď, halt jen na dovolenou do zahraničí bych s tím zatím fakt nejel....1 bod
-
Ahoj, dělal jsem včera jednu stranu. Pomocí zdrahovacek to slo dobre ven, na jednu jsem pridelal magnetek, spadnul dolu plisek diky kterému to ma lehce jezdit do stran. Radeji jsem zakapnul vterinakem , neni nic vidět. Nejtěžší je to dat do kupy, zacnes stredni lamelkou kde opatrne nasadis vodici plisek pro ostatni lamelky, jen dat pozor na to, ze horni jsou kratsi a dolni jsou delsi, pak postupne jsem pridaval od středu ke kraji. Par foto.1 bod
-
I když je auto i v zimě ve stavu "ticho", tak přeci jen na dlažebních kostkách nebo vlnitém betonu se sem tam ozvalo zadrnčení od kapličky budíků. Což mě samozřejmě vytáčí a zase mi to nedalo.... :) Přijde mi, že vrže nejvíc ten dekorativní vnější ovál, resp. jeho styk s okolními částmi palubovky. Po dnu přemýšlení čím to utlumit, když styčné plochy jsou relativně malé, padla volba na sanitární silikon. Z tuby se dá dobře dávkovat a z rovných částí plastů jde i při troše snahy dobře seškrábat kdyby bylo potřeba. Navíc je aplikovaný na nepohledové části, takže když se vám nepovede super housenka, vidět to nebude ;) Takže rozborka: 1) Nutno dát páku nastavení volantu dolů a stejně tak volant dát do nejnižší polohy. 2) Pak se opatrně vycvakne (směrem k sobě a lehce nahoru) spodní část toho krytu a postupuje se k dalším zámkům. Jde to relativně snadno. 3) Zejména na modře zvýrazněné plochy jsem nanesl housenku silikonu a nechal den vysychat. A teď je při pomačkávání toho rámečku prakticky ticho. Ještě mám vytipovené další části (při extrémním "kroucení") kde může docházet ke tření, ale uvidím jak se to bude chovat za jízdy - první test ale přinesl svoje ovoce :) Vliv na to má zřejmě i usazení budíků, které lze doštelovat dvěma torxy (červeně). U mně třeba pravý doraz nebyl zcela na zarážce, takže dekorativní kryt byl v pravé části trošku víc nahoře a lehce koukal (zelený) zoubek dekoru palubovky a kryt díky tomu v jednom zámečku nebyl nadoraz. Normální člověk si toho nevšimne, hnidopich jako já jo. Ale po doštelování OK. Co ještě povrzává (ale jen při dotyku, při jízdě naštěstí ne) je ten dekor palubní desky. Ale jelikož je to za jízdy zticha, do toho se pouštět nebudu. Navíc mi přijdě, že i v příručce pro montáže v interiéru to není moc podrobně popsané jak do toho... Vím že vrzání od budíků tu zmiňovalo více lidí, tak to třeba někomu pomůže.1 bod
-
Jo to bych taky nechtěl, tohle je prostě normální auto bez polepů. Ale asi bych to tady nerozebíral více, jenom to tady zaplevelíme.1 bod
-
Není pravda. Pokud se někdo ozve, tak ho klidně propojím. V konečném důsledku je to jenom byznis a nic co bych nemohl sharoval dále. Ale logicky to tady nezveřejním natvrdo, ale nemám problém někoho kdo si chce koupit auto ho propojit s člověkem co umí lepší ceny a už si to s ním řeší napřímo on. Jen teda sleva se odvíjí podle modelů, ale na daný model je vždy stejná sleva ať je to za 400K a nebo 1M.1 bod