Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/14/21 ve všech sekcích

  1. ako som ti pisal do SZ , dávam návod pre všetkých , kopírujem tu mas obrazok , cervene je prevodovka , zelene filter nalezato , 24 klucom v protismere hodinovych ruciciek to odkrutis , vyberies von vlozku , vyberies gumičku , vlozis novu vlozku , natiahneš novu gumičku , natries olejom a 24 klucom dokrutis v smere hodinovych ruciciek moj osemrocny sused ti to urobi ak chces , dohliadnem na neho aby to bolo ok
    3 body
  2. @Luďa , @Jan R. nevim o cem myslite.... Pri velkym brzdeni z 120, 130 km/h, naklad mate vsude, v aute, v poli, na silnici atd. Druha vec. Kdyz vyskoci ti zvire na priklad srnicka. Co udelas? skoro vubec nic . Zacnes delat test lose a vozik na boku. Naklad - nic nerikam bo poleti vsude. Nabouras srnicku a prives na boku a naklad vsude. Za volantem treba myslet , chlapci. At' to bude dobra rada 🙂
    2 body
  3. Ahoj. Mam octaviu 2 2007, dorabal som TPM tiež. Podla toho co som zistil potrebuje system na kalibraciu presť asi 100 az 200 km pri roznych rychlostiach. Podla vyrobcu su režimy kedy tento system nebude pracovat (napr. ked mas zimne gumy, ked tahas príves a pod.) U mňa osobne som spustal koleso aj na 1 bar a nic, v podstate sa to nerozsvietilo nikdy. Jediny krat ked som vysiel z pneuservisu ked mi menili pneumatiku. Pravdepodobne u mna kontrolka nesvieti lebo mam celorocne pneumatiky.
    2 body
  4. V létě jsem řešil stejné dilema, máme starý přívěsný vozík z DDR, dodnes konstrukce v perfektním stavu, vše žárově zinkováno z bytelných prvků s plachtou, ale malými koly a rychlost 80 km. Tzn jezdit s ním prakticky pořád s porušováním rychlostních limitů, na okresce to jde, ale na dálnici je to už dost nad limit. Vybíral jsem s ohledem na cenu a zkušenosti v okolí. Agados se nabízí, český výrobek, bezproblémový dostatek všech náhradních dílů, hodně volitelného příslušenství a nízká cena. Překvapilo mě, jak výrazně nižší ceny nabízejí v OBI a Hornbachu. Nakonec jsem vzal Handy 3 s plachtou 90 cm. Má vyšší a bytelnější klanice než základní model a opěrné kolečko. Hodnocení : zatím máme krátce, provedení proti starému dederonovi tragické, amatérské, takové nedodělané až prasácké, ALE jelikož vidím co s tím tahají a jak se k tomu chovají v okolí nemám strach vydrží prakticky VŠE. Zkoušel jsem s prázdným jet krátce až 130 km/hod a sedí, neposkakuje, vše stabilní. Dodělal jsem do podlahy další oka pro úchyt. Uvidíme co ukáže čas. P.S. Jen pro zajímavost, chtěl jsem se na něj tento rok vykašlat a nechat to na příští rok, ale zdražování všeho mě donutilo ho raději pořídit, kupoval jsem v Hornbachu za 17,5 a za měsíc šel na 24,5.
    1 bod
  5. Co mám 2 roky klimatronik tak na ovládání teploty ale vůbec nesahám, stále nastaveno na 20,5°C 😀. Není proč sahat, ať si žije svým životem, až tedy po výměně Sandenu za Denso u Rapida 2019.
    1 bod
  6. Tomus: píšeš o neznalosti jízdy s vozejkem. Nevidím důvod proč po dálnici nejet 130 i s vozejkem pokud to okolností dovolí. ( Samo když nechumelí, nevezeš na něm dynosauří sochu.....) To že někdo naloží vozejk bordelem a letí s ním 130 a nemá to zajištěný je druhá věc. Navíc na okreskách 130 nepoletíš a na dálnici trefit srnku je jedno jestli máš vozejk nebo ne. Ale to už je OT.
    1 bod
  7. Tomu jsem se taky divil. Uvádějí, že prý OIV se v tomhle směru nijak neposunula oproti OIII. Přitom v každém 2. testu si posun v odhlučnění pochvalují. To samé uživatelé zde na fóru. Spis bych řekl, ze si takovou informací snaží jen lákat zákazníky.
    1 bod
  8. Hlavně za ty skoro dva roky si nikdo na hlučnost nestěžoval a už vůbec ne od kol. Jestli na těch 18” má nějaké low pneu, i ta 1.5 je hlučná … to tam popisují, jak kdyby to vyrobila Dacia.
    1 bod
  9. U novych modelu s mechanickou klimou se kompresor neodpojuje když je ofuk nastaven přesně v poloze na celní sklo ikdyz vypneš čudel A/C. Už se to tu v sekci Scala řešilo, stačí pohledat.
    1 bod
  10. https://www.autoklima.cz/kompresory-autoklimatizace.html Zase obecně - cokoliv, co odebírá výkon motoru má samozřejmě vliv na spotřebu. Sám mám dvouzónový Climatronic a AC zapínám/vypínám dle svého uvážení - obvykle mimo letní období. I když bych nemusel. Je to prostě nějaký zvyk, no. Pokud ji mám zapnutou, tak na plně automatický režim, nestuduji, jestli to něco vysušuje, nebo nevysušuje, prostě dělá, to co má automatická klimatizace dělat. Tečka. Přijde mi, že tady děláš z některých věcí zbytečnou vědu, stejně se nikdy nedobereš detailů a to jen prostě proto, že je nikdo při dnešní složitosti aut takto podrobně nezná. Používej auto s rozumem a podle návodu výrobce.
    1 bod
  11. Proč je 120 km/h s vozejkem blbost? Pokud ho máš schválenej na 130. Co já můžu srovnávat, tak doma máme tak 30i letej Agados s trubkovou ojí a super. Teď tahá za traktůrkem v lese dřevo přez louku a na to že má celkovou 750kg už vodtáhnul i 1500 kg a pohoda. Paleta 600kg na paleťáku a podlaha drží. V práci máme Vezeko Titbit. Dobrej, ale prázdnej má 280 kg oproti našemu Agadosu co má 148. Sousední firma má bytelnej Agados a co ten vodtahal po stavbách a drží pěkně. Kamarád má 2 nápravovej zaslav na 1500 kg papírově poníženej na 750 kg a nic moc. Podlaha slabá a když na něj najdeš s paleťákem se 600 kg tak křupe podlaha a docela se kroutí. Další kamarád má TanaTech s V ojí a taky nic moc Záleží na preferencích. Kola vedle korby = nízko korba. Kola pod můžeš otevřít jak čela, tak by bočnice. Nebo všechno sundat a udělat plato. Trubková oj má výhodu, že máš větší rejd a možnost ju zasunout a postavit ho na zadek. A kolečko na ňu dáš taky. Na fotce firemní Vezeko.
    1 bod
  12. scala r.v. červen/2021, aktivace nabídky v menu lane assist - adaptivní vedení v pruhu, přes VCDS ver. 2.0.13 A5 - Přední snímač asistenta jízdy - kódování-07 - kalkulačka pro dlouhé kódování - Byte 8 - Bit 5-7 změnit na: 80 Point_of_intervention, early_setting_over_menu udržení nastavení lane assistant dle dřívějších postupů jsem neviděl - Byte 14 je prázdný (08 Perso_HC,Last_setting)
    1 bod
  13. Je to tak, jak píše keras. Rapid, aj Scala.
    1 bod
  14. Ahoj @Hans5 Mame uz vlakno s privesem . Koukni zde -> https://forum.skodahome.cz/topic/145254-voz%C3%ADk-zaslaw-nebo-agados/ Fajn privesy jsou od zaslawu. Koukni taky -> https://www.zaslaw.pl/produkty/-przyczepy-towarowe-niehamowane/przyczepa-towarowa-niehamowana-235su Jan R. nezna pravidel jizdy s privesem. 120 km/h jet s privesem to je blbkost.
    1 bod
  15. Ak dobre viem, tak je jedno, aký nebrzdený pripojíš, ale nesmieš prekročiť na guli 690 kg (vozík vč. nákladu).
    1 bod
  16. 210 tkm bych nenechal, ale pokud ti neteče pumpa nechal bych to tak do 180-190 tkm. Já je měnil sice při skoro 219 tkm ale už byli dělané(bez pumpy) než jsme to na 141 tkm koupil. A pumpa začínala lehce.
    1 bod
  17. @Daryl: Obvykle rozvody vydrží víc než vodní pumpa a mění se tuším až při 210 tkm a to hlavně kvůli kladce, jak píše @15degren. Mě začala trochu téct pumpa po cca 9 letech a 180 tkm, takže jsem rozvody nechal udělat a co říkal servisák, řemen byl úplně v pohodě a kladka celkem taky. Takže jestli ti neteče pumpa, při 145 tkm je opravdu řešit nemusíš.
    1 bod
  18. Snad se nám podaří vychytat všechny "masařky", než skončí záruka a pak honem vyměnit za nový model s novou zárukou na 5 let. To už snad mezitím přestanou blbnout s elektrikou a green dealem. Jinak si karouše necháme do uplného rozpadnutí. :-) Elektriku nechci, to bych musel házet prodlužku z okna na ulici, nedej bože parkovat naproti přes silnici. :-)
    1 bod
  19. Poloprázdná nádrž je zažitý nesmysl a zvláště v zimě. Na holých stěnách nádrže se víc sráží vlhkost ze vzduchu takže dlouhodobě buď prázdná, nebo plná. Jsem i motorkář, toto téma se věčně řeší na forech s podzimem a mám s tím zkušenosti nejen já. Co se týká etanolu, krmil jsem jím kdysi starou felicii a po nějaké době se uvolnily úsady a začalo pískat čerpadlo, etanol je "suchý" a moc to nejelo i s N95. Když jsem si ho vzal do barevného plastového kanystru tak mi z něho tekla stejně barevná kapalina, toť k jeho agresivitě.
    1 bod
  20. Občas jsem natankoval nějaký ten drahý max, vervu či power bez nějakého poznatku, asi je třeba dlouhodobého působení a mě jako věčného skeptika ten vif trochu překvapil, zvláště nyní při drakonickém zdražování paliva. Teď jezdím ONO+VIF.
    1 bod
  21. A5 Dlouhé kódování Místo zásahu Nastaveno na: Brzy - prostřednictvím nabídky Konec 2019. Jestli chceš byt bajt tak to mám v netesu.
    1 bod
  22. Takže chlapi, není nic nad osobní zkušenost. El. přídavné topení nemá s ohřevem motoru nic společného. Osobně vyzkoušeno. To, že se Vám některým zdá, že je motor rychlejc prohřátý je blbost. Doplnil jsem měření do prvního postu. Jo, v kabině je po pár km už příjemné teplo. Toť vše. K tomu je to také určené, že ano. Zmíněné el. těleso výměník neohřívá. A jestli ano, tak je to zanedbatelné.
    1 bod
  23. Tak už mi to chodí. Opravdu byl problém pouze v tom, že jsem tomu nenechal dostatečný čas na kalibraci. Po více jak 100km od kalibrace jsem upustil kolo o cca 0,5 bar a hned po pár stech metrech se mi rozsvítila kontrolka... Takže mohu potvrdit, že moje jednotka 6R0907379AT umí TPM a stačí jen dodělat tlačítko, zadrátovat k němu 4 kablíky, nakódovat v jednotce ABS a nakódovat v budíkách (Instruments)... Nic víc...
    1 bod
  24. Ja som robil Rapidku aj Scalu a uhladzoval som to rukami a prstami bez bublín. Robil som to v lete, keď bolo vonku 35. Takže som nič nenahrieval. Po čase som potreboval časť odlepiť na dverách pod tapacírom a ťažko to teda išlo dolu. Držalo to fest. Tú vlnovitú penu som lepil na tapacírung a bez problémov to držalo. Zvuk rádia 100 a jedno. Aj dvere boli pri zatváraní oveľa tichšie, žiadny kovový zvuk. Ale aj ťažšie, ale zatvárajú sa oveľa lepšie a netreba tak búchať do nich. Super.
    1 bod
  25. Ok, opět bych to tu rád rozproudil dotazem. Dodělal jsem do své F2 (2014) tlačítko SET, zapojil dle dílenské příručky a nakódoval TPM. Mám už ESP 9.0, jednotka 6R0907379AT, takže (narozdíl od předchozích ESP 8.2 u starších ročníků) TPM se kóduje v jednotce ABS na bytu 17, bit 0 nastavit na hodnotu 1 (u ESP 8.2 je to tuším v byte 16). Ještě povolit TPM v sekci Instruments... Vše ok, tlačítko svítí a funguje, po stisknutí a podržení se rozsvítí kontrolka TPM v budíkách a ozve se akustický signál... Tak a teď problém - zkoušel jsem s tím jezdit, pak upustit zadní kolo o 0,5 bar a ono to nic nehlásí... U předchozí F2 před FL jsem to měl z továrny a hlásilo to každou prkotinu... Otázkou je, jestli jsem někde neudělal chybu. Zapojení mám správně, ale mohl jsem udělat chybu: V kódování - nevím, jestli není třeba nastavit ještě něco... Dá se případně někde vysledovat nějaká data, např. o kalibraci atd? V diskusi na toto téma u dvojkové Octavie někdo zmiňuje, že jsou někde data o kalibraci zanesena a dají se načíst, čímž by asi šlo i zjistit, jestli vůbec tak jednotka něco v tomto ohledu dělá... Nebo jestli není problém např. v kalibraci - zkoušel jsem to jen tak kolem komína a vůbec vlastně nevím, jak ta kalibrace pracuje. Jak dlouho trvá systému, než se nakalibruje? Na jakém principu? A po jaké době je pak schopen rozpoznat ušlou pneumatiku? Vzhledem k diskusi v tomto vlákně se též nabízí otázka, jestli i po FL jsou jednotky, které TPM podporují a jednotky, které ne... Kde to případně zjistit? V online verzi databáze ETKA nic není, moje jednotka XXX379 tam např. není uvedena vůbec. Ta moje jednotka ESP jinak umí vše, co se dá nakódovat - aktivoval jsem si XDS, HHC, mohu i aktivovat možnost vypnutí ESP pomocí tlačítka na vypnutí stabilizace (z továrny se tím vypíná jen ASR)... Přišlo by mi zvláštní, kdyby tohle všechno ta jednotka podporovala a jen TPM ne... Dokázal by někdo poradit nebo alespoň zkusit nahodit myšlenku, kudy do toho?
    1 bod
  26. Souloží spolu bratr a sestra: „Brácha, Ty jseš v posteli lepší než táta!“ Bratr na to: „Já vím, máma mi to taky říkala!“ „Mami, proč když ty jsi bílá a tatínek je žlutý, tak já jsem černá?“ ptá se dcerka své matky. „Holka to byl takový mejdan, že můžeš být ráda, že nejsi tučnák.“ Pondělí – Pátek, Úterý – Pátek, Středa – Pátek. Co je to? Sexuální deník Robinsona Crusoe. Povídají si dvě kamarádky: „No představ si, co ten můj včera udělal. Normálně jdu do mrazáku, hledám kuře a ten můj přijde, vyhrne mi sukni a strčí mi ho tam.“ „Buď ráda, že je takovej aktivní.“ „No jo, jenže my jsme byli v Lidlu.“ Milenci ráno po milování. „Máš mě rád?“ „Ano mám.“ „A udeláš něco pro mě?“ „Všechno na světě.“ „Tak mě prosím dnes nevyvolávej z matiky…“ Jsou dva páry na dovolené a domluví se, že si na noc vymění partnery. Po vášnivé vyčerpávající dvouhodinovce sexu vydechne zasněně muž na posteli: „Uf, to bylo nejlepší, co jsem kdy zažil, doufám, že si to holky vedle v pokoji taky užily!“ Je to dřevěné a lítají z toho hobliny, co je to? Hurvínek hobluje Máničku! Přijde pedofil na pískoviště a říká holčičce: „Holčičko, umíš počítat?“ „Umím.“ „Tak počítej, že to bude bolet.“ Chlápka, kterej je nekrofil a zároveň pedofil se ptají: „A co máte nejradši?“ „Studenou dvanáctku…“
    1 bod
  27. Tři dámy si při kávě vyprávějí, čím je jejich manželé dokážou při milování nejvíce rozpálit. Prví říká: „Můj mě nejvíce rozpálí, když mě líbá na krček a prsíčka.“ Druhá povídá: „Můj mě nejvíce rozpálí, když mě líbá v rozkroku.“ A třetí říká: „Můj mě nejvíce rozpálí, když si ho po akci utře do záclony!“ Stará ošklivá čarodějnice s bradavicí na nose a havranem na rameni osloví na rušném náměstí mladého muže: „Junáku švarný, uhodneš-li, jaké zvíře mám na rameni, strávím s tebou noc lásky.“ Mladý muž obhlédne čarodějnici, bradavici, havrana a praví: „To by mohla být chobotnice.“ Odpověď čarodějky: „I to se dá uznat jako správná odpověď!“ Manželé leží spolu v posteli a muž má hroznou chuť na sex. Přitulí se ke své ženě, ale ta ho odmítne slovy: „Dnes ne, já jdu zítra ke gynekologovi a on by to poznal.“ Muž se tedy stáhne, leží a přemýšlí. Ale po chvíli se znovu přitulí. „A k zubaři jdeš zítra taky?“ Profesor biologie vyvolá studentku. „Slečno Králová, řekněte nám, která část lidského těla dokáže šestkrát zvětšit svůj objem a za jakých okolností?“ Králová vstane a řekne: „Pane profesore, je mi z vaší nevkusné otázky velmi trapně. Budu si stěžovat!“ Profesor na to nic, vyvolá další studentku. „Oční zornička, pane profesore.“ „Správně,“ přikyvuje profesor a otočí se zpátky na Královou. „A vám, slečno, musím sdělit tři podstatné věci. Za prvé, neumíte látku, za druhé, myslíte na zvláštní věci, a za třetí, budete v budoucnu velmi, velmi zklamaná!“ Chlápek jde uličkou lásky, když ho osloví jedna z tamních sociálních pracovnic. „Hej, brouku, co takhle trochu orálu za pět stovek?“ „Ani omylem. Jsem ženatej!“ „No a? To něco znamená?“ „Znamená. Moje žena mi to udělá za tři sta.“
    1 bod
  28. Mohl by to být díl z paketu pro špatné cesty pro auta na vývoz. Český překlad by zněl asi: Konzola ukotvení ochrany (myšleno spodního krytu motoru). Pro auta provozovaná v tuzemsku se zřejmě nepoužíval, proto ho autovrakoviště neznají. Google ho našel jenom na stránkách psaných v azbuce. 6Q0018307E Кронштейн крепления защиты Fab ориг. Кронштейн SKODA Fabia 1999-2006 (xn--174-5cdagf5b9cdset.xn--p1ai)
    1 bod
  29. @Ondra16V trocha úcty neuškodí, ať je jaký je.
    1 bod
  30. Je to jednoduché, auto už holt nebude pro masy a vrátíme se v tomto ohledu o desetiletí zpět.
    1 bod
  31. Za mňa sú na zimu zbytočne 235 gumy na Superba, jednak to auto bude katastrofálne hlučné od podvozku, plus to bude tvrdé po kamienkoch a možno by bola aj Škoda R19 do soli, ja by som tam zohnal sadu R17 z bazosa s novými pneu a je to ale každý to ma inak. Radšej kvalitné gumy na R17 ako najlacnejšie hlučné sracky typu Barum na R19.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...