Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/23/21 ve všech sekcích
-
Ano, o ovládání funkcí nějakého stroje si prostě chci rozhodovat sám. Není to těžké pochopit. Posouvat takhle banální věc do roviny nějakých nemístných manýrů a dupání si nožičkou je projevem velké hlouposti. Proč se má spolu s vyhříváním skla pouštět i max ofuk? V tom je nulová logika. Ofuk ledovým vzduchem rozmrazení nijak nepomůže a odmlžení spolehlivě řeší to vyhřívání. Navíc je to krajně nepříjemné. Takže ano, chci si pustit jen vyhřívání. Auto má člověku sloužit tak, jak rozhoduje člověk. Alespoň já se tedy řadím k lidem, kteří zvládnou obsluhovat funkce auta. Ale evidentně takoví nejsou všichni...5 bodů
-
Informácie pochádzajú z prvej ruky - dostali ich aj všetci SK predajcovia. Aktuálne by nové cenníky aj aktualizovaný konfigurátor mali byť online. Octavia 4, nastavenie niečo cez infotainment a funguje to? Tak to potom musí byť nejaká chyba 😂 Sorry, nedalo mi to. Čo sa týka jazdných vlastností, viacero ľudí sa sťažuje na gumené riadenie s minimálnou odozvou a celkovo také plávanie auta na ceste. Sťažujú sa teda najmä ľudia, čo presadnú do O4 z O3... Inak neviem, ako v CZ, ale u nás už niekoľko klientov tie nepodarené autá vrátilo. Pri generačnej výmene O2 na O3 ľudia nadávali hlavne na dizajn, no teraz pri výmene O3 na O4 to je hlavne nefunkčnosť auta ako celku. Predaje súkromným osobám sú doslova zanedbateľné, ak by neboli zazmluvnené veľkoodbery a reexport, tak u nás tie autá hnijú na sklade. Jediné šťastie, že ich nestíhajú vyrábať, tak nemá čo hniť. Je smutné, že to takto dopadlo, no Octavia 4 je najhoršie prijatý nový model od nástupu VW do Škody 😒 Octavia bol vždy pojem, pomaly všetci chceli Octaviu. A teraz? Octavia 4 sa používa ako exemplárny prípad aj u konkurenčných značiek, ako to nerobiť.2 body
-
Když je separé tlačítko na zadní okno, určitě bych uvítal mít separé i na přední, bo to je rozhodně důležitější.2 body
-
2 body
-
2 body
-
Mě i ten dokumet přišel, vyhrabu, nahraji To TPI nemohu najít, aspoň z diskuze Uz je nove TPI na tyhle hluky - demontaz krytu, vypusteni oleje, vymena sroubu, dotazeni na vetsi moment a vyreseno. Ale v ty prevodovce neni nic vadnyho, jen je tam spatne utazenej sroub od drzaku uvnitr a ten takhle rezonuje. Dnes mi bylo řečeno ve škodovce přesně co říkáte výměna dílů, nevěděli kde je chyba tak vyměnili celou převodovku teď už v Ml.Boleslavi ví kde je chyba tak vám nebudou dost novou převodovku za 160000 Kč akorát se bojím těch našich odborníků v servisech ted uz vedi kde je chyba tak mneni soucastku bylo mi receno servisnim technikem1 bod
-
Aby jako , že jsem nekecal. Na jiných fórech se dá dočíst, že to někomu nabíhá 30sec., minutu, dvě a nic neuděllají ( většinou Columbusy). Nastartuji, hned zmáčku Clima a mohu cokoliv. Já to načtení mám 95% ihned, jen v garážích nebo když je mokrá anténa to trvá do půl minuty. IMG_1368.MOV1 bod
-
1 bod
-
Hele já už to vzdal a na Columbus v prvních 30 sec nešahám protože to nemělo cenu. Ráno mu dám zase šanci ;)1 bod
-
Nevíte prosím jestli jde v diagnostice nastavit manuálně nějaká hodnota vzdálenosti co se ukazuje jako TRIP na displayi vedle celkových km? Omylem jsem to přítelkyni vynuloval a tím jsem si totálně pohnojil život :D1 bod
-
1 bod
-
@wenousch A z jaké verze SW to kolegovi a potažmo Tobě budou na tu 1810 přehrávat? Nedávno se tu na fóru objevil zahraniční materiál, kde je uvedeno, že upgrade SW na 1810 se nemá dělat z verzí 1788, 1803, 1804 a 1806, jinak hrozí zničení MIB řídící jednotky.1 bod
-
U toho Swingu i když nabíhá profil když zmáčknu Clima topení i výhřevy jsou ovládat1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Kolega má u auta 3/2020 už 1810, já jdu na přehrání v pondělí. Pak můžu poreferovat změny.1 bod
-
- proč si zapnul vyhřívání předního skla až 20 vteřin po nastartování? To bych zapnul v případě namrzlého skla jako první - opravdu škrábeš světla? Ty budou vypadat... - jestli po 1,5 minutě od zapnutí vyhřívání umyješ přední sklo ostřikem, tak to už námraza musela být od vyhřívaného skla hezky povolená, tak to funguje dobře. - nezmiňuješ vyhřívaný volant (máš, nemáš?)1 bod
-
Jiný test - 1/2 hoďky před tím, než jdu do auta zapnu NT. Po příchodu k autu okamžitě odjíždím. Asi tak1 bod
-
Tak jsem udelal dneska test 👹 -2 stupně a námraza na okně viz obr. zapínám stopky a odemykám auto :-) 1. Nastartuju a zapínám tlačítky ofuk skla a vyhřívání zadního 2. 20 sec zapnínám vyhřívání předního skla 3. Jdu oškrabat boční skla a světla 4. 2 minuty ostřikem umyju přední sklo a vyrážim 5. 3 minuty hřeje sedačka 6. 4 minuty jde vlažný / teplý vzduch z topení. tak asi tak 🤷🏼♂️1 bod
-
1. Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora. 2. Motory TSI rozhodně nemají DPF (Diesel Particulate Filter), to je záležitost dieselů. Když už, tak je to OPF nebo GPF. 3. Nové motory = žádné dlouhodobé zkušenosti. 4. Krátké trasy obecně nesvědčí žádnému motoru. 5. Jestli máš možnost to někde fyzicky vyzkoušet, projeď se oběma variantami. A vyber to, co ti víc vyhovuje za jízdy. Tady to stejně nevyzkoumáš. Dlouhodobá technická spolehlivost u těchto složitých motorů je stejně ve hvězdách. 6. Tady máš přehled některých motorů 2.0 TSI z dílenské příručky.1 bod
-
@Zloděj aut Třeba proto, protože se v některých případech výkonností verze motorů liší pouze v SW, a pro někoho je jednodušší dát 10 tis za úpravu ŘJ, než dávat za to samé 20 tisíc automobilce. Nerad bych se pouštěl do debaty, které řešení je správné, to ať si zhodnotí každý dle svých preferencí a ani to není předmětem tohoto tématu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Motory DADA a DPCA skáčou hlavně s manuální převodovkou. Celé ACT mi přijde jako další ekokurvítko, jedna věc je, když mám mírně podobný systém obří řadový lodní motor, který má v podstatě stálé otáčky. Druhá věc je, když ACT vypne dva 2. a 3. válec ze 4. Auto má nějaký aerodynamický odpor, valivý odpor pneumatik a pak je tu gravitační zrychlení. Čistě úvahou, když bude třeba pro jízdu nějakou menší rychlostí 18 kW je to 2000 ot/min při 85 Nm (pod 85 Nm má ACT vypnout dva válce), vytvoří kroutící moment 2 válce se menší spotřebou než 4 válce? Na 4 válce pojede motor určitě efektivněji, než na 2, jinak by všechny motory aut byly dávno dvouválce.1 bod
-
1 bod
-
chci a chci ... a dupnu si nožičkou. ale co před tím zkusit tzrošku přemýšlet? většinou kdyz chci odstranit námrazu z předního skla, chci to co nejrychleji. a rovnou to chci odstranit i v zadu. proč bych to měl ovládat třema různejma tlačítkama?-1 bodů